abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:10:53 #1
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96604991

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Lightake's Jack geeft voor Fokmembers 6% korting! (geldig tot 01-06-2011)
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: 15% off Brainwavz:
SPOILER: $5 off Brainwavz M2 Preorder:
SPOILER: $10 off Brainwavz M3 Preorder:
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).

[ Bericht 0% gewijzigd door tokko1 op 12-05-2011 15:53:31 ]
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:11:53 #2
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96605030
... voor de laagste prijs hè :P

Net trouwens een centdeal van brandsdragon binnengekregen. Een koptelefoonsplitter, volgens mij.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_96605309
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:11 schreef 08gnoT. het volgende:
... voor de laagste prijs hè :P

Net trouwens een centdeal van brandsdragon binnengekregen. Een koptelefoonsplitter, volgens mij.

Thats the spirit O+ Altijd vergeten wat je ook alweer besteld had, zo herkenbaar :P
Ja.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:20:52 #4
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96605386
Bel net het 058 2 333 333 nummer van TNT, maar dat wordt gewijzigd in een 0900 nummer (eikels)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_96605742
m vreemd: de wisselkoers op paypal = 1 euro = 1,39717 Amerikaanse dollars
maar op wisselkoers.nl is het = 1,4360
Moeten zij weten
pi_96605899
Er zit altijd een (paar) dag(en) tussen de werkelijke wisselkoers en de paypal-wisselkoers. Paypal haalt overigens ook nog wat van die koers af, zodat zij ook nog wat verdienen ;)
pi_96605980
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:33 schreef l30n het volgende:
Er zit altijd een (paar) dag(en) tussen de werkelijke wisselkoers en de paypal-wisselkoers. Paypal haalt overigens ook nog wat van die koers af, zodat zij ook nog wat verdienen ;)
flikkers :(
Moeten zij weten
pi_96606061
quote:
16s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:09 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Angrybirds? :P
Ja we hadden toen met 3-6 fokkers ineens allemaal T-shirts besteld, voor zover ik weet heeft niemand nog iets daarvan binnengekregen.
There are only 151 Pokémon.
pi_96606136
Beetje mijn post negeren :{w

quote:
10s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 02:49 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Overigens, er staat wel elke keer leuk een getalletje in de TT, maar dit is topic 133. Dus het volgende topic moet #134 worden. Nummer 101 en 68 zijn twee keer gebruikt en in tegenstelling tot andere gevallen waarbij nummers twee keer werden gebruikt is dit nooit gecompenseerd. (ik heb geen leven).
pi_96606233
centdeal van brandsdragon binnengekregen. die oordopjes.
Ze vielen al kapot uit de envelop, paypal claim indienen?
verder nog zo klein kut zonneautotje binnengekregen, geen idee meer waar ik die had besteld.
Daar waren de assen zo verbogen dat heel dat ding niet meer kon rijden. ;(
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:50:10 #11
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_96606654
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:33 schreef l30n het volgende:
2 keer per dag wordt het ververst meen ik. In ieder geval zeker elke dag. Daarnaast gaat er een paar (pro)cent naar paypal ja.
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
pi_96607407
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:38 schreef RacerDKB het volgende:
Beetje mijn post negeren :{w

[..]

Ja gvd wat is dit. :P
  dinsdag 10 mei 2011 @ 18:19:43 #13
242879 Onnoman
The On And Only
pi_96607949
Heej pauper vriendjes.. in dit subforum ben ik al een lange poos niet meer geweest..
hoe kan je ook alweer middels paypal bij taobao KOOPUH?

dank u
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  dinsdag 10 mei 2011 @ 18:38:08 #14
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96608684
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:20 schreef RobertNL het volgende:
Bel net het 058 2 333 333 nummer van TNT, maar dat wordt gewijzigd in een 0900 nummer (eikels)
Het nieuwe nummer is: 0900-0990 (maar het oude werkt nu nog wel).

Bel ik dus net op het werk, gaat er een andere lijn waardoor ik moet ophangen. bel ik weer:
Wij zijn elke dag te bereiken van 8.30 tot 17.30 -.-''
  dinsdag 10 mei 2011 @ 18:47:53 #15
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96609068
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 18:06 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Ja gvd wat is dit. :P
Nou gewoon vergeten :z

Denk dat we met z'n allen ShizlNutz even lief aan moeten kijken... :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 18:19 schreef Onnoman het volgende:
Heej pauper vriendjes.. in dit subforum ben ik al een lange poos niet meer geweest..

dank u
Goedendag mede Pauperaar,

Voor een volledige uitleg over hoe te kopen van Taobao dmv Paypal verwijs ik U door naar de OP.

Mvg,
Een mede Pauperaar
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_96609215
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 18:19 schreef Onnoman het volgende:

dank u
Probeer de OP is te lezen :')
  dinsdag 10 mei 2011 @ 18:54:10 #17
242879 Onnoman
The On And Only
pi_96609347
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_96611926
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 19:25 schreef ebutyouyou het volgende:
deze is wel heeeeeuuul vet
http://www.dealextreme.co(...)rge-16-cup-set-15034 O+ O+
haha awesome idd
Moeten zij weten
pi_96613235
Weet iemand coupons voor Tinydeal.com

thnx
Moeten zij weten
pi_96614495
Goedenavond dames en heren,

Ik was via google op het fok! forum terecht gekomen en heb dan ook de laatste topics van chinese webshops doorgelezen. Ik wil namelijk een aantal dingen van dealextreme kopen, maar loop zelf tegen een probleem aan.

Voor de duidelijkheid, ik heb zondag een paypal acount aangemaakt, en nadat ik gister 2 bedragen op mijn bankrekening had gekregen, heb ik hem kunnen linken en is hij nu 'gecontroleerd'.

Daarnaast heb ik op dealextreme ook een acount aangemaakt. Ik heb het product van $76,50 in mijn mandje gedaan, samen met die Drop shipment van 0,01 cent.

Vervolgens doe ik PayPal Express checkout, maar dan begint het probleem. Bovenaan komt in een geel kader het volgende bericht:

"Deze webwinkel accepteert alleen directe betalingen. Als u wilt doorgaan met deze aankoop, moet u een bankrekening aan uw PayPal-rekening toevoegen of kiest u hieronder andere opties."

Ik neem aan dat dit inhoudt dat mijn bankrekening NIET gelinkt is aan mijn PayPal, terwijl dit wel het geval is.

Ben ik iets vergeten of speelt er wat anders?

Ik heb trouwens van RobertNL al een advies gehad om eerst een kleinere aankoop te doen, dus dit ga ik nu proberen.

-edit: $26,30 wilt ie ook niet doen blijkbaar. Als niemand een andere suggestie heeft, zit er zeker niets anders op dan het geld van mijn bank op PayPal te zetten zeker?

[ Bericht 6% gewijzigd door bakacakes op 10-05-2011 20:26:58 (update) ]
pi_96615054
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:20 schreef bakacakes het volgende:

Ik was via google op het fok! forum terecht gekomen en heb dan ook de laatste topics van chinese webshops doorgelezen. Ik wil namelijk een aantal dingen van dealextreme kopen, maar loop zelf tegen een probleem aan.

Voor de duidelijkheid, ik heb zondag een paypal acount aangemaakt, en nadat ik gister 2 bedragen op mijn bankrekening had gekregen, heb ik hem kunnen linken en is hij nu 'gecontroleerd'.

Daarnaast heb ik op dealextreme ook een acount aangemaakt. Ik heb het product van $76,50 in mijn mandje gedaan, samen met die Drop shipment van 0,01 cent.

Vervolgens doe ik PayPal Express checkout, maar dan begint het probleem. Bovenaan komt in een geel kader het volgende bericht:

"Deze webwinkel accepteert alleen directe betalingen. Als u wilt doorgaan met deze aankoop, moet u een bankrekening aan uw PayPal-rekening toevoegen of kiest u hieronder andere opties."

Ik neem aan dat dit inhoudt dat mijn bankrekening NIET gelinkt is aan mijn PayPal, terwijl dit wel het geval is.

Ik heb trouwens van RobertNL al een advies gehad om eerst een kleinere aankoop te doen, dus dit ga ik nu proberen.
ik denk idd dat je even iets kleins moet kopen via paypal. een paar dollar ofzo, zijn genoeg leuk 1 dollar gadgets :P
  dinsdag 10 mei 2011 @ 20:29:39 #23
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96615193
quote:

-edit: $26,30 wilt ie ook niet doen blijkbaar. Als niemand een andere suggestie heeft, zit er zeker niets anders op dan het geld van mijn bank op PayPal te zetten zeker?
Een varkentje? :P

http://www.dealextreme.co(...)lr1130-included-1138

Of iets op een andere site kopen, al weet ik niet of dat werkt. Ik heb die melding nog nooit gehad. Ik zal kijken of ik iets van 1 cent kan vinden.

http://www.ahappydeal.com/products/product_28136.htm
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_96615350
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:29 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Een varkentje? :P

http://www.dealextreme.co(...)lr1130-included-1138

Of iets op een andere site kopen, al weet ik niet of dat werkt. Ik heb die melding nog nooit gehad. Ik zal kijken of ik iets van 1 cent kan vinden.

http://www.ahappydeal.com/products/product_28136.htm
Zal me zusje leuk vinden :P

Oh die oortjes, is wel een andere shop. Moet je daar een account aanmaken?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 20:33:21 #25
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96615394
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:32 schreef bakacakes het volgende:

[..]

Zal me zusje leuk vinden :P

Oh die oortjes, is wel een andere shop. Moet je daar een account aanmaken?
Volgens mij niet, ik ben ze nu ook aan het bestellen. Ik kom gelijk bij het paypalscherm uit.

Vergeet niet free shipping aan te vinken
pi_96615545
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:33 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Volgens mij niet, ik ben ze nu ook aan het bestellen. Ik kom gelijk bij het paypalscherm uit.

Vergeet niet free shipping aan te vinken
Ik zag het staan! + shipping insurance uitzetten
pi_96617594
jammer dat diie 1cent deal een special offer is, en dat je er maar 1 mag kopen xD
anders had je dikke handel gehad, 100 oortjes voor een eurie
Moeten zij weten
pi_96617705
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:05 schreef H0D3NPYL het volgende:
jammer dat diie 1cent deal een special offer is, en dat je er maar 1 mag kopen xD
ECHT HE _O- _O- _O- _O- _O-

GOED MAN
pi_96617930
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:05 schreef H0D3NPYL het volgende:
NO SHIT DUDE!
pi_96622226
WAAROM ALLEMAAL CAPS?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:03:51 #31
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96622565
Ja, wat een onzin :')
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_96622569
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:00 schreef Ballsofsteel het volgende:
WAAROM ALLEMAAL CAPS?
NIEUWE TREND
pi_96622648
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:03 schreef Syphixx het volgende:

[..]

NIEUWE TREND
COOL MAN1!!11!!
pi_96622658
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:07 schreef Poepoog het volgende:

[..]

ECHT HE _O- _O- _O- _O- _O-

GOED MAN
IK DACHT IK ZEG HET EFFE
Moeten zij weten
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:05:35 #35
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96622729
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:04 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

IK DACHT -knip-
Nee, ok, dan weten we dat ook weer.. ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_96622839
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:05 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nee, ok, dan weten we dat ook weer.. ;(
leuk man, woordjes wegknippe
Moeten zij weten
pi_96623016
GEZELLIG ZO VANAVOND MAN!
pi_96623087
quote:
deze heb ik voor mijn verjaardag gehad + andere cadeau's
wij doen altijd 5¤ pp. ze waren met zijn 6en

Dit is inmiddels 2 jaar geleden

Doe het rekenwerk maar ;)
pi_96623228
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:08 schreef Ballsofsteel het volgende:
GEZELLIG ZO VANAVOND MAN!
is het capslock nog steeds een trend?

OT: heeft iemand al eens die gear4 iphone4 cases gekocht?
Moeten zij weten
pi_96623354
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:11 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Zijn er hier mensen die eerst te veel betalen voor hun telefoon en vervolgens goedkope reut uit China daarvoor bestellen?

_O- _O- _O-
pi_96623524
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:12 schreef forsho het volgende:

[..]

Zijn er hier mensen die eerst te veel betalen voor hun telefoon en vervolgens goedkope reut uit China daarvoor bestellen?

_O- _O- _O-
ehh nee ik koop ook goedkope telefoon uit China ;)
nee beetje aan vrienden doorverkopen kan geen kwaad
Moeten zij weten
pi_96623650
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:14 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

:d, ik heb geen idee of het wat is
maar even de andere reacties afwachten
pi_96623670
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:12 schreef forsho het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
nee...
pi_96623676
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:14 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Aha.

Je bent gewoon een Chinese spammer, tenminste als we op je typkwaliteiten moeten afgaan.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:23:27 #45
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96624331
quote:

[..]

Ja, denk dat het afgekeurde versies van de originelen zijn, aan elke zit wel een klein schoonheidsfoutje.
pi_96625494
quote:
Zag ik een tijd terug in een winkel in NL voor een stuk minder!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:04:48 #47
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96627670
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:36 schreef Skiet het volgende:

[..]

Zag ik een tijd terug in een winkel in NL voor een stuk minder!
Waar!
Deze is igg al goedkoper inc verzendkosten: http://www.megagadgets.nl/drinking-roulette-game.html
Kijkshop: http://www.kijkshop.nl/pr(...)ette/?utm_source=m4n

[ Bericht 17% gewijzigd door RobertNL op 10-05-2011 23:15:51 ]
  woensdag 11 mei 2011 @ 01:21:45 #48
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_96633641
quote:

Ik was via google op het fok! J forum terecht gekomen en heb dan ook de laatste topics van chinese webshops doorgelezen. Ik wil namelijk een aantal dingen van dealextreme kopen, maar loop zelf tegen een probleem aan.

standaard paypal checkout nemen ipv express kan helpen
pi_96633856
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 01:21 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

standaard paypal checkout nemen ipv express kan helpen
Heel vreemd, die werkte ook niet. Die aanbieding van $0.01 werkte wel maar dit was op ahappydeal. Toch net nogmaals geprobeerd op zowel het product van 76 als 26 dollar getest. En toen opeens deed ie het bij die van $26!

Ik heb PayPal bevestiging ontvangen in mijn mail, maar niets van DealExtreme. Hoort dat meteen te komen, of duurt dat altijd even?

-bakacakes moet verder kijken dan zijn neus lang is-

[ Bericht 18% gewijzigd door bakacakes op 11-05-2011 01:40:38 ]
  woensdag 11 mei 2011 @ 08:07:02 #50
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_96635922
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 18:54 schreef Onnoman het volgende:
http://item.taobao.com/item.htm?id=9450633827

wtf gewoon LOLLL
whehe _O-
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:02:36 #51
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96643044
Vind er weinig bijzonders aan. :{
Dan vond ik die stroopwafels van de Appie Heineken meer het lachen waard.
pi_96643388
1 euro = 1,40139 Amerikaanse dollars

Koers gaat weer de goede kant op.
pi_96643540
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:04 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Waar!
Deze is igg al goedkoper inc verzendkosten: http://www.megagadgets.nl/drinking-roulette-game.html
wow,, bedankt man ! scheelt toch weer wat geld ;)
pi_96643596
je bedoelt vast 1.00 EUR = 1.43874 USD :D
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:25:46 #55
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96643880
Angry bird shirt binnen *O*

Ze hebben de verkeerde gestuurd en dat is de juiste, snap jij het :D Je gooit standaard een bordeaux rode in je winkelwagen maar het plaatje is rood, erg verwarrend. Ik heb wel een rode ontvangen.

Ik heb de XXL en dat is gewoon een Nederlandse maat, misschien een stukkie ruimer. Zit met mijn 1.90m vrij ruim rondom en het shirt is vrij lang. Schouder 55cm, lengte 84cm.

De kwaliteit is goed, misschien te goed. Het is echt dikke stof, eigenlijk te dik voor een warme dag _O- De kraag is vrij breed maar zit verder wel goed. Ik heb liever een hele dunne kraag maar dat zie je maar weinig.

De print is wel zo'n plastic lap dat op het shirt zit, niet soepel ingebrand in het stof.

Met 1.40 wisselkoers zijn dit wel mooie shirts voor de prijs, 8/9 euro ofzo.
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:32:03 #56
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_96644111
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:17 schreef Syphixx het volgende:
je bedoelt vast 1.00 EUR = 1.43874 USD :D
Nee.
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
pi_96644174
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:04 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Waar!
ook meteen eff wat verder gekeken op megagadgets en deze is ook heul vet:
http://www.megagadgets.nl/floating-bottles.html
is vast ergens goedkoper te krijgen, dacht ik, maar neehoor:
http://www.dealextreme.co(...)set-32912?r=27163198
stomme chinezen :(
kan iemand anders hem goedkoper vinden?
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:35:37 #58
309342 ErkendFokker
pi_96644240
Ze hebben bij die xears shop nu zelfs een van 80 euro die je voor 25 euro kan kopen met KLANGFUZZIS!!
http://xears.com/de/Xears(...)%BC%CB%9Drer_74.html
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:40:26 #59
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96644418
Guyl. :9
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:41:46 #60
309342 ErkendFokker
pi_96644460
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:40 schreef shiznuts het volgende:
Guyl. :9
Kan er alleen nog niks over vinden op internet.. Schijnt een supernieuw model te zijn. En ik heb geen geld over om het te testen :(
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:43:49 #61
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96644539
quote:
99s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:41 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Kan er alleen nog niks over vinden op internet.. Schijnt een supernieuw model te zijn. En ik heb geen geld over om het te testen :(
Als je zoiets voor een derde van de eigenlijke prijs kan kopen... Dat spulletje gloednieuw en mogelijk de beste performance van alles in die shop heeft... dan... O-)
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:45:07 #62
309342 ErkendFokker
pi_96644592
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:43 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Als je zoiets voor een derde van de eigenlijke prijs kan kopen... Dat spulletje gloednieuw en mogelijk de beste performance van alles in die shop heeft... dan... O-)
Ik heb geen geld. Laat ik het zo zeggen. Heb de laatste tijd alweer teveel meuk uit china gehaald O~)
pi_96645326
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:25 schreef monkeybrain het volgende:
Angry bird shirt binnen *O*

Ze hebben de verkeerde gestuurd en dat is de juiste, snap jij het :D Je gooit standaard een bordeaux rode in je winkelwagen maar het plaatje is rood, erg verwarrend. Ik heb wel een rode ontvangen.

Ik heb de XXL en dat is gewoon een Nederlandse maat, misschien een stukkie ruimer. Zit met mijn 1.90m vrij ruim rondom en het shirt is vrij lang. Schouder 55cm, lengte 84cm.

De kwaliteit is goed, misschien te goed. Het is echt dikke stof, eigenlijk te dik voor een warme dag _O- De kraag is vrij breed maar zit verder wel goed. Ik heb liever een hele dunne kraag maar dat zie je maar weinig.

De print is wel zo'n plastic lap dat op het shirt zit, niet soepel ingebrand in het stof.

Met 1.40 wisselkoers zijn dit wel mooie shirts voor de prijs, 8/9 euro ofzo.
omg toch nog :D
hopelijk komtie vandaag of morgen, is XL wel echt XL? ( of hopelijk is het een L )

is ie nu rood of bordeaux ?
hopelijk mijne groen-groen :')

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:32 schreef beeklaan het volgende:

[..]

Nee.
volgens netonline.be wel :)
1.40 is toch wel weinig plots
pi_96645397
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:02 schreef Syphixx het volgende:

[..]

hopelijk komtie vandaag of morgen, is XL wel echt XL? ( of hopelijk is het een L )

[..]

volgens netonline.be wel :)
1.40 is toch wel weinig plots
Ik had ook een groene besteld in L. En hij past perfect :)
Tevens ook via ebay een annoying orange t-shirt besteld :P
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_96645453
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:04 schreef jeroendh het volgende:

[..]

Ik had ook een groene besteld in L. En hij past perfect :)
Tevens ook via ebay een annoying orange t-shirt besteld :P
damn, had ik toch maar een L genomen ;(
pi_96646008
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:43 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Heb je ze besteld? :')
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:20:57 #67
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96646018
quote:
99s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:35 schreef ErkendFokker het volgende:
Ze hebben bij die xears shop nu zelfs een van 80 euro die je voor 25 euro kan kopen met KLANGFUZZIS!!
http://xears.com/de/Xears(...)%BC%CB%9Drer_74.html [ afbeelding ]
Tja, is het dan wel echt 80 euro waard?
Ik vind de winstopslag wel stevig als ze ineens voor zo'n prijs de deur uit gaan.

Bij mp4nation precies hetzelfde.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:02 schreef Syphixx het volgende:

[..]

[..
Het oogt gewoon fel rood voor mij. Ik krijg nog een rode binnen dus dan weten we het zeker.
Je kunt de XL ook in de droger smijten als ie te groot is ;)
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:40:12 #68
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96646841
quote:
99s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:45 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Ik heb geen geld. Laat ik het zo zeggen. Heb de laatste tijd alweer teveel meuk uit china gehaald O~)
Joah, ik ken et. Alleen wat audiospul ligt bij de douane ;( nog altijd, maar ik weet niet precies welke items dat zijn en wil niet al mijn aankoopgeschiedenis van de mogelijke items aan ze geven, maar alleen specifiek wat daar ligt. *zucht* Had al gemaild, zouden erop terugkomen. Raar trouwens dat ze moeilijk gaan doen over dingen die nog geeneens 3 euro kosten. :')

Vandaag kreeg ik een pief-paf-poef ding van Focal en dat is dan allemaal geen probleem. Dacht trouwens dat die dingen een oranje tuutje voorop moesten hebben. Zat ook een monteerbaar lichtjesfestijn op, met laser en ledje. Die schenen alleen hartstikke scheef. Een schroefje losdraaien, helften van elkaar halen, beetje prutsen en voilá. Accurate shooting. Leek me leuk om te gebruiken als filmprop voor een first person shooter video o.i.d.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:20 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Heb je ze besteld? :')
:@
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:20 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Tja, is het dan wel echt 80 euro waard?
Ik vind de winstopslag wel stevig als ze ineens voor zo'n prijs de deur uit gaan.

Bij mp4nation precies hetzelfde.

[..]
Ja, of ze waren vergeten dat die code nog altijd geldig was en heb je geluk als 'ie voor die prijs weggaat. Goede kans dat die code straks niet meer werkt. :P Verder is 'ie altijd 80 euro, je moet maar net van die korting weten, het is niet een speciale aanbieding op de ware zelf, zoals ze bij DinoDirect en Lightinthebox doen: zogenaamde aanbiedingprijs en dan het originele bedrag ruim boven de eigenlijke waarde noteren. :') De Brainwavz Alpha heb ik ook voor $4 in huis kunnen halen, neemt niet weg dat ze voor $18,50 opeens hun geld niet meer waarmaken. Verder zijn Xears ook bij head-fi wel bekend. In een test komt zo'n setje zelfs als winnaar uit de bus, wat dat betreft zie ik het met vertrouwen tegemoet.
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:40:15 #69
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_96646847
Waar kan je bij Paypal ergens de (door hun gebruikte) wisselkoers vinden?
Had begrepen dat de Paypal koers altijd net iets anders is dan de huidige koers...
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:45:13 #70
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96647043
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:40 schreef Schild het volgende:
Waar kan je bij Paypal ergens de (door hun gebruikte) wisselkoers vinden?
Had begrepen dat de Paypal koers altijd net iets anders is dan de huidige koers...
Volgens mij alleen in het betaalscherm, vlak voor je afrekent.

Net trouwens mijn Moquito repellant bracelet gekregen. Er staat Bucslogk :')
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:47:49 #71
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96647161
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:40 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, of ze waren vergeten dat die code nog altijd geldig was en heb je geluk als 'ie voor die prijs weggaat. Goede kans dat die code straks niet meer werkt. :P Verder is 'ie altijd 80 euro, je moet maar net van die korting weten, het is niet een speciale aanbieding op de ware zelf, zoals ze bij DinoDirect en Lightinthebox doen: zogenaamde aanbiedingprijs en dan het originele bedrag ruim boven de eigenlijke waarde noteren. :') De Brainwavz Alpha heb ik ook voor $4 in huis kunnen halen, neemt niet weg dat ze voor $18,50 opeens hun geld niet meer waarmaken. Verder zijn Xears ook bij head-fi wel bekend. In een test komt zo'n setje zelfs als winnaar uit de bus, wat dat betreft zie ik het met vertrouwen tegemoet.
Die Duitser is ook niet gek, zodra hij 1 keer zo'n code krijgt sluit hij het boeltje af.
Waarschijnlijk zit ie te bulderen van het lachen dat zijn Chinese doppen van 5 euro als warme broodjes over de toonbank gaan _O-

Hetzelfde met mp4nation, ze maken echt geen verlies op dat soort acties.
Behalve als ze $5 zijn en vervolgens knallen wij er nog een coupon tegenaan.... dan worden ze ineens $9 })

Als merk moet je nooit aan dumpverkoop doen, tenzij je een dubieus product hebt.
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:58:59 #72
309342 ErkendFokker
pi_96647661
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:47 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Die Duitser is ook niet gek, zodra hij 1 keer zo'n code krijgt sluit hij het boeltje af.
Waarschijnlijk zit ie te bulderen van het lachen dat zijn Chinese doppen van 5 euro als warme broodjes over de toonbank gaan _O-

[ afbeelding ]

Hetzelfde met mp4nation, ze maken echt geen verlies op dat soort acties.
Behalve als ze $5 zijn en vervolgens knallen wij er nog een coupon tegenaan.... dan worden ze ineens $9 })

Als merk moet je nooit aan dumpverkoop doen, tenzij je een dubieus product hebt.
Het werkt anders wel goed.. Ze verkopen meteen super veel. Ik denk dat ze wel iets duurder kwa inkoop + R&D zijn dan 5$ hoor. Minimaal 15$
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:44:19 #73
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_96649604
nee je hebt een valuta omrekenaar staat wel ergens een linkje in het begin scherm
BAM dit is 3KB
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:49:24 #74
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96649800
quote:
99s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:58 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Het werkt anders wel goed.. Ze verkopen meteen super veel. Ik denk dat ze wel iets duurder kwa inkoop + R&D zijn dan 5$ hoor. Minimaal 15$
Natuurlijk werkt het goed, ik zou ook eerder richten op hoge verkoopcijfers dan opgeblazen prijzen. Het blijven toch no-name China doppen, dan zijn het stevige prijzen.

Mp4nation plakt gewoon een eigen sticker op producten van een ander. Dat R&D gebeuren valt daarmee weg en de R&D in de fabriek is gratis omdat ze het jatten van de bekende merken :P

Ik zou de inkoopprijzen weleens willen zien.
Voor de Duitser zal de hoogste kostenpost vervoer en belasting zijn ghehe :')
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:52:08 #75
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96649929
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:44 schreef Loll het volgende:
nee je hebt een valuta omrekenaar staat wel ergens een linkje in het begin scherm
Here's how to view our current exchange rate:
Log in to your account.
Click Profile near the top of the page.
Click My money.
Click Currencies next to PayPal balance
Enter the required information under Currency Exchange and click Calculate.
The exchange rate is displayed, and you can review it before you complete your payment.
pi_96652017
Zijn er nou eigenlijk fatsoenlijke kledingwinkels? Heb nog nooit kleding op internet gekocht, maar als er een of andere Chinashop is met shirts voor een tientje is het misschien wel interessant.

En nee ik zoek geen nepshit, gewoon merkloos.

De enige die ik ken is itailor.

[ Bericht 8% gewijzigd door pfefferkatze op 11-05-2011 15:54:02 ]
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:49:56 #77
309342 ErkendFokker
pi_96652218
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:45 schreef RacerDKB het volgende:
Zijn er nou eigenlijk fatsoenlijke kledingwinkels? Heb nog nooit kleding op internet gekocht, maar als er een of andere Chinashop is met shirts voor een tientje is het misschien wel interessant.

Zoek eigenlijk een shirt van The Who en het doodskop Misfits shirt.

En nee ik zoek geen nepshit, gewoon merkloos.

De enige die ik ken is itailor.
We hebben http://en.vancl.com . Kwaliteit is prima maar trui valt net een beetje klein.
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:52:02 #78
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_96652316
quote:
16s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:52 schreef tokko1 het volgende:
Here's how to view our current exchange rate:
Log in to your account.
Click Profile near the top of the page.
Click My money.
Click Currencies next to PayPal balance
Enter the required information under Currency Exchange and click Calculate.
The exchange rate is displayed, and you can review it before you complete your payment.
Hoe ver kunnen ze dit wegstoppen bij Paypal. }:| Uiteindelijk toch gevonden, maar zonder deze uitleg had ik daar nooit gezocht. :P
pi_96652334
quote:
99s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:49 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

We hadden http://en.vancl.com maar die shipt volgens mij niet meer to the netherlands :( Wel goed spul daar verder
Hebben ze geen livechat waar we kunnen vragen of ze naar Nederland shippen?

Holland staat er wel tussen, tussen die 79 landen.
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:52:56 #80
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96652350
Zoeken moet je dan ook gewoon met Google. ;(
Vraag me altijd weer af waarom mensen nog dingen moeten vragen aan anderen.
pi_96652391
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:52 schreef shiznuts het volgende:
Zoeken moet je dan ook gewoon met Google. ;(
Vraag me altijd weer af waarom mensen nog dingen moeten vragen aan anderen.
Anders komt dit topic nooit vol hè, en kan het nummer in de TT nooit aangepast worden.
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:54:15 #82
309342 ErkendFokker
pi_96652409
quote:
6s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:52 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Hebben ze geen livechat waar we kunnen vragen of ze naar Nederland shippen?

Holland staat er wel tussen, tussen die 79 landen.
Shipt wel naar Nederland ("Holland") :)
pi_96653600
Wel raar dat ik helemaal geen één enkele email vanuit DealExtreme ontvang (behalve de Account Activation email). Op My account op de site wordt mijn order echter wel gewoon aangegeven, dus ga ervan uit dat er niets aan de hand is. En voor het gevraagd wordt, ik gebruik op PayPal en DE dezelfde email.
pi_96654716
Ook ik heb vandaag een shirt binnengekregen van Pandawill, ben echt onder de indruk van de stof+de print, ben meteen meer gaan bestellen ;)!
pi_96656052
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:18 schreef bakacakes het volgende:
Wel raar dat ik helemaal geen één enkele email vanuit DealExtreme ontvang (behalve de Account Activation email). Op My account op de site wordt mijn order echter wel gewoon aangegeven, dus ga ervan uit dat er niets aan de hand is. En voor het gevraagd wordt, ik gebruik op PayPal en DE dezelfde email.
ik heb volgens mij ook nooit mail van DX hoor
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:06:40 #86
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_96656336
Jack is online op MSN, ja die ene van DP toen nog
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:19:20 #87
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96657075
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:06 schreef MagischMannetje het volgende:
Jack is online op MSN, ja die ene van DP toen nog
Dubbele penetratie... oh nee Deal Perfect :')

Wat was de naam van de 2e shop ook alweer?
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:25:43 #88
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96657420
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:19 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dubbele penetratie... oh nee Deal Perfect :')

Wat was de naam van de 2e shop ook alweer?
PopBuying :P

Ik zie jack niet online welk email adres? :+
pi_96657566
quote:
16s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:25 schreef tokko1 het volgende:

[..]

PopBuying :P

Ik zie jack niet online welk email adres? :+
dealperfectcs01 at live point cn
pi_96657742
why are you never online anymore?
DealPerfectcs01 says:
*Well Well, it has many reasons
*But the good news is:jack is back!

:D
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:38:40 #91
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_96658010
Zijn vrouw gaat ook weer TB doen zei hij
pi_96658118
Zei hij tegen mij ook ja.
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:42:21 #93
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96658186
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:38 schreef MagischMannetje het volgende:
Zijn vrouw gaat ook weer TB doen zei hij
Jup er komt een website waar je taobao aankopen kan doen en tevens taobao items kan revieuwen.

[ Bericht 12% gewijzigd door tokko1 op 11-05-2011 17:52:05 ]
pi_96660158
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:40 schreef shiznuts het volgende:

Vandaag kreeg ik een pief-paf-poef ding van Focal en dat is dan allemaal geen probleem. Dacht trouwens dat die dingen een oranje tuutje voorop moesten hebben. Zat ook een monteerbaar lichtjesfestijn op, met laser en ledje. Die schenen alleen hartstikke scheef. Een schroefje losdraaien, helften van elkaar halen, beetje prutsen en voilá. Accurate shooting. Leek me leuk om te gebruiken als filmprop voor een first person shooter video o.i.d.

P/DM'tje met link? :@ ik wil er eigenlijk ook wel een, maar ik wil niet gepakt worden :')
pi_96661161
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:27 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

P/DM'tje met link? :@ ik wil er eigenlijk ook wel een, maar ik wil niet gepakt worden :')
:')
pi_96661701
Hebben ze bij DX nog horloges die er een beetje goed uit zien en je niet gelijk/binnen een week weg kan gooien?
I'm the motherfucking baboon
pi_96662618
quote:
16s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:42 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Jup er komt een website waar je taobao aankopen kan doen en tevens taobao items kan revieuwen.

Klopt, voor reviews, en er komt een database met product info en hoeveel het weegt...
zodat mensen makkelijker kunnen schatten hoeveel ze kwijt zijn aan shipping kosten
pi_96662633
Shiz snel!
SPOILER
pi_96662757
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:16 schreef Downstar het volgende:

[..]

Klopt, voor reviews, en er komt een database met product info en hoeveel het weegt...
zodat mensen makkelijker kunnen schatten hoeveel ze kwijt zijn aan shipping kosten
O nee he, gaat Jack weer een nieuwe website opzetten. Hij zet vaker een website op dan dat ik van onderbroek wissel.
pi_96662763
Die angry birds shirts had de Leads hier ook voor 15 euro of zo..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')