omdat hij niet is gevraagd ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:27 schreef roos85 het volgende:
weet iemand trouwens waarom Ben niet mag optreden in de finale?
John de Mol vond het wel een leuk idee, maar bij NBC niet zo volgens mij. Tsja, wat moet die boerenlul daar nou komen doen, vraag ik me af.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:41 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
omdat hij niet is gevraagd ?
Ik moet zeggen dat ik ook wel had verwacht dat John de Mol op z'n minst een rolletje/optreden voor Ben in TVOA zou hebben afgedwongen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:27 schreef roos85 het volgende:
weet iemand trouwens waarom Ben niet mag optreden in de finale?
In de finale van het eerste seizoen van American Idol mocht Will Young optreden (samen met de finalisten). Leverde hem 5 minutes of US fame op maar dat was ook alles.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:22 schreef EilandjeOnline het volgende:
![]()
Ben wordt voor usa pas interessant als hij net als kelly clarkson in will young ook meteen wereldwijd bekend zou zijn geworden, denk ik
Raar, ik vond Vicci en Javier ver boven de rest van vorige week uitsteken...quote:Op donderdag 16 juni 2011 02:08 schreef Ladyxima het volgende:
Vond het niveau van de optredens vorige week stukken hoger, als ik eerlijk ben. Deze week was het bijna allemaal 'meh' vond ik.
dat had ik dus ook verwacht, daarom was ik zo verbaasd toen ik dat las.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:14 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ook wel had verwacht dat John de Mol op z'n minst een rolletje/optreden voor Ben in TVOA zou hebben afgedwongen.
dat hele optreden!!!!! ik lag echt in een deuk!!!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:32 schreef chansadres het volgende:
Nakia is een baasEn natuurlijk twee
![]()
voor Ceelo´s pruik.
*spuit 42 isquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
The Voice Of England #1 Met Robbie Williams en Adele als coaches?
Ik doe het zo...quote:Op maandag 20 juni 2011 12:27 schreef charmed_angel het volgende:
ow shit ik moet de afgelopen 4 afleveringen nog binnenhalen
Gaat primaquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:51 schreef iBenny het volgende:
The Voice kun je hier ook online terugkijken....
http://tubeplus.me/player/1867595/The_Voice/
Inderdaad ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:38 schreef wolfrolf het volgende:
Ik moet lachen om de naam The Voice van Vlaanderen
Dat is tenminste volledig Engelsquote:Op maandag 20 juni 2011 19:55 schreef EilandjeOnline het volgende:
En The Voice of Holland klinkt wel meer geaccepteerd ?
The Voice vind ik veel beter klinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |