Error 500?quote:Op zondag 8 mei 2011 15:28 schreef ChevyVanDude het volgende:
Geen problemen bij de Douane als ik een Ray Ban look-a-like wil kopen?
http://www.dealextreme.co(...)carrying-pouch-34635
Deze dus
Dat ligt aan DX, link deed net wel, en ik krijg nu fouten als ik op DX rondkijk. Maar hij bedoelt zo iets met ray ban logo erop:quote:
Als ie past...quote:Op zondag 8 mei 2011 16:01 schreef ChevyVanDude het volgende:
Gelukkig censureert DX geen slechte ervaringen.
Zo weet ik dat ik het eigenlijk niet hoef te kopen voor bescherming van mn ogen.
LOL
Maar het ziet er wel t03f uit.
Wel heel slecht voor je ogen, omdat vanwege de donkere glazen de pupillen zich wel verwijden en het netvlies verbrandt doordat de UV straling niet wordt tegengehouden.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:01 schreef ChevyVanDude het volgende:
Gelukkig censureert DX geen slechte ervaringen.
Zo weet ik dat ik het eigenlijk niet hoef te kopen voor bescherming van mn ogen.
LOL
Maar het ziet er wel t03f uit.
Waar lees jij dat er geen UV wordt tegengehouden? Ik lees alleen dat de glazen niet zo donker zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Wel heel slecht voor je ogen, omdat vanwege de donkere glazen de pupillen zich wel verwijden en het netvlies verbrandt doordat de UV straling niet wordt tegengehouden.
Eigen ervaring met een DX zonnebril.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:09 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Waar lees jij dat er geen UV wordt tegengehouden? Ik lees alleen dat de glazen niet zo donker zijn.
| 1 | http://www.dealextreme.com/accounts/error/error/error/error/error/error/error/error/error/error/error/error/error/error/error/error/error/error/error/error/error/500.html |
Heb je hem laten doormeten bij de Pearl ofzo?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Eigen ervaring met een DX zonnebril.
Mijn: OEM No-Brand 3025 Aviator Wayfarer Unisex Fashion Sunglasses, zijn perfect, Zijn weliswaar niet DX maar wel uit China.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Eigen ervaring met een DX zonnebril.
Bij een lokale opticien, bleek erg weinig UV te filteren.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:35 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Heb je hem laten doormeten bij de Pearl ofzo?
http://s.dealextreme.com/search/usb+fanquote:Op zondag 8 mei 2011 19:43 schreef mtchel112 het volgende:
Ik zoek op dx een klein motortje wat wordt aangedreven op batterij, een simpel motortje voor een paar dollar, hoeft alleen maar rodjes te draaien. ( voor tattoo gun project) iemand die zoiets heeft gezien? Mag bv ook in een autotje of ventilatortje zitten
Een kekke string?quote:Op maandag 9 mei 2011 02:14 schreef Downstar het volgende:
Dr is een klein onderbroekje in de aanbieding bij jack(lightake)
dus voor de lief hebbers
Je kan ze toch gewoon bestellen?quote:Op maandag 9 mei 2011 09:44 schreef ErkendFokker het volgende:
http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16826735022 Ik wou dat ik in amerika woonde
Does Newegg.com ship internationally?quote:
Wij van WC-eend.... Die neppe zonnebrillen zijn gewoon voorzien van glazen met UV-400. Tijd geleden eens bij de juwelier langs gegaan, omdat ik inderdaad ook benieuwd was naar die kwaliteit/prestaties van die Chinese zonnebrillen. Ik heb hem vorig jaar gewoon gekocht voor vakantie, was goedkoper dan een zonnebril van de Hema en omdat ik eigenlijk weinig een zonnebril draag had ik er hoogstens 10 euro voor over. Toen ik hem droeg werd ik gevraagd of ik een Ray-Ban had gekocht, wist ik veel dat het een rip-off was al viel mij later het logo'tje op het glas wel op. -Een reden waarom ik hem weinig draag, lijkt vrij patserig- Toen werd ik uiteraard nieuwsgierig en ben eens naar de juwelier gegaan die die echte verkoopt. Ze komen werkelijk 100% overeen, verkoopster dacht ook dat ik een echte had, volgens mij komen ze gewoon uit dezelfde fabriek. -Ik heb uiteraard gewoon net gedaan alsof ik een echte had, anders trapt ze hem toch direct de grond in en zegt ze dat ik een echte moet kopen- Toen zei ik tegen haar dat ik het gevoel had dat die glazen van Ray-Ban kwalitatief niet heel erg goed zijn en toen begon ik ook over het UV-verhaal. Zij heeft hem toen gemeten met zo'n apparaatje en de glazen scoorden toen ietsje minder dan het originele exemplaar dat in de vitrine lag, een fractie, verwaarloosbaar. Een ander origineel model van Ray-Ban die zij ook verkocht scoorde nog minder dan mijn namaak. Verder vind ik die zonnebrillen echt te duur, ze kosten 120 á 130 euro, voor die van mij heb ik iets van 3 á 4 euro betaald.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Bij een lokale opticien, bleek erg weinig UV te filteren.
Had ook al zo'n vermoeden omdat ik erg last had van m'n ogen na hem een middagje gedragen te hebben.
Weet ik maar daar heb je Borderlinx en soortgelijke services toch voor?quote:Op maandag 9 mei 2011 10:37 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Does Newegg.com ship internationally?
Newegg.com does not currently ship internationally; we only deliver to locations within the United States and to Puerto Rico.
Op het hoesje van mijn bril staat zelfs made in Italyquote:Op maandag 9 mei 2011 11:54 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Wij van WC-eend.... Die neppe zonnebrillen zijn gewoon voorzien van glazen met UV-400. Tijd geleden eens bij de juwelier langs gegaan, omdat ik inderdaad ook benieuwd was naar die kwaliteit/prestaties van die Chinese zonnebrillen. Ik heb hem vorig jaar gewoon gekocht voor vakantie, was goedkoper dan een zonnebril van de Hema en omdat ik eigenlijk weinig een zonnebril draag had ik er hoogstens 10 euro voor over. Toen ik hem droeg werd ik gevraagd of ik een Ray-Ban had gekocht, wist ik veel dat het een rip-off was al viel mij later het logo'tje op het glas wel op. -Een reden waarom ik hem weinig draag, lijkt vrij patserig- Toen werd ik uiteraard nieuwsgierig en ben eens naar de juwelier gegaan die die echte verkoopt. Ze komen werkelijk 100% overeen, verkoopster dacht ook dat ik een echte had, volgens mij komen ze gewoon uit dezelfde fabriek. -Ik heb uiteraard gewoon net gedaan alsof ik een echte had, anders trapt ze hem toch direct de grond in en zegt ze dat ik een echte moet kopen- Toen zei ik tegen haar dat ik het gevoel had dat die glazen van Ray-Ban kwalitatief niet heel erg goed zijn en toen begon ik ook over het UV-verhaal. Zij heeft hem toen gemeten met zo'n apparaatje en de glazen scoorden toen ietsje minder dan het originele exemplaar dat in de vitrine lag, een fractie, verwaarloosbaar. Een ander origineel model van Ray-Ban die zij ook verkocht scoorde nog minder dan mijn namaak. Verder vind ik die zonnebrillen echt te duur, ze kosten 120 á 130 euro, voor die van mij heb ik iets van 3 á 4 euro betaald.
Dan brengt bij mij dan altijd het volgens naar boven: "Stel hij komt 100% overeen, uit dezelfde fabriek, zelfde productieband, waarom is die van mij dan nep en is die bij de juwelier wel echt? Omdat ik er niet die belachelijk prijs voor heb betaald? Ik zeg altijd gewoon dat die nep is, maar wat mij betreft mag mijn exemplaar voor echt doorgaan. Niemand ziet en voelt het verschil.
Dan is de hele aanbieding toch weg :p Het gaat erom dat het nu zo goedkoop is.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:59 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Weet ik maar daar heb je Borderlinx en soortgelijke services toch voor?Als je echt iets wil hebben dan wordt je vanzelf creatief.
Alleen als deze eerst aantoonbaar gedragen is door Monkeybrain's TinyDeal chick.quote:
Mjah hier hebben we ook weer dingen die ze daar niet hebben, een zoute haring met uitjes voor ¤1,60 p.s. bijv. Je zal er maar om verlegen zitten.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:30 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Dan is de hele aanbieding toch weg :p Het gaat erom dat het nu zo goedkoop is.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:21 schreef RobertNL het volgende:
Pandawill:
[ afbeelding ]Whaat... ook nog is MIJN email adres, hier ga ik echt hard over klagen... I demand compensationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt die livechat bij pandawill -.-'' vraag ik wat over die zonnebril zeggen ze
Shopie: Are you: Tokko1....@......
Ik: No i am not Tokko1....@...
Shophie: Are you: Thomas
Ik: No i am not Thomas
Echt WTF, ze geven ook zomaar e-mail adressen weg aan vreemden blijkbaar
Heb nu al 4 keer mijn e-mail gegeven en ze kunnen het blijkbaar niet vinden
Edit 2:
Wie helpt me even met chinglish:
sorry for the trouble ,if you get the coupon, later we will give you coupon ,if you get sunglasses, we will send you sunglasses ,
Naar slechts 30 minuten het antwoord op mijn vraag:
we will send you soon ,maybe tomorrow
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Zonnebril kan je vragen bij de Live-Support (als ze online zijn, 'sochtends hier).quote:Op maandag 9 mei 2011 14:32 schreef thecuriousone het volgende:
Heeft er trouwens iemand al nieuws van de pandawill letter-hunt zonnebril en dollar coupons?
Die is voglends mij wel een keer langs gekomen, misschien wat duur.. maar er is wel een kortingscode voor Fok!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:05 schreef UncleSam het volgende:
Is deze website wel een langsgekomen: http://cninstock.com/
Weer eentje voor in de lijst!
quote:
Zet Thomas maar aan het werk.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:57 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Lol.
K heb trouwens net die nature N3i's besteld, de code werkt dus nog steeds!
Mijne ookquote:Op maandag 9 mei 2011 18:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zet Thomas maar aan het werk.Mijn 'batch' is verstuurd.
Specificationsquote:Op maandag 9 mei 2011 18:26 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.alibaba.com/pr(...)__AppIe_phone_4.html
Hé, een appie phone. Ik wist niet dat de AH ook zulke toestellen maakte.
Nope. maar op maandag komt hier nooit post, dus mss morgenquote:
Dus is Apple overal opeens appie? geweldig !quote:
HET STAAT OP DIE SITE GESCHREVEN ALS appie maar dan met een hoofdletter i. Poe heequote:Op maandag 9 mei 2011 20:05 schreef beeklaan het volgende:
[..]
Dus is Apple overal opeens appie? geweldig !
Ik heb het niet meer. Oh man.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:11 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
HET STAAT OP DIE SITE GESCHREVEN ALS appie maar dan met een hoofdletter i. Poe hee
En ik dacht dat het onverstandigste wel was om een zonnebril te kopen bij een twijfelachtige chinese sitequote:Op maandag 9 mei 2011 20:53 schreef mtchel112 het volgende:
Binnenkort, als mn maandsalaris is gestort, een tattoo set kopen op DX om mee te beginnen.
Twijfelachtig en DX? Doe jij je huiswerk isquote:Op maandag 9 mei 2011 20:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
En ik dacht dat het onverstandigste wel was om een zonnebril te kopen bij een twijfelachtige chinese site.
Ja, alleen heb ik al meermaals gelezen dat deze bedoeld zijn om mee te oefen en NOOIT maar dan ook NOOIT op een mens gebruikt mogen worden want niet steriel. is om varkenshuid e.d. mee te oefen-tatoeëren.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:00 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Twijfelachtig en DX? Doe jij je huiswerk is
Tevens zijn die sets wss gewoonn hetzelfde als die je in amerika voor veel meer koopt. Zolang je goede inkt gebruikt, en een steriele naald, is er niks aan de hand
Als je nou die zooi zoals gun, power etc van dx gebruikt, en in een echte winkel/site steriele naalden en prof inkt koopt is dat toch geen probleem?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:21 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, alleen heb ik al meermaals gelezen dat deze bedoeld zijn om mee te oefen en NOOIT maar dan ook NOOIT op een mens gebruikt mogen worden want niet steriel. is om varkenshuid e.d. mee te oefen-tatoeëren.
Original 100%!!!! AppIe phone 4(32GB) handphonequote:Op maandag 9 mei 2011 20:11 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
HET STAAT OP DIE SITE GESCHREVEN ALS appie maar dan met een hoofdletter i. Poe hee
En daarom is het verneukeratief. Ik zag het toen ik het woord selecteerde en rechts klikte -> google doorzoeken op 'appie'quote:Op maandag 9 mei 2011 21:36 schreef beeklaan het volgende:
[..]
Original 100%!!!! AppIe phone 4(32GB) handphone
Apple of AppIe.... Allebei hetzelfde mensen! Je kan niet eens het verschil zien. Alleen in de adresbalk zie je het verschil.
Ook pas bij Ctrl f zie je dat het een i is....
Enkel in combinatie met een Cute Magic Inflatable Dollquote:Op maandag 9 mei 2011 21:47 schreef H0D3NPYL het volgende:
http://www.priceangels.com/productlist.html?newlog=true
betrouwbaar??![]()
Ik zit al in deze reeks vanaf nummer 3.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:00 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Tevens zijn die sets wss gewoonn hetzelfde als die je in amerika voor veel meer koopt. Zolang je goede inkt gebruikt, en een steriele naald, is er niks aan de hand
Denk hier nog even over na, vooral het woordje "hetzelfde".quote:Op maandag 9 mei 2011 21:00 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
quote:
En daar zijn ze dan ook primair voor bedoelt.. Volgens mij stond dat bij een aantal van die dingen ook bij de product descriptions? Dat het enkel is om mee te oefenen en neit gebruikt mag worden op mensen? Denk overigens dat als je redelijk kan tekenenen, de tattoo techniek niet al te moeilijk is om aan te leren.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:42 schreef mtchel112 het volgende:
Is toch leuk om mee te oefenen, op varkenshuid/nephuid als ik ermee verder wil koop ik er een in nederland
Oooh lol, ik dacht voor 't echie ofzo.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:42 schreef mtchel112 het volgende:
Is toch leuk om mee te oefenen, op varkenshuid/nephuid als ik ermee verder wil koop ik er een in nederland
zou wel mogen morgenquote:Op maandag 9 mei 2011 19:49 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Nope. maar op maandag komt hier nooit post, dus mss morgen
Jouwe al wel dan?
Schiet ie met zijn Chinese rotzooi uit bij een Hells Angel waardoor de Harley meer op een Tomos brommer lijktquote:Op maandag 9 mei 2011 22:54 schreef neo2000 het volgende:
[..]
En daar zijn ze dan ook primair voor bedoelt.. Volgens mij stond dat bij een aantal van die dingen ook bij de product descriptions? Dat het enkel is om mee te oefenen en neit gebruikt mag worden op mensen? Denk overigens dat als je redelijk kan tekenenen, de tattoo techniek niet al te moeilijk is om aan te leren.
Of een vespa, dan krijg ik die gun in mn oogbalquote:Op maandag 9 mei 2011 23:21 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Schiet ie met zijn Chinese rotzooi uit bij een Hells Angel waardoor de Harley meer op een Tomos brommer lijkt
Chinese Webshops topic #132 Waar we varkens tatoeëren voor de laagste prijsquote:Op maandag 9 mei 2011 23:23 schreef Ballsofsteel het volgende:
Ou wie weet een leuke TT voor de volgende? :p
Chinese Webshops topic #132 WAAR BLIJVEN DE PAKKETJES!!11quote:Op maandag 9 mei 2011 23:23 schreef Ballsofsteel het volgende:
Nou wie weet een leuke TT voor de volgende?
Ik stem voor dezequote:Op maandag 9 mei 2011 23:28 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Chinese Webshops topic #132 Waar we varkens tatoeëren voor de laagste prijs
drankverslaafdequote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:25 schreef RacerDKB het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)ss-mold-4-mold-26866
Heeft iemand deze goedkoper gevonden? Op het forum zegt iemand dat hij ze heeft gevonden voor $3,99.
Alhoewel ik DX meer vertrouw met plastic items, maar ik wil minstens 5 shotglazen tegelijk kunnen hebben, en dan is 2*$7,30 wel erg veel in vergelijking met 2*$3,99.
Liefst eigenlijk eentje met een beetje dikkere bodem, aangezien dat de klacht is bij die van DX.
http://www.buyincoins.com(...)er-product-3417.htmlquote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:25 schreef RacerDKB het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)ss-mold-4-mold-26866
Heeft iemand deze goedkoper gevonden? Op het forum zegt iemand dat hij ze heeft gevonden voor $3,99.
Alhoewel ik DX meer vertrouw met plastic items, maar ik wil minstens 5 shotglazen tegelijk kunnen hebben, en dan is 2*$7,30 wel erg veel in vergelijking met 2*$3,99.
Liefst eigenlijk eentje met een beetje dikkere bodem, aangezien dat de klacht is bij die van DX.
Je moet toch wat.quote:
Thanks, ik zat ook al een beetje op eBay te kijken en ze zijn er zelfs met 12 glaasjes tegelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:42 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
http://www.buyincoins.com(...)er-product-3417.html
http://cgi.ebay.com/Shoot(...)&hash=item2c5a6ff65e
Ik voorzie onderzoek van de NVWA.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:00 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Zit ik hier net meer dan een half uur te wachten tot ik "Sophie" te pakken krijg op de live chat. Krijg ik dit antwoord "our system are calculate now ,after we will send you by email".quote:Op maandag 9 mei 2011 14:42 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Zonnebril kan je vragen bij de Live-Support (als ze online zijn, 'sochtends hier).
Dan kunnen ze daar een order voor je aanmaken en krijg je de zonnebril..
Heel veel zeuren?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:39 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Zit ik hier net meer dan een half uur te wachten tot ik "Sophie" te pakken krijg op de live chat. Krijg ik dit antwoord "our system are calculate now ,after we will send you by email".
Ga ik verder dat ik mensen ken waarvoor manueel een order werd aangemaakt. Krijg ik geen antwoord meer! Paar minuten later typ ik gewoon '?'. Antwoord ze 'ask her show me order number'.
Pffffffffffff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 76% gewijzigd door tokko1 op 10-05-2011 14:36:15 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Kan volgends mij vanaf de eerste minuut al.. tot een maximum van 45 dagenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:34 schreef Syphixx het volgende:
achter oeveel dagen (minimum) kun je paypal claim indienen ?
oh bedankt vnv snel doen danquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:35 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Kan volgends mij vanaf de eerste minuut al.. tot een maximum van 45 dagen
maarja, er nog aan komt.. staat al 3 zeken op shippedquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:37 schreef Eenskijken het volgende:
Net even contact gezocht met pandawill.. maar zij zeggen dat het nog eraan komt en dat ik geduld moet hebben.
Ik zou voor een 8 inch gaan, met grote handen kan je 'm anders echt niet bedienenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:55 schreef H0D3NPYL het volgende:
hoeveel inch beeldscherm is een beetje normaal voor een qwertytelefoon??
Angrybirds?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:01 schreef l30n het volgende:
Ik wacht hier ook nog op een Pandawill-shirt van 8 april;') Maargoed, ik heb geduld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |