Ziet er goed uit mochten dit echt de coaches worden! Zal Dannii Minogue echt het daar succesvolle X-Factor verlaten om The Voice te gaan doen?quote:'Robbie Williams en Adele in Britse The Voice'
Uitgegeven: 22 mei 2011 15:03
Laatst gewijzigd: 22 mei 2011 15:03
AMSTERDAM - Robbie Williams en Adele moeten de coaches worden in de Britse editie van The Voice. Ook Dannii Minogue, die eerder jurylid was in X Factor, zou in beeld zijn om op een van de ronddraaiende stoelen plaats te nemen.
© Wenn.com
Dat meldt het Britse tabloid The Sun.
Met het aantrekken van Robbie zou The Voice het succesvolste muziekprogramma op de Britse televisie kunnen worden, geloven insiders van de BBC, die de show volgend jaar gaat uitzenden.
In navolging van Nederland is John de Mols format nu ook een groot succes in Amerika. Daar worden de stoelen van de coaches bezet door Christina Aguilera, Cee Lo Green, Adam Levine en Blake Shelton.
In Nederland wordt een nieuw seizoen van The Voice of Holland verwacht. Daarin neemt Marco Borsato de plek van Jeroen van der Boom over.
Ik twijfelde daar zelf ook over maar toen ik het domein http://www.thevoiceofengland.com checkte kwam ik bij talpa uit. Mogelijk zijn deze gewoon van tevoren door talpa gereserveerd.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:53 schreef Balisto het volgende:
Zou het dan niet "The Voice of Britain" gaan heten?
De beste voetbaltrainers zijn ook niet persé de beste voetballers.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:41 schreef galtfactory het volgende:
Ik vraag mij af wat de meerwaarde van Robbie Williams als zangcoach bij dit programma,
op naamsbekendheid na, eigenlijk is.
De man heeft nou niet de mooiste of zuiverste zangstem op aarde.
Jeroen vd Boom is ook geen nachtegaaltje. Zelfde geldt voor Cee Lo Green, Adam Levine, Roel van Velzen, etc. etc. Ze hebben wel 1 ding gemeen: ze verdienen met hun stem hun geld. Bakken met geld. Dus ergens doen ze iets goed.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:41 schreef galtfactory het volgende:
Ik vraag mij af wat de meerwaarde van Robbie Williams als zangcoach bij dit programma,
op naamsbekendheid na, eigenlijk is.
De man heeft nou niet de mooiste of zuiverste zangstem op aarde.
En vergeet het team eromheen nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Jeroen vd Boom is ook geen nachtegaaltje. Zelfde geldt voor Cee Lo Green, Adam Levine, Roel van Velzen, etc. etc. Ze hebben wel 1 ding gemeen: ze verdienen met hun stem hun geld. Bakken met geld. Dus ergens doen ze iets goed.
En het zijn meer algemene coaches (mental, zang, performance, styling, liedkeuze) dan louter en alleen zangcoaches.
http://www.bbc.co.uk/news/entertainment-arts-13809131quote:Former X Factor stars Dannii Minogue and Cheryl Cole are among those who have been tipped to act as judges in the show.
BETER!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:12 schreef iBenny het volgende:
En gewoon bij BBC One
The Voice volgend jaar op BBC One
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |