Lily, goed?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:47 schreef AssyriskaFF het volgende:
Die presentator is echt slecht. Saai en zo ongeďnteresseerd. Dia is super (tot nu toe mijn favoriet)en de Lili ofzo was ook goed. Die Country gast was te pruimen, vond hem echt mooi zingen. De rest mwah. Die Xenia met het verkeerde nummer. En Ben Saunders zong Use Somebody beter dan die ene gast.
nee die beverly ziet er wel uit...quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:48 schreef Joooo-pi het volgende:
Wel leuk weer
Mijn favorieten zijn jared blake en beverly.
Xenia was echt lachwekkend slecht
Ohja, x-tina, maakt zichzelf ook belachelijk. Ze ziet er niet uit
De optredens met de coaches zijn leuk
Nee idd, beverlyziet er ook niet uit, maar in ieder geval wel echt en niet zo nep als x-tinaquote:
Frenchy vind ik ook niks. Die rokquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:24 schreef DrSmoke het volgende:
Ik heb het in deel 1 ook al gezegd, maar wat is Dia mooi zeg![]()
![]()
Xenia en Dia zijn mijn favorieten, Jared en Frenchie mogen er van mij wel uit. Xenia's optreden was niet geweldig, maar die stem van haar is zo mooi en uniek! Het zou ontzettend jammer zijn als zij weg zou moeten.
is me ook opgevallenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:25 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen x-tina verder hoor, maar ze ziet er de laatste tijd gewoon niet uit
Ik vond het Queen optreden van de vier coaches ronduit kut, maar het optreden van Christina met haar team vond ik helemaal te gek.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:38 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
is me ook opgevallente hooggeblondeerd, teveel extensions, te veel geplamuurd.
en zo geweldig was haar optreden niet
Dat zijn volgens mij de lyrics van Burning Love? Niks schokkends dus.quote:
ik was er niet stuk van, wat christina deed was meer persen dan zingenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:39 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik vond het Queen optreden van de vier coaches ronduit kut, maar het optreden van Christina met haar team vond ik helemaal te gek.
This Love. Maar jongens, zingen met autocue, wtf?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:43 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij de lyrics van Burning Love? Niks schokkends dus.
Beetje weird, dat wel. Maarja - kan me wel indenken dat ze gewoon willen voorkomen dat iemand de tekst vergeet opeens en dan compleet hulpeloos op zo'n podium staat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:49 schreef Sushimonster het volgende:
[..]
This Love. Maar jongens, zingen met autocue, wtf?
Team Blake.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:04 schreef UltraR het volgende:
Zingen ze met autocue? Dat weet ik niet hoor. Bij x-factor NL staat er bijv. ook een autocue, maar die is alleen voor de presentatoren.
Wie zong er dan This Love?
Is er niet meer, NBC is begonnen met filmpjes van The Voice offline te halen, groot deel van de audities is gone.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:14 schreef UltraR het volgende:
Heeft iemand het filmpje van de blind auditie van Dia? Kan het nergens vinden.
Ok thx! Dan slaap ik al. Ik ga het wel downloaden. Ik ben heel nieuwsgierig naar het team van Adam.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:07 schreef poker4lifee het volgende:
vandaag ja, over 3 uur ofzo, en geen idee @streamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:57 schreef Steve het volgende:
Tori en Taylor: klonk schattig en zoet. Wel oké.
Casey: niet slecht, maar een optreden dat je snel vergeet. Ligt vooral aan de keuze van het liedje, in het optreden van de groep vond ik haar leuker. - ik heb het anders net weer ff terug gekeken, vond het een erg leuk optreden
Vicci: mooi.. Ik vind haar stem tof, en leuke versie van Jolene.
Devon: heeft bij mij een achterstand omdat door hem Rebecca eruit is.![]()
. Uitstraling van een bloempot. Vond hem qua stem ook niet overdonderend, ook al klonk het niet slecht.
![]()
so true! ik baal er nog steeds van dat rebecca eruit ligt
Devon is 13 in een dozijn
Dat optreden met Cee Lo.! HILARISCH
![]()
Nakia: vond ik wel tof eigenlijk.. Alleen die semi-sexy blik in de camera mag achterwege blijven.
. En beetje over de top 'geacteerd'.
Jeff: vond ik zoals qua stem als liedje als optreden niks.
Optreden met Adam: Adam had ook wel alleen mogen zingen..
Curtis: niet helemaal mijn smaak, wel goed gedaan.ik vind die zware stem maar niks
het optreden ook niet denderen
Javier:. - Javier wint de voice gewoon
![]()
Vicci en Javier door, de rest maakt me niet zo heel veel uit.
volgens mij volgde het aantal downloads van xenias liedje vlak na die van dia, dus ik snap wel dat hij dan xenia kiest, ook hij wil natuurlijk winnen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:09 schreef Cee het volgende:
Hij kiest Xenia!?
Sorry, ben even te verbaasd om over de rest te lullen. Ben zo terug.
Oké, ik ben terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |