Lily, goed?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:47 schreef AssyriskaFF het volgende:
Die presentator is echt slecht. Saai en zo ongeïnteresseerd. Dia is super (tot nu toe mijn favoriet)en de Lili ofzo was ook goed. Die Country gast was te pruimen, vond hem echt mooi zingen. De rest mwah. Die Xenia met het verkeerde nummer. En Ben Saunders zong Use Somebody beter dan die ene gast.
nee die beverly ziet er wel uit...quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:48 schreef Joooo-pi het volgende:
Wel leuk weer
Mijn favorieten zijn jared blake en beverly.
Xenia was echt lachwekkend slecht
Ohja, x-tina, maakt zichzelf ook belachelijk. Ze ziet er niet uit
De optredens met de coaches zijn leuk
Nee idd, beverlyziet er ook niet uit, maar in ieder geval wel echt en niet zo nep als x-tinaquote:
Frenchy vind ik ook niks. Die rokquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:24 schreef DrSmoke het volgende:
Ik heb het in deel 1 ook al gezegd, maar wat is Dia mooi zeg![]()
![]()
Xenia en Dia zijn mijn favorieten, Jared en Frenchie mogen er van mij wel uit. Xenia's optreden was niet geweldig, maar die stem van haar is zo mooi en uniek! Het zou ontzettend jammer zijn als zij weg zou moeten.
is me ook opgevallenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:25 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen x-tina verder hoor, maar ze ziet er de laatste tijd gewoon niet uit
Ik vond het Queen optreden van de vier coaches ronduit kut, maar het optreden van Christina met haar team vond ik helemaal te gek.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:38 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
is me ook opgevallente hooggeblondeerd, teveel extensions, te veel geplamuurd.
en zo geweldig was haar optreden niet
Dat zijn volgens mij de lyrics van Burning Love? Niks schokkends dus.quote:
ik was er niet stuk van, wat christina deed was meer persen dan zingenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:39 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik vond het Queen optreden van de vier coaches ronduit kut, maar het optreden van Christina met haar team vond ik helemaal te gek.
This Love. Maar jongens, zingen met autocue, wtf?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:43 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij de lyrics van Burning Love? Niks schokkends dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |