Oh die. Maar wat heeft dat met scheuren te maken?quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
NaaienFaal plaatje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Durf al niet eens meer te kijken.. Na het eerste spoilerplaatjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh die. Maar wat heeft dat met scheuren te maken?
[..]
Faal plaatje...
Oh, het plaatje doet 't niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:46 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Durf al niet eens meer te kijken.. Na het eerste spoilerplaatje..
De baas zal het maar zien
Waarom denk je dat het in een spoiler staat?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:46 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Die had ooit zijn toompje gescheurd en vertelde dat uitgebreid op FOKquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh die. Maar wat heeft dat met scheuren te maken?
[..]
Faal plaatje...
Staat ook wel vaker wat anders toch? Hoeft niet perse een plaatje te zijn..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het in een spoiler staat?
Omgquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die had ooit zijn toompje gescheurd en vertelde dat uitgebreid op FOK
Oh, hoe kan je dat zien? Want al die andere plaatjes doen het welquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, geblockt door proxy. Volgens mij moet ik dankbaar zijn
Dat zie je dan wel hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, hoe kan je dat zien? Want al die andere plaatjes doen het wel
Daarom blokkeer ik hier standaard alle plaatjes behalve die op het domein fok.nl.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:46 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Het kwam hier op neerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, hoe kan je dat zien? Want al die andere plaatjes doen het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh. Dan doet 't plaatje het gewoon niet.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het kwam hier op neerOh, ziet er gezellig uit jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dan kan je zometeen de hele dag lekker onbezorgd thuis FOK!ken!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:58 schreef Mystikvm het volgende:
Hier wordt elke proxymelding gelogd voor 'managementrapportages'. Ik merk het wel wanneer mijn leidinggevende een ernstig gesprek met mij wil voeren
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:58 schreef Mystikvm het volgende:
Hier wordt elke proxymelding gelogd voor 'managementrapportages'. Ik merk het wel wanneer mijn leidinggevende een ernstig gesprek met mij wil voeren
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het kwam hier op neerEn die blockte hij dan weer niet. Omringd door collega's was dat even een zenuwachtig momentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En pizza eten en Euroshopperbier drinken omdat ik toch geen geld heb om de deur uit te gaan. Mooie tijden worden datquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan kan je zometeen de hele dag lekker onbezorgd thuis FOK!ken!
Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En pizza eten en Euroshopperbier drinken omdat ik toch geen geld heb om de deur uit te gaan. Mooie tijden worden dat
Nog beter uitgevoerdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Dan doet 't plaatje het gewoon niet.
[..]
Oh, ziet er gezellig uit ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hemel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En pizza eten en Euroshopperbier drinken omdat ik toch geen geld heb om de deur uit te gaan. Mooie tijden worden dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |