Die volgt direct daarna volgens mij?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
In LA is het 3 (?) uur vroeger dan in NY.. Dan wordt het in LA zeker met vertraging uitgezonden, maar dat mensen dan niet kunnen stemmen ofzo? Of is de result show de volgende dag pas?
amerika is geen nederland, ben ook benieuwd hoe dat opgelost wordt met dat enorme tijdsverschilquote:
Vind je de keuzes van ceelo gek? Ik vond die twee overduidelijk opvallender en charismatischer en beter dan hun opponents.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:55 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik kijk de aflevering nupas
ceelo maakt ongebruikelijke keuzeseerst vicky, nu nakia
ik dacht bij tje en nakia dat dat al een gelopen race was vanaf het moment dat het lied bekend was "closer" past veel beter bij tje.
ben blij dat javier door is!
beverly is een beetje eng
Ceelo geeft ook al steeds aan dat ie graag een beetje de uitdaging opzoektquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:23 schreef EilandjeOnline het volgende:
blake gaat vooral voor de country zangers, bij ceelo verwacht je automatisch dat hij voor puur soul gaat, dat doet hij helmaal niet en vind ik apart
hij kijkt verder dan alleen maar naar soul en r&b, gelukkig maar
bij christina had ik trouwens verwacht dat ze beverly meteen weer zou laten gaan zodra ze de kans kreeg
bij de audities leek het namelijk net alsof christina spijt kreeg van haar keuze
Als dat zo is, wordt het in LA dan om 5 uur in de middag al uitgezonden?quote:
Ik weet het ook nietquote:Op maandag 23 mei 2011 11:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als dat zo is, wordt het in LA dan om 5 uur in de middag al uitgezonden?
Dat vond ik ook de leukste/mooiste battle deze aflevering. De laatste battle, van Cee Lo, vond ik ze ook beide goed...quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:31 schreef EilandjeOnline het volgende:
Devon Barley vs Rebecca Loebezo mooiiii samen
Mwaoh... Voor NBC welquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:54 schreef NoNickOne het volgende:
8.55 miljoen kijkers dus.. is dit nog wel zo goed voor Amerikaanse televisie?
Vooruit dan maar weer... voor jou nog 1x de cover der covers van Creep tijdens een talentenjacht...quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:31 schreef EilandjeOnline het volgende:
Devon Barley vs Rebecca Loebezo mooiiii samen, normaal vind ik dat lied echt niks maar nu kreeg ik gewoon kippevel, ik had rebecca gekozen, alleen al om haar uit die auto te krijgen
Je bent mijn held voor het posten hiervan. Ik moest ook meteen aan die versie denken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:42 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Vooruit dan maar weer... voor jou nog 1x de cover der covers van Creep tijdens een talentenjacht...
De a-capella Creep versie van Street Corner Symphony in the Amerikaanse Sing off
ook heel mooiquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:42 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Vooruit dan maar weer... voor jou nog 1x de cover der covers van Creep tijdens een talentenjacht...
De a-capella Creep versie van Street Corner Symphony in the Amerikaanse Sing off
Ongelofelijk, wat stoorde ik me aan die Sarabee vanaf het midden. Dia zong rustig en echt overal blaatte die Sarabee overheen.quote:
Wat nu?quote:Deze video bevat inhoud van NBC Universal, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd.
Het spijt ons.
Ik hoop ergens nog op een wildcard, maar ik ben bang van niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:26 schreef EilandjeOnline het volgende:
echt zo nep dat rebecca loebe er al uit is
14,4 miljoen mensen hebben gisteren gekeken!quote:Op maandag 30 mei 2011 18:33 schreef UltraR het volgende:
Ah, The Voice moest opboksen tegen de finales van American Idol, Dancing with the Stars en Glee. Dat verklaart een hoop.
Die shows zijn nu dus allemaal afgelopen, dus ik ben benieuwd naar de ratings van The Voice de komende weken.
Dat zijn betere getallen!quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:26 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
14,4 miljoen mensen hebben gisteren gekeken!
Wow.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:26 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Van 8,5 naar 14,5quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:26 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
quote:NBC, perhaps confirming its conviction that “The Voice” represents its best shot at a breakout hit in many years, announced Tuesday that it would offer a special edition of the singing competition on one of the best platforms in television — the hour after the conclusion of next season’s Super Bowl.
The special will air at approximately 10 p.m. – depending on the exact end time of the game — on Feb.5. The next NFL season is in some doubt because of the labor dispute between owners and players, but few observers expect any stoppage to last through the Super Bowl, television’s biggest event.
In recent years, the networks carrying the Super Bowl have used the prime spot afterward to enhance shows that are already established, rather than try to introduce a new show. Fox used that spot last season to generate a huge audience for a special episode of its series “Glee.”
“The Voice” has emerged this spring as NBC’s strongest new entry in many years. The show will continue through much of the summer on Tuesday nights.
NBC not yet set a date or announced a specific night for the show to return. It is possible it may come back sometime in January, or the network may use the Super Bowl night as the premiere date for a second season.
Wauw. Dat is echt gigantisch.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:16 schreef UltraR het volgende:
Nice.
En NBC gaat definitief helemaal los op The Voice:
[..]
Vind je Javier niet fijn klinken?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:31 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik heb niet een fijne mannenstem gehoord, vrouwen zijn wel een stuk sterker.
Eerlijk? Ik vind hem wel okay, maar ik vind hem te geforceerd. Ik hou meer van vloeiende, relaxte stemmen. Ik vind dat hij te graag wil laten zien wat hij in huis heeft, bij de battles minder, maar bij de auditie vond ik het storend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |