Ik zag het staan! + shipping insurance uitzettenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:33 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ik ben ze nu ook aan het bestellen. Ik kom gelijk bij het paypalscherm uit.
Vergeet niet free shipping aan te vinken
ECHT HEquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:05 schreef H0D3NPYL het volgende:
jammer dat diie 1cent deal een special offer is, en dat je er maar 1 mag kopen xD
anders had je dikke handel gehad, 100 oortjes voor een eurie
NO SHIT DUDE!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:05 schreef H0D3NPYL het volgende:
jammer dat diie 1cent deal een special offer is, en dat je er maar 1 mag kopen xD
anders had je dikke handel gehad, 100 oortjes voor een eurie
Nee, ok, dan weten we dat ook weer..quote:
deze heb ik voor mijn verjaardag gehad + andere cadeau'squote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:25 schreef ebutyouyou het volgende:
deze is wel heeeeeuuul vet
http://www.dealextreme.co(...)rge-16-cup-set-15034![]()
is het capslock nog steeds een trend?quote:
Zijn er hier mensen die eerst te veel betalen voor hun telefoon en vervolgens goedkope reut uit China daarvoor bestellen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:11 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
is het capslock nog steeds een trend?
OT: heeft iemand al eens die gear4 iphone4 cases gekocht?
ehh nee ik koop ook goedkope telefoon uit Chinaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:12 schreef forsho het volgende:
[..]
Zijn er hier mensen die eerst te veel betalen voor hun telefoon en vervolgens goedkope reut uit China daarvoor bestellen?
![]()
![]()
:d, ik heb geen idee of het wat isquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:14 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
ehh nee ik koop ook goedkope telefoon uit China
nee beetje aan vrienden doorverkopen kan geen kwaad
nee...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:12 schreef forsho het volgende:
[..]
Zijn er hier mensen die eerst te veel betalen voor hun telefoon en vervolgens goedkope reut uit China daarvoor bestellen?
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:11 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Aha.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:14 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
ehh nee ik koop ook goedkope telefoon uit China
nee beetje aan vrienden doorverkopen kan geen kwaad
Ja, denk dat het afgekeurde versies van de originelen zijn, aan elke zit wel een klein schoonheidsfoutje.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:11 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Zag ik een tijd terug in een winkel in NL voor een stuk minder!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:25 schreef ebutyouyou het volgende:
deze is wel heeeeeuuul vet
http://www.dealextreme.co(...)rge-16-cup-set-15034![]()
Waar!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:36 schreef Skiet het volgende:
[..]
Zag ik een tijd terug in een winkel in NL voor een stuk minder!
standaard paypal checkout nemen ipv express kan helpenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:20 schreef bakacakes het volgende:
Goedenavond dames en heren,
Ik was via google op het fok! J forum terecht gekomen en heb dan ook de laatste topics van chinese webshops doorgelezen. Ik wil namelijk een aantal dingen van dealextreme kopen, maar loop zelf tegen een probleem aan.
Voor de duidelijkheid, ik heb zondag een paypal acount aangemaakt, en nadat ik gister 2 bedragen op mijn bankrekening had gekregen, heb ik hem kunnen linken en is hij nu 'gecontroleerd'.
Daarnaast heb ik op dealextreme ook een acount aangemaakt. Ik heb het product van $76,50 in mijn mandje gedaan, samen met die Drop shipment van 0,01 cent.
Vervolgens doe ik PayPal Express checkout, maar dan begint het probleem. Bovenaan komt in een geel kader het volgende bericht:
"Deze webwinkel accepteert alleen directe betalingen. Als u wilt doorgaan met deze aankoop, moet u een bankrekening aan uw PayPal-rekening toevoegen of kiest u hieronder andere opties."
Ik neem aan dat dit inhoudt dat mijn bankrekening NIET gelinkt is aan mijn PayPal, terwijl dit wel het geval is.
Ben ik iets vergeten of speelt er wat anders?
Ik heb trouwens van RobertNL al een advies gehad om eerst een kleinere aankoop te doen, dus dit ga ik nu proberen.
-edit: $26,30 wilt ie ook niet doen blijkbaar. Als niemand een andere suggestie heeft, zit er zeker niets anders op dan het geld van mijn bank op PayPal te zetten zeker?
Heel vreemd, die werkte ook niet. Die aanbieding van $0.01 werkte wel maar dit was op ahappydeal. Toch net nogmaals geprobeerd op zowel het product van 76 als 26 dollar getest. En toen opeens deed ie het bij die van $26!quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:21 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
standaard paypal checkout nemen ipv express kan helpen
whehequote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:54 schreef Onnoman het volgende:
http://item.taobao.com/item.htm?id=9450633827
wtf gewoon LOLLL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |