abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juni 2011 @ 20:35:00 #151
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_97903753
De visagist en stylist van christina haten haar geloof ik.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 8 juni 2011 @ 20:38:51 #152
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_97904008
Hij is binnen. Ik ga zometeen kijken :D
heitieh
pi_97904578
Die presentator is echt slecht. Saai en zo ongeďnteresseerd. Dia is super (tot nu toe mijn favoriet)en de Lili ofzo was ook goed. Die Country gast was te pruimen, vond hem echt mooi zingen. De rest mwah. Die Xenia met het verkeerde nummer. En Ben Saunders zong Use Somebody beter dan die ene gast.
  woensdag 8 juni 2011 @ 20:54:43 #154
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_97905111
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 20:47 schreef AssyriskaFF het volgende:
Die presentator is echt slecht. Saai en zo ongeďnteresseerd. Dia is super (tot nu toe mijn favoriet)en de Lili ofzo was ook goed. Die Country gast was te pruimen, vond hem echt mooi zingen. De rest mwah. Die Xenia met het verkeerde nummer. En Ben Saunders zong Use Somebody beter dan die ene gast.
Lily, goed?
Ik moest gewoon lachen door die rare kreuntjes/piepjes die ze allemaal deed, ik weet niet waar ze nou mee bezig was..
Bij 1:37 en 1:41 bijvoorbeeld, ik vind d'r echt een schatje hoor. Maar serieus - wát?
;(

Ik vond het echt het slechtste optreden van de avond.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
pi_97905459
Oeh ja nu hoor ik het ook jah. Das idd niet best,
  woensdag 8 juni 2011 @ 22:48:40 #156
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_97914408
Wel leuk weer :)

Mijn favorieten zijn jared blake en beverly.

Xenia was echt lachwekkend slecht _O-

Ohja, x-tina, maakt zichzelf ook belachelijk. Ze ziet er niet uit :')

De optredens met de coaches zijn leuk ^O^
heitieh
pi_97916348
quote:
99s.gif Op woensdag 8 juni 2011 22:48 schreef Joooo-pi het volgende:
Wel leuk weer :)

Mijn favorieten zijn jared blake en beverly.

Xenia was echt lachwekkend slecht _O-

Ohja, x-tina, maakt zichzelf ook belachelijk. Ze ziet er niet uit :')

De optredens met de coaches zijn leuk ^O^
nee die beverly ziet er wel uit... :') :')
  woensdag 8 juni 2011 @ 23:24:01 #158
270981 DrSmoke
that's awesome!!
pi_97916674
Ik heb het in deel 1 ook al gezegd, maar wat is Dia mooi zeg O+ O+
Xenia en Dia zijn mijn favorieten, Jared en Frenchie mogen er van mij wel uit. Xenia's optreden was niet geweldig, maar die stem van haar is zo mooi en uniek! Het zou ontzettend jammer zijn als zij weg zou moeten.
  woensdag 8 juni 2011 @ 23:25:33 #159
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_97916775
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 23:18 schreef OreO het volgende:

[..]

nee die beverly ziet er wel uit... :') :')
Nee idd, beverlyziet er ook niet uit, maar in ieder geval wel echt en niet zo nep als x-tina :P

Ik heb niks tegen x-tina verder hoor, maar ze ziet er de laatste tijd gewoon niet uit :{

[ Bericht 11% gewijzigd door Joooo-pi op 08-06-2011 23:32:40 ]
heitieh
  woensdag 8 juni 2011 @ 23:27:13 #160
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_97916883
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 23:24 schreef DrSmoke het volgende:
Ik heb het in deel 1 ook al gezegd, maar wat is Dia mooi zeg O+ O+
Xenia en Dia zijn mijn favorieten, Jared en Frenchie mogen er van mij wel uit. Xenia's optreden was niet geweldig, maar die stem van haar is zo mooi en uniek! Het zou ontzettend jammer zijn als zij weg zou moeten.
Frenchy vind ik ook niks. Die rok :')
heitieh
pi_97953356
dia was wel pro :D en die 1e chick met geluid op mute was ook nice
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_97955617
Ik weet niet of het al bekend was, maar Dia is half Koreaans en... half Nederlands!
Definitief mijn favoriet nu. :P
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:37:22 #163
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_97955908
Ja, Dia is leuk!
heitieh
pi_97959354
The Voice scoorde trouwens dinsdag, recht tegenover de NBA-finale, 13.382.000 kijkers!

http://tvbythenumbers.zap(...)terchef-rises/95006/
pi_97959558
Mjah, stond het vorige week ook (NBA finals beslaan een flink aantal wedstrijden). 8% down deze week voor The Voice.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_98019181
er mag wel wat meer kracht in de stem van xenia,
ik kreeg een beetje een kinderen voor kinderen-gevoel bij haar optreden.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 12:38:53 #167
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_98020147
Dia for me... uniek geluid en mooie bewerking van Kanye West. Singer songwriter pur sang.
pi_98026322
quote:
99s.gif Op woensdag 8 juni 2011 23:25 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Ik heb niks tegen x-tina verder hoor, maar ze ziet er de laatste tijd gewoon niet uit :{
is me ook opgevallen :{ te hooggeblondeerd, teveel extensions, te veel geplamuurd.
en zo geweldig was haar optreden niet
pi_98026400
quote:
99s.gif Op woensdag 8 juni 2011 23:27 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Frenchy vind ik ook niks. Die rok :')
ik vind haar juist wel wat hebben, ze is enorm dik en het kan haar niks schelen :')
pi_98028696
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 15:38 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

is me ook opgevallen :{ te hooggeblondeerd, teveel extensions, te veel geplamuurd.
en zo geweldig was haar optreden niet
Ik vond het Queen optreden van de vier coaches ronduit kut, maar het optreden van Christina met haar team vond ik helemaal te gek.
pi_98029885
Ik keek net en wtf:

zaterdag 11 juni 2011 @ 18:43:36 #172
313006 MrEarcheese
pi_98033283
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:09 schreef Sushimonster het volgende:
Ik keek net en wtf:

[ afbeelding ]
Dat zijn volgens mij de lyrics van Burning Love? Niks schokkends dus.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
pi_98035045
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 16:39 schreef UltraR het volgende:

[..]

Ik vond het Queen optreden van de vier coaches ronduit kut, maar het optreden van Christina met haar team vond ik helemaal te gek.
ik was er niet stuk van, wat christina deed was meer persen dan zingen
pi_98035989
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:43 schreef MrEarcheese het volgende:

[..]

Dat zijn volgens mij de lyrics van Burning Love? Niks schokkends dus.
This Love. Maar jongens, zingen met autocue, wtf?
pi_98041787
Zingen ze met autocue? Dat weet ik niet hoor. Bij x-factor NL staat er bijv. ook een autocue, maar die is alleen voor de presentatoren.
Wie zong er dan This Love?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 23:27:24 #176
313006 MrEarcheese
pi_98046064
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 19:49 schreef Sushimonster het volgende:

[..]

This Love. Maar jongens, zingen met autocue, wtf?
Beetje weird, dat wel. Maarja - kan me wel indenken dat ze gewoon willen voorkomen dat iemand de tekst vergeet opeens en dan compleet hulpeloos op zo'n podium staat. :D!

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 22:04 schreef UltraR het volgende:
Zingen ze met autocue? Dat weet ik niet hoor. Bij x-factor NL staat er bijv. ook een autocue, maar die is alleen voor de presentatoren.
Wie zong er dan This Love?
Team Blake.
Het was nogal een fiasco.
pi_98055096
Het was ook duidelijk niet de bedoeling dat 'ie in beeld kwam, de rest van de show is er knap omheen gefilmd. En nu elke keer als ik een artiest die kant op zie kijken, denk ik niet dat ze naar de jury kijken, maar naar die autocue boven hun hoofd :P
  Moderator maandag 13 juni 2011 @ 15:44:21 #178
18653 crew  D.
pi_98114843
Tot nu toe het enige nummer waarvoor ik naar YT gegaan ben :Y

Moderator maandag 13 juni 2011 @ 16:10:07 #179
18653 crew  D.
pi_98121335
Heeft iemand het filmpje van de blind auditie van Dia? Kan het nergens vinden.
  maandag 13 juni 2011 @ 18:31:27 #181
313006 MrEarcheese
pi_98122064
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 18:14 schreef UltraR het volgende:
Heeft iemand het filmpje van de blind auditie van Dia? Kan het nergens vinden.
Is er niet meer, NBC is begonnen met filmpjes van The Voice offline te halen, groot deel van de audities is gone.
De studioversie is er nog wel.

pi_98138972
Net teruggekeken en het niveau vond ik neit echt denderend -O-
Lily Elise was gewoonweg slecht :{
pi_98186771
Wanneer wordt de nieuwe aflevering uitgezonden? Vandaag toch? Kan je hem ook streamen?
Same shit different day
pi_98187093
vandaag ja, over 3 uur ofzo, en geen idee @streamen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_98188233
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 01:07 schreef poker4lifee het volgende:
vandaag ja, over 3 uur ofzo, en geen idee @streamen
Ok thx! Dan slaap ik al. Ik ga het wel downloaden. Ik ben heel nieuwsgierig naar het team van Adam. :)
Same shit different day
  woensdag 15 juni 2011 @ 08:25:42 #186
313006 MrEarcheese
pi_98190159
Ik kon mezelf er niet van weerhouden om te spieken wie eruit zijn gegaan.. :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:09:58 #187
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_98195838
Ik vond Nakia en Casey erg goed eigenlijk. :D En Team Cee-Lo samen vond ik best wel geniaal :P
it's the map in my mind that sends me on my way.
  woensdag 15 juni 2011 @ 15:57:39 #188
88233 Steve
Still the best.
pi_98205474
Tori en Taylor: klonk schattig en zoet. Wel oké.
Casey: niet slecht, maar een optreden dat je snel vergeet. Ligt vooral aan de keuze van het liedje, in het optreden van de groep vond ik haar leuker.
Vicci: mooi. O+. Ik vind haar stem tof, en leuke versie van Jolene.
Devon: heeft bij mij een achterstand omdat door hem Rebecca eruit is. :') :+. Uitstraling van een bloempot. Vond hem qua stem ook niet overdonderend, ook al klonk het niet slecht.
Dat optreden met Cee Lo. :D!
Nakia: vond ik wel tof eigenlijk. :D. Alleen die semi-sexy blik in de camera mag achterwege blijven. :'). En beetje over de top 'geacteerd'.
Jeff: vond ik zowel qua stem als liedje als optreden niks.
Optreden met Adam: Adam had ook wel alleen mogen zingen. :P.
Curtis: niet helemaal mijn smaak, wel goed gedaan.
Javier: O+.

Vicci en Javier door, de rest maakt me niet zo heel veel uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Steve op 16-06-2011 13:22:42 ]
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_98206188
Whehehe dat zusje van Xenia kan alleen maar janken geloof ik :P
  woensdag 15 juni 2011 @ 18:49:51 #190
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_98213513
Leuke aflevering!
Ik vond Nakia ook wel lachen, haha :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  ESF Reporter woensdag 15 juni 2011 @ 20:09:14 #191
87554 Cee
Welluk?
pi_98217448
Hij kiest Xenia!? :o

Sorry, ben even te verbaasd om over de rest te lullen. Ben zo terug.
Oké, ik ben terug. :P

Leuke aflevering, veel goede optredens en voor mij zijn Nakia (ik denk steeds Nokia of Ikea) en Javier topfavoriet. Die stem van Javier, minutenlang kippenvel had ik, geweldig. Dat ene meisje waarvan ik de naam alweer ben vergeten (team Adam) vond ik ook heel goed. En er zijn goede nummers gekozen (alhoewel ik het nummer van de Thompsons toch wel een ultieme sabotage-actie van Adam vind tegenover Cee Lo _O_ ), beter dan de zeventiende keer Against all odds in American Idol.
  woensdag 15 juni 2011 @ 23:03:55 #192
270981 DrSmoke
that's awesome!!
pi_98229008
Wow, ik vond beide keuzes van de coaches toch wel erg verrassend. Ik ben blij dat Xenia en Dia door zijn, maar Patrick was toch eigenlijk de beste van dat team. Team Christina is verschrikkelijk: twee oude, dikke, kale wijven :') Ik weet dat het programme The Voice heet en niet The Looks of zo, maar toch. Gelukkig zit Dia er nog als eye candy O+ . Ik zie deze vier geen van allen The Voice winnen. Nu Patrick eruit is gaat het denk ik tussen Nakia, Jeff en Javier. De rest kan lekker zingen, maar het totaalpakket is niet goed genoeg om The Voice te worden.
pi_98235547
Patrick Thomas niet door? WTF }:| en dan dat bange muisje Xenia door laten gaan? seriously :{w

Was het wel eens met Beverly en Frenchy, en natuurlijk Dia ^O^ maar komop... Xenia door, Patrick eruit, dat kan toch niet o|O

Ik hoop dat van team Cee Lo doorgaan Vicci en Nakia, en van team Adam Javier natuurlijk en Jeff denk ik...

Maar ben "bang" dat Cee Lo en die verschrikkelijke zusjes stemmen hebben gewonnen door zich te presenteren als typische all American girls (go America :')) op flag day... (wat dat dan ook mag wezen :P) vond het erg berekenend overkomen....

Vond het niveau van de optredens vorige week stukken hoger, als ik eerlijk ben. Deze week was het bijna allemaal 'meh' vond ik.
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_98238745
Ja, die zusjes vind ik al vanaf het begin van die achterlijke bekrompen rednecks.
Komen ze in hun eerste liveshow met een dergelijk optreden op de proppen. Way to prove me wrong... :')
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:04:33 #195
313006 MrEarcheese
pi_98239124
Everyday people. _O_ Wat onzettend tof! Die pruik van Cee-Lo. :')

Ik was echt serieus verrast door Casey trouwens, ik dacht bij de battles/auditie dat ze echt zo'n muurbloempje was, maar ik vond in het nummer dat ze vandaag zong het rauwe randje van d'r stem mooi naar voren kwam.
:o

Javier vind ik gewoon echt niet leuk. Zo veel knikjes en jengeltjes die hij in een lied stopt dat ik 't te overdreven vind, zijn stem is wel prachtig verder maar nee, te ingestudeerd allemaal. In ieder geval - zo komt het over.

Maar serieus.. Curtis vind ik echt nog steeds een kandidaat waar ik boeiends niks aan vind, hetzelfde met Devon. Curtis omdat hij nooit de hoogte ingaat maar altijd hangt op zijn zware stem en country-knikjes en Devon omdat hij suf overkomt en een niet echt bijzondere stem heeft.

Vond het trouwens wel enorm tof dat Beverly gekozen was door 't publiek. :D! Die kop van haar ook, ze kon 't niet geloven. Ben blij dat Frenchie ook door is, zijn echt mijn 2 favorietjes.
Nakia en Vicci vond ik ook echt goed vandaag, goed lied voor hun stem en ze gaven een energie af.
  donderdag 16 juni 2011 @ 12:14:24 #196
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_98243645
Frenchie had ik niet verwacht! Beverly wel, maar eigenlijk niet door het publiek :) Dia uiteraard ook, easy sailing naar de finale. En wat is het toch een poppetje O+ Xenia toch wel enigszins onverwacht, maar daar moet toch wel wat meer uit te halen zijn dan wat ze nu heeft gedaan. Jammer van Jared, die was lekker energiek op het podium.

Tori & Taylor: Blegh, veel te tuttig. Niet slecht gezongen, maar bijzonder vond ik het niet. In het ensemblenummer deden ze het ook niet echt spectaculair.
Casey: Goed gezongen, alleen mogen de uithalen wel wat feller.
Vicci: Sowieso een erg tof nummer, maar ook erg gaaf gedaan :Y Ze gooit er tenminste wat in, al vind ik haar nog steeds de Amerikaanse Anne.
Devon: Middelmatige nerd.
Nakia: Tof nummer, goed gezongen _O_ Wel een outsider voor de winst voor mij!
Jeff: Ik word een beetje moe van die stem die telkens overslaat, maar hij heeft wel een mooi bereik. En een christelijk kotsnummer :r Mag er uit.
Curtis: Zelfde als Jeff, dat rare country-trekje :N Veel te vlak ook.
Javier: Kan gewoon erg goed zingen!

Ik vind de nummers in deze aflevering trouwens goed gekozen bij de stemmen en mogelijkheden van de artiesten :Y Voorspelling: Vicci, Nakia, Casey en Javier gaan door.

Dat nummer van Adams crew is trouwens eerder al vééél beter gedaan tijdens een andere talentenjacht _O_
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_98245815
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:57 schreef Steve het volgende:
Tori en Taylor: klonk schattig en zoet. Wel oké.
Casey: niet slecht, maar een optreden dat je snel vergeet. Ligt vooral aan de keuze van het liedje, in het optreden van de groep vond ik haar leuker. - ik heb het anders net weer ff terug gekeken, vond het een erg leuk optreden
Vicci: mooi. O+. Ik vind haar stem tof, en leuke versie van Jolene.
Devon: heeft bij mij een achterstand omdat door hem Rebecca eruit is. :') :+. Uitstraling van een bloempot. Vond hem qua stem ook niet overdonderend, ook al klonk het niet slecht. :Y :Y so true! ik baal er nog steeds van dat rebecca eruit ligt :( Devon is 13 in een dozijn
Dat optreden met Cee Lo. :D! HILARISCH _O-
Nakia: vond ik wel tof eigenlijk. :D. Alleen die semi-sexy blik in de camera mag achterwege blijven. :'). En beetje over de top 'geacteerd'.
Jeff: vond ik zoals qua stem als liedje als optreden niks.
Optreden met Adam: Adam had ook wel alleen mogen zingen. :P.
Curtis: niet helemaal mijn smaak, wel goed gedaan. :{ ik vind die zware stem maar niks :{ het optreden ook niet denderen
Javier: O+. - Javier wint de voice gewoon ;)

Vicci en Javier door, de rest maakt me niet zo heel veel uit.
pi_98246550
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:09 schreef Cee het volgende:
Hij kiest Xenia!? :o

Sorry, ben even te verbaasd om over de rest te lullen. Ben zo terug.
Oké, ik ben terug. :P

volgens mij volgde het aantal downloads van xenias liedje vlak na die van dia, dus ik snap wel dat hij dan xenia kiest, ook hij wil natuurlijk winnen.
pi_98253847
weet iemand trouwens waarom Ben niet mag optreden in de finale?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  donderdag 16 juni 2011 @ 18:38:39 #200
313006 MrEarcheese
pi_98259677
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 12:14 schreef InTrePidIvity het volgende:

Devon: Middelmatige nerd.
:D!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')