Ziet er goed uit mochten dit echt de coaches worden! Zal Dannii Minogue echt het daar succesvolle X-Factor verlaten om The Voice te gaan doen?quote:'Robbie Williams en Adele in Britse The Voice'
Uitgegeven: 22 mei 2011 15:03
Laatst gewijzigd: 22 mei 2011 15:03
AMSTERDAM - Robbie Williams en Adele moeten de coaches worden in de Britse editie van The Voice. Ook Dannii Minogue, die eerder jurylid was in X Factor, zou in beeld zijn om op een van de ronddraaiende stoelen plaats te nemen.
© Wenn.com
Dat meldt het Britse tabloid The Sun.
Met het aantrekken van Robbie zou The Voice het succesvolste muziekprogramma op de Britse televisie kunnen worden, geloven insiders van de BBC, die de show volgend jaar gaat uitzenden.
In navolging van Nederland is John de Mols format nu ook een groot succes in Amerika. Daar worden de stoelen van de coaches bezet door Christina Aguilera, Cee Lo Green, Adam Levine en Blake Shelton.
In Nederland wordt een nieuw seizoen van The Voice of Holland verwacht. Daarin neemt Marco Borsato de plek van Jeroen van der Boom over.
Ik twijfelde daar zelf ook over maar toen ik het domein http://www.thevoiceofengland.com checkte kwam ik bij talpa uit. Mogelijk zijn deze gewoon van tevoren door talpa gereserveerd.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:53 schreef Balisto het volgende:
Zou het dan niet "The Voice of Britain" gaan heten?
De beste voetbaltrainers zijn ook niet persé de beste voetballers.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:41 schreef galtfactory het volgende:
Ik vraag mij af wat de meerwaarde van Robbie Williams als zangcoach bij dit programma,
op naamsbekendheid na, eigenlijk is.
De man heeft nou niet de mooiste of zuiverste zangstem op aarde.
Jeroen vd Boom is ook geen nachtegaaltje. Zelfde geldt voor Cee Lo Green, Adam Levine, Roel van Velzen, etc. etc. Ze hebben wel 1 ding gemeen: ze verdienen met hun stem hun geld. Bakken met geld. Dus ergens doen ze iets goed.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:41 schreef galtfactory het volgende:
Ik vraag mij af wat de meerwaarde van Robbie Williams als zangcoach bij dit programma,
op naamsbekendheid na, eigenlijk is.
De man heeft nou niet de mooiste of zuiverste zangstem op aarde.
En vergeet het team eromheen nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Jeroen vd Boom is ook geen nachtegaaltje. Zelfde geldt voor Cee Lo Green, Adam Levine, Roel van Velzen, etc. etc. Ze hebben wel 1 ding gemeen: ze verdienen met hun stem hun geld. Bakken met geld. Dus ergens doen ze iets goed.
En het zijn meer algemene coaches (mental, zang, performance, styling, liedkeuze) dan louter en alleen zangcoaches.
http://www.bbc.co.uk/news/entertainment-arts-13809131quote:Former X Factor stars Dannii Minogue and Cheryl Cole are among those who have been tipped to act as judges in the show.
BETER!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:12 schreef iBenny het volgende:
En gewoon bij BBC One
The Voice volgend jaar op BBC One
*knijp*quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:57 schreef wolfrolf het volgende:
Zonder commercials en in HDTV op BBC1. Knijp me eens, dit moet een droom zijn
Verdomme, da's ook nog eens zo. BBC HD vanaf september.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:57 schreef wolfrolf het volgende:
Zonder commercials en in HDTV op BBC1. Knijp me eens, dit moet een droom zijn
quote:Iron Maiden-zanger wees The Voice af
AMSTERDAM - Bruce Dickinson twijfelde geen moment toen hij als jurylid voor de Britse versie van The Voice werd gevraagd. De Iron Maiden-zanger was naar eigen zeggen blij dat hij de BBC, die de talentenjacht uitzendt, kon afwijzen.
"Die show klinkt echt verschrikkelijk en vernederend voor iedereen die eraan meedoet", vindt Dickinson.
"Het deed mij een groot genoegen de BBC te kunnen afwijzen", zegt de 52-jarige zanger tegen het Britse tabloid The Sun. "X Factor is al erg genoeg."
Naar verluidt zijn zangeressen Cheryl Cole en Adele nog wel in de race voor een plekje in de jury van de zangshow. BBC brengt het programma, dat werd bedacht door John de Mol, volgend jaar op de buis.
quote:From Daily Mail:
Jessie J has signed up as a coach on The Voice, the new show which is being tipped as the BBC’s answer to The X Factor.
The 23-year-old singer, whose hits include Price Tag and Do It Like A Dude, will be one of four star names who will mentor contestants on The Voice UK.
Talking about her new role, Jessie said: ‘I’m excited to be a coach, inspiration and mentor and I jumped at the opportunity as it’s all about the voice.’
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:33 schreef tdrone het volgende:
ach nederland heeft ook mindere coaches ertussen (Angela)
Bron: Wikipediaquote:On 4 October 2011, the singer-songwriter Jessie J was announced by the BBC as the first official coach. On 28 November 2011, the BBC confirmed Sir Tom Jones, will.i.am and Will Young will be joining Jessie J on the judging panel.
Sowieso is je 'instrument' perfect kunnen bespelen geen garantie voor goede muziek, vaak zelfs het tegenovergestelde. Daarin is een stem niet anders.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Jeroen vd Boom is ook geen nachtegaaltje. Zelfde geldt voor Cee Lo Green, Adam Levine, Roel van Velzen, etc. etc. Ze hebben wel 1 ding gemeen: ze verdienen met hun stem hun geld. Bakken met geld. Dus ergens doen ze iets goed.
En het zijn meer algemene coaches (mental, zang, performance, styling, liedkeuze) dan louter en alleen zangcoaches.
quote:Op maandag 28 november 2011 11:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
MaarDizer
, Tom Jones is best cool toch
quote:
quote:The Voice UK toch niet in zee met Will Young
Will Young is op het laatste moment aan de kant geschoven door de makers van de Britse versie van The Voice of Holland. Niet hij, maar The Script-zanger Danny O’Donoghue wordt de vierde en laatste coach. Dat heeft de BBC bekendgemaakt. Young heeft op Twitter laten weten behoorlijk teleurgesteld te zijn. “Woorden schieten te kort. Life is sometimes a bitch. The Voice kwam, The Voice vertrok. Ze wilden meer rock. Had ik mijn leren jasje maar uit de kast getrokken“, zegt hij.
De keuze voor O’Donoghue is opvallend, omdat hij een aanzienlijk minder grote naamsbekendheid heeft. “Danny is een rijzende ster en brengt verfrissing en verrassing in het team“, zegt Danny Cohen, baas van BBC1, dat de show gaat uitzenden.
De andere drie coaches zijn Jessie J, Will.i.am en Tom Jones. The Voice UK gaat van start in de lente van 2012.
+1quote:Op zondag 11 december 2011 12:10 schreef Prego het volgende:
Ben ik de enige die het tof vind dat Tom Jones jury zit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |