Ik zou het in mijn verweer gooien op geestelijke afwijking, mocht ik daardoor ontslagen wordenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
Er wordt nog eens iemand ontslagen, en dan alleen maar vanwege de plaatjes van Godt
Als mensen de hele tijd die smerigheid zitten te kijken onder werktijd is dat hun verdiende loon.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
Er wordt nog eens iemand ontslagen, en dan alleen maar vanwege de plaatjes van Godt
die geestelijke afwijking geven ze zelf wel als reden als je zegt dat het door Godt komtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het in mijn verweer gooien op geestelijke afwijking, mocht ik daardoor ontslagen worden
Jij zoekt er zelfs naar..... of ben je niet aant werk?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als mensen de hele tijd die smerigheid zitten te kijken onder werktijd is dat hun verdiende loon.
Kijk aanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
die geestelijke afwijking geven ze zelf wel als reden als je zegt dat het door Godt komt
Ik denk dat de gemiddelde baas de vele uren op FOK veel erger vind dat af en toe zo'n plaatjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
Werkenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
Jij zoekt er zelfs naar..... of ben je niet aant werk?
Handig zo'n wandelend wetboekquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk aanGeestelijk ziek, geen rechtsgeldig ontslag
en toch he... komen er zoveel mensen dagelijks mee weg... de werkgevers moesten eens wetenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde baas de vele uren op FOK veel erger vind dat af en toe zo'n plaatje
De hele dagquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
dronk je dan van te voren of op je werk?
ik versta geen buitenlands, helaasj.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
De hele dag
Hier heb je een goed nummer om je algehel niveau wat op te krikken
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bi-seksuelen benaderen de liefde als een goed bedrijf. Doelgroep vergroten voor winstmaximalisatie.
Geil nummer blijft hetquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
De hele dag
Hier heb je een goed nummer om je algehel niveau wat op te krikken
Plaatje is geblokkeerd voor mijquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
op zich ben ik ook nieuwsgierig maar zit op werk
Die komt op LLquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geil nummer blijft het
Agnes Obel op drei FM nu
Daar is dit forum toch voorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, klagen is sowieso uit den boze. Dat doe je maar in je eigen tijd. Zo 2009 dat klagen.
Gewoon je verdriet verdrinken, net als de rest hierquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:58 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Daar is dit forum toch voor
Wat moet ik dan doen?
relativeren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:58 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen?
Naaktpic's toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
relativeren.
maar begin eens met wat meer details
License to drinkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon je verdriet verdrinken, net als de rest hier
Klagen =/= kansloos.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:58 schreef whaduppp het volgende:
Wat moet ik dan doen?
Op het terras graag.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon je verdriet verdrinken, net als de rest hier
En dat kan niet omdat?quote:
+1quote:
Ik heb me geschoren!quote:
Werk. Of wat ervoor door moet gaan.quote:
Barneyquote:
Wat voor details?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
relativeren.
maar begin eens met wat meer details
Dat dacht ik!quote:
Watertornadoquote:
quote:
Jaaaaaaaaaaaaaa! Barney Stinson = Legen... wait for it...quote:
Oehquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb me geschoren!![]()
[..]
Werk. Of wat ervoor door moet gaan.
Accountmanager? Heb je die nodig dan? Ben je eigenlijk al op alle sollicitaties geweest?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Watertornado![]()
Ik ging net naar de ABN om wat zaken te regelen, nu heb ik een account manager gekregen
of je bent homo, of je moet afkommen met die naaktpics....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:04 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Wat voor details?
Hij was eerst constant initiatief aan het nemen enzo (ofja, hy sprak als eerst op msn en dan honderduit, en smsjes sturen.) Maarja, ik ook wel eens.
En nu doet hij alsof hij de man is ofzo, mogool.
Hoe zit dat toch met mannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |