Hmm ja, maar het is niet een nieuwe "vervangende" site, maar het is een site die éxtra is.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:19 schreef Poepoog het volgende:
[..]
O nee he, gaat Jack weer een nieuwe website opzetten. Hij zet vaker een website op dan dat ik van onderbroek wissel.
Betekend dat dat er weer een email bijkomtquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:20 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Hmm ja, maar het is niet een nieuwe "vervangende" site, maar het is een site die éxtra is.
En naast zarmark een stuk service bied op het gebied van taobao orders...
Hij heeft die dame van de foto zo gek gekregen om met hem te trouwen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:38 schreef MagischMannetje het volgende:
Zijn vrouw gaat ook weer TB doen zei hij
Tiffany heet ze.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:08 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hij heeft die dame van de foto zo gek gekregen om met hem te trouwen?
Waarom heb ik dat nooit gehoord![]()
Is dat Karen toevallig?
Maar is Tiffany de griet van de foto die ooit is geplaatst? Stonden ze in zo'n soort park en Jack een rood wit oranje jack (jasje) aan ghehequote:
Tot ie er wel allemaal illegale rotzooi op gaat plempen en ie van Paypal dicht moet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:20 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Hmm ja, maar het is niet een nieuwe "vervangende" site, maar het is een site die éxtra is.
En naast zarmark een stuk service bied op het gebied van taobao orders...
Even forwarden naar Paypalquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:32 schreef sven93 het volgende:
why are you never online anymore?
DealPerfectcs01 says:
*Well Well, it has many reasons
*But the good news is:jack is back!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:16 schreef Ballsofsteel het volgende:
Shiz snel!Ja hoor, de prijs moet omhoog naar $45 wegens bla bla bla maar als je snel bent kan het nu voor $29SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mailtje negeren en een maand later opeens $19.. Soort van Beverwijkse Zwarte markt afdingen, maar dan per mail.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:38 schreef monkeybrain het volgende:
Ja hoor, de prijs moet omhoog naar $45 wegens bla bla bla maar als je snel bent kan het nu voor $29
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:16 schreef Ballsofsteel het volgende:
Shiz snel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ProAlpha's zouden minder bass impact hebben dan de normale Alpha's, maar daarvoor wat preciezer zijn. De M2's zijn 'all about bass', dat is meer mijn ding dan die andere en die komt als het goed is een dezer dagen al binnen.quote:Raz:
The M2 have a lot of bass, the M3 is more balanced and better for detail
M1 has a balanced sound, the ProAlphas has more bass and mids.Net als m'n Xears hopelijk.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Lol, was een grapje hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
ProAlpha's zouden minder bass impact hebben dan de normale Alpha's, maar daarvoor wat preciezer zijn. De M2's zijn 'all about bass', dat is meer mijn ding dan die andere en die komt als het goed is een dezer dagen al binnen.Net als m'n Xears hopelijk.
Gewoon opzoek naar die oortjes met de meest passende sound signature. Ik houd wel van bass, maar het is niet zo dat ik alleen naar nummers met dikke beats luister. Echter, als je wel zo'n nummer als bijvoorbeeld Like a G6 op hebt staan, moet 'ie wel tot z'n recht komen. Wat dat betreft ben ik nieuwsgierig naar de Sunrise Impressive Edition die klinkt alsof het precies is wat het zoek.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:22 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Lol, was een grapje hoor
Maar je heb wel gelijk, er komt vrij weinig bas uit, maar wel erg scherp ja!
Ik ben erg benieuwd naar de N3i's, ik hoop dat ze snel aankomen
Mensen die het hele circus van Jack en Paypal niet hebben meegemaakt begrijpen dit soort grappen nietquote:
wanneer was jouw t-shirt shipped/ordered?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:25 schreef monkeybrain het volgende:
Angry bird shirt binnen![]()
Ze hebben de verkeerde gestuurd en dat is de juiste, snap jij hetJe gooit standaard een bordeaux rode in je winkelwagen maar het plaatje is rood, erg verwarrend. Ik heb wel een rode ontvangen.
Ik heb de XXL en dat is gewoon een Nederlandse maat, misschien een stukkie ruimer. Zit met mijn 1.90m vrij ruim rondom en het shirt is vrij lang. Schouder 55cm, lengte 84cm.
De kwaliteit is goed, misschien te goed. Het is echt dikke stof, eigenlijk te dik voor een warme dagDe kraag is vrij breed maar zit verder wel goed. Ik heb liever een hele dunne kraag maar dat zie je maar weinig.
De print is wel zo'n plastic lap dat op het shirt zit, niet soepel ingebrand in het stof.
Met 1.40 wisselkoers zijn dit wel mooie shirts voor de prijs, 8/9 euro ofzo.
Samenvatting? Ik weet dat dealperfect op een gegeven moment alle nepzooi moest verwijderen omdat paypal niet meer wilde samenwerken voor het afrekenen, en dat Jack toen popbuying (of zat er nog een tussen?) aanmaakte om alles op te zetten tot paypal die ook weer vond.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:00 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mensen die het hele circus van Jack en Paypal niet hebben meegemaakt begrijpen dit soort grappen niet![]()
Dat was echt een kat en muis spel, althans dat dacht Jack![]()
Alle illegale zooi 2 weken van de website halen voor de Google crawler was ook wel prachtig. Daarna Google ads irritant vinden en alles er weer op dumpen![]()
Fuck echtquote:Op donderdag 12 mei 2011 08:08 schreef monkeybrain het volgende:
De trotse top 5 lijst van klanten was ook mooi, openbaar allerlei Nederlandse namen op de website met bedragen erbij![]()
Je eerste post was van 14-07 vorig jaar, en dan heb jij het over "dat waren nog eens mooie tijden"?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:25 schreef Patrickovik het volgende:
[..]
Ja dat waren nog eens mooie tijden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |