Ja, ik vind het ook jammer dat zij door zijn gegaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:18 schreef Cee het volgende:
Ik ben ook voor team Cee-Lo. Heb nog geen favoriete kandidaat verder. Maar die nep-tweeling mag er zo snel mogelijk uit.
Uhu, ik precies hetzelfde.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:26 schreef Steve het volgende:
En dan worden ook nog de mensen gekozen die ik juist niet zou kiezen..
Emily zong Curtis toch echt naar huis. Curtis heeft een bereik van 2 noten ofzoquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:35 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik denk volgens mij dat als Emily niet met Curtis gezoend had, ze door was gegaan..
Ze was af en toe wel wat scherp inderdaad of zat er langs, maar ze nam wel risico's en hoe ze zich inleefde was echt enorm mooi.quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:40 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Emily zong Curtis toch echt naar huis. Curtis heeft een bereik van 2 noten ofzo
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:16 schreef UltraR het volgende:
Nice.
En NBC gaat definitief helemaal los op The Voice:
[..]
quote:The Voice direct na Super Bowl-finale
De muzikale tv-show The Voice van John de Mol heeft het meest begeerde uitzendmoment van de Amerikaanse televisie gekregen. De talentenjacht zal op 5 februari direct na de finale van het American Football-toernooi Super Bowl te zien zijn. De Super Bowl-finale is het populairste programma van Amerika, met vorig jaar 106 miljoen kijkers. “Er is geen betere showcase op tv dan het uur na Super Bowl, en we vinden dat The Voice die aandacht verdient“, zegt NBC- baas Bob Greenblatt.
De Super Bowl-finale wordt jaarlijks uitgezonden door afwisselend CBS, FOX en NBC. De tv-netwerken grijpen het tijdslot na de Super Bowl-finale aan om kijkers te winnen voor de reguliere programmering. Zo was dit jaar na de finale een speciale aflevering van Glee te zien. Vorig jaar werd gekozen voor Undercover Boss, dat direct het best bekeken nieuwe programma in jaren werd.
The Voice is een groot succes op het Amerikaanse tv-netwerk NBC. Het programma met coaches Christina Aguilera, Adam Levine, Cee Lo Green and Blake Shelton wist afgelopen dinsdag ruim veertien miljoen kijkers te boeien.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:31 schreef MrEarcheese het volgende:
Rebecca, Tyler, Elenowen, Casey en Emily weg, doei favoriet.
Ja, echtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:28 schreef RiftNL het volgende:
Hahah dat huispak van Cee Loo dat kan toch niet zoiets?![]()
quote:Christina !!! Nomnom fap fap
die kale lesbie mag ook weg, ze kan wel zingen maar zo overdreven elke keer. Gewoon irritantquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook jammer dat zij door zijn gegaan.
Ik vind haar tof, zo wordt het stereotype American Idol kandidaat weer eens doorbroken, en de energie die ze heeft op 't podium is wel iets unieks.quote:Op zondag 5 juni 2011 04:50 schreef OreO het volgende:
[..]
die kale lesbie mag ook weg, ze kan wel zingen maar zo overdreven elke keer. Gewoon irritant
+1quote:Op zondag 5 juni 2011 08:56 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik vind haar tof, zo wordt het stereotype American Idol kandidaat weer eens doorbroken, en de energie die ze heeft op 't podium is wel iets unieks.
ik wordt juist moe als ik naar haar kijk,quote:Op zondag 5 juni 2011 08:56 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik vind haar tof, zo wordt het stereotype American Idol kandidaat weer eens doorbroken, en de energie die ze heeft op 't podium is wel iets unieks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |