waarom klagen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:24 schreef whaduppp het volgende:
Eerst wat aanpappen en eindeloos smsen en msn'en, en daarna 3 leuke dates met 2 leuke kusen erin. Vervolgens ineens een stuk minder, en een beetje stoer lopen doen.
Heb ik recht om hier te komen klagen?
Nee, klagen is sowieso uit den boze. Dat doe je maar in je eigen tijd. Zo 2009 dat klagen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:24 schreef whaduppp het volgende:
Eerst wat aanpappen en eindeloos smsen en msn'en, en daarna 3 leuke dates met 2 leuke kusen erin. Vervolgens ineens een stuk minder, en een beetje stoer lopen doen.
Heb ik recht om hier te komen klagen?
waarom ben je niet ff langs gekomen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:29 schreef Nouk84 het volgende:
Zo, ik en m'n trailertrash outfit zijn weer thuis..
Je 'ligt' niet op de routequote:
Ik ook. Toch klik ik gewoonquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
op zich ben ik ook nieuwsgierig maar zit op werk
Ik zou het in mijn verweer gooien op geestelijke afwijking, mocht ik daardoor ontslagen wordenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
Er wordt nog eens iemand ontslagen, en dan alleen maar vanwege de plaatjes van Godt
Als mensen de hele tijd die smerigheid zitten te kijken onder werktijd is dat hun verdiende loon.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
Er wordt nog eens iemand ontslagen, en dan alleen maar vanwege de plaatjes van Godt
die geestelijke afwijking geven ze zelf wel als reden als je zegt dat het door Godt komtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het in mijn verweer gooien op geestelijke afwijking, mocht ik daardoor ontslagen worden
Jij zoekt er zelfs naar..... of ben je niet aant werk?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als mensen de hele tijd die smerigheid zitten te kijken onder werktijd is dat hun verdiende loon.
Kijk aanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
die geestelijke afwijking geven ze zelf wel als reden als je zegt dat het door Godt komt
Ik denk dat de gemiddelde baas de vele uren op FOK veel erger vind dat af en toe zo'n plaatjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
Werkenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
Jij zoekt er zelfs naar..... of ben je niet aant werk?
Handig zo'n wandelend wetboekquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk aanGeestelijk ziek, geen rechtsgeldig ontslag
en toch he... komen er zoveel mensen dagelijks mee weg... de werkgevers moesten eens wetenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde baas de vele uren op FOK veel erger vind dat af en toe zo'n plaatje
De hele dagquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
dronk je dan van te voren of op je werk?
ik versta geen buitenlands, helaasj.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
De hele dag
Hier heb je een goed nummer om je algehel niveau wat op te krikken
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bi-seksuelen benaderen de liefde als een goed bedrijf. Doelgroep vergroten voor winstmaximalisatie.
Geil nummer blijft hetquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
De hele dag
Hier heb je een goed nummer om je algehel niveau wat op te krikken
Plaatje is geblokkeerd voor mijquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
op zich ben ik ook nieuwsgierig maar zit op werk
Die komt op LLquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geil nummer blijft het
Agnes Obel op drei FM nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |