quote:
Op donderdag 12 mei 2011 08:08 schreef monkeybrain het volgende:De trotse top 5 lijst van klanten was ook mooi, openbaar allerlei Nederlandse namen op de website met bedragen erbij
Hier heb ik gisteren nog een paar keer de slappe lach door gekregen. Ik zag het helemaal voor me: sta je met naam en toenaam als 'beste klant' genoemd bij een Webshop die illegale spullen en wapens verhandelt
Intussen heb ik naar aanleiding van deze thread weer een nieuwe boost gekregen om spullen te gaan kopen in Chinese shops. Dealextreme kende ik van hier al, en vervolgens kende ook zo'n beetje iedereen die mijn vriend en ik kennen deze shop en ze bestellen er nu ook al jaren. Ik zie alleen pas nu dat er nog veel meer leuke shops zijn.
Enfin, ik heb iets besteld bij eentje die niet hier in de OP staat. Ze hadden een leuk keyboard hoesje voor een laag prijsje. Laagste prijs die ik in diverse shops kon vinden. Ze hebben verschillende.
Besteld op 3 mei 2011
Verpakt en verstuurd op 5 mei 2011
Gisteren (12 mei 2011) in prima staat in de brievenbus gekregen.
Vrij snel dus. Het ding zelf is steviger en dikker dan ik had verwacht. Prima kwaliteit verder.
Alleen had ik niet goed gekeken toen ik bestelde: m'n tablet is achter een beetje bol en past er niet goed in. Je kunt hem wel op de onderste twee pootjes zetten, maar je kunt dan het hoesje niet meer dichtklappen. Ik had het kunnen weten, want de maten stonden er bij. Ook had ik niet gezien dat dit hoesje een mini usb kabeltje had. Ik had de andere moeten hebben. Eigen schuld dus. Intussen heb ik bij DX nog
een verloopstukje besteld zodat ik kan testen of hij het ook doet. En m'n vriend heeft nog een micro sd kaartje meteen mee besteld.
En meteen nog een tweede bestelling geplaats bij 'Shop X': wat Angry Bird keychains die ik ga slopen om er een leuk bedelarmbandje mee te gaan maken, een horloge (om het bandje eraf te slopen en zelf een armband eraan te maken) en m'n vriend heeft nog een mini MP3 spelertje besteld, gewoon uit nieuwsgierigheid of zo'n ding het doet.
Ben benieuwd wanneer het allemaal aankomt.
EDIT Ik zie dat de URL naar de shop niet werkt? Soort van filter geloof ik. Verkoopt die shop soms illegale spullen dan of zo?

Ik heb de links even weggehaald.