Nou, daar zorgen de plaatjes van Godt wel voorquote:
Ik weet je adres nietquote:
Thankzzzquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oooh tsjillie man! Gefeliciteerd!
Dat ik in het gewone leven minder rechten heb dan jij wil niet zeggen dat dat hier OOK zo moet zijn he!!!quote:
Tik em aan ouwe!quote:
Toevallig, ik ook niet op jouquote:
Ik ook niet op jou.quote:
Video van TS:quote:
nou speciaal voor jou dan een plaatje met anale seks en piemel in beeldquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ik in het gewone leven minder rechten heb dan jij wil niet zeggen dat dat hier OOK zo moet zijn he!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was een oprechte vraag andersquote:
Oh, dat zou wel eng zijn jaquote:
Zie bovenquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
nou speciaal voor jou dan een plaatje met anale seks en piemel in beeldGodverdomme, ik nog klikken ook heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Okee dit is eng al dat toeval, ik wil naar mijn mamaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat zou wel eng zijn ja
[..]
Zie boven
Die arme Jouquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat zou wel eng zijn ja
[..]
Zie boven
[..]
nou speciaal voor jou dan een plaatje met anale seks en piemel in beeldEen rood kruisje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Tik em aan ouwequote:
[..]
nou speciaal voor jou dan een plaatje met anale seks en piemel in beeldEen godin van Charlie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
een rondjequote:
Een beetje vroeg vind je ook niet?quote:
dawgquote:
Op Schroef86?quote:
Dat doet ie zelf toch al?quote:
Oh, dat komt ooit wel een keerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zonde, je moet zeker een keer die 77 Lager proberen.
Verkliefd? Of doorkliefd?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben nog nooit echt wederzijds verkliefd geweest volgens mij
Verkliefd wil ik ook niet zijn...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:31 schreef Ang3l het volgende:
Gaan we iemand in stukken hakken?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verkliefd wil ik ook niet zijn...Dat doet me denken aan een in stukken gehakt persoon.
Ik welquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:31 schreef Ang3l het volgende:
Dat doet me denken aan de docu die ik nu zit te vertalenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verkliefd wil ik ook niet zijn...Dat doet me denken aan een in stukken gehakt persoon.
Ik ook ik ben nogal wispelturig.quote:
quote:
Zeg, wil jij een kogel in je kop, of wat?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
Verliefdheid is een toverbal met meer dan duizend smaken!
Zal cupido je raken, schreeuw je 't van de daken!
Vids!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeg, wil jij een kogel in je kop, of wat?
Nergens goed voor, warm water.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Godsamme wat een gedoe zeg om weer warm water te krijgen
Een jaar?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:34 schreef stbabylon het volgende:
AAAAAAAAAAAAARGH IK WORD GEK VAN MIJN HUIDIGE BAAN!!!!
Maar ik moet het verdomme nog een heule tijd doen. Ga wel een traject in om van baan te veranderen en dat lijkt me erg tof, maar dat gaat meer dan een jaar duren
Vooral zo doorgaan jij.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
Hee, ik begon er niet mee hequote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
gokjequote:
In dit geval ben ik toch meer voor den ouderwetschen goedendag....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verlorenquote:
Ik zal jou eens in je oog raken met een cumshotquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
Pfff, en wat ga je daarvoor meebrengen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zal jou eens in je oog raken met een cumshotDan bedenk je je de volgende keer wel.
Misschien wil ze dan juist wel meerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zal jou eens in je oog raken met een cumshotDan bedenk je je de volgende keer wel.
Moet ik je eraan herinneren dat JIJ dat liedje net als eerste postte?quote:
Alleen al vanwege de naam vind ik dat wij de politie daarmee uit moeten rustenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In dit geval ben ik toch meer voor den ouderwetschen goedendag....
Wat denk je zelf?quote:
Die plastic bekertjes van de spermabank kunnen best wel hard aankomen op je oog hoor...quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In dit geval ben ik toch meer voor den ouderwetschen goedendag....
Verliefdquote:
Ik bedoel meer, in welke illusie denk jij dat dat ooit zal lukkenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alleen al vanwege de naam vind ik dat wij de politie daarmee uit moeten rusten
[..]
Wat denk je zelf?
`Halt, in naam der inquisitie!´quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alleen al vanwege de naam vind ik dat wij de politie daarmee uit moeten rusten
Harde tepels he?quote:
Nee dat is niet schattig Samzzquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:41 schreef Samzz het volgende:
Verliefdheid is een toverbal
In meer dan duizend smaken
Zou Cupido je raken,
dan schreeuw je 't van de daken
In allerhande kleuren
Je hart dat opent deuren
Waar liefde wonen zal
Dat is toch schattig
Ik had inderdaad buiten de mogelijkheid gerekend dat ik wellicht helemaal geen erectie van je krijgquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, in welke illusie denk jij dat dat ooit zal lukken
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Edit: een blijde vind ik ook wel een goede optie
Daarom. Je bent weer veel te voorbarigquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik had inderdaad buiten de mogelijkheid gerekend dat ik wellicht helemaal geen erectie van je krijg
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:41 schreef Samzz het volgende:
In meer dan duizend smaken
Zou Cupido je raken,
dan schreeuw je 't van de daken
In allerhande kleuren
Je hart dat opent deuren
Waar liefde wonen zal
Dat is toch schattig
Mjah, van programmeur naar coach, oftewel, compleet anders. Cursus/opleiding begint in september en is 20x 2 dagen of zo, duurt tot juni.quote:
ge-wel-digquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zulks een vrolijkheid en jolijt hadden ze vroeger op het slagveld
Helemaal perfect dusquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En bij de juiste dosering weet je er daarna niks meer van
Oke, dat is wel iets compleet anders jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mjah, van programmeur naar coach, oftewel, compleet anders. Cursus/opleiding begint in september en is 20x 2 dagen of zo, duurt tot juni.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |