quote:
Dan zit er niks anders op dan onpersoonlijke one nights stands in vuige achterafsteegjesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben een icequeen.
Ik heb gewoon geen mogelijkheid tot liefhebben denk ik.
Exit harde tepelsquote:
Aww. Mag ie uithuilen bij mijquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:03 schreef PeuRac het volgende:
Nice, ik kan hele chille appartementjes huren voor t bedrag dat ik te besteden krijg
quote:
met 2x 2 persoons slaapkamer + badkamerquote:A stunning 5th floor penthouse apartment located in this highly prestigious
development, situated in the heart of the city centre and within 10 minutes walk of
Grafton Street.
picsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
met 2x 2 persoons slaapkamer + badkamerEcht alles er op en er aan. Dus ik denk dat ik maar wat minder ga uitgeven, dit vind ik eigenlijk net ff te gek. Dan spaar ik liever wat meer.
Grafton Streetquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
met 2x 2 persoons slaapkamer + badkamerEcht alles er op en er aan. Dus ik denk dat ik maar wat minder ga uitgeven, dit vind ik eigenlijk net ff te gek. Dan spaar ik liever wat meer.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Zegt me niks, maar zal vast heel spannend zijnquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]Ook van binnen graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ok. Just say when.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan zit er niks anders op dan onpersoonlijke one nights stands in vuige achterafsteegjes
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]Binnenkant bitte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdomme, klaar met werk, word ik er zelfs nog thuis mee lastig gevallen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |