We hebben http://en.vancl.com . Kwaliteit is prima maar trui valt net een beetje klein.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:45 schreef RacerDKB het volgende:
Zijn er nou eigenlijk fatsoenlijke kledingwinkels? Heb nog nooit kleding op internet gekocht, maar als er een of andere Chinashop is met shirts voor een tientje is het misschien wel interessant.
Zoek eigenlijk een shirt van The Who en het doodskop Misfits shirt.
En nee ik zoek geen nepshit, gewoon merkloos.
De enige die ik ken is itailor.
Hoe ver kunnen ze dit wegstoppen bij Paypal.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:52 schreef tokko1 het volgende:
Here's how to view our current exchange rate:
Log in to your account.
Click Profile near the top of the page.
Click My money.
Click Currencies next to PayPal balance
Enter the required information under Currency Exchange and click Calculate.
The exchange rate is displayed, and you can review it before you complete your payment.
Hebben ze geen livechat waar we kunnen vragen of ze naar Nederland shippen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:49 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
We hadden http://en.vancl.com maar die shipt volgens mij niet meer to the netherlandsWel goed spul daar verder
Anders komt dit topic nooit vol hè, en kan het nummer in de TT nooit aangepast worden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:52 schreef shiznuts het volgende:
Zoeken moet je dan ook gewoon met Google.
Vraag me altijd weer af waarom mensen nog dingen moeten vragen aan anderen.
Shipt wel naar Nederland ("Holland")quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hebben ze geen livechat waar we kunnen vragen of ze naar Nederland shippen?
Holland staat er wel tussen, tussen die 79 landen.
ik heb volgens mij ook nooit mail van DX hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:18 schreef bakacakes het volgende:
Wel raar dat ik helemaal geen één enkele email vanuit DealExtreme ontvang (behalve de Account Activation email). Op My account op de site wordt mijn order echter wel gewoon aangegeven, dus ga ervan uit dat er niets aan de hand is. En voor het gevraagd wordt, ik gebruik op PayPal en DE dezelfde email.
Dubbele penetratie... oh nee Deal Perfectquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:06 schreef MagischMannetje het volgende:
Jack is online op MSN, ja die ene van DP toen nog
PopBuyingquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dubbele penetratie... oh nee Deal Perfect
Wat was de naam van de 2e shop ook alweer?
dealperfectcs01 at live point cnquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:25 schreef tokko1 het volgende:
[..]
PopBuying
Ik zie jack niet online welk email adres?
Jup er komt een website waar je taobao aankopen kan doen en tevens taobao items kan revieuwen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:38 schreef MagischMannetje het volgende:
Zijn vrouw gaat ook weer TB doen zei hij
P/DM'tje met link?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:40 schreef shiznuts het volgende:
Vandaag kreeg ik een pief-paf-poef ding van Focal en dat is dan allemaal geen probleem. Dacht trouwens dat die dingen een oranje tuutje voorop moesten hebben. Zat ook een monteerbaar lichtjesfestijn op, met laser en ledje. Die schenen alleen hartstikke scheef. Een schroefje losdraaien, helften van elkaar halen, beetje prutsen en voilá. Accurate shooting. Leek me leuk om te gebruiken als filmprop voor een first person shooter video o.i.d.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
P/DM'tje met link?ik wil er eigenlijk ook wel een, maar ik wil niet gepakt worden
Klopt, voor reviews, en er komt een database met product info en hoeveel het weegt...quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:42 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Jup er komt een website waar je taobao aankopen kan doen en tevens taobao items kan revieuwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O nee he, gaat Jack weer een nieuwe website opzetten. Hij zet vaker een website op dan dat ik van onderbroek wissel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:16 schreef Downstar het volgende:
[..]
Klopt, voor reviews, en er komt een database met product info en hoeveel het weegt...
zodat mensen makkelijker kunnen schatten hoeveel ze kwijt zijn aan shipping kosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |