Zijn dat merken dan? Nooooit van gehoord. Serieus niet. Ik zou niet eens weten wat die maken en hoe dat eruit ziet. En dan moet ik dat gaan herkennen in een Chinese Webshop?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:58 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, echte merken zoals Beats by Dr Dre,
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:56 schreef Syphixx het volgende:
Kan best wel een zonnebril gebruken ... klote ' i '
Meestal is het namaak als er "Designer's" of "OEM" bij staat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:58 schreef Morri het volgende:
[..]
Zijn dat merken dan? Nooooit van gehoord. Serieus niet. Ik zou niet eens weten wat die maken en hoe dat eruit ziet. En dan moet ik dat gaan herkennen in een Chinese Webshop?
quote:4 x OEM No-Brand Head Shaver Razer Blades Replacements for Gillette MACH 3 Stand
kan je die ook bestellen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:50 schreef monkeybrain het volgende:
Wat een plaspop![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koptelefoon, is een grote naam op audiogebied en let maar eens op als je MTV/TMF op hebt staan, of gewoon op straat, mensen met rode draadjes van Monster en Beats solo om, op, of in de oren.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:58 schreef Morri het volgende:
[..]
Zijn dat merken dan? Nooooit van gehoord. Serieus niet. Ik zou niet eens weten wat die maken en hoe dat eruit ziet. En dan moet ik dat gaan herkennen in een Chinese Webshop?
ja, maar het is voornamelijk te gebruiken in de auto, dus maak ni veel uit hoe hij eruit ziet :pquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]Moet het wel je smaak zijn. Dit is eerder om cadeau te doen aan sportievelingen die wielrennen of zo.
De 720p one?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:59 schreef Iemand91 het volgende:
Vandaag (oke, gister) m'n keychain camera binnen gekregen, besteld op 3 mei. Netjes.
Maar nog niet uitgepakt omdat ik tering druk ben voor studie (net klaar), morgen presentatie...op vrijdag de 13e...,
dus morgenavond maar 'ns uitpakken.![]()
Trouwens voor de wayfarer 'fans' hier: linkje
En dit lijkt me eigenlijk ook niet zo duur maar ik zal wel wat over het hoofd zien...
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb mijn $3 coupons net opgebruikt om dan de bril te bestellen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hier $9,- het probleem is aber dat de couponnaam hetzelfde is voor de gratis zonnebril en de dollar-korting en 'ie bij het bestellen van die zonnebril dus $9,- korting rekent i.p.v. een gratis bril.
-edit- Hum... of ik koop eerst iets van $9 en dan is die coupon uit het systeem. Iemand nog tips?
Oude site (7, 9, 10% en lijst van je verzamelde letters en $'s).quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:06 schreef 08gnoT. het volgende:
Waar zien jullie die pandawill coupons? Ik zie ze niet meer in m'n account
Mwah..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:59 schreef Iemand91 het volgende:
En dit lijkt me eigenlijk ook niet zo duur maar ik zal wel wat over het hoofd zien...
quote:
Geen mail gehad en op de oude site zie ik het ook niet (bij membership rewards zou het toch moeten staan?). Vreemd, want ik heb 10 mei wel hun nieuwsbrief gehad over de nieuwe site en ik kan wel gewoon inloggen. Ik had niet heel veel coupons, maar toch jammer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:12 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Oude site (7, 9, 10% en lijst van je verzamelde letters en $'s).
Van de Paasactie heb ik de coupons van de uiteindelijk gewonnen beloningen via e-mail.
Nee, gek genoeg onder 'my orders' o.i.d. was het dat ze stonden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:58 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Geen mail gehad en op de oude site zie ik het ook niet (bij membership rewards zou het toch moeten staan?). Vreemd, want ik heb 10 mei wel hun nieuwsbrief gehad over de nieuwe site en ik kan wel gewoon inloggen. Ik had niet heel veel coupons, maar toch jammer.
Ik denk dat je er van uit kunt gaan dat ze je hebben gematst. Ze hebben m open gemaakt, en ze zullen hebben gedacht.. mwah waarde ligt onder de ¤22.50 laat maar door.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:15 schreef maulibu het volgende:
Zojuist een pakketje van E-buying ontvangen. Helaas zit er een meter TNT-tape om met de tekst: Geopend door TNT post inklaring i.v.m. douaneafhandeling.
Wat nu? Komt de afrekening later? En als een product na opening toch door kan, gaat de douane er van uit dat het geen namaak is zeker? (i.v.m. waarde van een echt exemplaar)
Alleen USB <-> RJ45, niet met extra USB-slots en 30-pins verloopje, die je schijnbaar nodig hebt?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:17 schreef UncleSam het volgende:
Weet iemand deze goedkoper te vinden?
$7.99 vind ik nog best duur voor zo'n simpel adaptertje.
[ afbeelding ]
http://cgi.ebay.com/USB-d(...)c4b82#ht_3102wt_1185
Edit deze is ook niet available naar Nederland, dus ik heb n ander linkje nodig.
Heb hem hier thuis voor een tablet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:17 schreef UncleSam het volgende:
Weet iemand deze goedkoper te vinden?
$7.99 vind ik nog best duur voor zo'n simpel adaptertje.
[ afbeelding ]
http://cgi.ebay.com/USB-d(...)c4b82#ht_3102wt_1185
Edit deze is ook niet available naar Nederland, dus ik heb n ander linkje nodig.
Nee, de BIC one. Eerst kijken of het wat is, want $30 is toch war meer dan wat ik gemiddeld aan Chinees spul uitgeef.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De 720p one?
Succes met de presentatie.
Jep ik heb 30-pins naar USB nodig voor een tablet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:13 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Alleen USB <-> RJ45, niet met extra USB-slots en 30-pins verloopje, die je schijnbaar nodig hebt?
Gebruik je m/heb je m nodig? Anders wil ik m wel overnemen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:46 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Heb hem hier thuis voor een tablet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |