Mooi zo!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bekaf maar wel kei goed natuurlijk.
zit je nog niet op het terras?
Whooptiedoooooo!!!!!quote:
dat is waar.. en de dag waarop ik weer veel langer op het werk was dan gepland.. men zonder mij was gaan lunchen.. ik problemen voorzie voor de demo's van morgen en de beurs van volgende week.. en ze me zitten te pushen om een week in Lyon op de beurs te gaan staan.quote:
boehoequote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:22 schreef clevy het volgende:
[..]
dat is waar.. en de dag waarop ik weer veel langer op het werk was dan gepland.. men zonder mij was gaan lunchen.. ik problemen voorzie voor de demo's van morgen en de beurs van volgende week.. en ze me zitten te pushen om een week in Lyon op de beurs te gaan staan.
het is niet bepaald zonnig..alleen benauwd hier dus niet echt terras weer...anders was ik ook gegaanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mooi zo!![]()
Ik moet nog 40 minuutjes....
niet spotten he! anders laat ik weer de a270 dichtgooienquote:
[radioreclamestem]quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb 60 euro aan boekenbonnen, wat zal ik er eens van gaan halen
je doet maar...800 andere wegen die naar Eindhoven leidenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:24 schreef clevy het volgende:
[..]
niet spotten he! anders laat ik weer de a270 dichtgooien
Nee, 60 euro aan tijdschriftenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[radioreclamestem]
een boek!
[/radioreclamestem]
dat is al het plan om te doenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je doet maar...800 andere wegen die naar Eindhoven leiden
gooi het maar het hele weekend dicht
Hier is het heerlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is niet bepaald zonnig..alleen benauwd hier dus niet echt terras weer...anders was ik ook gegaan
Heb je aan 1 Hustler niet genoeg?quote:
De tuk?quote:
ik klaag nietquote:
De bijbel uren leesplezierquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb 60 euro aan boekenbonnen, wat zal ik er eens van gaan halen
*proest*quote:
En dan?quote:
Bierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |