En daarna bijt je alle kledders die niet van jou zijn dood om je eigen nageslacht te laten overheersen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:34 schreef stbabylon het volgende:
Als ik klaarkom maak ik een beestachtige brul van minstens 80 dB om de buurt duidelijk te maken dat ik het alfa-mannetje ben![]()
quote:
Hoezo die van mij niet?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daarna bijt je alle kledders die niet van jou zijn dood om je eigen nageslacht te laten overheersen?
Waarvan nog?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:36 schreef rival het volgende:
Babs, hoelang blijf je proberen jezelf te overtuigen?
Ja dat kan mijn zusje ook. Blijft geniaal om te zien dat een blonde hollandse meid een stel Marokkanen aanspreekt in hun eigen taal en ze even op hun plaats zetquote:
Ja, die ken ik, zet ik er billen bij, krijgt iedereen weer ranzige associaties van mijn billen met een voorbinddildo er tussen. Nee dank jequote:
die taal spreek ik niet, zou me dood schamen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat kan mijn zusje ook. Blijft geniaal om te zien dat een blonde hollandse meid een stel Marokkanen aanspreekt in hun eigen taal en ze even op hun plaats zet
Hun taal?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat kan mijn zusje ook. Blijft geniaal om te zien dat een blonde hollandse meid een stel Marokkanen aanspreekt in hun eigen taal en ze even op hun plaats zet
Mijn zusjes welquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
die taal spreek ik niet, zou me dood schamen.
Ik moet de neiging onderdrukken om haar op haar neus te stompen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik kots altijd een beetje binnensmonds als ik een blond nederlands mokkel marrokaans-achtig hoor praten.
Ik kots gewoon over haar heen. Dat verdient ze.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik kots altijd een beetje binnensmonds als ik een blond nederlands mokkel marrokaans-achtig hoor praten.
Mjah ze is opgegroeid tussen en met Marokkanen, dan pik je genoeg op.quote:
wil ik een zusje niet? weet je het zeker?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zusjes wel![]()
Het zusje dat jij niet wil is trouwens weer single.
Nu hopen dat ze een hollandse jongen vindt
Mja, ik kom zelf niet in de buurt van Marokkanen dus ik weet er niks vanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ze is opgegroeid tussen en met Marokkanen, dan pik je genoeg op.
Ach ik vond het behoorlijk grappig dat zij 3 gastjes op het terras even duidelijk maakte dat ze niet ongegeneerd over ons moesten roddelen.
Heb me rotgelachen, vooral om die gezichten van die gastjes
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:41 schreef STING het volgende:
Whaaaaaaaaa, word ik opeens gebeld op m'n mobiel
"Hoi papa!"![]()
![]()
Ja, die zag je niet aankomen he?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:41 schreef STING het volgende:
"Hoi papa!"![]()
![]()
Och arme schat, gaat het nu weer een beetje? Moet ik even langskomen met een pilsje?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:41 schreef STING het volgende:
"Hoi papa!"![]()
![]()
Hoe is het met je hart?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:41 schreef STING het volgende:
"Hoi papa!"![]()
![]()
Nee weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
wil ik een zusje niet? weet je het zeker?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:41 schreef STING het volgende:
"Hoi papa!"![]()
![]()
In één telefoongesprek 10 jaar ouder gewordenquote:
En grijs. En kalend.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:43 schreef Barbusse het volgende:
In één telefoongesprek 10 jaar ouder geworden
Ik las nipple.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:42 schreef Samzz het volgende:
Ik heb me gisteren gesneden aan een nippel en nu is de snee aan het ontsteken, volgens mij
Not mine *doorslam*quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Het zal je maar gebeuren he.
Staat er opeens een kledder voor je deur. Blijkt dat je x-jaar terug een keer toch niet zo heel veilig hebt geneukt
Je spreekt 't ook hetzelfde uit en daar hebben we gisteren enorm veel lol om gehadquote:
Als dat kind dan al oud genoeg is om bier uit de koelkast te pakken is het welkom.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Het zal je maar gebeuren he.
Staat er opeens een kledder voor je deur. Blijkt dat je x-jaar terug een keer toch niet zo heel veilig hebt geneukt
Uhm 22 is ze geloof ikquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
Als dat kind dan al oud genoeg is om bier uit de koelkast te pakken is het welkom.
Zusje lijkt niet op mij. Drinkt geen druppel alcoholquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Das te oud, dan zuipt ze je bier ook nog op.
Goeden faal van mijn kantquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
toen was ik 7, nou weet ik dat ik er vroeg bij was.. maar 7? nee
Mijn pa lust het niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:54 schreef stbabylon het volgende:
Vrouwen (of mannen) die geen alcohol drinken
Ik ben aan het minderen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:54 schreef stbabylon het volgende:
Vrouwen (of mannen) die geen alcohol drinken
Dan lust hij toch wel alcoholquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn pa lust het niet.Die lust alleen rum
SPOILER: Ouch ;(Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:56 schreef Techno het volgende:
SPOILER: Ouch ;(Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:56 schreef Techno het volgende:
Ik ben 12, wat is dit?SPOILER: Ouch ;(Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's wat pa zegtquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Iemand zin om naar een gala te gaan 19 mei?Jij betaalt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand zin om naar een gala te gaan 19 mei?Dat je als eerste aan Singles denkt is geen complimentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Drink dan gewoon niet.quote:
Sinds?quote:
Iemand zin om naar een gala te gaan 19 mei?Ik date niet met RotterdammersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
Iemand zin om naar een gala te gaan 19 mei?Geen foto's of leedtijd in je FoBo. Pass!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja weet ik veel, die Russische meuk zit geen smaak aan zegt ie.quote:
Staat toch duidelijk 1994quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen foto's of leedtijd in je FoBo. Pass!
Iemand zin om naar een gala te gaan 19 mei?Ik wil wel naar een galaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar niet met jou en ook niet op 19 mei
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Geboortedatum 02-01-1994quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:02 schreef stbabylon het volgende:
Die zijn hier nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien wil ze de blits maken met één van de gefortuneerde dertigers hier
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Leedtijdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dominantie?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:06 schreef MNR het volgende:
Er is hier voor mij ietsje teveel dominantie aanwezig
En ik moet weg
Bye!
Jawel, zat posters hier die ruim bovenmodaal verdienen.quote:
Dat is een hoaxquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Jawel, zat posters hier die ruim bovenmodaal verdienen.
Die indruk had je al gewektquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Misschien wilik een garpje maken.
Bovenmodeel?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Het zullen die korset-dingessen van Teknoooo geweest zijnquote:
Maar in ruil daarvoor zit je wel op Malta.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:09 schreef Barbusse het volgende:
Bovenmodeel?Voor Maltezer begrippen wel ja
Nah, volgens mij heeft ze sowieso mannenissues en er zijn momenteel best veel mannen. Dus misschien is dat het?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het zullen die korset-dingessen van Teknoooo geweest zijn
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Volgens mij is ze wel aardig, maar inderdaad issues wanneer het aankomt op haantjesgedrag. Dan zit ze hier niet altijd even prettigquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, volgens mij heeft ze sowieso mannenissues en er zijn momenteel best veel mannen. Dus misschien is dat het?
Welnee. Toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:09 schreef Barbusse het volgende:
Het zullen die korset-dingessen van Teknoooo geweest zijn
Maakt me niet uit, ik laat wat weg waarmee ik via via via via jou schijn te beledigen, en nu gooi jij er gewoon keihard een belediging tegen mij inquote:
Ik verdien evenveel als een advocaat of bankmanager hierquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar in ruil daarvoor zit je wel op Malta.
Maar mijn vader werkt bij de McDonaldsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik verdien evenveel als een advocaat of bankmanager hier
What comes around, goes aroundquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, ik laat wat weg waarmee ik via via via via jou schijn te beledigen, en nu gooi jij er gewoon keihard een belediging tegen mij in
Mag ik je aanraken?quote:
Verdienen hun daar dan zo weinig??quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik verdien evenveel als een advocaat of bankmanager hier
Ik vergat jou voor de lol gewoon evenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik liet alleen wat weg. Stomme kuthoer
Product Development voor Nederland bij een groot IT bedrijf.quote:
Waar?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Product Development voor Nederland bij een groot IT bedrijf.
Malta is niet echt rijk nee. Modaal salaris is 900 euro netto.quote:
in Dublinquote:
Dus hij stinkt naar frituur?quote:
Mij en nog wat andere 30+ mannen met een dikke portemonnee.quote:
Damn das echt niet veel nee.. Maar kost daar ook minder natuurlijk (neem ik aan)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Malta is niet echt rijk nee. Modaal salaris is 900 euro netto.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loving it...![]()
*proest* dat wordt mijn huur ongeveerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar kom je in veel landen niet van rondquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bankiers zijn de witteboordencriminelen heb ik vanmorgen gelezenquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:17 schreef Techno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loving it...![]()
You can call me Tonyquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bankiers zijn de witteboordencriminelen heb ik vanmorgen gelezen
Heb ik je op je piemeltje getrapt?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mij en nog wat andere 30+ mannen met een dikke portemonnee.
Stommerd
Ik verwacht tieten-foto's in mijn mail ter compensatie!
Ja, dat klopt. Maar voor dat salaris kun je toch niet echt rondkomen, vooral als je getrouwd bent en afhankelijk bent van 1 salaris. Het is hier toch nog best wel ouderwets, veel vrouwen worden huisvrouw zodra ze kinderen hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:16 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Damn das echt niet veel nee.. Maar kost daar ook minder natuurlijk (neem ik aan)
Neukuh. neukuhquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar voor dat salaris kun je toch niet echt rondkomen, vooral als je getrouwd bent en afhankelijk bent van 1 salaris. Het is hier toch nog best wel ouderwets, veel vrouwen worden huisvrouw zodra ze kinderen hebben.
Maar alle drama terzijde; ik kan hier dus onbezorgd feesten!
Alleen heb je op Malta na een paar weken alle potentieeltjes wel gezienquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:19 schreef Barbusse het volgende:
Dat is altijd een pluspunt! Party on! zeg ik dan maarquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar voor dat salaris kun je toch niet echt rondkomen, vooral als je getrouwd bent en afhankelijk bent van 1 salaris. Het is hier toch nog best wel ouderwets, veel vrouwen worden huisvrouw zodra ze kinderen hebben.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
PIEMELTJE????????????????????????????![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
PIEMELTJE????????????????????????????![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:25 schreef Godtje het volgende:
[..]The horrorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:25 schreef Godtje het volgende:
[..]Dat is wel echt een speldenknopjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trekt wel vrouwen aan.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Trekt wel vrouwen aan.Hij wel... de klootzak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je hier een luxe penthouse voorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*proest* dat wordt mijn huur ongeveer
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alleen heb je op Malta na een paar weken alle potentieeltjes wel gezien
Oh wacht. Nietsvermoedende toeristen!
Je hebt altijd baas boven baasquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pfff, alleen omdat ik geen FOK! piemellengte heb
Over bizar gesprokenquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Over bizar gesprokenIk moet eigenlijk niet klikken, maar ik doe het toch en wat ik zag was... Fascinerend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ziet dat mens eruit van onder
JE raakt hem in elk geval niet kwijt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk niet klikken, maar ik doe het toch en wat ik zag was... Fascinerend?
Wat ziet dat mens eruit van onder
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Wie?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan krijg je hier verhalen van de vrouwelijke SSB
Denk niet dat dat problemen geeftquote:
Naaienquote:
So_Sureal_Baby/Kudfokkerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Denk niet dat dat problemen geeft
Oh die. Maar wat heeft dat met scheuren te maken?quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
NaaienFaal plaatje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Durf al niet eens meer te kijken.. Na het eerste spoilerplaatjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh die. Maar wat heeft dat met scheuren te maken?
[..]
Faal plaatje...
Oh, het plaatje doet 't niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:46 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Durf al niet eens meer te kijken.. Na het eerste spoilerplaatje..
De baas zal het maar zien
Waarom denk je dat het in een spoiler staat?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:46 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Die had ooit zijn toompje gescheurd en vertelde dat uitgebreid op FOKquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh die. Maar wat heeft dat met scheuren te maken?
[..]
Faal plaatje...
Staat ook wel vaker wat anders toch? Hoeft niet perse een plaatje te zijn..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het in een spoiler staat?
Omgquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die had ooit zijn toompje gescheurd en vertelde dat uitgebreid op FOK
Oh, hoe kan je dat zien? Want al die andere plaatjes doen het welquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, geblockt door proxy. Volgens mij moet ik dankbaar zijn
Dat zie je dan wel hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, hoe kan je dat zien? Want al die andere plaatjes doen het wel
Daarom blokkeer ik hier standaard alle plaatjes behalve die op het domein fok.nl.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:46 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Het kwam hier op neerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, hoe kan je dat zien? Want al die andere plaatjes doen het wel
Oh. Dan doet 't plaatje het gewoon niet.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het kwam hier op neerOh, ziet er gezellig uit jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan je zometeen de hele dag lekker onbezorgd thuis FOK!ken!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:58 schreef Mystikvm het volgende:
Hier wordt elke proxymelding gelogd voor 'managementrapportages'. Ik merk het wel wanneer mijn leidinggevende een ernstig gesprek met mij wil voeren
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:58 schreef Mystikvm het volgende:
Hier wordt elke proxymelding gelogd voor 'managementrapportages'. Ik merk het wel wanneer mijn leidinggevende een ernstig gesprek met mij wil voeren
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het kwam hier op neerEn die blockte hij dan weer niet. Omringd door collega's was dat even een zenuwachtig momentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En pizza eten en Euroshopperbier drinken omdat ik toch geen geld heb om de deur uit te gaan. Mooie tijden worden datquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan kan je zometeen de hele dag lekker onbezorgd thuis FOK!ken!
Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En pizza eten en Euroshopperbier drinken omdat ik toch geen geld heb om de deur uit te gaan. Mooie tijden worden dat
Nog beter uitgevoerdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Dan doet 't plaatje het gewoon niet.
[..]
Oh, ziet er gezellig uit ja
De hemel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En pizza eten en Euroshopperbier drinken omdat ik toch geen geld heb om de deur uit te gaan. Mooie tijden worden dat
Of naar Nick en Simonquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:05 schreef stbabylon het volgende:
"Want toen Jaspers hypotheek afliep heeft hij niet zomaar een nieuwe afgesloten. Neehee, Jasper is gaan shoppen"
WAT EEN GRAFRECLAME
Smoel houwe twijfelkut!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je moet Goddomme je smerige heterobek dichthouden!
Jij zou echt eens in je reet genomen moeten worden door een neger. Dan weet je ook eens wat dat is!quote:
Bi-seksuelen benaderen de liefde als een goed bedrijf. Doelgroep vergroten voor winstmaximalisatie.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bi-seksuelen benaderen de liefde als een goed bedrijf. Doelgroep vergroten voor winstmaximalisatie.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij zou echt eens in je reet genomen moeten worden door een neger. Dan weet je ook eens wat dat is!
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog beter uitgevoerdBriljant ja! Dat is nog eens een kuisheidsgordel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Het is ook niet goed voor me, ik word er verdrietig van.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:17 schreef rival het volgende:
en maar blijven klikken op die spoilers van Godtje
Ja hier ook, en elke keer heb ik er weer spijt vanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:17 schreef rival het volgende:
goedmakertjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hier ook, en elke keer heb ik er weer spijt van
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
goedmakertjeFailedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waarom ogen dicht? ang3l is er al hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
Snel mijn ogen dicht en dromen van wat moois
Ja, mooi tochquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:17 schreef rival het volgende:
ik zie emquote:
Ik denk dat je voornamelijk genegeerd zult worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:24 schreef whaduppp het volgende:
Eerst wat aanpappen en eindeloos smsen en msn'en, en daarna 3 leuke dates met 2 leuke kusen erin. Vervolgens ineens een stuk minder, en een beetje stoer lopen doen.
Heb ik recht om hier te komen klagen?
Ik wil 't juist wel zienquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
erg toch juist, ik weet gewoon dat ik het niet wil zien
waarom klagen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:24 schreef whaduppp het volgende:
Eerst wat aanpappen en eindeloos smsen en msn'en, en daarna 3 leuke dates met 2 leuke kusen erin. Vervolgens ineens een stuk minder, en een beetje stoer lopen doen.
Nee, klagen is sowieso uit den boze. Dat doe je maar in je eigen tijd. Zo 2009 dat klagen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:24 schreef whaduppp het volgende:
waarom ben je niet ff langs gekomen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:29 schreef Nouk84 het volgende:
Zo, ik en m'n trailertrash outfit zijn weer thuis..
Je 'ligt' niet op de routequote:
Ik ook. Toch klik ik gewoonquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
op zich ben ik ook nieuwsgierig maar zit op werk
Ik zou het in mijn verweer gooien op geestelijke afwijking, mocht ik daardoor ontslagen wordenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
Er wordt nog eens iemand ontslagen, en dan alleen maar vanwege de plaatjes van Godt
Als mensen de hele tijd die smerigheid zitten te kijken onder werktijd is dat hun verdiende loon.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
Er wordt nog eens iemand ontslagen, en dan alleen maar vanwege de plaatjes van Godt
die geestelijke afwijking geven ze zelf wel als reden als je zegt dat het door Godt komtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het in mijn verweer gooien op geestelijke afwijking, mocht ik daardoor ontslagen worden
Jij zoekt er zelfs naar..... of ben je niet aant werk?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als mensen de hele tijd die smerigheid zitten te kijken onder werktijd is dat hun verdiende loon.
Kijk aanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
die geestelijke afwijking geven ze zelf wel als reden als je zegt dat het door Godt komt
Ik denk dat de gemiddelde baas de vele uren op FOK veel erger vind dat af en toe zo'n plaatjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
Werkenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
Jij zoekt er zelfs naar..... of ben je niet aant werk?
Handig zo'n wandelend wetboekquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk aanGeestelijk ziek, geen rechtsgeldig ontslag
en toch he... komen er zoveel mensen dagelijks mee weg... de werkgevers moesten eens wetenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde baas de vele uren op FOK veel erger vind dat af en toe zo'n plaatje
De hele dagquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
dronk je dan van te voren of op je werk?
ik versta geen buitenlands, helaasj.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
De hele dag
Hier heb je een goed nummer om je algehel niveau wat op te krikken
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bi-seksuelen benaderen de liefde als een goed bedrijf. Doelgroep vergroten voor winstmaximalisatie.
Geil nummer blijft hetquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
De hele dag
Hier heb je een goed nummer om je algehel niveau wat op te krikken
Plaatje is geblokkeerd voor mijquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
op zich ben ik ook nieuwsgierig maar zit op werk
Die komt op LLquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geil nummer blijft het
Agnes Obel op drei FM nu
Daar is dit forum toch voorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, klagen is sowieso uit den boze. Dat doe je maar in je eigen tijd. Zo 2009 dat klagen.
Gewoon je verdriet verdrinken, net als de rest hierquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:58 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Daar is dit forum toch voor
Wat moet ik dan doen?
relativeren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:58 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen?
Naaktpic's toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
relativeren.
maar begin eens met wat meer details
License to drinkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon je verdriet verdrinken, net als de rest hier
Klagen =/= kansloos.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:58 schreef whaduppp het volgende:
Wat moet ik dan doen?
Op het terras graag.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon je verdriet verdrinken, net als de rest hier
En dat kan niet omdat?quote:
+1quote:
Ik heb me geschoren!quote:
Werk. Of wat ervoor door moet gaan.quote:
Barneyquote:
Wat voor details?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
relativeren.
maar begin eens met wat meer details
Dat dacht ik!quote:
Watertornadoquote:
quote:
Jaaaaaaaaaaaaaa! Barney Stinson = Legen... wait for it...quote:
Oehquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb me geschoren!![]()
[..]
Werk. Of wat ervoor door moet gaan.
Accountmanager? Heb je die nodig dan? Ben je eigenlijk al op alle sollicitaties geweest?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Watertornado![]()
Ik ging net naar de ABN om wat zaken te regelen, nu heb ik een account manager gekregen
of je bent homo, of je moet afkommen met die naaktpics....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:04 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Wat voor details?
Hij was eerst constant initiatief aan het nemen enzo (ofja, hy sprak als eerst op msn en dan honderduit, en smsjes sturen.) Maarja, ik ook wel eens.
En nu doet hij alsof hij de man is ofzo, mogool.
Hoe zit dat toch met mannen?
ja, dat zegt rival ook steedsquote:
Heb je t gemist?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Accountmanager? Heb je die nodig dan? Ben je eigenlijk al op alle sollicitaties geweest?
Waarom is dat nou weer of/of en niet of/en?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
of je bent homo, of je moet afkommen met die naaktpics....
Past ´ie in een koffer en kan hij mee naar Ierland?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Watertornado![]()
Ik ging net naar de ABN om wat zaken te regelen, nu heb ik een account manager gekregen
Zet dat dan goed in je profielquote:
Niet nodig, ik mag em mailenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Past ´ie in een koffer en kan hij mee naar Ierland?
Je hoeft niet meer de solliciteren maar gelijk aanschuiven?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je t gemist?23 mei wordt ik op het EMEA hoofdkantoor verwacht bij m'n nieuwe werkgever
En tik goddomme normaalquote:
wees blij dat ik een keer niet over je telefoon begin jaquote:
omdat het kan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom is dat nou weer of/of en niet of/en?
Smerigheid troef. Gelukkig wordt het in Tenessee binnenkort zelfs verboden er alleen al over te praten, dus ga ik daar maar wonen!quote:
Jij vind het sexy dat ik op kantoor zit?quote:
Als jij dat zo op wilt vattenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij vind het sexy dat ik op kantoor zit?
IK WIL OOK EYECANDY!!!!!!!!!!!!quote:
Als ze dat al sexy vindt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh daar ben ik ondertussen wel overheen hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wees blij dat ik een keer niet over je telefoon begin ja
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
Oh daar ben ik ondertussen wel overheen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Het ging nog mooier, ik zou 3 gesprekken hebben, de 1e van 45min. Na 20min had ze geen vragen meerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hoeft niet meer de solliciteren maar gelijk aanschuiven?
Ik doe raar geloof ikquote:
Ja, want in mijn hoofd zit je daar naakt, met alleen een stropdas om.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
Oh daar ben ik ondertussen wel overheen hoorHeb je je huidige voormalige telefoon laten waterboarden in de Amsterdamse grachten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Dat ook. Ik was de afgelopen 6 dagen bij jou in de buurtquote:
Jamaar ik, duhquote:
Ikke nie snapquote:
Weet je wat je allemaal voor spannends kan doen op kantoor?quote:
Nee, laten slipstreamen op de A2quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je je huidige voormalige telefoon laten waterboarden in de Amsterdamse grachten?
Fokkenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je wat je allemaal voor spannends kan doen op kantoor?
Oooh tsjillie man! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het ging nog mooier, ik zou 3 gesprekken hebben, de 1e van 45min. Na 20min had ze geen vragen meerDat was om half 11 's ochtends. Om 15u dezelfde dag (afgelopen vrijdag) bellen ze dat ze me een aanbod willen doen
![]()
De 1e keer dat ik van die functie hoorde was 5 dagen daarvoorandere procedures liepen minimaal 2mdn
Gister ben ik weer lekker aan het BrewDog gegaan.quote:
En dan niet eens even aan komenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ook. Ik was de afgelopen 6 dagen bij jou in de buurt
Nou, de nietmachine!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je wat je allemaal voor spannends kan doen op kantoor?
Heul spannend inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |