Damn....quote:
Oh gatverdamme. Vooral dat je nergens kan staan is zo vies.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van de basisschool had ook altijd een bende op de kamer. Je zag idd de vloer niet meer, er werd gerookt, er lag overal zooi en stof en papieren en meuk en aanstekers en kleren, schoon of vies, wie weet.
En een huidige vriendin van me is ook niet echt netjes. Ze is al tig keer verhuisd sinds ik 'r ken, en het is altijd zo'n godsgruwelijke gore bendeJe kunt nergens zitten of zelfs maar staan, alles staat vol. Vieze borden met bestek, papieren, boeken, post, gewoon zooi. En twee katten dus overal plukken haar
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van de basisschool had ook altijd een bende op de kamer. Je zag idd de vloer niet meer, er werd gerookt, er lag overal zooi en stof en papieren en meuk en aanstekers en kleren, schoon of vies, wie weet.
En een huidige vriendin van me is ook niet echt netjes. Ze is al tig keer verhuisd sinds ik 'r ken, en het is altijd zo'n godsgruwelijke gore bendeJe kunt nergens zitten of zelfs maar staan, alles staat vol. Vieze borden met bestek, papieren, boeken, post, gewoon zooi. En twee katten dus overal plukken haar
Ik ben niet zo´n nette jongen (tegenwoordig wel btwquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh gatverdamme. Vooral dat je nergens kan staan is zo vies.
Die jongen rookte ook op zijn kamer. Had echt een enorme berg as en peuken voor zijn monitor liggen. Ergens daaronder stond een asbak
Ja, datquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh gatverdamme. Vooral dat je nergens kan staan is zo vies.
Die jongen rookte ook op zijn kamer. Had echt een enorme berg as en peuken voor zijn monitor liggen. Ergens daaronder stond een asbak
Ik ookquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:35 schreef L-E het volgende:
Ik voel me echt heel schoon en opgeruimd als ik die verhalen zo lees.
Het is een begin waardoor het bij mij begint te kriebelen om het op te ruimen.. Of hard wegrennen, 1 van de 2quote:
Of als ik de was te lang laat hangenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:37 schreef L-E het volgende:
Ik voel me al schuldig als ik de vaatwasser een dag niet uitruim als het schoon is.
Of platbranden en opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is een begin waardoor het bij mij begint te kriebelen om het op te ruimen.. Of hard wegrennen, 1 van de 2
Dat heb jij dus ookquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:37 schreef L-E het volgende:
Ik voel me al schuldig als ik de vaatwasser een dag niet uitruim als het schoon is.
Zover ga ik dus nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat heb jij dus ookOf de was doen en dan 's avonds nog mijn bed uit om het op te hangen omdat ik het weer vergeten ben.
Nah, ik zal niet zeggen dat ik hier alles op orde heb (kan ook niet), maar er is hier iedere week vooruitgang!quote:
Precies dat!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat heb jij dus ookOf de was doen en dan 's avonds nog mijn bed uit om het op te hangen omdat ik het weer vergeten ben.
Ik geloof er niets vanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:40 schreef MNR het volgende:
Ik houd van schoon, ik houd van orde! Ben er dol op!!
Same here. Een opgeruimd huis geeft mij ook echt een opgeruimd hoofd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:40 schreef MNR het volgende:
Ik houd van schoon, ik houd van orde! Ben er dol op!!
Stoffen ben ik echt verschrikkelijk laks in.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:40 schreef Mystikvm het volgende:
Ik bedenk me dat ik soms best een freak kan zijn. Heb ik ook nog een aantal donkere meubels waar zichtbaar stof op blijft liggen. Dan zit ik TV te kijken en erger ik me zo mateloos dat ik het dan ook direct moet afstoffen
Dat niet alleen. Het is net of dingen dan veel meer vanzelf gaan en veel minder tijd/energie etc kosten. 'Getting things done' van David Allen pas ik ook stap voor stap toe nuquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Same here. Een opgeruimd huis geeft mij ook echt een opgeruimd hoofd.
Nou, als ik sommige verhalen hier lees, is de fik er in de beste optie. Al is het alleen maar om het ongedierte uit te roeienquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Nah, ik zal niet zeggen dat ik hier alles op orde heb (kan ook niet), maar er is hier iedere week vooruitgang!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |