Of naar Nick en Simonquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:05 schreef stbabylon het volgende:
"Want toen Jaspers hypotheek afliep heeft hij niet zomaar een nieuwe afgesloten. Neehee, Jasper is gaan shoppen"
WAT EEN GRAFRECLAME
Smoel houwe twijfelkut!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je moet Goddomme je smerige heterobek dichthouden!
Jij zou echt eens in je reet genomen moeten worden door een neger. Dan weet je ook eens wat dat is!quote:
Bi-seksuelen benaderen de liefde als een goed bedrijf. Doelgroep vergroten voor winstmaximalisatie.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bi-seksuelen benaderen de liefde als een goed bedrijf. Doelgroep vergroten voor winstmaximalisatie.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij zou echt eens in je reet genomen moeten worden door een neger. Dan weet je ook eens wat dat is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog beter uitgevoerdBriljant ja! Dat is nog eens een kuisheidsgordel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Het is ook niet goed voor me, ik word er verdrietig van.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:17 schreef rival het volgende:
en maar blijven klikken op die spoilers van Godtje
Ja hier ook, en elke keer heb ik er weer spijt vanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:17 schreef rival het volgende:
goedmakertjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hier ook, en elke keer heb ik er weer spijt van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
goedmakertjeFailedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waarom ogen dicht? ang3l is er al hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
Snel mijn ogen dicht en dromen van wat moois
Ja, mooi tochquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:17 schreef rival het volgende:
ik zie emquote:
Ik denk dat je voornamelijk genegeerd zult worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:24 schreef whaduppp het volgende:
Eerst wat aanpappen en eindeloos smsen en msn'en, en daarna 3 leuke dates met 2 leuke kusen erin. Vervolgens ineens een stuk minder, en een beetje stoer lopen doen.
Heb ik recht om hier te komen klagen?
Ik wil 't juist wel zienquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
erg toch juist, ik weet gewoon dat ik het niet wil zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |