Ja, die zag je niet aankomen he?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:41 schreef STING het volgende:
Whaaaaaaaaa, word ik opeens gebeld op m'n mobiel
"Hoi papa!"![]()
![]()
Och arme schat, gaat het nu weer een beetje? Moet ik even langskomen met een pilsje?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:41 schreef STING het volgende:
"Hoi papa!"![]()
![]()
Hoe is het met je hart?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:41 schreef STING het volgende:
"Hoi papa!"![]()
![]()
Nee weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
wil ik een zusje niet? weet je het zeker?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:41 schreef STING het volgende:
"Hoi papa!"![]()
![]()
In één telefoongesprek 10 jaar ouder gewordenquote:
En grijs. En kalend.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:43 schreef Barbusse het volgende:
In één telefoongesprek 10 jaar ouder geworden
Ik las nipple.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:42 schreef Samzz het volgende:
Ik heb me gisteren gesneden aan een nippel en nu is de snee aan het ontsteken, volgens mij
Not mine *doorslam*quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Het zal je maar gebeuren he.
Staat er opeens een kledder voor je deur. Blijkt dat je x-jaar terug een keer toch niet zo heel veilig hebt geneukt
Je spreekt 't ook hetzelfde uit en daar hebben we gisteren enorm veel lol om gehadquote:
Als dat kind dan al oud genoeg is om bier uit de koelkast te pakken is het welkom.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Het zal je maar gebeuren he.
Staat er opeens een kledder voor je deur. Blijkt dat je x-jaar terug een keer toch niet zo heel veilig hebt geneukt
Uhm 22 is ze geloof ikquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
Als dat kind dan al oud genoeg is om bier uit de koelkast te pakken is het welkom.
Zusje lijkt niet op mij. Drinkt geen druppel alcoholquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Das te oud, dan zuipt ze je bier ook nog op.
Goeden faal van mijn kantquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
toen was ik 7, nou weet ik dat ik er vroeg bij was.. maar 7? nee
Mijn pa lust het niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:54 schreef stbabylon het volgende:
Vrouwen (of mannen) die geen alcohol drinken
Ik ben aan het minderen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:54 schreef stbabylon het volgende:
Vrouwen (of mannen) die geen alcohol drinken
Dan lust hij toch wel alcoholquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn pa lust het niet.Die lust alleen rum
SPOILER: Ouch ;(Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:56 schreef Techno het volgende:
SPOILER: Ouch ;(Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |