En wie weet krijg je er nog een onzichtbare vriend bijquote:
have funquote:
Komt goed!quote:
ik wilde er net 20 euro op inzettenquote:
Hoe lukt het verhuizen? Loop je op schema?quote:
heb toch meer zooi dan ik dacht en er moet ook nog een hoop in elkaar gezet en opgehangen worden. Niet zeker of er gaan wonen dit weekend al gaat lukken dus.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe lukt het verhuizen? Loop je op schema?
Jammer, het valt uiteindelijk altijd tegenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heb toch meer zooi dan ik dacht en er moet ook nog een hoop in elkaar gezet en opgehangen worden. Niet zeker of er gaan wonen dit weekend al gaat lukken dus.
Dat heb ik iedere dag op mijn werk de laatste tijd. Misschien moet ik eens een paar dagen vrij nemenquote:
ik heb het op mijn werk maar ook in mijn eigen tijdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat heb ik iedere dag op mijn werk de laatste tijd. Misschien moet ik eens een paar dagen vrij nemen
alcohol?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:40 schreef ArTiC het volgende:
En koppijn maar geen paracetamol in huis...tralalalstommelulalala
nah, dan komt het morgen 2x zo hard terug, dan maar ff doorbijtenquote:
Goed puntquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nah, dan komt het morgen 2x zo hard terug, dan maar ff doorbijten
gute abend fraulein Samzzquote:
Ooh daar zorg ik altijd wel voor vrije tijd voor mezelfquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:40 schreef ArTiC het volgende:
ik heb het op mijn werk maar ook in mijn eigen tijd
paar dagen vrij nemen heeft bij mij iig niet geholpen
Stomme Lul! Slapen dan maarquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:40 schreef ArTiC het volgende:
En koppijn maar geen paracetamol in huis...tralalalstommelulalala
Je noemt me een stomme lulquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh daar zorg ik altijd wel voor vrije tijd voor mezelf![]()
Ooh![]()
[..]
Stomme Lul! Slapen dan maar
Dan had je vast niet de regen en bewolking die we in Den Haag hadden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
Wat een weertje vandaag zegEn ik zat binnen
ik ook, de hele ochtend in/om bed en vanmiddag bij de bank en achter mn bureauquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
Wat een weertje vandaag zegEn ik zat binnen
Nee, 23 graden en volop zonquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan had je vast niet de regen en bewolking die we in Den Haag hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |