Ik zal daar eens kijken, dank je. Anders kan ik er wel een mailtje aan wagen, al gaat het maar om een paar coupons.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee, gek genoeg onder 'my orders' o.i.d. was het dat ze stonden.
Misschien verder even mailen/navragen?
Die add staat ook op Youtubequote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:50 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
Vet, een pandawill-ad naast het forum
[..]
Ik zal daar eens kijken, dank je. Anders kan ik er wel een mailtje aan wagen, al gaat het maar om een paar coupons.
iets met veel bassquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:48 schreef ebutyouyou het volgende:
ik had brainwavz alpha's maar die heb ik vandaag gesloopt
nu zit ik te twijfelen tussen de xtreme XT2 PRO & de Nature N3i
Ik luister vooral Hiphop, Dubstep en House, welke zal ik het best kunnen nemen?
Wacht anders ff met kopen, want ik krijg bijna mn N3i's binnen, en als ik ze dan niks vind kun jij ze misschien overnemen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:48 schreef ebutyouyou het volgende:
De TD-II's of Xtreme XT2 PRO.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:48 schreef ebutyouyou het volgende:
bassquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De TD-II's of Xtreme XT2 PRO.Die eerste is voor bassheads, die tweede heeft iets minder, maar nog altijd genoeg pit in de bass om je trommelvliezen te doen bouncen. Die tweede heeft een ruimtelijker en helderder gevoel en is daardoor wat beter geschikt ook voor pop- en rockmuziek. Beide zijn waanzinnig goed. Qua accessoires krijg je hetzelfde. De Xtreme XT2 PRO is wat beter gebouwd, beschikt over touwgeweven bedrading bijvoorbeeld. De behuizing van het oortje zelf is een stukje groter dan de TD-II's.
De Nature N3i's zijn wat beheersder, tenminste, van wat ik uit dat ene oortje dat wel werkte kon opmaken.
ik was expres nog alle pagina's langs gegaan, Turbo Devices II. nu snap ik hem ik zat te zoeken op TD II netzoals XT2 of N3iquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:41 schreef shiznuts het volgende:
Er zijn drie pagina's hè. Op de derde staan ze.
En dat maakt je scheel, niet scheef.
Wat is ie klein, en licht!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nee, de BIC one. Eerst kijken of het wat is, want $30 is toch war meer dan wat ik gemiddeld aan Chinees spul uitgeef.
*En presentatie zit er gelukkig weer op. Nog 5 () weken studie en dan ...!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:52 schreef ebutyouyou het volgende:
Het is uiteindelijk de Xtreme XT2 Pro geworden !Hehe. Nieuwste en duurste over die op de 3e pagina voor ong. de helft van de prijs verkiezen. Begrijpelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Lol, ik zei 'aber'. Lees ik nu pas, was niet eens met opzet. Wat slecht.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hier $9,- het probleem is aber dat de couponnaam hetzelfde is voor de gratis zonnebril en de dollar-korting en 'ie bij het bestellen van die zonnebril dus $9,- korting rekent i.p.v. een gratis bril.
-edit- Hum... of ik koop eerst iets van $9 en dan is die coupon uit het systeem. Iemand nog tips?
Fijn he, de laatste keer had ik ook de meest dubbelzinnige zinnen te pakken -.-''quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Lol, ik zei 'aber'. Lees ik nu pas, was niet eens met opzet. Wat slecht.
Anyhoezers. Die begrijpen er ook helemaal geen snars van bij Pandawill.
Je moet het eerst tien keer uitleggen voordat... je het maar opgeeft. Opletten, komt 'ie.
Ja, wat is het probleem? Ja, ok, maar wat is het probleem dan? Welke coupon code? Ja, dat is $9,- korting. Ja, die coupon kunt u gebruiken op die zonnebril. Ja, dat is de coupon. Twee e-mails, zelfde coupon? Dan zal 'ie wel dubbel verstuurd zijn. De ene zegt dat u $9,- korting krijgt, de ander dat u het item sku12345 (zonnebril) (geen idee) hebt gewonnen met de letters? Welke ordernummer heeft u voor die zonnebril dan? Geen order, omdat u $9,- korting krijgt. Maar dat is de coupon, dus dat klopt. Ik heb maar één coupon in het systeem. Ja, is goed, mailt u mijn collega's maar op pandawillserviceatgmail.com
Is gewoon een prijs vergelijkings sitequote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:46 schreef HQ-Design het volgende:
Google heeft nu ook een eigen webshop!
http://www.google.nl/prdhp
Weliswaar geen Chinese, maar toch wel een goedkope
Heb er verder geen verstand van maar er zit wel wat bij:quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:30 schreef ItWasWritten het volgende:
iemand hier enige ervaring met autoradios met uitklapschermen zoals onderstaande link:
http://www.pandawill.com/(...)pressing-p35349.html
Wil namelijk zon een bestellen, maar bij welke webshop zijn ze het goedkoopst/beste kwaliteit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Dat is een kleine ¤200, ik denk dat je voor dat geld ook wel iets vergelijkbaars in NL/Europa kunt krijgen waar je zeker bent van de kwaliteit. Opzich ziet het er wel geinig uit, ik zou het alleen nooit kopen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:30 schreef ItWasWritten het volgende:
iemand hier enige ervaring met autoradios met uitklapschermen zoals onderstaande link:
http://www.pandawill.com/(...)pressing-p35349.html
Wil namelijk zon een bestellen, maar bij welke webshop zijn ze het goedkoopst/beste kwaliteit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |