Ze keek alsof ze verschrikkelijk kwaad was over het feit dat ze nog steeds moest zingen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:56 schreef Joooo-pi het volgende:
xenia
Wat heeft ze moeten doen bij blake, zodat hij haar heeft doorgelaten?
Ik ook, het was zó enorm snel voorbij vergeleken met de Nederlandse versie (tenminste, zo leek het). Maar 2 episodes van de blind auditions als ik 't goed had, en met maar 2 groepjes totaal en niet veel afwijzigingen..quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:13 schreef UltraR het volgende:
Ik vond bij de audities de Amerikaanse jury juist veeeel leuker, zakt nu in elkaar idd.
Dit vind ik idd ook jammer... hadden ze beter uit kunnen pakken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:13 schreef UltraR het volgende:
Ik zie op Amerikaanse site ondermeer kritiek op de snelheid waarmee het programma wordt afgewerkt (4 liveshows),
Dit was wmb juist de kracht van The Voice in Nederland. Met een real life soap en Social Media, ed. eromheen.quote:het feit dat ze helemaal niets te weten komen over de kandidaten
Klopt. Dit vind ik ook nog steeds raar... eigenlijk de enige echt grote fout in het conceptquote:en de welbekende kritiek uit Nederland wordt overgenomen dat het kansloos is dat elke coach sowieso een kandidaat in de finale heeft, ongeacht of in zich in 1 team wellicht de twee beste kandidaten bevinden.
Vond dat nummer van Blake ook wel aardig, maar ik kan new-country ook wel waarderen haha.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:02 schreef Joooo-pi het volgende:
Dat nieuwe nummer van Maroon 5 met xtina was wel leuk"Move like Jagger"
Die van Blake was wat minder
De opzet in Amerika pas wel beter bij het idee dat elke coach 1 kandidaat in de finale heeft. Elke ronde wordt het team gehalveerd om tot die ene kandidaat te komen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt. Dit vind ik ook nog steeds raar... eigenlijk de enige echt grote fout in het concept
Hmmm, als er 2 (gelijkwaardig) goede in 1 team zitten dan wordt er hoe dan ook 1 benadeeldquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
De opzet in Amerika pas wel beter bij het idee dat elke coach 1 kandidaat in de finale heeft. Elke ronde wordt het team gehalveerd om tot die ene kandidaat te komen.
Klopt, maar er wordt sneller en duidelijker naar het einddoel (1 kandidaat per coach) gewerkt. Dat maakt het voor de kijker duidelijker, imo.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hmmm, als er 2 (gelijkwaardig) goede in 1 team zitten dan wordt er hoe dan ook 1 benadeeld
Wat heeft het wel of niet goed/leuk/aardig/lief vinden van Javier in godsnaam met het goed vinden van Ben Saunders te maken. Alsof 'ras artiesten pure [sic] sang' standaard door iedereen geweldig gevonden moeten worden. 't Is toch ieders eigen smaak en mening. Maar nee, je bent meteen gek in je hoofd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:33 schreef danusz1986 het volgende:
Jullie zijn echt gek in jullie hoofd als jullie niks met Javier Colon hebben. Jullie hebben zeker ook niks met Ben Saunders. Het zijn allebei ras artiesten pure sang!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Cee op 23-06-2011 07:34:38 ]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 07:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat heeft het wel of niet goed/leuk/aardig/lief vinden van Javier in godsnaam met het goed vinden van Ben Saunders te maken. Alsof 'ras artiesten pure [sic] sang' standaard door iedereen geweldig gevonden moeten worden. 't Is toch ieders eigen smaak en mening. Maar nee, je bent meteen gek in je hoofd.
Waarbij ik trouwens moet vermelden dat ik Javier geweldig vind.
De finalisten zijn bekend!huh??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
Wat mij stoort aan Javier is dat hij bij elke noot een homerun wil scoren, er is geen liedje dat hij eerlijk zingt, in mijn mening. Het komt voor mij enorm geforceerd over en zijn hoofd vliegt alle kanten op als hij zingt, ik vind het gewoon echt helemaal niks.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:33 schreef danusz1986 het volgende:
Jullie zijn echt gek in jullie hoofd als jullie niks met Javier Colon hebben. Ook al zou hij nu niet winnen, dan komt hij er wel!
Ik vind haar echt een poppetje, alleen ik heb haar echt nog nooit een volledige zin horen uitspreken volgens mij, ze komt zo verlegen en schuw over na haar optreden.. Terwijl ze tijdens er gewoon écht staat als een artiest.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:48 schreef UltraR het volgende:
Hey de eerste die ik voorbij zie komen die geen fan is van Dia! Ik vond het al zo'n ongewone saamhorigheid in dit topic dat ik er bijna bang van werd.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Dit was dan ook het eerste optreden van Javier dat ik wel te doen vond, niet elk woord had 1500 lettergrepen, beetje rocky, en wat is het commentaar? 'Doe dat de volgende keer maar niet meer'quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:15 schreef danusz1986 het volgende:
Ik vond dat bij dit liedje dat wel meevallen!
Jah, ik vind dat hij een prachtige stem heeft ook zonder die uithalen, maar dat maakt hem wel weer apart. Hij kan bijna alles met zijn bereik!quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:17 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dit was dan ook het eerste optreden van Javier dat ik wel te doen vond, niet elk woord had 1500 lettergrepen, beetje rocky, en wat is het commentaar? 'Doe dat de volgende keer maar niet meer'
quote:Op donderdag 23 juni 2011 07:51 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
huh??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:44 schreef iBenny het volgende:
[..]Thanx. Is het het downloaden waard, die uitslagshow?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Mwoah, ze hebben wel liedjes(oa Freedom) gezongen maar de nadruk lag vooral op de uitslagquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:06 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Thanx. Is het het downloaden waard, die uitslagshow?
ik dacht dat ik de enige wasquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:37 schreef Stranger het volgende:
Nou ik heb gisteren even de optredens bekeken, ik ben voor Beverly met Vicci als goede tweede. Ik erger me kapot aan Dia's uitspraak en vind Javier te arrogant en irritante maniertjes hebben.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:15 schreef danusz1986 het volgende:
Wat mij stoort aan Javier is dat hij bij elke noot een homerun wil scoren, er is geen liedje dat hij eerlijk zingt, in mijn mening. Het komt voor mij enorm geforceerd over en zijn hoofd vliegt alle kanten op als hij zingt, ik vind het gewoon echt helemaal niks.
Die eerste zin: 'That's me in the .... korneurrr' blegh.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:19 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik dacht dat ik de enige wasdat lied van rem heeft ze goed verpest, het klonk echt niet prettig in mn oren, zeker het begin niet
![]()
precies!! vereselijk!quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:21 schreef Stranger het volgende:
[..]
Die eerste zin: 'That's me in the .... korneurrr' blegh.
Jah dat was mijn mening niet! Er ging wat fout met de quote van MrEarcheese! Ik reageerde daarop.quote:
Waar downloaden jullie alles van de voice of america?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:06 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Thanx. Is het het downloaden waard, die uitslagshow?
Om het te kijken, hoezo?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:12 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Waar downloaden jullie alles van de voice of america?
Jij wil graag dat ze het precies zo zingt als jij het gewend bent, zeker?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:21 schreef Stranger het volgende:
[..]
Die eerste zin: 'That's me in the .... korneurrr' blegh.
-edit- hmmzz, foutje, dat was toch niet de eerste zin, die was 'oh life, it's .... bbiggurrr'
eztv, de uitslagshow is trouwens 1 grote tranendalquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:12 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://tubeplus.me/player/1867595/The_Voice/quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:12 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
ja de verkeerde, bij frenchie is het nog aan te horen en leuk om naar te luisteren, maar dia sloeg helaas echt de plank mis.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:32 schreef Joooo-pi het volgende:
Ze geeft er een eigen draai aan.
Dat doet Frenchie ook. Telkens een andere timing. (of hoe noem je dat)
Nee hoor, van mij mag iedereen een eigen interpretatie geven, alleen die van Dia bevalt me niet. Bij Heartless was het nog een beetje ok, al vond ik die versie van The Fray en Kris Allen allebei beter, maar bij Losing my religion was té.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:32 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Jij wil graag dat ze het precies zo zingt als jij het gewend bent, zeker?
Ze geeft er een eigen draai aan.
Dat doet Frenchie ook. Telkens een andere timing. (of hoe noem je dat)
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:56 schreef UltraR het volgende:
Ah, gelukkig het Dia bashen is begonnen, ik vroeg me al af of ik nog wel op FOK zat.
Zoals ik altijd al zeg, je stelt geen reet voor als je geen haters hebt, en nu blijkt fantastische Diadie gelukkig ook te hebben. Niets staat de winst nu meer in de weg.
Ik kijk de hele show...quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kijken jullie de hele show eigenlijk? Ik spoel altijd door tot de optredens en de uitslag. Die jury+backstage-onzin boeit me niet, ik vorm m'n eigen oordeel wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |