Very R&P!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Het is net of dingen dan veel meer vanzelf gaan en veel minder tijd/energie etc kosten. 'Getting things done' van David Allen pas ik ook stap voor stap toe nu![]()
Tjsa....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, als ik sommige verhalen hier lees, is de fik er in de beste optie. Al is het alleen maar om het ongedierte uit te roeien
KILL IT WITH FIRE!quote:
Open er een topic over!quote:
Schoonmaaktipts van MNRquote:
Damn, wat eet jij snelquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:52 schreef L-E het volgende:
Ik kom alleen even melden dat mijn lasagne meesterlijk was, zonder overdrijven. Lekkerder dan bij de Italiaan.
Zonder zelf te proeven geloof ik daar natuurlijk helemaal niets vanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:52 schreef L-E het volgende:
Ik kom alleen even melden dat mijn lasagne meesterlijk was, zonder overdrijven. Lekkerder dan bij de Italiaan.
Ja, zo lekker was het dus!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damn, wat eet jij snel![]()
Maar nu wil ik ook proeven....
Mag ik?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, zo lekker was het dus!
Ik heb nog over!
Natuurlijk, ik deel mijn eten graag!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik?Mag ik?
Mag ik?
![]()
*bambi oogjes opzet*
Ik wilde de kamer van 650, met ensuitequote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:00 schreef CherryLips het volgende:
400 per maand!!!!!!!! wtf!
wacht, da's gedeeld.
quote:
Alles goed?quote:
bekaf maar wel kei goed natuurlijk.quote:
whut?quote:
nix eigenlijk.. het is zo'n dag..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |