abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:10:53 #1
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96604991

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Lightake's Jack geeft voor Fokmembers 6% korting! (geldig tot 01-06-2011)
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: 15% off Brainwavz:
SPOILER: $5 off Brainwavz M2 Preorder:
SPOILER: $10 off Brainwavz M3 Preorder:
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).

[ Bericht 0% gewijzigd door tokko1 op 12-05-2011 15:53:31 ]
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:11:53 #2
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96605030
... voor de laagste prijs hè :P

Net trouwens een centdeal van brandsdragon binnengekregen. Een koptelefoonsplitter, volgens mij.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_96605309
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:11 schreef 08gnoT. het volgende:
... voor de laagste prijs hè :P

Net trouwens een centdeal van brandsdragon binnengekregen. Een koptelefoonsplitter, volgens mij.

Thats the spirit O+ Altijd vergeten wat je ook alweer besteld had, zo herkenbaar :P
Ja.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:20:52 #4
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96605386
Bel net het 058 2 333 333 nummer van TNT, maar dat wordt gewijzigd in een 0900 nummer (eikels)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_96605742
m vreemd: de wisselkoers op paypal = 1 euro = 1,39717 Amerikaanse dollars
maar op wisselkoers.nl is het = 1,4360
Moeten zij weten
pi_96605899
Er zit altijd een (paar) dag(en) tussen de werkelijke wisselkoers en de paypal-wisselkoers. Paypal haalt overigens ook nog wat van die koers af, zodat zij ook nog wat verdienen ;)
pi_96605980
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:33 schreef l30n het volgende:
Er zit altijd een (paar) dag(en) tussen de werkelijke wisselkoers en de paypal-wisselkoers. Paypal haalt overigens ook nog wat van die koers af, zodat zij ook nog wat verdienen ;)
flikkers :(
Moeten zij weten
pi_96606061
quote:
16s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:09 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Angrybirds? :P
Ja we hadden toen met 3-6 fokkers ineens allemaal T-shirts besteld, voor zover ik weet heeft niemand nog iets daarvan binnengekregen.
There are only 151 Pokémon.
pi_96606136
Beetje mijn post negeren :{w

quote:
10s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 02:49 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Overigens, er staat wel elke keer leuk een getalletje in de TT, maar dit is topic 133. Dus het volgende topic moet #134 worden. Nummer 101 en 68 zijn twee keer gebruikt en in tegenstelling tot andere gevallen waarbij nummers twee keer werden gebruikt is dit nooit gecompenseerd. (ik heb geen leven).
pi_96606233
centdeal van brandsdragon binnengekregen. die oordopjes.
Ze vielen al kapot uit de envelop, paypal claim indienen?
verder nog zo klein kut zonneautotje binnengekregen, geen idee meer waar ik die had besteld.
Daar waren de assen zo verbogen dat heel dat ding niet meer kon rijden. ;(
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:50:10 #11
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_96606654
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:33 schreef l30n het volgende:
2 keer per dag wordt het ververst meen ik. In ieder geval zeker elke dag. Daarnaast gaat er een paar (pro)cent naar paypal ja.
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
pi_96607407
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:38 schreef RacerDKB het volgende:
Beetje mijn post negeren :{w

[..]

Ja gvd wat is dit. :P
  dinsdag 10 mei 2011 @ 18:19:43 #13
242879 Onnoman
The On And Only
pi_96607949
Heej pauper vriendjes.. in dit subforum ben ik al een lange poos niet meer geweest..
hoe kan je ook alweer middels paypal bij taobao KOOPUH?

dank u
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  dinsdag 10 mei 2011 @ 18:38:08 #14
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96608684
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:20 schreef RobertNL het volgende:
Bel net het 058 2 333 333 nummer van TNT, maar dat wordt gewijzigd in een 0900 nummer (eikels)
Het nieuwe nummer is: 0900-0990 (maar het oude werkt nu nog wel).

Bel ik dus net op het werk, gaat er een andere lijn waardoor ik moet ophangen. bel ik weer:
Wij zijn elke dag te bereiken van 8.30 tot 17.30 -.-''
  dinsdag 10 mei 2011 @ 18:47:53 #15
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96609068
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 18:06 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Ja gvd wat is dit. :P
Nou gewoon vergeten :z

Denk dat we met z'n allen ShizlNutz even lief aan moeten kijken... :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 18:19 schreef Onnoman het volgende:
Heej pauper vriendjes.. in dit subforum ben ik al een lange poos niet meer geweest..

dank u
Goedendag mede Pauperaar,

Voor een volledige uitleg over hoe te kopen van Taobao dmv Paypal verwijs ik U door naar de OP.

Mvg,
Een mede Pauperaar
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_96609215
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 18:19 schreef Onnoman het volgende:

dank u
Probeer de OP is te lezen :')
  dinsdag 10 mei 2011 @ 18:54:10 #17
242879 Onnoman
The On And Only
pi_96609347
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_96611926
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 19:25 schreef ebutyouyou het volgende:
deze is wel heeeeeuuul vet
http://www.dealextreme.co(...)rge-16-cup-set-15034 O+ O+
haha awesome idd
Moeten zij weten
pi_96613235
Weet iemand coupons voor Tinydeal.com

thnx
Moeten zij weten
pi_96614495
Goedenavond dames en heren,

Ik was via google op het fok! forum terecht gekomen en heb dan ook de laatste topics van chinese webshops doorgelezen. Ik wil namelijk een aantal dingen van dealextreme kopen, maar loop zelf tegen een probleem aan.

Voor de duidelijkheid, ik heb zondag een paypal acount aangemaakt, en nadat ik gister 2 bedragen op mijn bankrekening had gekregen, heb ik hem kunnen linken en is hij nu 'gecontroleerd'.

Daarnaast heb ik op dealextreme ook een acount aangemaakt. Ik heb het product van $76,50 in mijn mandje gedaan, samen met die Drop shipment van 0,01 cent.

Vervolgens doe ik PayPal Express checkout, maar dan begint het probleem. Bovenaan komt in een geel kader het volgende bericht:

"Deze webwinkel accepteert alleen directe betalingen. Als u wilt doorgaan met deze aankoop, moet u een bankrekening aan uw PayPal-rekening toevoegen of kiest u hieronder andere opties."

Ik neem aan dat dit inhoudt dat mijn bankrekening NIET gelinkt is aan mijn PayPal, terwijl dit wel het geval is.

Ben ik iets vergeten of speelt er wat anders?

Ik heb trouwens van RobertNL al een advies gehad om eerst een kleinere aankoop te doen, dus dit ga ik nu proberen.

-edit: $26,30 wilt ie ook niet doen blijkbaar. Als niemand een andere suggestie heeft, zit er zeker niets anders op dan het geld van mijn bank op PayPal te zetten zeker?

[ Bericht 6% gewijzigd door bakacakes op 10-05-2011 20:26:58 (update) ]
pi_96615054
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:20 schreef bakacakes het volgende:

Ik was via google op het fok! forum terecht gekomen en heb dan ook de laatste topics van chinese webshops doorgelezen. Ik wil namelijk een aantal dingen van dealextreme kopen, maar loop zelf tegen een probleem aan.

Voor de duidelijkheid, ik heb zondag een paypal acount aangemaakt, en nadat ik gister 2 bedragen op mijn bankrekening had gekregen, heb ik hem kunnen linken en is hij nu 'gecontroleerd'.

Daarnaast heb ik op dealextreme ook een acount aangemaakt. Ik heb het product van $76,50 in mijn mandje gedaan, samen met die Drop shipment van 0,01 cent.

Vervolgens doe ik PayPal Express checkout, maar dan begint het probleem. Bovenaan komt in een geel kader het volgende bericht:

"Deze webwinkel accepteert alleen directe betalingen. Als u wilt doorgaan met deze aankoop, moet u een bankrekening aan uw PayPal-rekening toevoegen of kiest u hieronder andere opties."

Ik neem aan dat dit inhoudt dat mijn bankrekening NIET gelinkt is aan mijn PayPal, terwijl dit wel het geval is.

Ik heb trouwens van RobertNL al een advies gehad om eerst een kleinere aankoop te doen, dus dit ga ik nu proberen.
ik denk idd dat je even iets kleins moet kopen via paypal. een paar dollar ofzo, zijn genoeg leuk 1 dollar gadgets :P
  dinsdag 10 mei 2011 @ 20:29:39 #23
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96615193
quote:

-edit: $26,30 wilt ie ook niet doen blijkbaar. Als niemand een andere suggestie heeft, zit er zeker niets anders op dan het geld van mijn bank op PayPal te zetten zeker?
Een varkentje? :P

http://www.dealextreme.co(...)lr1130-included-1138

Of iets op een andere site kopen, al weet ik niet of dat werkt. Ik heb die melding nog nooit gehad. Ik zal kijken of ik iets van 1 cent kan vinden.

http://www.ahappydeal.com/products/product_28136.htm
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_96615350
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:29 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Een varkentje? :P

http://www.dealextreme.co(...)lr1130-included-1138

Of iets op een andere site kopen, al weet ik niet of dat werkt. Ik heb die melding nog nooit gehad. Ik zal kijken of ik iets van 1 cent kan vinden.

http://www.ahappydeal.com/products/product_28136.htm
Zal me zusje leuk vinden :P

Oh die oortjes, is wel een andere shop. Moet je daar een account aanmaken?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 20:33:21 #25
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96615394
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:32 schreef bakacakes het volgende:

[..]

Zal me zusje leuk vinden :P

Oh die oortjes, is wel een andere shop. Moet je daar een account aanmaken?
Volgens mij niet, ik ben ze nu ook aan het bestellen. Ik kom gelijk bij het paypalscherm uit.

Vergeet niet free shipping aan te vinken
pi_96615545
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:33 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Volgens mij niet, ik ben ze nu ook aan het bestellen. Ik kom gelijk bij het paypalscherm uit.

Vergeet niet free shipping aan te vinken
Ik zag het staan! + shipping insurance uitzetten
pi_96617594
jammer dat diie 1cent deal een special offer is, en dat je er maar 1 mag kopen xD
anders had je dikke handel gehad, 100 oortjes voor een eurie
Moeten zij weten
pi_96617705
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:05 schreef H0D3NPYL het volgende:
jammer dat diie 1cent deal een special offer is, en dat je er maar 1 mag kopen xD
ECHT HE _O- _O- _O- _O- _O-

GOED MAN
pi_96617930
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:05 schreef H0D3NPYL het volgende:
NO SHIT DUDE!
pi_96622226
WAAROM ALLEMAAL CAPS?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:03:51 #31
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96622565
Ja, wat een onzin :')
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_96622569
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:00 schreef Ballsofsteel het volgende:
WAAROM ALLEMAAL CAPS?
NIEUWE TREND
pi_96622648
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:03 schreef Syphixx het volgende:

[..]

NIEUWE TREND
COOL MAN1!!11!!
pi_96622658
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:07 schreef Poepoog het volgende:

[..]

ECHT HE _O- _O- _O- _O- _O-

GOED MAN
IK DACHT IK ZEG HET EFFE
Moeten zij weten
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:05:35 #35
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96622729
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:04 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

IK DACHT -knip-
Nee, ok, dan weten we dat ook weer.. ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_96622839
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:05 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nee, ok, dan weten we dat ook weer.. ;(
leuk man, woordjes wegknippe
Moeten zij weten
pi_96623016
GEZELLIG ZO VANAVOND MAN!
pi_96623087
quote:
deze heb ik voor mijn verjaardag gehad + andere cadeau's
wij doen altijd 5¤ pp. ze waren met zijn 6en

Dit is inmiddels 2 jaar geleden

Doe het rekenwerk maar ;)
pi_96623228
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:08 schreef Ballsofsteel het volgende:
GEZELLIG ZO VANAVOND MAN!
is het capslock nog steeds een trend?

OT: heeft iemand al eens die gear4 iphone4 cases gekocht?
Moeten zij weten
pi_96623354
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:11 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Zijn er hier mensen die eerst te veel betalen voor hun telefoon en vervolgens goedkope reut uit China daarvoor bestellen?

_O- _O- _O-
pi_96623524
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:12 schreef forsho het volgende:

[..]

Zijn er hier mensen die eerst te veel betalen voor hun telefoon en vervolgens goedkope reut uit China daarvoor bestellen?

_O- _O- _O-
ehh nee ik koop ook goedkope telefoon uit China ;)
nee beetje aan vrienden doorverkopen kan geen kwaad
Moeten zij weten
pi_96623650
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:14 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

:d, ik heb geen idee of het wat is
maar even de andere reacties afwachten
pi_96623670
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:12 schreef forsho het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
nee...
pi_96623676
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:14 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Aha.

Je bent gewoon een Chinese spammer, tenminste als we op je typkwaliteiten moeten afgaan.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:23:27 #45
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96624331
quote:

[..]

Ja, denk dat het afgekeurde versies van de originelen zijn, aan elke zit wel een klein schoonheidsfoutje.
pi_96625494
quote:
Zag ik een tijd terug in een winkel in NL voor een stuk minder!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:04:48 #47
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96627670
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:36 schreef Skiet het volgende:

[..]

Zag ik een tijd terug in een winkel in NL voor een stuk minder!
Waar!
Deze is igg al goedkoper inc verzendkosten: http://www.megagadgets.nl/drinking-roulette-game.html
Kijkshop: http://www.kijkshop.nl/pr(...)ette/?utm_source=m4n

[ Bericht 17% gewijzigd door RobertNL op 10-05-2011 23:15:51 ]
  woensdag 11 mei 2011 @ 01:21:45 #48
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_96633641
quote:

Ik was via google op het fok! J forum terecht gekomen en heb dan ook de laatste topics van chinese webshops doorgelezen. Ik wil namelijk een aantal dingen van dealextreme kopen, maar loop zelf tegen een probleem aan.

standaard paypal checkout nemen ipv express kan helpen
pi_96633856
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 01:21 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

standaard paypal checkout nemen ipv express kan helpen
Heel vreemd, die werkte ook niet. Die aanbieding van $0.01 werkte wel maar dit was op ahappydeal. Toch net nogmaals geprobeerd op zowel het product van 76 als 26 dollar getest. En toen opeens deed ie het bij die van $26!

Ik heb PayPal bevestiging ontvangen in mijn mail, maar niets van DealExtreme. Hoort dat meteen te komen, of duurt dat altijd even?

-bakacakes moet verder kijken dan zijn neus lang is-

[ Bericht 18% gewijzigd door bakacakes op 11-05-2011 01:40:38 ]
  woensdag 11 mei 2011 @ 08:07:02 #50
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_96635922
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 18:54 schreef Onnoman het volgende:
http://item.taobao.com/item.htm?id=9450633827

wtf gewoon LOLLL
whehe _O-
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:02:36 #51
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96643044
Vind er weinig bijzonders aan. :{
Dan vond ik die stroopwafels van de Appie Heineken meer het lachen waard.
pi_96643388
1 euro = 1,40139 Amerikaanse dollars

Koers gaat weer de goede kant op.
pi_96643540
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:04 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Waar!
Deze is igg al goedkoper inc verzendkosten: http://www.megagadgets.nl/drinking-roulette-game.html
wow,, bedankt man ! scheelt toch weer wat geld ;)
pi_96643596
je bedoelt vast 1.00 EUR = 1.43874 USD :D
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:25:46 #55
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96643880
Angry bird shirt binnen *O*

Ze hebben de verkeerde gestuurd en dat is de juiste, snap jij het :D Je gooit standaard een bordeaux rode in je winkelwagen maar het plaatje is rood, erg verwarrend. Ik heb wel een rode ontvangen.

Ik heb de XXL en dat is gewoon een Nederlandse maat, misschien een stukkie ruimer. Zit met mijn 1.90m vrij ruim rondom en het shirt is vrij lang. Schouder 55cm, lengte 84cm.

De kwaliteit is goed, misschien te goed. Het is echt dikke stof, eigenlijk te dik voor een warme dag _O- De kraag is vrij breed maar zit verder wel goed. Ik heb liever een hele dunne kraag maar dat zie je maar weinig.

De print is wel zo'n plastic lap dat op het shirt zit, niet soepel ingebrand in het stof.

Met 1.40 wisselkoers zijn dit wel mooie shirts voor de prijs, 8/9 euro ofzo.
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:32:03 #56
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_96644111
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:17 schreef Syphixx het volgende:
je bedoelt vast 1.00 EUR = 1.43874 USD :D
Nee.
pi_96644174
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:04 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Waar!
ook meteen eff wat verder gekeken op megagadgets en deze is ook heul vet:
http://www.megagadgets.nl/floating-bottles.html
is vast ergens goedkoper te krijgen, dacht ik, maar neehoor:
http://www.dealextreme.co(...)set-32912?r=27163198
stomme chinezen :(
kan iemand anders hem goedkoper vinden?
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:35:37 #58
309342 ErkendFokker
pi_96644240
Ze hebben bij die xears shop nu zelfs een van 80 euro die je voor 25 euro kan kopen met KLANGFUZZIS!!
http://xears.com/de/Xears(...)%BC%CB%9Drer_74.html
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:40:26 #59
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96644418
Guyl. :9
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:41:46 #60
309342 ErkendFokker
pi_96644460
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:40 schreef shiznuts het volgende:
Guyl. :9
Kan er alleen nog niks over vinden op internet.. Schijnt een supernieuw model te zijn. En ik heb geen geld over om het te testen :(
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:43:49 #61
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96644539
quote:
99s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:41 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Kan er alleen nog niks over vinden op internet.. Schijnt een supernieuw model te zijn. En ik heb geen geld over om het te testen :(
Als je zoiets voor een derde van de eigenlijke prijs kan kopen... Dat spulletje gloednieuw en mogelijk de beste performance van alles in die shop heeft... dan... O-)
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:45:07 #62
309342 ErkendFokker
pi_96644592
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:43 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Als je zoiets voor een derde van de eigenlijke prijs kan kopen... Dat spulletje gloednieuw en mogelijk de beste performance van alles in die shop heeft... dan... O-)
Ik heb geen geld. Laat ik het zo zeggen. Heb de laatste tijd alweer teveel meuk uit china gehaald O~)
pi_96645326
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:25 schreef monkeybrain het volgende:

Ze hebben de verkeerde gestuurd en dat is de juiste, snap jij het :D Je gooit standaard een bordeaux rode in je winkelwagen maar het plaatje is rood, erg verwarrend. Ik heb wel een rode ontvangen.

Ik heb de XXL en dat is gewoon een Nederlandse maat, misschien een stukkie ruimer. Zit met mijn 1.90m vrij ruim rondom en het shirt is vrij lang. Schouder 55cm, lengte 84cm.

De kwaliteit is goed, misschien te goed. Het is echt dikke stof, eigenlijk te dik voor een warme dag _O- De kraag is vrij breed maar zit verder wel goed. Ik heb liever een hele dunne kraag maar dat zie je maar weinig.

De print is wel zo'n plastic lap dat op het shirt zit, niet soepel ingebrand in het stof.

omg toch nog :D
hopelijk komtie vandaag of morgen, is XL wel echt XL? ( of hopelijk is het een L )

is ie nu rood of bordeaux ?
hopelijk mijne groen-groen :')

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:32 schreef beeklaan het volgende:

[..]

Nee.
volgens netonline.be wel :)
1.40 is toch wel weinig plots
pi_96645397
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:02 schreef Syphixx het volgende:

[..]

hopelijk komtie vandaag of morgen, is XL wel echt XL? ( of hopelijk is het een L )

[..]

volgens netonline.be wel :)
1.40 is toch wel weinig plots
Ik had ook een groene besteld in L. En hij past perfect :)
Tevens ook via ebay een annoying orange t-shirt besteld :P
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_96645453
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:04 schreef jeroendh het volgende:

[..]

Ik had ook een groene besteld in L. En hij past perfect :)
Tevens ook via ebay een annoying orange t-shirt besteld :P
damn, had ik toch maar een L genomen ;(
pi_96646008
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:43 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Heb je ze besteld? :')
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:20:57 #67
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96646018
quote:
99s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:35 schreef ErkendFokker het volgende:
Ze hebben bij die xears shop nu zelfs een van 80 euro die je voor 25 euro kan kopen met KLANGFUZZIS!!
http://xears.com/de/Xears(...)%BC%CB%9Drer_74.html [ afbeelding ]
Tja, is het dan wel echt 80 euro waard?
Ik vind de winstopslag wel stevig als ze ineens voor zo'n prijs de deur uit gaan.

Bij mp4nation precies hetzelfde.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:02 schreef Syphixx het volgende:

[..]

[..
Het oogt gewoon fel rood voor mij. Ik krijg nog een rode binnen dus dan weten we het zeker.
Je kunt de XL ook in de droger smijten als ie te groot is ;)
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:40:12 #68
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96646841
quote:
99s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:45 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Ik heb geen geld. Laat ik het zo zeggen. Heb de laatste tijd alweer teveel meuk uit china gehaald O~)
Joah, ik ken et. Alleen wat audiospul ligt bij de douane ;( nog altijd, maar ik weet niet precies welke items dat zijn en wil niet al mijn aankoopgeschiedenis van de mogelijke items aan ze geven, maar alleen specifiek wat daar ligt. *zucht* Had al gemaild, zouden erop terugkomen. Raar trouwens dat ze moeilijk gaan doen over dingen die nog geeneens 3 euro kosten. :')

Vandaag kreeg ik een pief-paf-poef ding van Focal en dat is dan allemaal geen probleem. Dacht trouwens dat die dingen een oranje tuutje voorop moesten hebben. Zat ook een monteerbaar lichtjesfestijn op, met laser en ledje. Die schenen alleen hartstikke scheef. Een schroefje losdraaien, helften van elkaar halen, beetje prutsen en voilá. Accurate shooting. Leek me leuk om te gebruiken als filmprop voor een first person shooter video o.i.d.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:20 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Heb je ze besteld? :')
:@
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:20 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Tja, is het dan wel echt 80 euro waard?
Ik vind de winstopslag wel stevig als ze ineens voor zo'n prijs de deur uit gaan.

Bij mp4nation precies hetzelfde.

[..]
Ja, of ze waren vergeten dat die code nog altijd geldig was en heb je geluk als 'ie voor die prijs weggaat. Goede kans dat die code straks niet meer werkt. :P Verder is 'ie altijd 80 euro, je moet maar net van die korting weten, het is niet een speciale aanbieding op de ware zelf, zoals ze bij DinoDirect en Lightinthebox doen: zogenaamde aanbiedingprijs en dan het originele bedrag ruim boven de eigenlijke waarde noteren. :') De Brainwavz Alpha heb ik ook voor $4 in huis kunnen halen, neemt niet weg dat ze voor $18,50 opeens hun geld niet meer waarmaken. Verder zijn Xears ook bij head-fi wel bekend. In een test komt zo'n setje zelfs als winnaar uit de bus, wat dat betreft zie ik het met vertrouwen tegemoet.
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:40:15 #69
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_96646847
Waar kan je bij Paypal ergens de (door hun gebruikte) wisselkoers vinden?
Had begrepen dat de Paypal koers altijd net iets anders is dan de huidige koers...
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:45:13 #70
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96647043
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:40 schreef Schild het volgende:
Waar kan je bij Paypal ergens de (door hun gebruikte) wisselkoers vinden?
Had begrepen dat de Paypal koers altijd net iets anders is dan de huidige koers...
Volgens mij alleen in het betaalscherm, vlak voor je afrekent.

Net trouwens mijn Moquito repellant bracelet gekregen. Er staat Bucslogk :')
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:47:49 #71
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96647161
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:40 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, of ze waren vergeten dat die code nog altijd geldig was en heb je geluk als 'ie voor die prijs weggaat. Goede kans dat die code straks niet meer werkt. :P Verder is 'ie altijd 80 euro, je moet maar net van die korting weten, het is niet een speciale aanbieding op de ware zelf, zoals ze bij DinoDirect en Lightinthebox doen: zogenaamde aanbiedingprijs en dan het originele bedrag ruim boven de eigenlijke waarde noteren. :') De Brainwavz Alpha heb ik ook voor $4 in huis kunnen halen, neemt niet weg dat ze voor $18,50 opeens hun geld niet meer waarmaken. Verder zijn Xears ook bij head-fi wel bekend. In een test komt zo'n setje zelfs als winnaar uit de bus, wat dat betreft zie ik het met vertrouwen tegemoet.
Die Duitser is ook niet gek, zodra hij 1 keer zo'n code krijgt sluit hij het boeltje af.
Waarschijnlijk zit ie te bulderen van het lachen dat zijn Chinese doppen van 5 euro als warme broodjes over de toonbank gaan _O-

Hetzelfde met mp4nation, ze maken echt geen verlies op dat soort acties.
Behalve als ze $5 zijn en vervolgens knallen wij er nog een coupon tegenaan.... dan worden ze ineens $9 })

Als merk moet je nooit aan dumpverkoop doen, tenzij je een dubieus product hebt.
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:58:59 #72
309342 ErkendFokker
pi_96647661
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:47 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Die Duitser is ook niet gek, zodra hij 1 keer zo'n code krijgt sluit hij het boeltje af.
Waarschijnlijk zit ie te bulderen van het lachen dat zijn Chinese doppen van 5 euro als warme broodjes over de toonbank gaan _O-

[ afbeelding ]

Hetzelfde met mp4nation, ze maken echt geen verlies op dat soort acties.
Behalve als ze $5 zijn en vervolgens knallen wij er nog een coupon tegenaan.... dan worden ze ineens $9 })

Als merk moet je nooit aan dumpverkoop doen, tenzij je een dubieus product hebt.
Het werkt anders wel goed.. Ze verkopen meteen super veel. Ik denk dat ze wel iets duurder kwa inkoop + R&D zijn dan 5$ hoor. Minimaal 15$
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:44:19 #73
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_96649604
nee je hebt een valuta omrekenaar staat wel ergens een linkje in het begin scherm
BAM dit is 3KB
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:49:24 #74
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96649800
quote:
99s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:58 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Het werkt anders wel goed.. Ze verkopen meteen super veel. Ik denk dat ze wel iets duurder kwa inkoop + R&D zijn dan 5$ hoor. Minimaal 15$
Natuurlijk werkt het goed, ik zou ook eerder richten op hoge verkoopcijfers dan opgeblazen prijzen. Het blijven toch no-name China doppen, dan zijn het stevige prijzen.

Mp4nation plakt gewoon een eigen sticker op producten van een ander. Dat R&D gebeuren valt daarmee weg en de R&D in de fabriek is gratis omdat ze het jatten van de bekende merken :P

Ik zou de inkoopprijzen weleens willen zien.
Voor de Duitser zal de hoogste kostenpost vervoer en belasting zijn ghehe :')
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:52:08 #75
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96649929
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:44 schreef Loll het volgende:
nee je hebt een valuta omrekenaar staat wel ergens een linkje in het begin scherm
Here's how to view our current exchange rate:
Log in to your account.
Click Profile near the top of the page.
Click My money.
Click Currencies next to PayPal balance
Enter the required information under Currency Exchange and click Calculate.
The exchange rate is displayed, and you can review it before you complete your payment.
pi_96652017
Zijn er nou eigenlijk fatsoenlijke kledingwinkels? Heb nog nooit kleding op internet gekocht, maar als er een of andere Chinashop is met shirts voor een tientje is het misschien wel interessant.

En nee ik zoek geen nepshit, gewoon merkloos.

De enige die ik ken is itailor.

[ Bericht 8% gewijzigd door pfefferkatze op 11-05-2011 15:54:02 ]
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:49:56 #77
309342 ErkendFokker
pi_96652218
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:45 schreef RacerDKB het volgende:
Zijn er nou eigenlijk fatsoenlijke kledingwinkels? Heb nog nooit kleding op internet gekocht, maar als er een of andere Chinashop is met shirts voor een tientje is het misschien wel interessant.

Zoek eigenlijk een shirt van The Who en het doodskop Misfits shirt.

En nee ik zoek geen nepshit, gewoon merkloos.

De enige die ik ken is itailor.
We hebben http://en.vancl.com . Kwaliteit is prima maar trui valt net een beetje klein.
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:52:02 #78
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_96652316
quote:
16s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:52 schreef tokko1 het volgende:
Here's how to view our current exchange rate:
Log in to your account.
Click Profile near the top of the page.
Click My money.
Click Currencies next to PayPal balance
Enter the required information under Currency Exchange and click Calculate.
The exchange rate is displayed, and you can review it before you complete your payment.
Hoe ver kunnen ze dit wegstoppen bij Paypal. }:| Uiteindelijk toch gevonden, maar zonder deze uitleg had ik daar nooit gezocht. :P
pi_96652334
quote:
99s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:49 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

We hadden http://en.vancl.com maar die shipt volgens mij niet meer to the netherlands :( Wel goed spul daar verder
Hebben ze geen livechat waar we kunnen vragen of ze naar Nederland shippen?

Holland staat er wel tussen, tussen die 79 landen.
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:52:56 #80
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96652350
Zoeken moet je dan ook gewoon met Google. ;(
Vraag me altijd weer af waarom mensen nog dingen moeten vragen aan anderen.
pi_96652391
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:52 schreef shiznuts het volgende:
Zoeken moet je dan ook gewoon met Google. ;(
Vraag me altijd weer af waarom mensen nog dingen moeten vragen aan anderen.
Anders komt dit topic nooit vol hè, en kan het nummer in de TT nooit aangepast worden.
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:54:15 #82
309342 ErkendFokker
pi_96652409
quote:
6s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:52 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Hebben ze geen livechat waar we kunnen vragen of ze naar Nederland shippen?

Holland staat er wel tussen, tussen die 79 landen.
Shipt wel naar Nederland ("Holland") :)
pi_96653600
Wel raar dat ik helemaal geen één enkele email vanuit DealExtreme ontvang (behalve de Account Activation email). Op My account op de site wordt mijn order echter wel gewoon aangegeven, dus ga ervan uit dat er niets aan de hand is. En voor het gevraagd wordt, ik gebruik op PayPal en DE dezelfde email.
pi_96654716
Ook ik heb vandaag een shirt binnengekregen van Pandawill, ben echt onder de indruk van de stof+de print, ben meteen meer gaan bestellen ;)!
pi_96656052
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:18 schreef bakacakes het volgende:
Wel raar dat ik helemaal geen één enkele email vanuit DealExtreme ontvang (behalve de Account Activation email). Op My account op de site wordt mijn order echter wel gewoon aangegeven, dus ga ervan uit dat er niets aan de hand is. En voor het gevraagd wordt, ik gebruik op PayPal en DE dezelfde email.
ik heb volgens mij ook nooit mail van DX hoor
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:06:40 #86
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_96656336
Jack is online op MSN, ja die ene van DP toen nog
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:19:20 #87
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96657075
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:06 schreef MagischMannetje het volgende:
Jack is online op MSN, ja die ene van DP toen nog
Dubbele penetratie... oh nee Deal Perfect :')

Wat was de naam van de 2e shop ook alweer?
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:25:43 #88
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96657420
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:19 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dubbele penetratie... oh nee Deal Perfect :')

Wat was de naam van de 2e shop ook alweer?
PopBuying :P

Ik zie jack niet online welk email adres? :+
pi_96657566
quote:
16s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:25 schreef tokko1 het volgende:

[..]

PopBuying :P

Ik zie jack niet online welk email adres? :+
dealperfectcs01 at live point cn
pi_96657742
why are you never online anymore?
DealPerfectcs01 says:
*Well Well, it has many reasons
*But the good news is:jack is back!

:D
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:38:40 #91
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_96658010
Zijn vrouw gaat ook weer TB doen zei hij
pi_96658118
Zei hij tegen mij ook ja.
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:42:21 #93
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96658186
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:38 schreef MagischMannetje het volgende:
Jup er komt een website waar je taobao aankopen kan doen en tevens taobao items kan revieuwen.

[ Bericht 12% gewijzigd door tokko1 op 11-05-2011 17:52:05 ]
pi_96660158
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:40 schreef shiznuts het volgende:

Vandaag kreeg ik een pief-paf-poef ding van Focal en dat is dan allemaal geen probleem. Dacht trouwens dat die dingen een oranje tuutje voorop moesten hebben. Zat ook een monteerbaar lichtjesfestijn op, met laser en ledje. Die schenen alleen hartstikke scheef. Een schroefje losdraaien, helften van elkaar halen, beetje prutsen en voilá. Accurate shooting. Leek me leuk om te gebruiken als filmprop voor een first person shooter video o.i.d.

P/DM'tje met link? :@ ik wil er eigenlijk ook wel een, maar ik wil niet gepakt worden :')
pi_96661161
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:27 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

P/DM'tje met link? :@ ik wil er eigenlijk ook wel een, maar ik wil niet gepakt worden :')
:')
pi_96661701
Hebben ze bij DX nog horloges die er een beetje goed uit zien en je niet gelijk/binnen een week weg kan gooien?
I'm the motherfucking baboon
pi_96662618
quote:
16s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:42 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Jup er komt een website waar je taobao aankopen kan doen en tevens taobao items kan revieuwen.

Klopt, voor reviews, en er komt een database met product info en hoeveel het weegt...
zodat mensen makkelijker kunnen schatten hoeveel ze kwijt zijn aan shipping kosten
pi_96662633
Shiz snel!
SPOILER
pi_96662757
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:16 schreef Downstar het volgende:

[..]

Klopt, voor reviews, en er komt een database met product info en hoeveel het weegt...
zodat mensen makkelijker kunnen schatten hoeveel ze kwijt zijn aan shipping kosten
O nee he, gaat Jack weer een nieuwe website opzetten. Hij zet vaker een website op dan dat ik van onderbroek wissel.
pi_96662763
Die angry birds shirts had de Leads hier ook voor 15 euro of zo..
  woensdag 11 mei 2011 @ 19:20:33 #101
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96662813
quote:
9s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:19 schreef Poepoog het volgende:

[..]

O nee he, gaat Jack weer een nieuwe website opzetten. Hij zet vaker een website op dan dat ik van onderbroek wissel.
Hmm ja, maar het is niet een nieuwe "vervangende" site, maar het is een site die éxtra is.
En naast zarmark een stuk service bied op het gebied van taobao orders...
pi_96662921
quote:
16s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:20 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Hmm ja, maar het is niet een nieuwe "vervangende" site, maar het is een site die éxtra is.
Betekend dat dat er weer een email bijkomt :{ ;( Houdt ie zelf alles nog wel bij, alle websites, PayPaladressen, websites en MSN adressen.
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:08:48 #103
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96669203
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:38 schreef MagischMannetje het volgende:
Hij heeft die dame van de foto zo gek gekregen om met hem te trouwen?
Waarom heb ik dat nooit gehoord :(

Is dat Karen toevallig?
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:10:05 #104
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96669277
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:08 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Hij heeft die dame van de foto zo gek gekregen om met hem te trouwen?
Waarom heb ik dat nooit gehoord :(

Is dat Karen toevallig?
Tiffany heet ze. ;(
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:11:43 #105
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96669369
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:10 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Tiffany heet ze. ;(
Maar is Tiffany de griet van de foto die ooit is geplaatst? Stonden ze in zo'n soort park en Jack een rood wit oranje jack (jasje) aan ghehe :P
pi_96670863
Mondharmonica besteld :') kan ik mn zus treiteren, heerlijk zon irritant deuntje :D
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:37:42 #107
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_96671183
quote:
16s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:20 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Tot ie er wel allemaal illegale rotzooi op gaat plempen en ie van Paypal dicht moet. :')
Wet van behoud van ellende hebben die Chinezen wel uitgevonden hoor. :')
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:38:12 #108
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96671211
quote:
6s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:32 schreef sven93 het volgende:
why are you never online anymore?
DealPerfectcs01 says:
*Well Well, it has many reasons
*But the good news is:jack is back!

:D
Even forwarden naar Paypal _O-

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:16 schreef Ballsofsteel het volgende:
Shiz snel!
SPOILER
Ja hoor, de prijs moet omhoog naar $45 wegens bla bla bla maar als je snel bent kan het nu voor $29 :r
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:41:25 #109
48067 neo2000
pi_96671411
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:38 schreef monkeybrain het volgende:
Ja hoor, de prijs moet omhoog naar $45 wegens bla bla bla maar als je snel bent kan het nu voor $29 :r
Mailtje negeren en een maand later opeens $19.. Soort van Beverwijkse Zwarte markt afdingen, maar dan per mail. :Y
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:54:13 #110
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96672311
Wel grappig om op anything but ipod eens te kijken naar mp4nation topics. Dat is een veel betere forum dan headfi qua rationele discussies over audio.

Ik heb echt dubbel gelegen door de verhalen over S:flo met dual wolfson chips en super audio kwaliteit :D
Rotte tablets en andere zooi.
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:05:14 #111
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96673130
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:16 schreef Ballsofsteel het volgende:
Shiz snel!
SPOILER
quote:
Raz:
The M2 have a lot of bass, the M3 is more balanced and better for detail
M1 has a balanced sound, the ProAlphas has more bass and mids.
ProAlpha's zouden minder bass impact hebben dan de normale Alpha's, maar daarvoor wat preciezer zijn. De M2's zijn 'all about bass', dat is meer mijn ding dan die andere en die komt als het goed is een dezer dagen al binnen. :P Net als m'n Xears hopelijk. :)
pi_96674408
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:05 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

ProAlpha's zouden minder bass impact hebben dan de normale Alpha's, maar daarvoor wat preciezer zijn. De M2's zijn 'all about bass', dat is meer mijn ding dan die andere en die komt als het goed is een dezer dagen al binnen. :P Net als m'n Xears hopelijk. :)
Lol, was een grapje hoor :P

Maar je heb wel gelijk, er komt vrij weinig bas uit, maar wel erg scherp ja!
Ik ben erg benieuwd naar de N3i's, ik hoop dat ze snel aankomen :)
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:27:46 #113
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96674762
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:22 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Gewoon opzoek naar die oortjes met de meest passende sound signature. Ik houd wel van bass, maar het is niet zo dat ik alleen naar nummers met dikke beats luister. Echter, als je wel zo'n nummer als bijvoorbeeld Like a G6 op hebt staan, moet 'ie wel tot z'n recht komen. Wat dat betreft ben ik nieuwsgierig naar de Sunrise Impressive Edition die klinkt alsof het precies is wat het zoek.

As we speak maar weer eens m'n Beats Solo op m'n kop gezet. Die blijven ook heerlijk, alleen zijn ze niet zo portabel als dopjes hè.
pi_96675243
Haha echt hé :').
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:38 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Even forwarden naar Paypal _O-

[..]
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:59:16 #115
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96676611
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:00:10 #116
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96676673
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:36 schreef sven93 het volgende:
Haha echt hé :').

[..]

Mensen die het hele circus van Jack en Paypal niet hebben meegemaakt begrijpen dit soort grappen niet :W
Dat was echt een kat en muis spel, althans dat dacht Jack :P

Alle illegale zooi 2 weken van de website halen voor de Google crawler was ook wel prachtig. Daarna Google ads irritant vinden en alles er weer op dumpen ~O>

[ Bericht 6% gewijzigd door monkeybrain op 11-05-2011 23:06:49 ]
pi_96681518
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:25 schreef monkeybrain het volgende:

wanneer was jouw t-shirt shipped/ordered?
  donderdag 12 mei 2011 @ 00:41:51 #118
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96681693
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:00 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Mensen die het hele circus van Jack en Paypal niet hebben meegemaakt begrijpen dit soort grappen niet :W

Alle illegale zooi 2 weken van de website halen voor de Google crawler was ook wel prachtig. Daarna Google ads irritant vinden en alles er weer op dumpen ~O>
Samenvatting? Ik weet dat dealperfect op een gegeven moment alle nepzooi moest verwijderen omdat paypal niet meer wilde samenwerken voor het afrekenen, en dat Jack toen popbuying (of zat er nog een tussen?) aanmaakte om alles op te zetten tot paypal die ook weer vond.

Maar verder was dat voor ik deze reeks echt volgde.
  donderdag 12 mei 2011 @ 08:08:06 #119
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96684436
Het begon met alles niet bij naam te noemen en foto's half te wissen om naampjes te verbergen.

De illegale zooi verschoof toen naar het DP forum, via email te bestellen.

Met de Paypal blokkade het geniale idee hebben om alles via email te bestellen ipv een shoppingcart. Je mocht alleen niet de naam DealPerfect noemen als je betaalde met Paypal. Dat was een succes joh!!

Op het forum van DealPerfect een oproep plaatsen naar Popbuying waar je alle wapens kon kopen, dat was ook zo geniaal _O- Deze shop was na een week ook afgesloten bij Paypal.

Popbuying zou nu helemaal schoon worden. Op den duur kwam er steeds weer wapentuig en merkkleding bij :') Dat eindigde volgens mij ook met "betalingsproblemen".

Het mooie was dat jack vaak op FOK kwam posten met allerlei verhalen. Dan maakte hij Klonk voor de zoveelste keer boos met illegale zooi en werd ie eraf geknikkerd. Prachtig om te zien hoe Chinezen werkelijk geen moer geven om copyrights, privacy en normaal zaken doen, echte ritselaars :D

De trotse top 5 lijst van klanten was ook mooi, openbaar allerlei Nederlandse namen op de website met bedragen erbij _O-
pi_96686221
order ; 6 april

krijg ik dit te horen; ' it took a bit longer time for us to get the T-shirt instock again.

so we posted ur order on 04/21 by air mail from ... '

vorig week pas ;(
pi_96686395
Damn ;(

Wisselkoers van PayPal vanaf 12 mei 2011: 1 euro = 1,38479 Amerikaanse dollars
pi_96686800
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 08:08 schreef monkeybrain het volgende:

De trotse top 5 lijst van klanten was ook mooi, openbaar allerlei Nederlandse namen op de website met bedragen erbij _O-
Fuck echt :{
pi_96687754
Even voor de geïnteresseerden. Ik had die kapotte tablet teruggestuurd naar BIC.

Deze is op 19 april verstuurd, hij is op 5 mei ontvangen op het adres van BIC en vandaag heb ik een volledige refund ontvangen.

Dat is dus allemaal netjes opgelost, het heeft me alleen 25 euro aan verzendkosten gekost.
pi_96687825
quote:
9s.gif Op donderdag 12 mei 2011 09:58 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ja dat waren nog eens mooie tijden!
pi_96688146
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:25 schreef Patrickovik het volgende:

[..]

Ja dat waren nog eens mooie tijden!
Je eerste post was van 14-07 vorig jaar, en dan heb jij het over "dat waren nog eens mooie tijden"?

The fuck ;( Ik ben enkel bang dat ie mijn gegevens had/heeft gepost. :')
pi_96688413
quote:
9s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:33 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Je eerste post was van 14-07 vorig jaar, en dan heb jij het over "dat waren nog eens mooie tijden"?

The fuck ;( Ik ben enkel bang dat ie mijn gegevens had/heeft gepost. :')
Sorry mijn accounts Patrickovic en SynXteR zijn banned ;(
pi_96688485
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:39 schreef Patrickovik het volgende:

[..]

Sorry mijn accounts Patrickovic en SynXteR zijn banned ;(
Doorposten onder een kloon, TR gemacht.
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:35:21 #128
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96690759
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:22 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

"This just got in..." :P Lijkt erop dat de N3i inderdaad alleen voor iPhone's bedoeld is. Functieknop doet het wel, alleen het linkeroortje doet het op andere apparaten (laptop/htc desire z)? Het is i.i.g. dat of hij is kaduuk. Qua uiterlijk verder weinig op aan te merken. De draden zijn verweven met touw, alleen bij de leadkabel naar de controller met mic mist bij de verbinding een paar milimeter. Beetje slordig. Ik ga ff navragen bij Thomas hoe dat nou zit.

De TD-II heeft in elk geval een goede directe harde bass die meer aanwezig is dan bij de Alpha's. Dat doet 'ie echter zonder detail en balans over de andere flanken te verliezen, wat het dus ook erg geschikt maakt om niet alleen naar dikke beats, maar ook (unplugged) pop, rock, hiphop, R'n'B etc. te luisteren. Je kunt ook een Comptine d'un autre été van Yann Tierse opzetten, maar mist dan een beetje warmte, misschien omdat 'ie nu net out of the boxindustrial plastic wrap is en nog wat uur 'burn-in' nodig heeft. ;) Die 'burn-in' gaat er zeker komen, want nu laat 'ie de Alpha al ver achter zich. _O_ De looks zijn natuurlijk ook wel fijn. Verder wat dikkere en stuggere bedrading dan de Alpha. Accessoires beide in-ears: praktisch dun bewaartasje met klittebandsluiting, standaarddopjes in 3 maten, eentje met dubbele bolling en eentje van foam. De connectors van de TD-II is breder dan die van de Alpha, dus je moet echt de meegeleverde doppen gebruiken.

Al met al zeer verrast over de TD-II. :Y Pakt het bass-regime goed op maar slaat alles behalve flater op het andere vlak. Veel detail, directheid en scherpte. Vraag me af hoe de M2 dit duel aan zal gaan, it 'ul be tough.
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:46:58 #129
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96691227
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:23 schreef UncleSam het volgende:
Even voor de geïnteresseerden. Ik had die kapotte tablet teruggestuurd naar BIC.

Deze is op 19 april verstuurd, hij is op 5 mei ontvangen op het adres van BIC en vandaag heb ik een volledige refund ontvangen.

Dat is dus allemaal netjes opgelost, het heeft me alleen 25 euro aan verzendkosten gekost.
Gewoon (deels) de verzendkosten als shopcredit terug vragen, lijkt me niet meer als redelijk.
(soms helpt het als je zegt dat je als ze (X) doen een positief berichtje op het forum/blog schijft)
pi_96691657
Goed idee, ik ga het even aankaarten met ze ;)
pi_96691668
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:41 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Doorposten onder een kloon, TR gemacht.
Oh ze zouden allang een unban kunnen krijgen maar ben te lui om te mailen. #careface
pi_96693066
gaan slingshots langs de douane?
Moeten zij weten
pi_96693141
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:00 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ja, alleen ik volg alle topics. En heb dat hele circus wel meegemaakt. Ik post alleen bijna nooit :).
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:53:44 #134
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96693667
quote:
9s.gif Op donderdag 12 mei 2011 09:58 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Zelfs hier op het forum, had iemand een probleem spreekt Jack de persoon met zijn echte naam aan :D De adviezen waren ook altijd goed, alle wapens zijn gewoon legaal in Nederland volgens Jack w/ Beetje wereldvreemd.

Sinds Lighttake is het helemaal over met de pret :'(
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:00:29 #135
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_96693904
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:35 schreef shiznuts het volgende:

[..]

"This just got in..." :P Lijkt erop dat de N3i inderdaad alleen voor iPhone's bedoeld is. Functieknop doet het wel, alleen het linkeroortje doet het op andere apparaten (laptop/htc desire z)? Het is i.i.g. dat of hij is kaduuk. Qua uiterlijk verder weinig op aan te merken. De draden zijn verweven met touw, alleen bij de leadkabel naar de controller met mic mist bij de verbinding een paar milimeter. Beetje slordig. Ik ga ff navragen bij Thomas hoe dat nou zit.

De TD-II heeft in elk geval een goede directe harde bass die meer aanwezig is dan bij de Alpha's. Dat doet 'ie echter zonder detail en balans over de andere flanken te verliezen, wat het dus ook erg geschikt maakt om niet alleen naar dikke beats, maar ook (unplugged) pop, rock, hiphop, R'n'B etc. te luisteren. Je kunt ook een Comptine d'un autre été van Yann Tierse opzetten, maar mist dan een beetje warmte, misschien omdat 'ie nu net out of the boxindustrial plastic wrap is en nog wat uur 'burn-in' nodig heeft. ;) Die 'burn-in' gaat er zeker komen, want nu laat 'ie de Alpha al ver achter zich. _O_ De looks zijn natuurlijk ook wel fijn. Verder wat dikkere en stuggere bedrading dan de Alpha. Accessoires beide in-ears: praktisch dun bewaartasje met klittebandsluiting, standaarddopjes in 3 maten, eentje met dubbele bolling en eentje van foam. De connectors van de TD-II is breder dan die van de Alpha, dus je moet echt de meegeleverde doppen gebruiken.

Al met al zeer verrast over de TD-II. :Y Pakt het bass-regime goed op maar slaat alles behalve flater op het andere vlak. Veel detail, directheid en scherpte. Vraag me af hoe de M2 dit duel aan zal gaan, it 'ul be tough.
Ik ben ook wel goed te spreken over de klantenservice van BIC. Daarnaast is het cheapass dus goeie winkel. Jammer van het kleine aanbod producten.
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:20:52 #136
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96694629
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:00 schreef beeklaan het volgende:

[..]

Ik ben ook wel goed te spreken over de klantenservice van BIC. Daarnaast is het cheapass dus goeie winkel. Jammer van het kleine aanbod producten.
Is discountweek vanaf vandaag. ;)
http://www.buyincoins.com/pages/lp/discount_week.html
Misschien nog wat leuks meepikken.
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:28:28 #137
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96694885
quote:
Het begon met alles niet bij naam te noemen en foto's half te wissen om naampjes te verbergen.

Met de Paypal blokkade het geniale idee hebben om alles via email te bestellen ipv een shoppingcart. Je mocht alleen niet de naam DealPerfect noemen als je betaalde met Paypal. Dat was een succes joh!!

Op het forum van DealPerfect een oproep plaatsen naar Popbuying waar je alle wapens kon kopen, dat was ook zo geniaal _O- Deze shop was na een week ook afgesloten bij Paypal.

Popbuying zou nu helemaal schoon worden. Op den duur kwam er steeds weer wapentuig en merkkleding bij :') Dat eindigde volgens mij ook met "betalingsproblemen".

Het mooie was dat jack vaak op FOK kwam posten met allerlei verhalen. Dan maakte hij Klonk voor de zoveelste keer boos met illegale zooi en werd ie eraf geknikkerd. Prachtig om te zien hoe Chinezen werkelijk geen moer geven om copyrights, privacy en normaal zaken doen, echte ritselaars :D

Owja, daar staat me ook nog iets van bij. Op dat forum had ik me destijds ook geregistreerd maar ik durfde niks meer te bestellen door al dat gedoe :')

Vond het wel altijd tof dat Jack meepostte hier. Anders zou ik nooit van DP gekocht hebben.

--

Leuk lijntje :')
pi_96695650
quote:

Special decoration for fingers :7
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:57:06 #139
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96696049
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:47 schreef NextTVH het volgende:

[..]

Special decoration for fingers :7
Heerlijk, vooral toen héél vroeger hij nieuwe dingen voor de webshop ging laten zien voor de webcam.. haha. Vraag me wel echt af wat dat gaat worden met z'n TaoBao site nu...
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:59:57 #140
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_96696167
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:20 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Is discountweek vanaf vandaag. ;)
http://www.buyincoins.com/pages/lp/discount_week.html
Misschien nog wat leuks meepikken.
Dikke poep is dat. Check de PS3 dingen onderaan en vergelijk
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:08:09 #141
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96696546
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:59 schreef beeklaan het volgende:

[..]

Dikke poep is dat. Check de PS3 dingen onderaan en vergelijk
_O- Haha, Chinastylediscounting: dan is 'ie zelfs duurder.
pi_96696892
Mijn gebeden zijn verhoord, mijn shirt is binnen _O_ _O_ _O_
Duurde 32 dagen als ik het goed heb :P dus 3 dagen binnen de termijn haha.

Shirt nog best goede kwaliteit ook! En L past mij precies! (1.83)

Verder nog een sleutelhanger die ook netjes is aangekomen, erg tevreden met pandawill dus :)
pi_96697218
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:15 schreef Eenskijken het volgende:
Mijn gebeden zijn verhoord, mijn shirt is binnen _O_ _O_ _O_
Duurde 32 dagen als ik het goed heb :P dus 3 dagen binnen de termijn haha.

Shirt nog best goede kwaliteit ook! En L past mij precies! (1.83)

Verder nog een sleutelhanger die ook netjes is aangekomen, erg tevreden met pandawill dus :)
je heeft me hoop ! enkel dat XL te groot zal zijn ;(

bij BIC zo'n led docuhekop besteld :)
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:24:18 #144
309342 ErkendFokker
pi_96697327
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:08 schreef shiznuts het volgende:

[..]

_O- Haha, Chinastylediscounting: dan is 'ie zelfs duurder.
Trouwens, jouw tracking nr bij mp4nation van die M2 voor $24,50 deed het ook niet toch? Heb je daar nog een reactie op gehad?
pi_96706976
Gisteren iets met Swiss Post laten sturen, ben benieuwd of het een beetje snel is :)
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  donderdag 12 mei 2011 @ 18:24:14 #146
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_96707254
heb led achterlichten besteld in de USA omdat die brakke chinese rommel amper licht geeft.
ben benieuwd hoe snel dat hier is..
http://www.superbrightled(...)ecs%2F1156-x18-T.htm

filmpje van de led's is in iedergeval overtuigend beter dan ik in chinese reviews heb gezien..
links = led . rechts = gewone lampjes

okay, t is dik offtopic, want niet direct uit china, maargoed.. uiteindelijk wel gok ik ;)

[ Bericht 10% gewijzigd door mickeyD op 12-05-2011 18:30:36 ]
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  donderdag 12 mei 2011 @ 18:34:25 #147
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96707655
quote:
99s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:24 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Trouwens, jouw tracking nr bij mp4nation van die M2 voor $24,50 deed het ook niet toch? Heb je daar nog een reactie op gehad?
Uhhuh en nee, ik wacht het af tot er 30 dagen sinds de verzendnotificatie (19/4) zijn verstreken en dan zal ik eens navragen hoe dat zit. Mja, tracking/post en China gaat sowieso niet zo goed samen, dus weet niet wie ik hier de schuld zou moeten geven. Van dag tot dag tracken doe ik eigenlijk toch nooit, alleen geeft het me rust als er überhaupt iets van bewijs is dat er een pakketje onderweg is.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 18:24 schreef mickeyD het volgende:
heb led achterlichten besteld in de USA omdat die brakke chinese rommel amper licht geeft.
ben benieuwd hoe snel dat hier is..
http://www.superbrightled(...)ecs%2F1156-x18-T.htm

filmpje van de led's is in iedergeval overtuigend beter dan ik in chinese reviews heb gezien..
links = led . rechts = gewone lampjes

okay, t is dik offtopic, want niet direct uit china, maargoed.. uiteindelijk wel gok ik ;)
Sorry, maar die gewone lampjes geven een vetter effect en zie het verschil in felheid niet zo.
  donderdag 12 mei 2011 @ 19:45:14 #148
304381 Loll
pi_96711222
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 12:37 schreef H0D3NPYL het volgende:
gaan slingshots langs de douane?
jups bij mij wel.
BAM dit is 3KB
  donderdag 12 mei 2011 @ 20:50:06 #149
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96715409
Wat een plaspop :')

pi_96715459
quote:
13s.gif Op donderdag 12 mei 2011 20:50 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
is dit echt? :')
  donderdag 12 mei 2011 @ 20:51:57 #151
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96715556
Ja... iets beter maar nog steeds erg.
Ik zat ook te twijfelen of het zo'n realdoll was.

pi_96718277
roze babydoll is nog nice :)

jammer dat vriendin zoiets nooit zou dragen :p
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:20:41 #153
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96718490
Die taille van niks ook. _O-
pi_96723453
pure porno op tinydeal _O_
  donderdag 12 mei 2011 @ 22:21:27 #155
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96724683
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:08 schreef Eenskijken het volgende:
pure porno op tinydeal _O_
Goede TT voor deel 133 135
pi_96729514
Ik heb onlangs 2 namaakzonnebrillen besteld bij Dealextreme, als gift verzonden uiteraard. Hoe groot is de kans dat de douane deze gaat onderscheppen?
  donderdag 12 mei 2011 @ 23:13:18 #157
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96729544
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:12 schreef meneer_valk het volgende:
Ik heb onlangs 2 namaakzonnebrillen besteld bij Dealextreme, als gift verzonden uiteraard. Hoe groot is de kans dat de douane deze gaat onderscheppen?
Ik zou zeggen één op... 342duidend.
Klein, maar aanwezig ;)
  donderdag 12 mei 2011 @ 23:13:23 #158
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_96729550
Ik denk zeer klein, geen ervaring verder.
  donderdag 12 mei 2011 @ 23:45:59 #159
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96731774
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:12 schreef meneer_valk het volgende:
Ze zijn in de EU namaak artikelen hard aan het aanpakken. Bij mij zijn deze week 2 pakketten onderschept en vernietigd :( De kans is vrij groot dat ze het via de scanner vinden, vooral zo'n bril vorm.
pi_96733645
Krijg je daar bericht van?
pi_96734572
ik voel mij een oldbie door al die jack verhalen :')
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_96734974
Ze hebben ook boob tubes.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 02:08:48 #163
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96736003
Boob tubes :') M'n koopdrang hangt gelijk slap van dat woord.

Ter compensatie: Tepels!
pi_96736341
Vandaag (oke, gister) m'n keychain camera binnen gekregen, besteld op 3 mei. Netjes.
Maar nog niet uitgepakt omdat ik tering druk ben voor studie (net klaar), morgen presentatie...op vrijdag de 13e... :{ ,
dus morgenavond maar 'ns uitpakken. O+

Trouwens voor de wayfarer 'fans' hier: linkje
En dit lijkt me eigenlijk ook niet zo duur maar ik zal wel wat over het hoofd zien...
pi_96736982
quote:

Hier heb ik gisteren nog een paar keer de slappe lach door gekregen. Ik zag het helemaal voor me: sta je met naam en toenaam als 'beste klant' genoemd bij een Webshop die illegale spullen en wapens verhandelt _O-

Intussen heb ik naar aanleiding van deze thread weer een nieuwe boost gekregen om spullen te gaan kopen in Chinese shops. Dealextreme kende ik van hier al, en vervolgens kende ook zo'n beetje iedereen die mijn vriend en ik kennen deze shop en ze bestellen er nu ook al jaren. Ik zie alleen pas nu dat er nog veel meer leuke shops zijn.

Enfin, ik heb iets besteld bij eentje die niet hier in de OP staat. Ze hadden een leuk keyboard hoesje voor een laag prijsje. Laagste prijs die ik in diverse shops kon vinden. Ze hebben verschillende.

Besteld op 3 mei 2011
Verpakt en verstuurd op 5 mei 2011
Gisteren (12 mei 2011) in prima staat in de brievenbus gekregen.

Vrij snel dus. Het ding zelf is steviger en dikker dan ik had verwacht. Prima kwaliteit verder.

Alleen had ik niet goed gekeken toen ik bestelde: m'n tablet is achter een beetje bol en past er niet goed in. Je kunt hem wel op de onderste twee pootjes zetten, maar je kunt dan het hoesje niet meer dichtklappen. Ik had het kunnen weten, want de maten stonden er bij. Ook had ik niet gezien dat dit hoesje een mini usb kabeltje had. Ik had de andere moeten hebben. Eigen schuld dus. Intussen heb ik bij DX nog een verloopstukje besteld zodat ik kan testen of hij het ook doet. En m'n vriend heeft nog een micro sd kaartje meteen mee besteld.

En meteen nog een tweede bestelling geplaats bij 'Shop X': wat Angry Bird keychains die ik ga slopen om er een leuk bedelarmbandje mee te gaan maken, een horloge (om het bandje eraf te slopen en zelf een armband eraan te maken) en m'n vriend heeft nog een mini MP3 spelertje besteld, gewoon uit nieuwsgierigheid of zo'n ding het doet.

Ben benieuwd wanneer het allemaal aankomt.

EDIT Ik zie dat de URL naar de shop niet werkt? Soort van filter geloof ik. Verkoopt die shop soms illegale spullen dan of zo? :? Ik heb de links even weggehaald.
pi_96737152
Is de shop toevallig ev_er_bu_yi_ng.com?
pi_96737383
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 07:50 schreef UncleSam het volgende:
Is de shop toevallig ev_er_bu_yi_ng.com?
Erhm, als ' m dat zou zijn, wat mankeert er dan precies aan? :{
  vrijdag 13 mei 2011 @ 09:30:38 #168
48067 neo2000
pi_96738778
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 08:13 schreef Morri het volgende:

[..]

Erhm, als ' m dat zou zijn, wat mankeert er dan precies aan? :{
Nou, het feit dat ze zich 10000 keer op Fok geregistreerd hebben om overal spam te posten in gebrekkig google translate Engels heeft ze niet echt geliefd gemaakt onder de modjes hier. :')
pi_96738966
Precies de shop verkocht niet echt iets illegaals maar spamde dit forum met reacties en opende topics met links van zijn shop.
pi_96739444
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 09:37 schreef UncleSam het volgende:
Precies de shop verkocht niet echt iets illegaals maar spamde dit forum met reacties en opende topics met links van zijn shop.
Ow, ok, dat wist ik niet. Ik schrok al even. Ik zat al te lachen eerder in dit topic, om mensen die met naam en toenaam worden genoemd als beste klanten van een shop die illegale spullen en wapens verkoopt. Ik dacht even, oh ironie, dat me dat straks zelf gebeurt, zonder het te weten. Ik ben namelijk totaal niet op de hoogte van merken en logo's en ik zie het verschil tussen nep en echt totaal niet. Ik ken de echte vaak niet eens!
  vrijdag 13 mei 2011 @ 09:58:12 #171
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96739508
Verder prima shop heur. ^O^

Net ook de Xtreme XT2 PRO dingen gekregen. Volle en ruimtelijke tonen komen daaruit, compleet andere ervaring weer, klinkt alsof alles live in een zaal is en jij daar in het midden staat. Heel veel detail, warmte en helderheid, minder overheersende bass, maar toch nadrukkelijk genoeg aanwezig. Koord is verweven. Vely nice, I like.

Oeh! En dan eindelijk mail van pandawill, sum up van m'n winnings. Dúh, winning! De dollar-coupon-sumup-coupon en de zonnebril-coupon ($19,99, geloof ik alleen weinig van), die je afhankelijk van het aantal keer vinden van 'Pandawill' tot maximaal 3 keer kan gebruiken (als ik het goed begrepen heb, dus ik twee keer).

quote:
In conclusion,106 winners accumulate 9 letters of "pandawill";492 winners of 1 dollar coupon;16 winners of T-shirt coupon;and countless winners of 7%、9% and 10% coupon.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 09:55 schreef Morri het volgende:

[..]

Ow, ok, dat wist ik niet. Ik schrok al even. Ik zat al te lachen eerder in dit topic, om mensen die met naam en toenaam worden genoemd als beste klanten van een shop die illegale spullen en wapens verkoopt. Ik dacht even, oh ironie, dat me dat straks zelf gebeurt, zonder het te weten. Ik ben namelijk totaal niet op de hoogte van merken en logo's en ik zie het verschil tussen nep en echt totaal niet. Ik ken de echte vaak niet eens!
Nou ja, echte merken zoals Beats by Dr Dre, of Adidas schoenen/kleding die zul je niet in een Chinese webshop terugvinden voor 'belachelijke prijzen' als ze echt waren. :P Ze kunnen het allemaal zo goedkoop aanbieden omdat het in China gemaakt wordt natuurlijk hè.

[ Bericht 17% gewijzigd door shiz op 13-05-2011 10:04:04 ]
pi_96739717
Mijn sum up van $1 coupons leverden mij een voordeel op van maar liefst $2 :P
  vrijdag 13 mei 2011 @ 10:08:55 #173
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96739883
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 10:04 schreef UncleSam het volgende:
Mijn sum up van $1 coupons leverden mij een voordeel op van maar liefst $2 :P
Hier $9,- het probleem is aber dat de couponnaam hetzelfde is voor de gratis zonnebril en de dollar-korting en 'ie bij het bestellen van die zonnebril dus $9,- korting rekent i.p.v. een gratis bril. :')

-edit- Hum... of ik koop eerst iets van $9 en dan is die coupon uit het systeem. Iemand nog tips? :P
pi_96741735
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2011 19:45 schreef Loll het volgende:

[..]

jups bij mij wel.
welke had jij gekocht?
Moeten zij weten
pi_96743714
Kan best wel een zonnebril gebruken ... klote ' i ' :r
pi_96743806
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 09:58 schreef shiznuts het volgende:

Nou ja, echte merken zoals Beats by Dr Dre,
Zijn dat merken dan? Nooooit van gehoord. Serieus niet. Ik zou niet eens weten wat die maken en hoe dat eruit ziet. En dan moet ik dat gaan herkennen in een Chinese Webshop? :N
  vrijdag 13 mei 2011 @ 11:59:11 #177
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96743820
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:56 schreef Syphixx het volgende:
Kan best wel een zonnebril gebruken ... klote ' i ' :r
;( Moet het wel je smaak zijn. Dit is eerder om cadeau te doen aan sportievelingen die wielrennen of zo.
pi_96744004
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:58 schreef Morri het volgende:

[..]

Zijn dat merken dan? Nooooit van gehoord. Serieus niet. Ik zou niet eens weten wat die maken en hoe dat eruit ziet. En dan moet ik dat gaan herkennen in een Chinese Webshop? :N
Meestal is het namaak als er "Designer's" of "OEM" bij staat.

quote:
4 x OEM No-Brand Head Shaver Razer Blades Replacements for Gillette MACH 3 Stand
  vrijdag 13 mei 2011 @ 12:07:08 #179
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_96744109
quote:
13s.gif Op donderdag 12 mei 2011 20:50 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
kan je die ook bestellen?
heb mn vakantiegeld binnen
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  vrijdag 13 mei 2011 @ 12:07:25 #180
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96744118
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:58 schreef Morri het volgende:

[..]

Koptelefoon, is een grote naam op audiogebied en let maar eens op als je MTV/TMF op hebt staan, of gewoon op straat, mensen met rode draadjes van Monster en Beats solo om, op, of in de oren. ;) Misschien boeit je dat ook niet erg, dus is helemaal niet erg dat je die niet kent, maar met Sony, Sennheiser, etc, maar ook Adidas, Nike, Louis Vuitton etc, begrijp je het hopelijk goed genoeg. Chinese dingen zijn merkloze productie, omdat ze niet door een merk gemaakt worden, het gaat om de looks te evenaren, niet de kwaliteit. Gaan ze met een bekende naam gooien, ga er dan vanuit dat het nep is.

De marges voor echte producten verschillen namelijk niet zo veel dat het opeens uit zou kunnen echte merk beter uit China in te laten vliegen dan het lokaal te kopen (waar een NL internetshop onder valt). Bij dure originele items ben je misschien zelfs duurder uit wanneer het door de douane onderschept wordt.
pi_96744585
Even klein vraagje over tracking van een pakketje.

Werkt mijn trackingnummer niet of moet ik gewoon een tijdje wachten (aangezien mijn status op Packaging staat nog terwijl ze wel een trackingnummer geven bij Shipment Records)?

Wanneer ik op dat trackingnummer klik kom ik op een Chinese website uit, waar het nummer al staat en je een beveiligingscode moet intypen. Na dit gedaan te hebben doet die barweinig verder. Ik zie hem pas vandaag voor het eerst trouwens terwijl als datum er 11 mei bijstaat.

Ik heb het btw ook geprobeerd via de link uit de openingspost, http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp maar ook deze werkte niet.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 12:26:45 #182
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96744840
Ever_buying = brands_dragon = davis_micro = ahappydeal

zonder underscores. Zelfde paypalmailadres.
pi_96745155
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:59 schreef shiznuts het volgende:

[..]

;( Moet het wel je smaak zijn. Dit is eerder om cadeau te doen aan sportievelingen die wielrennen of zo.
ja, maar het is voornamelijk te gebruiken in de auto, dus maak ni veel uit hoe hij eruit ziet :p
  vrijdag 13 mei 2011 @ 12:35:05 #184
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96745176
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 02:59 schreef Iemand91 het volgende:
Vandaag (oke, gister) m'n keychain camera binnen gekregen, besteld op 3 mei. Netjes.
Maar nog niet uitgepakt omdat ik tering druk ben voor studie (net klaar), morgen presentatie...op vrijdag de 13e... :{ ,
dus morgenavond maar 'ns uitpakken. O+

Trouwens voor de wayfarer 'fans' hier: linkje
En dit lijkt me eigenlijk ook niet zo duur maar ik zal wel wat over het hoofd zien...
De 720p one?
Succes met de presentatie. ;)
pi_96746191
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 10:08 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Hier $9,- het probleem is aber dat de couponnaam hetzelfde is voor de gratis zonnebril en de dollar-korting en 'ie bij het bestellen van die zonnebril dus $9,- korting rekent i.p.v. een gratis bril. :')

-edit- Hum... of ik koop eerst iets van $9 en dan is die coupon uit het systeem. Iemand nog tips? :P
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb mijn $3 coupons net opgebruikt om dan de bril te bestellen.
Krijg de melding dat ik de coupon slechts 1 keer mocht gebruiken. :( :( :(
jaja, en azo...
  vrijdag 13 mei 2011 @ 13:06:59 #186
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96746465
Waar zien jullie die pandawill coupons? Ik zie ze niet meer in m'n account
pi_96746508
Die coupons staan alleen op de oude site.
Mijn dollarcoupons heb ik ook op de oude site moeten ingeven.
jaja, en azo...
  vrijdag 13 mei 2011 @ 13:12:13 #188
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96746659
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:06 schreef 08gnoT. het volgende:
Waar zien jullie die pandawill coupons? Ik zie ze niet meer in m'n account
Oude site (7, 9, 10% en lijst van je verzamelde letters en $'s).

Van de Paasactie heb ik de coupons van de uiteindelijk gewonnen beloningen via e-mail.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 13:17:56 #189
48067 neo2000
pi_96746873
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 02:59 schreef Iemand91 het volgende:
Mwah.. O+
  vrijdag 13 mei 2011 @ 13:20:15 #190
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96746967
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:17 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Mwah.. O+

¤11,99 bij de ALDI hier. :D Heb er in het verleden al drie van gekocht. Eentje voor mezelf, eentje voor m'n broer en eentje voor m'n vader. Superdingen.
Die Hofftech ziet er trouwens niet echt uit alsof 'ie kwaliteit levert

[ Bericht 4% gewijzigd door shiz op 13-05-2011 13:26:20 ]
  vrijdag 13 mei 2011 @ 13:58:40 #191
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96748335
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:12 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Oude site (7, 9, 10% en lijst van je verzamelde letters en $'s).

Van de Paasactie heb ik de coupons van de uiteindelijk gewonnen beloningen via e-mail.
Geen mail gehad en op de oude site zie ik het ook niet (bij membership rewards zou het toch moeten staan?). Vreemd, want ik heb 10 mei wel hun nieuwsbrief gehad over de nieuwe site en ik kan wel gewoon inloggen. Ik had niet heel veel coupons, maar toch jammer.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 14:20:26 #192
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96749294
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:58 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Geen mail gehad en op de oude site zie ik het ook niet (bij membership rewards zou het toch moeten staan?). Vreemd, want ik heb 10 mei wel hun nieuwsbrief gehad over de nieuwe site en ik kan wel gewoon inloggen. Ik had niet heel veel coupons, maar toch jammer.
Nee, gek genoeg onder 'my orders' o.i.d. was het dat ze stonden.
Misschien verder even mailen/navragen?
pi_96751402
Zojuist een pakketje van E-buying ontvangen. Helaas zit er een meter TNT-tape om met de tekst: Geopend door TNT post inklaring i.v.m. douaneafhandeling.

Wat nu? Komt de afrekening later? En als een product na opening toch door kan, gaat de douane er van uit dat het geen namaak is zeker? (i.v.m. waarde van een echt exemplaar)
pi_96751445
Weet iemand deze goedkoper te vinden?

$7.99 vind ik nog best duur voor zo'n simpel adaptertje.

http://cgi.ebay.com/USB-d(...)c4b82#ht_3102wt_1185

Edit deze is ook niet available naar Nederland, dus ik heb n ander linkje nodig.
pi_96751464
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 15:15 schreef maulibu het volgende:
Zojuist een pakketje van E-buying ontvangen. Helaas zit er een meter TNT-tape om met de tekst: Geopend door TNT post inklaring i.v.m. douaneafhandeling.

Wat nu? Komt de afrekening later? En als een product na opening toch door kan, gaat de douane er van uit dat het geen namaak is zeker? (i.v.m. waarde van een echt exemplaar)
Ik denk dat je er van uit kunt gaan dat ze je hebben gematst. Ze hebben m open gemaakt, en ze zullen hebben gedacht.. mwah waarde ligt onder de ¤22.50 laat maar door.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:13:51 #196
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96756884
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 15:17 schreef UncleSam het volgende:

[ afbeelding ]

Edit deze is ook niet available naar Nederland, dus ik heb n ander linkje nodig.
Alleen USB <-> RJ45, niet met extra USB-slots en 30-pins verloopje, die je schijnbaar nodig hebt?
pi_96756934
Ik kan het zo snel even niet vinden, dus ik vraag het hier maar even: Vanaf welk bedrag krijg je eigenlijk een tracking number bij dealextreme?

Edit: nevermind, heb het al gevonden. Vanaf $15.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:46:56 #198
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_96758272
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 15:17 schreef UncleSam het volgende:

[ afbeelding ]

Heb hem hier thuis voor een tablet.
pi_96758703
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:35 schreef shiznuts het volgende:

[..]

De 720p one?
Succes met de presentatie. ;)
Nee, de BIC one. Eerst kijken of het wat is, want $30 is toch war meer dan wat ik gemiddeld aan Chinees spul uitgeef.

*En presentatie zit er gelukkig weer op. Nog 5 ( :( ) weken studie en dan ...!
pi_96759959
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:13 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Alleen USB <-> RJ45, niet met extra USB-slots en 30-pins verloopje, die je schijnbaar nodig hebt?
Jep ik heb 30-pins naar USB nodig voor een tablet.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:46 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Heb hem hier thuis voor een tablet.
Gebruik je m/heb je m nodig? Anders wil ik m wel overnemen. :)
pi_96760525
ik had brainwavz alpha's maar die heb ik vandaag gesloopt :(
nu zit ik te twijfelen tussen de xtreme XT2 PRO & de Nature N3i
Ik luister vooral Hiphop, Dubstep en House, welke zal ik het best kunnen nemen?
  vrijdag 13 mei 2011 @ 18:50:21 #202
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96760594

Vet, een pandawill-ad naast het forum

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 14:20 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nee, gek genoeg onder 'my orders' o.i.d. was het dat ze stonden.
Misschien verder even mailen/navragen?
Ik zal daar eens kijken, dank je. Anders kan ik er wel een mailtje aan wagen, al gaat het maar om een paar coupons.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 19:22:01 #203
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_96761973
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 18:50 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]

Vet, een pandawill-ad naast het forum

[..]

Ik zal daar eens kijken, dank je. Anders kan ik er wel een mailtje aan wagen, al gaat het maar om een paar coupons.
Die add staat ook op Youtube
pi_96764967
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 18:48 schreef ebutyouyou het volgende:
iets met veel bass
pi_96766513
quote:
Wacht anders ff met kopen, want ik krijg bijna mn N3i's binnen, en als ik ze dan niks vind kun jij ze misschien overnemen.
Ik heb namelijk ook ProAlpha's, en die vind ik toch wel heel erg fijn ;)
  vrijdag 13 mei 2011 @ 20:57:25 #206
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96766572
quote:
De TD-II's of Xtreme XT2 PRO. :) Die eerste is voor bassheads, die tweede heeft iets minder, maar nog altijd genoeg pit in de bass om je trommelvliezen te doen bouncen. Die tweede heeft een ruimtelijker en helderder gevoel en is daardoor wat beter geschikt ook voor pop- en rockmuziek. Beide zijn waanzinnig goed. Qua accessoires krijg je hetzelfde. De Xtreme XT2 PRO is wat beter gebouwd, beschikt over touwgeweven bedrading bijvoorbeeld. De behuizing van het oortje zelf is een stukje groter dan de TD-II's.

De Nature N3i's zijn wat beheersder, tenminste, van wat ik uit dat ene oortje dat wel werkte kon opmaken.
pi_96768893
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:57 schreef shiznuts het volgende:

[..]

De TD-II's of Xtreme XT2 PRO. :) Die eerste is voor bassheads, die tweede heeft iets minder, maar nog altijd genoeg pit in de bass om je trommelvliezen te doen bouncen. Die tweede heeft een ruimtelijker en helderder gevoel en is daardoor wat beter geschikt ook voor pop- en rockmuziek. Beide zijn waanzinnig goed. Qua accessoires krijg je hetzelfde. De Xtreme XT2 PRO is wat beter gebouwd, beschikt over touwgeweven bedrading bijvoorbeeld. De behuizing van het oortje zelf is een stukje groter dan de TD-II's.

De Nature N3i's zijn wat beheersder, tenminste, van wat ik uit dat ene oortje dat wel werkte kon opmaken.
bass :D
TD-II zie ik vaker voorbij komen maar welke zijn dat nou :@ op mp4nation en xears kon ik ze niet vinden of ben ik nou scheef

-edit- thanks trouwens :@
  vrijdag 13 mei 2011 @ 21:41:26 #208
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96769375
Er zijn drie pagina's hè. Op de derde staan ze.
En dat maakt je scheel, niet scheef. :P
pi_96769578
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 21:41 schreef shiznuts het volgende:
Er zijn drie pagina's hè. Op de derde staan ze.
En dat maakt je scheel, niet scheef. :P
ik was expres nog alle pagina's langs gegaan, Turbo Devices II. nu snap ik hem ik zat te zoeken op TD II netzoals XT2 of N3i
thanks man ;)

-edit- er stond ook gewoon TD II,, aan t falen hier .. tfoee

[ Bericht 4% gewijzigd door ebutyouyou op 13-05-2011 21:47:02 (faal) ]
pi_96770631
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:58 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Nee, de BIC one. Eerst kijken of het wat is, want $30 is toch war meer dan wat ik gemiddeld aan Chinees spul uitgeef.

*En presentatie zit er gelukkig weer op. Nog 5 ( :( ) weken studie en dan ...!
Wat is ie klein, en licht! :o
Nu eens opladen en kijken hoe dat ding precies werkt :') ...

EDIT: fixed. Leuk spul :Y ^O^

[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 14-05-2011 01:38:05 ]
pi_96774035
Het is uiteindelijk de Xtreme XT2 Pro geworden !
SPOILER
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:01:15 #212
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96774545
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:52 schreef ebutyouyou het volgende:
Het is uiteindelijk de Xtreme XT2 Pro geworden !
SPOILER
Hehe. Nieuwste en duurste over die op de 3e pagina voor ong. de helft van de prijs verkiezen. Begrijpelijk. ;)
SPOILER
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:33:45 #213
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96780000
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 10:08 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Lol, ik zei 'aber'. Lees ik nu pas, was niet eens met opzet. Wat slecht. ;(

Anyhoezers. Die begrijpen er ook helemaal geen snars van bij Pandawill. :')
Je moet het eerst tien keer uitleggen voordat... je het maar opgeeft. Opletten, komt 'ie.

Ja, wat is het probleem? Ja, ok, maar wat is het probleem dan? Welke coupon code? Ja, dat is $9,- korting. Ja, die coupon kunt u gebruiken op die zonnebril. Ja, dat is de coupon. Twee e-mails, zelfde coupon? Dan zal 'ie wel dubbel verstuurd zijn. De ene zegt dat u $9,- korting krijgt, de ander dat u het item sku12345 (zonnebril) (geen idee) hebt gewonnen met de letters? Welke ordernummer heeft u voor die zonnebril dan? Geen order, omdat u $9,- korting krijgt. Maar dat is de coupon, dus dat klopt. Ik heb maar één coupon in het systeem. Ja, is goed, mailt u mijn collega's maar op pandawillserviceatgmail.com
pi_96781119
http://www.pandawill.com/(...)n-s-wrist-watch.html

Eens kijken of het wat is, hij ziet er wel vet uit iig.
Geen referral hier.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 01:20:47 #215
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96782063
Wat kunnen smaken toch verschillen. :P
Mailtje de deur uit...
  zaterdag 14 mei 2011 @ 08:21:43 #216
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_96784900
Hoelang duurt t meestal bij DX voor je antwoord krijgt als je een "verwisseling"meldt?

t is nu al bijna n week. :{
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |&lt;-- draai zelf je platen
  zaterdag 14 mei 2011 @ 10:11:29 #217
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96786016
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:33 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Lol, ik zei 'aber'. Lees ik nu pas, was niet eens met opzet. Wat slecht. ;(

Anyhoezers. Die begrijpen er ook helemaal geen snars van bij Pandawill. :')
Je moet het eerst tien keer uitleggen voordat... je het maar opgeeft. Opletten, komt 'ie.

Ja, wat is het probleem? Ja, ok, maar wat is het probleem dan? Welke coupon code? Ja, dat is $9,- korting. Ja, die coupon kunt u gebruiken op die zonnebril. Ja, dat is de coupon. Twee e-mails, zelfde coupon? Dan zal 'ie wel dubbel verstuurd zijn. De ene zegt dat u $9,- korting krijgt, de ander dat u het item sku12345 (zonnebril) (geen idee) hebt gewonnen met de letters? Welke ordernummer heeft u voor die zonnebril dan? Geen order, omdat u $9,- korting krijgt. Maar dat is de coupon, dus dat klopt. Ik heb maar één coupon in het systeem. Ja, is goed, mailt u mijn collega's maar op pandawillserviceatgmail.com
Fijn he, de laatste keer had ik ook de meest dubbelzinnige zinnen te pakken -.-''
Denk dat ze sku13219 zeiden? dat was bij mij het geval.

EDIT: Met Doris gesproken en geregeld!

Subtotal $19.99
Discount (Mijn coupon hier) -$19.99

[ Bericht 3% gewijzigd door RobertNL op 14-05-2011 10:31:48 ]
pi_96786586
Google heeft nu ook een eigen webshop!

http://www.google.nl/prdhp

Weliswaar geen Chinese, maar toch wel een goedkope
pi_96787576
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 10:46 schreef HQ-Design het volgende:
Google heeft nu ook een eigen webshop!

http://www.google.nl/prdhp

Weliswaar geen Chinese, maar toch wel een goedkope
Is gewoon een prijs vergelijkings site ;)
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_96787598
iemand hier enige ervaring met autoradios met uitklapschermen zoals onderstaande link:
http://www.pandawill.com/(...)pressing-p35349.html

Wil namelijk zon een bestellen, maar bij welke webshop zijn ze het goedkoopst/beste kwaliteit?
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:59:39 #221
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96788367
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:30 schreef ItWasWritten het volgende:
iemand hier enige ervaring met autoradios met uitklapschermen zoals onderstaande link:

Wil namelijk zon een bestellen, maar bij welke webshop zijn ze het goedkoopst/beste kwaliteit?
Heb er verder geen verstand van maar er zit wel wat bij:
SPOILER
pi_96792012
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:30 schreef ItWasWritten het volgende:

Dat is een kleine ¤200, ik denk dat je voor dat geld ook wel iets vergelijkbaars in NL/Europa kunt krijgen waar je zeker bent van de kwaliteit. Opzich ziet het er wel geinig uit, ik zou het alleen nooit kopen.

En de tijd is ingesteld (lelijk in beeld maar goed) en filmen werkt makkelijk. Kwalteit is binnen wel belabberd (zowel video als foto)

Hmm, kom net op internet mensen tegen die er time lapse filmpjes mee maken (met een externe batterij en controller). Kon ik wel gebruiken op de bouw van een woning hier.

[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 14-05-2011 15:19:07 ]
pi_96795135
Is bij jullie BIC ook offline?
pi_96795713
Nou, wie wil mijn N3i's kopen?
Er komt prachtig geluid uit, maar die dingen passen gewoon niet in mijn oren :(
pi_96796168
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 13:59 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Dat is een kleine ¤200, ik denk dat je voor dat geld ook wel iets vergelijkbaars in NL/Europa kunt krijgen waar je zeker bent van de kwaliteit. Opzich ziet het er wel geinig uit, ik zou het alleen nooit kopen.

En de tijd is ingesteld (lelijk in beeld maar goed) en filmen werkt makkelijk. Kwalteit is binnen wel belabberd (zowel video als foto)

Hmm, kom net op internet mensen tegen die er time lapse filmpjes mee maken (met een externe batterij en controller). Kon ik wel gebruiken op de bouw van een woning hier.
Dus als iemand nog een goedkope (lees sub ¤20-30) manier weet om buiten(!) time lapse foto's te maken (eventueel i.c.m. zo'n keychain camera) voor pak 'm beet een jaar lang en dan elke dag 1-3 foto's, dan houd ik mij aanbevolen. Dit en onderstaand filmpje met in combinatie met dit is eigenlijk alles wat ik hierover kan vinden. Of direct zo'n kant en klaar time lapse ding voor pak 'm beet ¤80...
pi_96798050

Deze vandaag binnengekregen, is 1 ledje kapot :(
(had hem sowieso gekocht om te testen:p heb nogal dikke polsen vergeleken met die chineesjes).
pi_96798397
Hoe heet ookalweer die site waar je op een item kan zoeken tussen allemaal verschilende china shops?
Thx :)
pi_96798454
Weet niet of het al eerder gepost was, maar als je op DealExtreme een order doet boven de $30 en je maakt geen gebruik van Bulkrate, dan kan je PAYPALASIA gebruiken als coupon.

Je krijgt dan gratis sku.5923 (Roll and Tap Activated Digital LED Dice (Assorted Colors) van $2,20)
pi_96798580
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
http://www.pandawill.com/(...)n-s-wrist-watch.html

Eens kijken of het wat is, hij ziet er wel vet uit iig.
Dank je, ga ik kopen :)
pi_96798586
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 17:02 schreef Kaasissbaas het volgende:
Hoe heet ookalweer die site waar je op een item kan zoeken tussen allemaal verschilende china shops?
http://chinaprices.us/
  zaterdag 14 mei 2011 @ 17:07:43 #232
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96798593
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 17:02 schreef Kaasissbaas het volgende:
http://chinaprices.us
http://chinacheep.com
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 17:04 schreef bakacakes het volgende:
Weet niet of het al eerder gepost was, maar als je op DealExtreme een order doet boven de $30 en je maakt geen gebruik van Bulkrate, dan kan je PAYPALASIA gebruiken als coupon.

Je krijgt dan gratis sku.5923 (Roll and Tap Activated Digital LED Dice (Assorted Colors) van $2,20)
http://www.retailmenot.com/view/dealextreme.com
http://www.tjoos.com/Coupon/19987/DealExtreme
pi_96798607
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 17:07 schreef nielsvdplas het volgende:

[..]

http://chinaprices.us/
Yes die had ik nodig, bedankt! :D
pi_96799295
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 16:52 schreef sk888er het volgende:
[ afbeelding ]

(had hem sowieso gekocht om te testen:p heb nogal dikke polsen vergeleken met die chineesjes).
Nieuwe vragen toch? Maar ik heb dezelfde (alleen dan rode LED's) en ik heb zelf vrij dunne polsen inderdaad (schakels verwijderd). Ik denk dat ik die maar 'ns weer uit het stof haal aangezien m'n mechanische is verdwenen :{ ...
pi_96800037
Waarom negeert iedereen mijn posts :{
Trouwens, Shiz, passen bij jouw die dopjes wel gewoon?
  zaterdag 14 mei 2011 @ 17:59:05 #236
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96800447
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 17:46 schreef Ballsofsteel het volgende:
Waarom negeert iedereen mijn posts :{
Trouwens, Shiz, passen bij jouw die dopjes wel gewoon?
Die rechter van de N3i doet ut niet, dus niet eens geprobeerd, om ze ongebruikt te houden voor retourgang. :{ Ook het verweven touw om de bedrading houdt opeens zo'n centimeter voor de splitter, volgens mij een maandagochtendproduct.

De TD-II's zijn klein genoeg om fijn te passen, de Xtreme XT2 PRO is een slagje groter maar met het juiste opzetstukje geen probleem. De N3i is vrij huge inderdaad, maar werkt het ook niet met een ander opzetstukje? Heb eigenlijk nog nooit van oordopjes gehoord die niet pasten.

Ben nu bij Pandawill eerst maar eens de $9-coupon aan het opmaken. Ik heb eigenlijk niks van hen nodig (goeie ideeën nog?). ;( Ik wil gewoon m'n gratis zonnebril(len).
  zaterdag 14 mei 2011 @ 18:03:43 #237
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96800604
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 17:59 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Die rechter van de N3i doet ut niet, dus niet eens geprobeerd, om ze ongebruikt te houden voor retourgang. :{ Ook het verweven touw om de bedrading houdt opeens zo'n centimeter voor de splitter, volgens mij een maandagochtendproduct.

De TD-II's zijn klein genoeg om fijn te passen, de Xtreme XT2 PRO is een slagje groter maar met het juiste opzetstukje geen probleem. De N3i is vrij huge inderdaad, maar werkt het ook niet met een ander opzetstukje? Heb eigenlijk nog nooit van oordopjes gehoord die niet pasten.

Ben nu bij Pandawill eerst maar eens de $9-coupon aan het opmaken. Ik heb eigenlijk niks van hen nodig (goeie ideeën nog?). ;( Ik wil gewoon m'n gratis zonnebril(len).
10 scheetkussens :9

http://www.pandawill.com/(...)ick-toys-p41826.html
pi_96800871
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 16:52 schreef sk888er het volgende:
[ afbeelding ]

Als je die zoweiso al zou dragen :')
  zaterdag 14 mei 2011 @ 18:15:57 #239
309342 ErkendFokker
pi_96801023
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:42 schreef Ballsofsteel het volgende:
Nou, wie wil mijn N3i's kopen?
Er komt prachtig geluid uit, maar die dingen passen gewoon niet in mijn oren :(
Hoeveel wil je ervoor hebben :p
  zaterdag 14 mei 2011 @ 18:16:05 #240
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96801029
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 18:03 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

10 scheetkussens :9

http://www.pandawill.com/(...)ick-toys-p41826.html
Ik ben geen leraar met wraakgevoelens. :P

Ik heb nu een USB AC Power Supply Wall Adapter MP3 Charger EU Plug van 0.99 (2x, altijd handig) en een Silicone Sport Wrist Bracelet Watch 1.49 (ik ga altijd sporten zonder m'n Seiko-horloge om, maar dan weet ik niet hoe laat het is).

- edit: opeens had ik een ingeving, een soldeerbout (met US -> EU adapter)! :P Om m'n 808 keycam aan m'n TI Launchpad te verbinden en zo de firmware te flashen.

[ Bericht 12% gewijzigd door shiz op 14-05-2011 19:00:42 ]
pi_96801193
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 18:15 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Hoeveel wil je ervoor hebben :p
Voor drie tientjes inc. Verzenden zijn ze van jou. :)
  zaterdag 14 mei 2011 @ 19:31:02 #242
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_96803814
Whehe focal ligt eruit _O-
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 19:33:44 #243
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96803899
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 19:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
Whehe focal ligt eruit _O-
Die doet het hier wel, maar BIC niet
  zaterdag 14 mei 2011 @ 20:19:34 #244
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_96805834
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 19:33 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Die doet het hier wel, maar BIC niet
Ja ik zag dat focal zijn servers weer aan het opstarten was. BIC inderdaad ook niet. Teveel kortingen verleend denk ik.

edit: nog steeds niet ;(

The service is unavailable.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 21:52:54 #245
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96811341
  zaterdag 14 mei 2011 @ 22:02:00 #246
309342 ErkendFokker
pi_96814305
quote:
Dat is wel heel erg... :/
pi_96815086
quote:
die che versie heeft wel wat :@
quote:
Great for wearing out to a party or just while relaxing with friends
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  zaterdag 14 mei 2011 @ 22:46:26 #250
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96815260
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 22:43 schreef gers het volgende:

[..]

die che versie heeft wel wat :@

[..]

Ja, dat nike-logo op z'n petje ook. :P
Misschien iets voor prince Harry. ;(
pi_96815976
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 22:02 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

:')
Maar, met je die doppen hebben?
  zaterdag 14 mei 2011 @ 23:57:56 #252
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96820134
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:19 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ja ik zag dat focal zijn servers weer aan het opstarten was. BIC inderdaad ook niet. Teveel kortingen verleend denk ik.

edit: nog steeds niet ;(

The service is unavailable.
Dear customers, We are struggling against competitors for barbaric DDoS Attacks, because we supply unbeatable price. If you cant open this site, please try later again. We are really sorry for any inconvenience.

Het zijn de barbaren weer!
  zondag 15 mei 2011 @ 00:07:43 #253
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96820776
Hier doet alles het gewoon hoor. BIC lag hier vandaag ook helemaal niet eraf.
  zondag 15 mei 2011 @ 08:46:05 #254
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96828000
Haha die Osama shirts, pure cult status.
Ga ik kopen :Y
  zondag 15 mei 2011 @ 10:39:14 #255
48067 neo2000
pi_96829304
Overigens worden hier weinig varkens getatoeëerd in 't topic. :P
  zondag 15 mei 2011 @ 11:17:29 #256
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96830279
  zondag 15 mei 2011 @ 11:48:16 #257
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96831129
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  zondag 15 mei 2011 @ 12:09:12 #258
48067 neo2000
pi_96831672
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 11:17 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]
Die Chineees zonder broek die dat varken vast houdt heeft er denk eerst iets anders mee gedaan.. :')

quote:
16s.gif Op zondag 15 mei 2011 11:48 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor in de OP? :o
pi_96831734
Pas mijn eerste pakjes van DealExtreme en IntimateGadgets binnengehad, zeer tevreden! Alles werkte en was heel, en zo lang hoefde ik er niet op te wachten! Misschien twee weken of zo.
  zondag 15 mei 2011 @ 13:10:43 #260
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_96833811
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 12:11 schreef Sushimonster het volgende:
Pas mijn eerste pakjes van DealExtreme en IntimateGadgets binnengehad, zeer tevreden! Alles werkte en was heel, en zo lang hoefde ik er niet op te wachten! Misschien twee weken of zo.
Wat had je besteld?
pi_96837133
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 12:11 schreef Sushimonster het volgende:
Real skin feel sleeves???
www.Buyincoins.com
10% korting: 10%ebay110
recommander: alxzhu
  zondag 15 mei 2011 @ 14:26:37 #262
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96837224
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 14:25 schreef alxzhu het volgende:

[..]

Real skin feel sleeves???
Na-maak fleshlights, mega grote zware big ass dildo's? We wanne know :D
Tenga Egg van Pinkcoon zijn ook prima :9
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  zondag 15 mei 2011 @ 14:35:57 #263
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96837712
quote:
16s.gif Op zondag 15 mei 2011 14:26 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Na-maak fleshlights, mega grote zware big ass dildo's? We wanne know :D
Tenga Egg van Pinkcoon zijn ook prima :9
Eh.. -> offlineF.png <-
Of een tarzan natuurlijk.
  zondag 15 mei 2011 @ 16:00:59 #264
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96842486
Het is nu wel lekker rustig hier,, zal Jack morgen ajax shirtjes in de aanbieding hebben?
pi_96843505
quote:
16s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:00 schreef tokko1 het volgende:
Het is nu wel lekker rustig hier,
Indeed. :Y :{
quote:
zal Jack morgen ajax shirtjes in de aanbieding hebben?
Couldn't care less... :P

hehe :')

En ik ben al weer een lijstje met te kopen items aan het opstellen: uno, dos en misschien nog een (draadloze) afstandbediening voor de camera.

Maar eerst maar eens een werkende 18-55 lens kopen (huidige is diafragma naar de kloten }:| )

[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 15-05-2011 16:22:56 ]
  zondag 15 mei 2011 @ 16:33:02 #266
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96844650
quote:
16s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:00 schreef tokko1 het volgende:
Het is nu wel lekker rustig hier,, zal Jack morgen ajax shirtjes in de aanbieding hebben?
Ja, maar wel met twee sterren i.p.v. drie. :P
Ajax. :N En Landzaat vergat ff voor welk team 'ie ook alweer speelde. Mijn god zeg. Dat had een aanvaller niet beter kunnen doen. Janko kon het niet meer goedbreien. Jammer.

Ik wil zo'n wide-angle/fisheye lenskitje voor m'n SX1 IS. Maar die kan ik alleen op eBay vinden. -O-

- geinig shirt wel: http://www.pandawill.com/(...)xxl-full-colors.html

[ Bericht 5% gewijzigd door shiz op 15-05-2011 16:56:43 ]
  zondag 15 mei 2011 @ 16:46:15 #267
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_96845433
Man wat is focal weer traag :{ Ik wil wat points redeemen en dan krijg je dit :N
  zondag 15 mei 2011 @ 17:32:39 #268
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_96847582
Hoe werkt dit in hemelsnaam? :') Werkt het uberhaupt?
http://www.buyincoins.com(...)s-product-3983.html#
pi_96847633
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
En er staat niet eens "Magical" voor de productnaam :P
Ja.
pi_96847733
Hoe zit het eigenlijk als ik een product bij vb. dealextreme wil bestellen wat meer dan ¤22 kost, hier moet ik dan toch belasting over betalen als ze mijn pakketje er tussenuit halen?
Maar hoe doen ze dit, moet de belasting betaald worden als tnt aan de deur komt en telt tnt daarvoor ook weer extra kosten?
pi_96847789
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:16 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Indeed. :Y :{

[..]

Couldn't care less... :P

hehe :')
[ afbeelding ]
En ik ben al weer een lijstje met te kopen items aan het opstellen: uno, dos en misschien nog een (draadloze) afstandbediening voor de camera.

Maar eerst maar eens een werkende 18-55 lens kopen (huidige is diafragma naar de kloten }:| )
Een 18-55 kan je denk ik wel goedkoop nieuw krijgen op Tweakers of Marktplaas, zat mensen die een nieuwe DSLR kopen en dan de kitlens meteen verpatsen.

Maar heb je geen garantie dan? Of is ie stuk door gebruikersfout? :P
  zondag 15 mei 2011 @ 17:39:22 #272
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_96847818
quote:
Dear valued customers,
Focalprice.com has been attacked by unknown hackers since 10:00AM (GMT-7), 05/14/11. During this period, there are possibilities that in some regions, our site can not be visited or respond slowly. We are now doing our best to defend and our web will be back to normal soon.

We regret for all inconvenience that may be caused.
Focalprice Team
dat houdt ook maar niet op, dacht dat we dr vanaf waren..
zal de rest ook wel weer de lul zijn vandeweek
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_96848800
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:37 schreef Martijn93 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk als ik een product bij vb. dealextreme wil bestellen wat meer dan ¤22 kost, hier moet ik dan toch belasting over betalen als ze mijn pakketje er tussenuit halen?
Maar hoe doen ze dit, moet de belasting betaald worden als tnt aan de deur komt en telt tnt daarvoor ook weer extra kosten?
Lees de op is, stomme apenzoon
  zondag 15 mei 2011 @ 18:13:18 #274
48067 neo2000
pi_96848947
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Tuurlijk werkt dat, scheelt 1/3 van je brandstof! Daarom rijdt iedereen met zo'n ding in z'n auto rond. Wel in je 12 volt sigaretten aansteker socket duwen natuurlijk, anders kan het apparaat via de bestaande stroombekabeling via je accu de boordcomputer van je auto niet herprogrammeren om deze opeens 33% efficiënter te laten verbranden! ^O^
  zondag 15 mei 2011 @ 18:20:48 #275
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96849195
Wat een duur ding! Ik kan mijn auto 100% minder laten verbruiken met één draai aan de sleutel. Kost niks!
pi_96849219
Idd, heel duur. Ik heb niet eens een auto
  zondag 15 mei 2011 @ 18:58:14 #277
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96850651
Dat is een mini Tesla toren voor in je wagen :Y

Er staat Neo op dus het moet wel werken ^O^
pi_96851094
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:38 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Een 18-55 kan je denk ik wel goedkoop nieuw krijgen op Tweakers of Marktplaas, zat mensen die een nieuwe DSLR kopen en dan de kitlens meteen verpatsen.

Maar heb je geen garantie dan? Of is ie stuk door gebruikersfout? :P
Tweakers, nooit aan gedacht. Maar staat ook niets.
Geen garantie want 2e-hands. Achteraf gezien kon ik het weten (lens gaf een keer err99 toen ik kwam kopen). Maar ik heb idd bij marktplaats meerdere gemaild (alleen reageert bijna niemand :( )
Misschien ook de 55-250 IS bekijken, heb nu nog een 35-105 en 70-210 (laatste blijkt oud te zijn, maar wel goed)

Maar zo'n macro filtertje van dx lijkt me best geinig :D

EDIT: ik kijk dus naar een 18-55 IS, tweedehands nauwelijks duurder dan zonder, en scheelt toch.
Maar bijna niemand reageert dus.

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 15-05-2011 19:31:18 ]
pi_96851413
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:38 schreef RacerDKB het volgende:
Dat weet ik wel zeker. :Y Ik kwam er maar niet vanaf, hier aangeboden, marktplaats en tweakers... :')
Nu hou ik hem maar denk ik, ding zal wel vast gerot zitten in de tas. Emotionele waarde enzo. :+
  zondag 15 mei 2011 @ 19:19:12 #280
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_96851477
Hoe kan ik bij lighttake eigenlijk een artikel in de wish list zetten? Ik zoek me de vinkenterting maar ik vind het niet :{

edit: kut ik bedoel linghtinthebox.

[ Bericht 9% gewijzigd door vogeltjesdans op 15-05-2011 19:28:34 ]
  zondag 15 mei 2011 @ 19:20:46 #281
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_96851527
quote:
11s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:13 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Tuurlijk werkt dat, scheelt 1/3 van je brandstof! Daarom rijdt iedereen met zo'n ding in z'n auto rond. Wel in je 12 volt sigaretten aansteker socket duwen natuurlijk, anders kan het apparaat via de bestaande stroombekabeling via je accu de boordcomputer van je auto niet herprogrammeren om deze opeens 33% efficiënter te laten verbranden! ^O^
Nee even serieus, hoe zou dat dingen moeten werken?
  zondag 15 mei 2011 @ 19:22:43 #282
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_96851606
Ik vind deze ontzettend gaaf, maar ik wil hem nu nog niet bestellen en dus in mijn wish list zetten en die kan ik niet vinden :(
http://www.lightinthebox.(...)9-M4009_p163477.html
  zondag 15 mei 2011 @ 19:28:52 #283
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96851887
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:20 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee even serieus, hoe zou dat dingen moeten werken?
Puur op geloof. Genoeg mensen die heilig geloven in dit soort zaken en ook werkelijk resultaat beleven. Als ze nu waterstof kastjes gaan verkopen die je op de accu aansluit, die werken wel.
  zondag 15 mei 2011 @ 20:23:56 #284
48067 neo2000
pi_96854590
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:28 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Puur op geloof. Genoeg mensen die heilig geloven in dit soort zaken en ook werkelijk resultaat beleven. Als ze nu waterstof kastjes gaan verkopen die je op de accu aansluit, die werken wel.
Dit dus. Ik werk ook op geloof, bij mij staat er ook Neo op. En m'n baas gelooft ook dat ik werk. ^O^
  zondag 15 mei 2011 @ 20:48:49 #285
309342 ErkendFokker
pi_96855940
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik vind deze ontzettend gaaf, maar ik wil hem nu nog niet bestellen en dus in mijn wish list zetten en die kan ik niet vinden :(
http://www.lightinthebox.(...)9-M4009_p163477.html
http://www.buyincoins.com/search--shower----1.html Is hier goedkoper :)
  zondag 15 mei 2011 @ 20:55:32 #286
304381 Loll
pi_96856369
quote:
16s.gif Op zondag 15 mei 2011 11:48 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
BAM dit is 3KB
  zondag 15 mei 2011 @ 20:58:53 #287
304381 Loll
pi_96856647
Zou jack ook fc zwolle shirts hebben? ^O^
BAM dit is 3KB
pi_96856773
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:58 schreef Loll het volgende:
Zou jack ook fc zwolle shirts hebben? ^O^
Vraag het hem en laat het even weten.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  zondag 15 mei 2011 @ 21:01:22 #289
304381 Loll
pi_96856837
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 21:00 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Vraag het hem en laat het even weten.
is goed! is het mail adres in de op nog goed?
BAM dit is 3KB
pi_96857651
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 21:01 schreef Loll het volgende:

[..]

is goed! is het mail adres in de op nog goed?
Ik heb echt geen idee, ben zelf ook wel benieuwd nav je vraag omdat hij dan misschien ook wel shirtjes van Cambuur heeft :')
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  zondag 15 mei 2011 @ 21:20:05 #291
304381 Loll
pi_96858224
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 21:12 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Ik heb echt geen idee, ben zelf ook wel benieuwd nav je vraag omdat hij dan misschien ook wel shirtjes van Cambuur heeft :')
cambuur(kuch kuch) hij heeft daar natuurlijk geen shirts van.
BAM dit is 3KB
  zondag 15 mei 2011 @ 21:20:20 #292
304381 Loll
pi_96858242
grapje xd
BAM dit is 3KB
  zondag 15 mei 2011 @ 22:07:09 #293
22450 Poepoog
poepoog
pi_96861880
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2011 21:20 schreef Loll het volgende:
grapje xd
hihi
pi_96862548
Nog 7...
Wie weet een leuke TT?
pi_96863917
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:39 schreef mickeyD het volgende:

[..]

dat houdt ook maar niet op, dacht dat we dr vanaf waren..
zal de rest ook wel weer de lul zijn vandeweek
als 1 gehacked wordt, worden alle chinese sites gehacked?
pi_96864334
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:17 schreef Ballsofsteel het volgende:
Nog 7...
Wie weet een leuke TT?

dealextreme is faillet
  zondag 15 mei 2011 @ 23:18:24 #297
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96866647
quote: