Very R&P!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Het is net of dingen dan veel meer vanzelf gaan en veel minder tijd/energie etc kosten. 'Getting things done' van David Allen pas ik ook stap voor stap toe nu![]()
Tjsa....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, als ik sommige verhalen hier lees, is de fik er in de beste optie. Al is het alleen maar om het ongedierte uit te roeien
KILL IT WITH FIRE!quote:
Open er een topic over!quote:
Schoonmaaktipts van MNRquote:
Damn, wat eet jij snelquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:52 schreef L-E het volgende:
Ik kom alleen even melden dat mijn lasagne meesterlijk was, zonder overdrijven. Lekkerder dan bij de Italiaan.
Zonder zelf te proeven geloof ik daar natuurlijk helemaal niets vanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:52 schreef L-E het volgende:
Ik kom alleen even melden dat mijn lasagne meesterlijk was, zonder overdrijven. Lekkerder dan bij de Italiaan.
Ja, zo lekker was het dus!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damn, wat eet jij snel![]()
Maar nu wil ik ook proeven....
Mag ik?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, zo lekker was het dus!
Ik heb nog over!
Natuurlijk, ik deel mijn eten graag!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik?Mag ik?
Mag ik?
![]()
*bambi oogjes opzet*
Ik wilde de kamer van 650, met ensuitequote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:00 schreef CherryLips het volgende:
400 per maand!!!!!!!! wtf!
wacht, da's gedeeld.
quote:
Alles goed?quote:
bekaf maar wel kei goed natuurlijk.quote:
whut?quote:
nix eigenlijk.. het is zo'n dag..quote:
Het is de laatste dinsdag van de weekquote:
Mooi zo!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bekaf maar wel kei goed natuurlijk.
zit je nog niet op het terras?
Whooptiedoooooo!!!!!quote:
dat is waar.. en de dag waarop ik weer veel langer op het werk was dan gepland.. men zonder mij was gaan lunchen.. ik problemen voorzie voor de demo's van morgen en de beurs van volgende week.. en ze me zitten te pushen om een week in Lyon op de beurs te gaan staan.quote:
boehoequote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:22 schreef clevy het volgende:
[..]
dat is waar.. en de dag waarop ik weer veel langer op het werk was dan gepland.. men zonder mij was gaan lunchen.. ik problemen voorzie voor de demo's van morgen en de beurs van volgende week.. en ze me zitten te pushen om een week in Lyon op de beurs te gaan staan.
het is niet bepaald zonnig..alleen benauwd hier dus niet echt terras weer...anders was ik ook gegaanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mooi zo!![]()
Ik moet nog 40 minuutjes....
niet spotten he! anders laat ik weer de a270 dichtgooienquote:
[radioreclamestem]quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb 60 euro aan boekenbonnen, wat zal ik er eens van gaan halen
je doet maar...800 andere wegen die naar Eindhoven leidenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:24 schreef clevy het volgende:
[..]
niet spotten he! anders laat ik weer de a270 dichtgooien
Nee, 60 euro aan tijdschriftenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[radioreclamestem]
een boek!
[/radioreclamestem]
dat is al het plan om te doenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je doet maar...800 andere wegen die naar Eindhoven leiden
gooi het maar het hele weekend dicht
Hier is het heerlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is niet bepaald zonnig..alleen benauwd hier dus niet echt terras weer...anders was ik ook gegaan
Heb je aan 1 Hustler niet genoeg?quote:
De tuk?quote:
ik klaag nietquote:
De bijbel uren leesplezierquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb 60 euro aan boekenbonnen, wat zal ik er eens van gaan halen
*proest*quote:
En dan?quote:
Bierquote:
quote:
En wie weet krijg je er nog een onzichtbare vriend bijquote:
have funquote:
Komt goed!quote:
ik wilde er net 20 euro op inzettenquote:
Hoe lukt het verhuizen? Loop je op schema?quote:
heb toch meer zooi dan ik dacht en er moet ook nog een hoop in elkaar gezet en opgehangen worden. Niet zeker of er gaan wonen dit weekend al gaat lukken dus.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe lukt het verhuizen? Loop je op schema?
Jammer, het valt uiteindelijk altijd tegenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heb toch meer zooi dan ik dacht en er moet ook nog een hoop in elkaar gezet en opgehangen worden. Niet zeker of er gaan wonen dit weekend al gaat lukken dus.
Dat heb ik iedere dag op mijn werk de laatste tijd. Misschien moet ik eens een paar dagen vrij nemenquote:
ik heb het op mijn werk maar ook in mijn eigen tijdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat heb ik iedere dag op mijn werk de laatste tijd. Misschien moet ik eens een paar dagen vrij nemen
alcohol?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:40 schreef ArTiC het volgende:
En koppijn maar geen paracetamol in huis...tralalalstommelulalala
nah, dan komt het morgen 2x zo hard terug, dan maar ff doorbijtenquote:
Goed puntquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nah, dan komt het morgen 2x zo hard terug, dan maar ff doorbijten
gute abend fraulein Samzzquote:
Ooh daar zorg ik altijd wel voor vrije tijd voor mezelfquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:40 schreef ArTiC het volgende:
ik heb het op mijn werk maar ook in mijn eigen tijd
paar dagen vrij nemen heeft bij mij iig niet geholpen
Stomme Lul! Slapen dan maarquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:40 schreef ArTiC het volgende:
En koppijn maar geen paracetamol in huis...tralalalstommelulalala
Je noemt me een stomme lulquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh daar zorg ik altijd wel voor vrije tijd voor mezelf![]()
Ooh![]()
[..]
Stomme Lul! Slapen dan maar
Dan had je vast niet de regen en bewolking die we in Den Haag hadden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
Wat een weertje vandaag zegEn ik zat binnen
ik ook, de hele ochtend in/om bed en vanmiddag bij de bank en achter mn bureauquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
Wat een weertje vandaag zegEn ik zat binnen
Nee, 23 graden en volop zonquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan had je vast niet de regen en bewolking die we in Den Haag hadden.
das geen uitgeslapen beest, die heeft z'n pyjama nog aan.quote:
Ja, maar een zebraquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:08 schreef ArTiC het volgende:
was er laatst ook niet iemand die dat met een koe deed?
das toch een paard met strepen.. lijkt me stuk logischer dan een koequote:
ik ben niet onder de indruk, probeer het eens met een karperquote:
Gedomesticeerde soort. Daar gaat het om.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:09 schreef clevy het volgende:
[..]
das toch een paard met strepen.. lijkt me stuk logischer dan een koe
Blikjes trek je open, maar flesjes?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef clevy het volgende:
* clevymompelt wat over lastige wereld en trekt een flesje goudgele rakker open.
Die plastic flesjes hebben een trekkroonkurk...heel vaagquote:
ont-kroon-kurken dan?quote:
quote:
Ben hier nog steeds een beetje verliefd op, om een brug te slaan naar de TT.quote:Made with hops specially imported from America and imagination especially imported from Alice in Wonderland
fantastische woordkeus om bier te beschrijvenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Ben hier nog steeds een beetje verliefd op, om een brug te slaan naar de TT.
* Cue_ denkt: laat ik de tt maar eens lezen danquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Ben hier nog steeds een beetje verliefd op, om een brug te slaan naar de TT.
lezen en begrijpen zijn 2.. daarbij redelijk laat aangezien t topic nog maar 10 replies lang isquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
* Cue_ denkt: laat ik de tt maar eens lezen dan
Ik lees eigenlijk zelden tot nooit de TTquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:35 schreef clevy het volgende:
[..]
lezen en begrijpen zijn 2.. daarbij redelijk laat aangezien t topic nog maar 10 replies lang is
Of dat altijd zo verstandig isquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Sowieso, lezen. Da's toch overrated. Gewoon posten wat in je opkomt.
Heyquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |