Pubsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zegt me niks, maar zal vast heel spannend zijn
Grote doorlopende straat naar het centrum, dus best centraal gelegenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zegt me niks, maar zal vast heel spannend zijn
Handigquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Grote doorlopende straat naar het centrum, dus best centraal gelegen
aka gewoon met je dronken kop naar huis lopen.
Moet je ff wachten, had em uit de selectie gegooid, voor 600 in de maand minder kan het namelijk ook prima zag ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Binnenkant bitte.
Verdomme, klaar met werk, word ik er zelfs nog thuis mee lastig gevallen
Dat was te verwachten natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:26 schreef PeuRac het volgende:
Niet allemaal, daarvoor zijn t er teveel.Nice dude!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer is de housewarming?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Nederland is dan ook echt belachelijk duur. Zelfs Schubbekutteveen denkt dat ze Parijse prijzen kunnen hanteren...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:28 schreef PeuRac het volgende:
http://www.daft.ie/searchrental.daft?id=838553
in A'dam en Utrecht heb je voor deze prijzen een bed en waterkoker in je douche staan
22 mei vlieg ik er heen, dus ik denk de 26equote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nice dude!Wanneer is de housewarming?
Ik ruik een vakantieadresje....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
22 mei vlieg ik er heen, dus ik denk de 26eal ken ik dan nog niet zoveel mensen daar denk ik
Qua zon en uitgaan woon jij beter ben ik bang. Dublin staat daar nu niet echt bekend om. Weinig boeiende tenten naar het schijnt.quote:
Jij mag mij komen rondleidenquote:
Dublin is best gezellig toch? Relaxte pubs, en daar hou ik wel vanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Qua zon en uitgaan woon jij beter ben ik bang. Dublin staat daar nu niet echt bekend om. Weinig boeiende tenten naar het schijnt.
Het is voor mij al zes jaar geleden he, en toen had ik een knieband gescheurd dus echt veel heb ik niet gezienquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij mag mij komen rondleidenoeh en zo'n spokentocht!
Dat dusquote:
Ik ben meer van de clubs. Maar ach, ik zie het wel, daarvoor ga ik er niet heen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dublin is best gezellig toch? Relaxte pubs, en daar hou ik wel vanQua zon kan ik inderdaad beter blijven zitten waar ik zit ja
Dan stel ik voor dat we bij jou gaan pubben en bij mij gaan clubbenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben meer van de clubs. Maar ach, ik zie het wel, daarvoor ga ik er niet heen.
Goed planquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat we bij jou gaan pubben en bij mij gaan clubben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |