quote:
Jaaaaaaaaaaaaaa! Barney Stinson = Legen... wait for it...quote:
Oehquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb me geschoren!![]()
[..]
Werk. Of wat ervoor door moet gaan.
Accountmanager? Heb je die nodig dan? Ben je eigenlijk al op alle sollicitaties geweest?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Watertornado![]()
Ik ging net naar de ABN om wat zaken te regelen, nu heb ik een account manager gekregen
of je bent homo, of je moet afkommen met die naaktpics....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:04 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Wat voor details?
Hij was eerst constant initiatief aan het nemen enzo (ofja, hy sprak als eerst op msn en dan honderduit, en smsjes sturen.) Maarja, ik ook wel eens.
En nu doet hij alsof hij de man is ofzo, mogool.
Hoe zit dat toch met mannen?
ja, dat zegt rival ook steedsquote:
Heb je t gemist?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Accountmanager? Heb je die nodig dan? Ben je eigenlijk al op alle sollicitaties geweest?
Waarom is dat nou weer of/of en niet of/en?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
of je bent homo, of je moet afkommen met die naaktpics....
Past ´ie in een koffer en kan hij mee naar Ierland?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Watertornado![]()
Ik ging net naar de ABN om wat zaken te regelen, nu heb ik een account manager gekregen
Zet dat dan goed in je profielquote:
Niet nodig, ik mag em mailenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Past ´ie in een koffer en kan hij mee naar Ierland?
Je hoeft niet meer de solliciteren maar gelijk aanschuiven?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je t gemist?23 mei wordt ik op het EMEA hoofdkantoor verwacht bij m'n nieuwe werkgever
En tik goddomme normaalquote:
wees blij dat ik een keer niet over je telefoon begin jaquote:
omdat het kan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom is dat nou weer of/of en niet of/en?
Smerigheid troef. Gelukkig wordt het in Tenessee binnenkort zelfs verboden er alleen al over te praten, dus ga ik daar maar wonen!quote:
Jij vind het sexy dat ik op kantoor zit?quote:
Als jij dat zo op wilt vattenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij vind het sexy dat ik op kantoor zit?
IK WIL OOK EYECANDY!!!!!!!!!!!!quote:
Als ze dat al sexy vindt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh daar ben ik ondertussen wel overheen hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wees blij dat ik een keer niet over je telefoon begin ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
Oh daar ben ik ondertussen wel overheen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Het ging nog mooier, ik zou 3 gesprekken hebben, de 1e van 45min. Na 20min had ze geen vragen meerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hoeft niet meer de solliciteren maar gelijk aanschuiven?
Ik doe raar geloof ikquote:
Ja, want in mijn hoofd zit je daar naakt, met alleen een stropdas om.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
Oh daar ben ik ondertussen wel overheen hoorHeb je je huidige voormalige telefoon laten waterboarden in de Amsterdamse grachten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Dat ook. Ik was de afgelopen 6 dagen bij jou in de buurtquote:
Jamaar ik, duhquote:
Ikke nie snapquote:
Weet je wat je allemaal voor spannends kan doen op kantoor?quote:
Nee, laten slipstreamen op de A2quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je je huidige voormalige telefoon laten waterboarden in de Amsterdamse grachten?
Fokkenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je wat je allemaal voor spannends kan doen op kantoor?
Oooh tsjillie man! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het ging nog mooier, ik zou 3 gesprekken hebben, de 1e van 45min. Na 20min had ze geen vragen meerDat was om half 11 's ochtends. Om 15u dezelfde dag (afgelopen vrijdag) bellen ze dat ze me een aanbod willen doen
![]()
De 1e keer dat ik van die functie hoorde was 5 dagen daarvoorandere procedures liepen minimaal 2mdn
Gister ben ik weer lekker aan het BrewDog gegaan.quote:
En dan niet eens even aan komenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ook. Ik was de afgelopen 6 dagen bij jou in de buurt
Nou, de nietmachine!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je wat je allemaal voor spannends kan doen op kantoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |