Nou, daar zorgen de plaatjes van Godt wel voorquote:
Ik weet je adres nietquote:
Thankzzzquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oooh tsjillie man! Gefeliciteerd!
Dat ik in het gewone leven minder rechten heb dan jij wil niet zeggen dat dat hier OOK zo moet zijn he!!!quote:
Tik em aan ouwe!quote:
Toevallig, ik ook niet op jouquote:
Ik ook niet op jou.quote:
Video van TS:quote:
nou speciaal voor jou dan een plaatje met anale seks en piemel in beeldquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ik in het gewone leven minder rechten heb dan jij wil niet zeggen dat dat hier OOK zo moet zijn he!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was een oprechte vraag andersquote:
Oh, dat zou wel eng zijn jaquote:
Zie bovenquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
nou speciaal voor jou dan een plaatje met anale seks en piemel in beeldGodverdomme, ik nog klikken ook heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Okee dit is eng al dat toeval, ik wil naar mijn mamaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat zou wel eng zijn ja
[..]
Zie boven
Die arme Jouquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat zou wel eng zijn ja
[..]
Zie boven
[..]
nou speciaal voor jou dan een plaatje met anale seks en piemel in beeldEen rood kruisje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Tik em aan ouwequote:
[..]
nou speciaal voor jou dan een plaatje met anale seks en piemel in beeldEen godin van Charlie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
een rondjequote:
Een beetje vroeg vind je ook niet?quote:
dawgquote:
Op Schroef86?quote:
Dat doet ie zelf toch al?quote:
Oh, dat komt ooit wel een keerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zonde, je moet zeker een keer die 77 Lager proberen.
Verkliefd? Of doorkliefd?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben nog nooit echt wederzijds verkliefd geweest volgens mij
Verkliefd wil ik ook niet zijn...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:31 schreef Ang3l het volgende:
Gaan we iemand in stukken hakken?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verkliefd wil ik ook niet zijn...Dat doet me denken aan een in stukken gehakt persoon.
Ik welquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:31 schreef Ang3l het volgende:
Dat doet me denken aan de docu die ik nu zit te vertalenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verkliefd wil ik ook niet zijn...Dat doet me denken aan een in stukken gehakt persoon.
Ik ook ik ben nogal wispelturig.quote:
quote:
Zeg, wil jij een kogel in je kop, of wat?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
Verliefdheid is een toverbal met meer dan duizend smaken!
Zal cupido je raken, schreeuw je 't van de daken!
Vids!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeg, wil jij een kogel in je kop, of wat?
Nergens goed voor, warm water.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Godsamme wat een gedoe zeg om weer warm water te krijgen
Een jaar?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:34 schreef stbabylon het volgende:
AAAAAAAAAAAAARGH IK WORD GEK VAN MIJN HUIDIGE BAAN!!!!
Maar ik moet het verdomme nog een heule tijd doen. Ga wel een traject in om van baan te veranderen en dat lijkt me erg tof, maar dat gaat meer dan een jaar duren
Vooral zo doorgaan jij.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
Hee, ik begon er niet mee hequote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
gokjequote:
In dit geval ben ik toch meer voor den ouderwetschen goedendag....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verlorenquote:
Ik zal jou eens in je oog raken met een cumshotquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
Pfff, en wat ga je daarvoor meebrengen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zal jou eens in je oog raken met een cumshotDan bedenk je je de volgende keer wel.
Misschien wil ze dan juist wel meerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zal jou eens in je oog raken met een cumshotDan bedenk je je de volgende keer wel.
Moet ik je eraan herinneren dat JIJ dat liedje net als eerste postte?quote:
Alleen al vanwege de naam vind ik dat wij de politie daarmee uit moeten rustenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In dit geval ben ik toch meer voor den ouderwetschen goedendag....
Wat denk je zelf?quote:
Die plastic bekertjes van de spermabank kunnen best wel hard aankomen op je oog hoor...quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In dit geval ben ik toch meer voor den ouderwetschen goedendag....
Verliefdquote:
Ik bedoel meer, in welke illusie denk jij dat dat ooit zal lukkenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alleen al vanwege de naam vind ik dat wij de politie daarmee uit moeten rusten
[..]
Wat denk je zelf?
`Halt, in naam der inquisitie!´quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alleen al vanwege de naam vind ik dat wij de politie daarmee uit moeten rusten
Harde tepels he?quote:
Nee dat is niet schattig Samzzquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:41 schreef Samzz het volgende:
Verliefdheid is een toverbal
In meer dan duizend smaken
Zou Cupido je raken,
dan schreeuw je 't van de daken
In allerhande kleuren
Je hart dat opent deuren
Waar liefde wonen zal
Dat is toch schattig
Ik had inderdaad buiten de mogelijkheid gerekend dat ik wellicht helemaal geen erectie van je krijgquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, in welke illusie denk jij dat dat ooit zal lukken
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Edit: een blijde vind ik ook wel een goede optie
Daarom. Je bent weer veel te voorbarigquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik had inderdaad buiten de mogelijkheid gerekend dat ik wellicht helemaal geen erectie van je krijg
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:41 schreef Samzz het volgende:
In meer dan duizend smaken
Zou Cupido je raken,
dan schreeuw je 't van de daken
In allerhande kleuren
Je hart dat opent deuren
Waar liefde wonen zal
Dat is toch schattig
Mjah, van programmeur naar coach, oftewel, compleet anders. Cursus/opleiding begint in september en is 20x 2 dagen of zo, duurt tot juni.quote:
ge-wel-digquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zulks een vrolijkheid en jolijt hadden ze vroeger op het slagveld
Helemaal perfect dusquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En bij de juiste dosering weet je er daarna niks meer van
Oke, dat is wel iets compleet anders jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mjah, van programmeur naar coach, oftewel, compleet anders. Cursus/opleiding begint in september en is 20x 2 dagen of zo, duurt tot juni.
quote:
quote:
Dan zit er niks anders op dan onpersoonlijke one nights stands in vuige achterafsteegjesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben een icequeen.
Ik heb gewoon geen mogelijkheid tot liefhebben denk ik.
Exit harde tepelsquote:
Aww. Mag ie uithuilen bij mijquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:03 schreef PeuRac het volgende:
Nice, ik kan hele chille appartementjes huren voor t bedrag dat ik te besteden krijg
quote:
met 2x 2 persoons slaapkamer + badkamerquote:A stunning 5th floor penthouse apartment located in this highly prestigious
development, situated in the heart of the city centre and within 10 minutes walk of
Grafton Street.
picsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
met 2x 2 persoons slaapkamer + badkamerEcht alles er op en er aan. Dus ik denk dat ik maar wat minder ga uitgeven, dit vind ik eigenlijk net ff te gek. Dan spaar ik liever wat meer.
Grafton Streetquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
met 2x 2 persoons slaapkamer + badkamerEcht alles er op en er aan. Dus ik denk dat ik maar wat minder ga uitgeven, dit vind ik eigenlijk net ff te gek. Dan spaar ik liever wat meer.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Zegt me niks, maar zal vast heel spannend zijnquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]Ook van binnen graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ok. Just say when.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan zit er niks anders op dan onpersoonlijke one nights stands in vuige achterafsteegjes
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]Binnenkant bitte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdomme, klaar met werk, word ik er zelfs nog thuis mee lastig gevallen![]()
Pubsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zegt me niks, maar zal vast heel spannend zijn
Grote doorlopende straat naar het centrum, dus best centraal gelegenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zegt me niks, maar zal vast heel spannend zijn
Handigquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Grote doorlopende straat naar het centrum, dus best centraal gelegen
aka gewoon met je dronken kop naar huis lopen.
Moet je ff wachten, had em uit de selectie gegooid, voor 600 in de maand minder kan het namelijk ook prima zag ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Binnenkant bitte.
Verdomme, klaar met werk, word ik er zelfs nog thuis mee lastig gevallen
Dat was te verwachten natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:26 schreef PeuRac het volgende:
Niet allemaal, daarvoor zijn t er teveel.Nice dude!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer is de housewarming?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Nederland is dan ook echt belachelijk duur. Zelfs Schubbekutteveen denkt dat ze Parijse prijzen kunnen hanteren...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:28 schreef PeuRac het volgende:
http://www.daft.ie/searchrental.daft?id=838553
in A'dam en Utrecht heb je voor deze prijzen een bed en waterkoker in je douche staan
22 mei vlieg ik er heen, dus ik denk de 26equote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nice dude!Wanneer is de housewarming?
Ik ruik een vakantieadresje....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
22 mei vlieg ik er heen, dus ik denk de 26eal ken ik dan nog niet zoveel mensen daar denk ik
Qua zon en uitgaan woon jij beter ben ik bang. Dublin staat daar nu niet echt bekend om. Weinig boeiende tenten naar het schijnt.quote:
Jij mag mij komen rondleidenquote:
Dublin is best gezellig toch? Relaxte pubs, en daar hou ik wel vanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Qua zon en uitgaan woon jij beter ben ik bang. Dublin staat daar nu niet echt bekend om. Weinig boeiende tenten naar het schijnt.
Het is voor mij al zes jaar geleden he, en toen had ik een knieband gescheurd dus echt veel heb ik niet gezienquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij mag mij komen rondleidenoeh en zo'n spokentocht!
Dat dusquote:
Ik ben meer van de clubs. Maar ach, ik zie het wel, daarvoor ga ik er niet heen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dublin is best gezellig toch? Relaxte pubs, en daar hou ik wel vanQua zon kan ik inderdaad beter blijven zitten waar ik zit ja
Dan stel ik voor dat we bij jou gaan pubben en bij mij gaan clubbenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben meer van de clubs. Maar ach, ik zie het wel, daarvoor ga ik er niet heen.
Goed planquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat we bij jou gaan pubben en bij mij gaan clubben
Kliffen hebben we hier ook. Dingliquote:
Waarom niet?quote:
Nice.quote:
Doet niequote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kliffen hebben we hier ook. Dingli![]()
[ afbeelding ]
*kneed nogmaals*quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:52 schreef MNR het volgende:
Gutte gutte gut! Rechtstreekse communicatie is niet voor iedereen weggelegd.
Fixedquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doet nie
En Dingli klinkt als een hobbit
Het balkon heeft niet echt een gezellig uitzichtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:53 schreef PeuRac het volgende:
Deze wil ik! (de double dan) http://www.daft.ie/searchsharing.daft?id=625895
En wat heb je voor 400 euro per maand in NL?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:00 schreef CherryLips het volgende:
400 per maand!!!!!!!! wtf!
wacht, da's gedeeld.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wat heb je voor 400 euro per maand in NL?
Ik ookquote:
Minuut of 25 houd ik meestal aan. 210/220 graden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:24 schreef L-E het volgende:
Hoe lang moet lasagne in de oven? Echt al eeuwen niet meer gemaakt.
doe meestal een minuut of 35 op 180 graden. Ik hou van 180 gradenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Minuut of 25 houd ik meestal aan. 210/220 graden.
Ah, thanks!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Minuut of 25 houd ik meestal aan. 210/220 graden.
Ik moet wel zeggen dat ik de lasagnebladen voorkook. Dan hoeft het minder lang. Met ongekookte bladen weet ik het eerlijk gezegd niet goedquote:
Doe ik ookquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
doe meestal een minuut of 35 op 180 graden. Ik hou van 180 graden
Vriendin van de basisschool had ook altijd een bende op de kamer. Je zag idd de vloer niet meer, er werd gerookt, er lag overal zooi en stof en papieren en meuk en aanstekers en kleren, schoon of vies, wie weet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ook(nee, ik ben het niet)
Die jongen is inmiddels getrouwd, maar daar zag je de vloer echt niet meer. Een en al oude kleding en etensresten.
Damn....quote:
Oh gatverdamme. Vooral dat je nergens kan staan is zo vies.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van de basisschool had ook altijd een bende op de kamer. Je zag idd de vloer niet meer, er werd gerookt, er lag overal zooi en stof en papieren en meuk en aanstekers en kleren, schoon of vies, wie weet.
En een huidige vriendin van me is ook niet echt netjes. Ze is al tig keer verhuisd sinds ik 'r ken, en het is altijd zo'n godsgruwelijke gore bendeJe kunt nergens zitten of zelfs maar staan, alles staat vol. Vieze borden met bestek, papieren, boeken, post, gewoon zooi. En twee katten dus overal plukken haar
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van de basisschool had ook altijd een bende op de kamer. Je zag idd de vloer niet meer, er werd gerookt, er lag overal zooi en stof en papieren en meuk en aanstekers en kleren, schoon of vies, wie weet.
En een huidige vriendin van me is ook niet echt netjes. Ze is al tig keer verhuisd sinds ik 'r ken, en het is altijd zo'n godsgruwelijke gore bendeJe kunt nergens zitten of zelfs maar staan, alles staat vol. Vieze borden met bestek, papieren, boeken, post, gewoon zooi. En twee katten dus overal plukken haar
Ik ben niet zo´n nette jongen (tegenwoordig wel btwquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh gatverdamme. Vooral dat je nergens kan staan is zo vies.
Die jongen rookte ook op zijn kamer. Had echt een enorme berg as en peuken voor zijn monitor liggen. Ergens daaronder stond een asbak
Ja, datquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh gatverdamme. Vooral dat je nergens kan staan is zo vies.
Die jongen rookte ook op zijn kamer. Had echt een enorme berg as en peuken voor zijn monitor liggen. Ergens daaronder stond een asbak
Ik ookquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:35 schreef L-E het volgende:
Ik voel me echt heel schoon en opgeruimd als ik die verhalen zo lees.
Het is een begin waardoor het bij mij begint te kriebelen om het op te ruimen.. Of hard wegrennen, 1 van de 2quote:
Of als ik de was te lang laat hangenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:37 schreef L-E het volgende:
Ik voel me al schuldig als ik de vaatwasser een dag niet uitruim als het schoon is.
Of platbranden en opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is een begin waardoor het bij mij begint te kriebelen om het op te ruimen.. Of hard wegrennen, 1 van de 2
Dat heb jij dus ookquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:37 schreef L-E het volgende:
Ik voel me al schuldig als ik de vaatwasser een dag niet uitruim als het schoon is.
Zover ga ik dus nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat heb jij dus ookOf de was doen en dan 's avonds nog mijn bed uit om het op te hangen omdat ik het weer vergeten ben.
Nah, ik zal niet zeggen dat ik hier alles op orde heb (kan ook niet), maar er is hier iedere week vooruitgang!quote:
Precies dat!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat heb jij dus ookOf de was doen en dan 's avonds nog mijn bed uit om het op te hangen omdat ik het weer vergeten ben.
Ik geloof er niets vanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:40 schreef MNR het volgende:
Ik houd van schoon, ik houd van orde! Ben er dol op!!
Same here. Een opgeruimd huis geeft mij ook echt een opgeruimd hoofd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:40 schreef MNR het volgende:
Ik houd van schoon, ik houd van orde! Ben er dol op!!
Stoffen ben ik echt verschrikkelijk laks in.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:40 schreef Mystikvm het volgende:
Ik bedenk me dat ik soms best een freak kan zijn. Heb ik ook nog een aantal donkere meubels waar zichtbaar stof op blijft liggen. Dan zit ik TV te kijken en erger ik me zo mateloos dat ik het dan ook direct moet afstoffen
Dat niet alleen. Het is net of dingen dan veel meer vanzelf gaan en veel minder tijd/energie etc kosten. 'Getting things done' van David Allen pas ik ook stap voor stap toe nuquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Same here. Een opgeruimd huis geeft mij ook echt een opgeruimd hoofd.
Nou, als ik sommige verhalen hier lees, is de fik er in de beste optie. Al is het alleen maar om het ongedierte uit te roeienquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Nah, ik zal niet zeggen dat ik hier alles op orde heb (kan ook niet), maar er is hier iedere week vooruitgang!
Very R&P!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Het is net of dingen dan veel meer vanzelf gaan en veel minder tijd/energie etc kosten. 'Getting things done' van David Allen pas ik ook stap voor stap toe nu![]()
Tjsa....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, als ik sommige verhalen hier lees, is de fik er in de beste optie. Al is het alleen maar om het ongedierte uit te roeien
KILL IT WITH FIRE!quote:
Open er een topic over!quote:
Schoonmaaktipts van MNRquote:
Damn, wat eet jij snelquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:52 schreef L-E het volgende:
Ik kom alleen even melden dat mijn lasagne meesterlijk was, zonder overdrijven. Lekkerder dan bij de Italiaan.
Zonder zelf te proeven geloof ik daar natuurlijk helemaal niets vanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:52 schreef L-E het volgende:
Ik kom alleen even melden dat mijn lasagne meesterlijk was, zonder overdrijven. Lekkerder dan bij de Italiaan.
Ja, zo lekker was het dus!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damn, wat eet jij snel![]()
Maar nu wil ik ook proeven....
Mag ik?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, zo lekker was het dus!
Ik heb nog over!
Natuurlijk, ik deel mijn eten graag!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik?Mag ik?
Mag ik?
![]()
*bambi oogjes opzet*
Ik wilde de kamer van 650, met ensuitequote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:00 schreef CherryLips het volgende:
400 per maand!!!!!!!! wtf!
wacht, da's gedeeld.
quote:
Alles goed?quote:
bekaf maar wel kei goed natuurlijk.quote:
whut?quote:
nix eigenlijk.. het is zo'n dag..quote:
Het is de laatste dinsdag van de weekquote:
Mooi zo!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bekaf maar wel kei goed natuurlijk.
zit je nog niet op het terras?
Whooptiedoooooo!!!!!quote:
dat is waar.. en de dag waarop ik weer veel langer op het werk was dan gepland.. men zonder mij was gaan lunchen.. ik problemen voorzie voor de demo's van morgen en de beurs van volgende week.. en ze me zitten te pushen om een week in Lyon op de beurs te gaan staan.quote:
boehoequote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:22 schreef clevy het volgende:
[..]
dat is waar.. en de dag waarop ik weer veel langer op het werk was dan gepland.. men zonder mij was gaan lunchen.. ik problemen voorzie voor de demo's van morgen en de beurs van volgende week.. en ze me zitten te pushen om een week in Lyon op de beurs te gaan staan.
het is niet bepaald zonnig..alleen benauwd hier dus niet echt terras weer...anders was ik ook gegaanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mooi zo!![]()
Ik moet nog 40 minuutjes....
niet spotten he! anders laat ik weer de a270 dichtgooienquote:
[radioreclamestem]quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb 60 euro aan boekenbonnen, wat zal ik er eens van gaan halen
je doet maar...800 andere wegen die naar Eindhoven leidenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:24 schreef clevy het volgende:
[..]
niet spotten he! anders laat ik weer de a270 dichtgooien
Nee, 60 euro aan tijdschriftenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[radioreclamestem]
een boek!
[/radioreclamestem]
dat is al het plan om te doenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je doet maar...800 andere wegen die naar Eindhoven leiden
gooi het maar het hele weekend dicht
Hier is het heerlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is niet bepaald zonnig..alleen benauwd hier dus niet echt terras weer...anders was ik ook gegaan
Heb je aan 1 Hustler niet genoeg?quote:
De tuk?quote:
ik klaag nietquote:
De bijbel uren leesplezierquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb 60 euro aan boekenbonnen, wat zal ik er eens van gaan halen
*proest*quote:
En dan?quote:
Bierquote:
quote:
En wie weet krijg je er nog een onzichtbare vriend bijquote:
have funquote:
Komt goed!quote:
ik wilde er net 20 euro op inzettenquote:
Hoe lukt het verhuizen? Loop je op schema?quote:
heb toch meer zooi dan ik dacht en er moet ook nog een hoop in elkaar gezet en opgehangen worden. Niet zeker of er gaan wonen dit weekend al gaat lukken dus.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe lukt het verhuizen? Loop je op schema?
Jammer, het valt uiteindelijk altijd tegenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heb toch meer zooi dan ik dacht en er moet ook nog een hoop in elkaar gezet en opgehangen worden. Niet zeker of er gaan wonen dit weekend al gaat lukken dus.
Dat heb ik iedere dag op mijn werk de laatste tijd. Misschien moet ik eens een paar dagen vrij nemenquote:
ik heb het op mijn werk maar ook in mijn eigen tijdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat heb ik iedere dag op mijn werk de laatste tijd. Misschien moet ik eens een paar dagen vrij nemen
alcohol?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:40 schreef ArTiC het volgende:
En koppijn maar geen paracetamol in huis...tralalalstommelulalala
nah, dan komt het morgen 2x zo hard terug, dan maar ff doorbijtenquote:
Goed puntquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nah, dan komt het morgen 2x zo hard terug, dan maar ff doorbijten
gute abend fraulein Samzzquote:
Ooh daar zorg ik altijd wel voor vrije tijd voor mezelfquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:40 schreef ArTiC het volgende:
ik heb het op mijn werk maar ook in mijn eigen tijd
paar dagen vrij nemen heeft bij mij iig niet geholpen
Stomme Lul! Slapen dan maarquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:40 schreef ArTiC het volgende:
En koppijn maar geen paracetamol in huis...tralalalstommelulalala
Je noemt me een stomme lulquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh daar zorg ik altijd wel voor vrije tijd voor mezelf![]()
Ooh![]()
[..]
Stomme Lul! Slapen dan maar
Dan had je vast niet de regen en bewolking die we in Den Haag hadden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
Wat een weertje vandaag zegEn ik zat binnen
ik ook, de hele ochtend in/om bed en vanmiddag bij de bank en achter mn bureauquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
Wat een weertje vandaag zegEn ik zat binnen
Nee, 23 graden en volop zonquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan had je vast niet de regen en bewolking die we in Den Haag hadden.
das geen uitgeslapen beest, die heeft z'n pyjama nog aan.quote:
Ja, maar een zebraquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:08 schreef ArTiC het volgende:
was er laatst ook niet iemand die dat met een koe deed?
das toch een paard met strepen.. lijkt me stuk logischer dan een koequote:
ik ben niet onder de indruk, probeer het eens met een karperquote:
Gedomesticeerde soort. Daar gaat het om.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:09 schreef clevy het volgende:
[..]
das toch een paard met strepen.. lijkt me stuk logischer dan een koe
Blikjes trek je open, maar flesjes?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef clevy het volgende:
* clevymompelt wat over lastige wereld en trekt een flesje goudgele rakker open.
Die plastic flesjes hebben een trekkroonkurk...heel vaagquote:
ont-kroon-kurken dan?quote:
quote:
Ben hier nog steeds een beetje verliefd op, om een brug te slaan naar de TT.quote:Made with hops specially imported from America and imagination especially imported from Alice in Wonderland
fantastische woordkeus om bier te beschrijvenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Ben hier nog steeds een beetje verliefd op, om een brug te slaan naar de TT.
* Cue_ denkt: laat ik de tt maar eens lezen danquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Ben hier nog steeds een beetje verliefd op, om een brug te slaan naar de TT.
lezen en begrijpen zijn 2.. daarbij redelijk laat aangezien t topic nog maar 10 replies lang isquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
* Cue_ denkt: laat ik de tt maar eens lezen dan
Ik lees eigenlijk zelden tot nooit de TTquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:35 schreef clevy het volgende:
[..]
lezen en begrijpen zijn 2.. daarbij redelijk laat aangezien t topic nog maar 10 replies lang is
Of dat altijd zo verstandig isquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Sowieso, lezen. Da's toch overrated. Gewoon posten wat in je opkomt.
Heyquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |