Wat leuk zegquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:58 schreef MrEarcheese het volgende:
Oh, en wauw. Ik vond dit net en stiekem vind ik 't toch enorm tof. Ik vind haar echt zo'n schattige, kleine musical-geek.
![]()
ook leuk! come as you are is leuker, zo jammer dat ze eruit is!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:58 schreef MrEarcheese het volgende:
Oh, en wauw. Ik vond dit net en stiekem vind ik 't toch enorm tof. Ik vind haar echt zo'n schattige, kleine musical-geek.
![]()
Yes. Je kunt blijkbaar van dinsdag tot maandag stemmen in Amerika, en bij de volgende liveshow zal dan voortaan gelijk een kandidaat van een vorige liveshow worden geëlimineerd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:19 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik ben het nu aan het downen, maar klopt het dat er gisteren een liveshow is geweest, maar de uitslag pas volgende week ofzo is?
haha ben ik niet de enigequote:Op woensdag 8 juni 2011 11:29 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Yes. Je kunt blijkbaar van dinsdag tot maandag stemmen in Amerika, en bij de volgende liveshow zal dan voortaan gelijk een kandidaat van een vorige liveshow worden geëlimineerd.
Ik zat ook al te spieken voor de uitslag, maar zag ook al niks.![]()
Het publiek kiest 1 kandidaat per team die door mag en de juryleden mogen ieder nog 1 kandidaat van hun eigen team kiezen die zij meenemen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:15 schreef Tazmaniac het volgende:
Gaat er nou 1 van de 8 uit of 1 uit elk team?
Inderdaad ja, begrijp nu wel waarom hij 'm draagtquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:46 schreef MrEarcheese het volgende:
Volgens mij was dit trouwens de eerste keer dat Cee-Lo zijn zonnenbril niet op had tijdens The Voice.
Ik snap echt niet waarom hij altijd een zonnebril op heeft, ook tijdens de grammy's een tijd geleden.. Is er iets met zijn gezicht wat ik gewoon niet zie? die snor is wel echt lelijk, dat wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Inderdaad ja, begrijp nu wel waarom hij 'm draagtEn heeft hij normaal nou ook zo'n rare snor
Hij heeft een rotkopquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:48 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom hij altijd een zonnenbril op heeft, ook tijdens de grammy's een tijd geleden.. Is er iets met zijn gezicht wat ik gewoon niet zie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |