das geen uitgeslapen beest, die heeft z'n pyjama nog aan.quote:
Ja, maar een zebraquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:08 schreef ArTiC het volgende:
was er laatst ook niet iemand die dat met een koe deed?
das toch een paard met strepen.. lijkt me stuk logischer dan een koequote:
ik ben niet onder de indruk, probeer het eens met een karperquote:
Gedomesticeerde soort. Daar gaat het om.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:09 schreef clevy het volgende:
[..]
das toch een paard met strepen.. lijkt me stuk logischer dan een koe
Blikjes trek je open, maar flesjes?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef clevy het volgende:
* clevymompelt wat over lastige wereld en trekt een flesje goudgele rakker open.
Die plastic flesjes hebben een trekkroonkurk...heel vaagquote:
ont-kroon-kurken dan?quote:
quote:
Ben hier nog steeds een beetje verliefd op, om een brug te slaan naar de TT.quote:Made with hops specially imported from America and imagination especially imported from Alice in Wonderland
fantastische woordkeus om bier te beschrijvenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Ben hier nog steeds een beetje verliefd op, om een brug te slaan naar de TT.
* Cue_ denkt: laat ik de tt maar eens lezen danquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Ben hier nog steeds een beetje verliefd op, om een brug te slaan naar de TT.
lezen en begrijpen zijn 2.. daarbij redelijk laat aangezien t topic nog maar 10 replies lang isquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
* Cue_ denkt: laat ik de tt maar eens lezen dan
Ik lees eigenlijk zelden tot nooit de TTquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:35 schreef clevy het volgende:
[..]
lezen en begrijpen zijn 2.. daarbij redelijk laat aangezien t topic nog maar 10 replies lang is
Of dat altijd zo verstandig isquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Sowieso, lezen. Da's toch overrated. Gewoon posten wat in je opkomt.
Heyquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |