Sorry mijn accounts Patrickovic en SynXteR zijn bannedquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:33 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Je eerste post was van 14-07 vorig jaar, en dan heb jij het over "dat waren nog eens mooie tijden"?
The fuckIk ben enkel bang dat ie mijn gegevens had/heeft gepost.
Doorposten onder een kloon, TR gemacht.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:39 schreef Patrickovik het volgende:
[..]
Sorry mijn accounts Patrickovic en SynXteR zijn banned
"This just got in..."quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:22 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Lol, was een grapje hoor
Maar je heb wel gelijk, er komt vrij weinig bas uit, maar wel erg scherp ja!
Ik ben erg benieuwd naar de N3i's, ik hoop dat ze snel aankomen
Gewoon (deels) de verzendkosten als shopcredit terug vragen, lijkt me niet meer als redelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:23 schreef UncleSam het volgende:
Even voor de geïnteresseerden. Ik had die kapotte tablet teruggestuurd naar BIC.
Deze is op 19 april verstuurd, hij is op 5 mei ontvangen op het adres van BIC en vandaag heb ik een volledige refund ontvangen.
Dat is dus allemaal netjes opgelost, het heeft me alleen 25 euro aan verzendkosten gekost.
Oh ze zouden allang een unban kunnen krijgen maar ben te lui om te mailen. #carefacequote:Op donderdag 12 mei 2011 10:41 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Doorposten onder een kloon, TR gemacht.
Ja, alleen ik volg alle topics. En heb dat hele circus wel meegemaakt. Ik post alleen bijna nooitquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:00 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mensen die het hele circus van Jack en Paypal niet hebben meegemaakt begrijpen dit soort grappen niet![]()
Dat was echt een kat en muis spel, althans dat dacht Jack![]()
Alle illegale zooi 2 weken van de website halen voor de Google crawler was ook wel prachtig. Daarna Google ads irritant vinden en alles er weer op dumpen![]()
Zelfs hier op het forum, had iemand een probleem spreekt Jack de persoon met zijn echte naam aanquote:
Ik ben ook wel goed te spreken over de klantenservice van BIC. Daarnaast is het cheapass dus goeie winkel. Jammer van het kleine aanbod producten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
"This just got in..."Lijkt erop dat de N3i inderdaad alleen voor iPhone's bedoeld is. Functieknop doet het wel, alleen het linkeroortje doet het op andere apparaten (laptop/htc desire z)? Het is i.i.g. dat of hij is kaduuk. Qua uiterlijk verder weinig op aan te merken. De draden zijn verweven met touw, alleen bij de leadkabel naar de controller met mic mist bij de verbinding een paar milimeter. Beetje slordig. Ik ga ff navragen bij Thomas hoe dat nou zit.
De TD-II heeft in elk geval een goede directe harde bass die meer aanwezig is dan bij de Alpha's. Dat doet 'ie echter zonder detail en balans over de andere flanken te verliezen, wat het dus ook erg geschikt maakt om niet alleen naar dikke beats, maar ook (unplugged) pop, rock, hiphop, R'n'B etc. te luisteren. Je kunt ook een Comptine d'un autre été van Yann Tierse opzetten, maar mist dan een beetje warmte, misschien omdat 'ie nu net out of the boxindustrial plastic wrap is en nog wat uur 'burn-in' nodig heeft.Die 'burn-in' gaat er zeker komen, want nu laat 'ie de Alpha al ver achter zich.
De looks zijn natuurlijk ook wel fijn. Verder wat dikkere en stuggere bedrading dan de Alpha. Accessoires beide in-ears: praktisch dun bewaartasje met klittebandsluiting, standaarddopjes in 3 maten, eentje met dubbele bolling en eentje van foam. De connectors van de TD-II is breder dan die van de Alpha, dus je moet echt de meegeleverde doppen gebruiken.
Al met al zeer verrast over de TD-II.Pakt het bass-regime goed op maar slaat alles behalve flater op het andere vlak. Veel detail, directheid en scherpte. Vraag me af hoe de M2 dit duel aan zal gaan, it 'ul be tough.
Is discountweek vanaf vandaag.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:00 schreef beeklaan het volgende:
[..]
Ik ben ook wel goed te spreken over de klantenservice van BIC. Daarnaast is het cheapass dus goeie winkel. Jammer van het kleine aanbod producten.
Owja, daar staat me ook nog iets van bij. Op dat forum had ik me destijds ook geregistreerd maar ik durfde niks meer te bestellen door al dat gedoequote:Op donderdag 12 mei 2011 08:08 schreef monkeybrain het volgende:
Het begon met alles niet bij naam te noemen en foto's half te wissen om naampjes te verbergen.
De illegale zooi verschoof toen naar het DP forum, via email te bestellen.
Met de Paypal blokkade het geniale idee hebben om alles via email te bestellen ipv een shoppingcart. Je mocht alleen niet de naam DealPerfect noemen als je betaalde met Paypal. Dat was een succes joh!!
Op het forum van DealPerfect een oproep plaatsen naar Popbuying waar je alle wapens kon kopen, dat was ook zo geniaalDeze shop was na een week ook afgesloten bij Paypal.
Popbuying zou nu helemaal schoon worden. Op den duur kwam er steeds weer wapentuig en merkkleding bijDat eindigde volgens mij ook met "betalingsproblemen".
Het mooie was dat jack vaak op FOK kwam posten met allerlei verhalen. Dan maakte hij Klonk voor de zoveelste keer boos met illegale zooi en werd ie eraf geknikkerd. Prachtig om te zien hoe Chinezen werkelijk geen moer geven om copyrights, privacy en normaal zaken doen, echte ritselaars
De trotse top 5 lijst van klanten was ook mooi, openbaar allerlei Nederlandse namen op de website met bedragen erbij![]()
Special decoration for fingersquote:Op donderdag 12 mei 2011 08:08 schreef monkeybrain het volgende:
Het begon met alles niet bij naam te noemen en foto's half te wissen om naampjes te verbergen.
De illegale zooi verschoof toen naar het DP forum, via email te bestellen.
Met de Paypal blokkade het geniale idee hebben om alles via email te bestellen ipv een shoppingcart. Je mocht alleen niet de naam DealPerfect noemen als je betaalde met Paypal. Dat was een succes joh!!
Op het forum van DealPerfect een oproep plaatsen naar Popbuying waar je alle wapens kon kopen, dat was ook zo geniaalDeze shop was na een week ook afgesloten bij Paypal.
Popbuying zou nu helemaal schoon worden. Op den duur kwam er steeds weer wapentuig en merkkleding bijDat eindigde volgens mij ook met "betalingsproblemen".
Het mooie was dat jack vaak op FOK kwam posten met allerlei verhalen. Dan maakte hij Klonk voor de zoveelste keer boos met illegale zooi en werd ie eraf geknikkerd. Prachtig om te zien hoe Chinezen werkelijk geen moer geven om copyrights, privacy en normaal zaken doen, echte ritselaars
De trotse top 5 lijst van klanten was ook mooi, openbaar allerlei Nederlandse namen op de website met bedragen erbij![]()
Heerlijk, vooral toen héél vroeger hij nieuwe dingen voor de webshop ging laten zien voor de webcam.. haha. Vraag me wel echt af wat dat gaat worden met z'n TaoBao site nu...quote:
Dikke poep is dat. Check de PS3 dingen onderaan en vergelijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Is discountweek vanaf vandaag.
http://www.buyincoins.com/pages/lp/discount_week.html
Misschien nog wat leuks meepikken.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:59 schreef beeklaan het volgende:
[..]
Dikke poep is dat. Check de PS3 dingen onderaan en vergelijk
je heeft me hoop ! enkel dat XL te groot zal zijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:15 schreef Eenskijken het volgende:
Mijn gebeden zijn verhoord, mijn shirt is binnen![]()
![]()
![]()
Duurde 32 dagen als ik het goed hebdus 3 dagen binnen de termijn haha.
Shirt nog best goede kwaliteit ook! En L past mij precies! (1.83)
Verder nog een sleutelhanger die ook netjes is aangekomen, erg tevreden met pandawill dus![]()
Trouwens, jouw tracking nr bij mp4nation van die M2 voor $24,50 deed het ook niet toch? Heb je daar nog een reactie op gehad?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]Haha, Chinastylediscounting: dan is 'ie zelfs duurder.
Uhhuh en nee, ik wacht het af tot er 30 dagen sinds de verzendnotificatie (19/4) zijn verstreken en dan zal ik eens navragen hoe dat zit. Mja, tracking/post en China gaat sowieso niet zo goed samen, dus weet niet wie ik hier de schuld zou moeten geven. Van dag tot dag tracken doe ik eigenlijk toch nooit, alleen geeft het me rust als er überhaupt iets van bewijs is dat er een pakketje onderweg is.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:24 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Trouwens, jouw tracking nr bij mp4nation van die M2 voor $24,50 deed het ook niet toch? Heb je daar nog een reactie op gehad?
Sorry, maar die gewone lampjes geven een vetter effect en zie het verschil in felheid niet zo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:24 schreef mickeyD het volgende:
heb led achterlichten besteld in de USA omdat die brakke chinese rommel amper licht geeft.
ben benieuwd hoe snel dat hier is..
http://www.superbrightled(...)ecs%2F1156-x18-T.htm
filmpje van de led's is in iedergeval overtuigend beter dan ik in chinese reviews heb gezien..
links = led . rechts = gewone lampjes
okay, t is dik offtopic, want niet direct uit china, maargoed.. uiteindelijk wel gok ik
is dit echt?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:50 schreef monkeybrain het volgende:
Wat een plaspop![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |