Maar mijn vader werkt bij de McDonaldsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik verdien evenveel als een advocaat of bankmanager hier
What comes around, goes aroundquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, ik laat wat weg waarmee ik via via via via jou schijn te beledigen, en nu gooi jij er gewoon keihard een belediging tegen mij in
Mag ik je aanraken?quote:
Verdienen hun daar dan zo weinig??quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik verdien evenveel als een advocaat of bankmanager hier
Ik vergat jou voor de lol gewoon evenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik liet alleen wat weg. Stomme kuthoer
Product Development voor Nederland bij een groot IT bedrijf.quote:
Waar?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Product Development voor Nederland bij een groot IT bedrijf.
Malta is niet echt rijk nee. Modaal salaris is 900 euro netto.quote:
in Dublinquote:
Dus hij stinkt naar frituur?quote:
Mij en nog wat andere 30+ mannen met een dikke portemonnee.quote:
Damn das echt niet veel nee.. Maar kost daar ook minder natuurlijk (neem ik aan)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Malta is niet echt rijk nee. Modaal salaris is 900 euro netto.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loving it...![]()
*proest* dat wordt mijn huur ongeveerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar kom je in veel landen niet van rondquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bankiers zijn de witteboordencriminelen heb ik vanmorgen gelezenquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:17 schreef Techno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loving it...![]()
You can call me Tonyquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bankiers zijn de witteboordencriminelen heb ik vanmorgen gelezen
Heb ik je op je piemeltje getrapt?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mij en nog wat andere 30+ mannen met een dikke portemonnee.
Stommerd
Ik verwacht tieten-foto's in mijn mail ter compensatie!
Ja, dat klopt. Maar voor dat salaris kun je toch niet echt rondkomen, vooral als je getrouwd bent en afhankelijk bent van 1 salaris. Het is hier toch nog best wel ouderwets, veel vrouwen worden huisvrouw zodra ze kinderen hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:16 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Damn das echt niet veel nee.. Maar kost daar ook minder natuurlijk (neem ik aan)
Neukuh. neukuhquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar voor dat salaris kun je toch niet echt rondkomen, vooral als je getrouwd bent en afhankelijk bent van 1 salaris. Het is hier toch nog best wel ouderwets, veel vrouwen worden huisvrouw zodra ze kinderen hebben.
Maar alle drama terzijde; ik kan hier dus onbezorgd feesten!
Alleen heb je op Malta na een paar weken alle potentieeltjes wel gezienquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:19 schreef Barbusse het volgende:
Maar alle drama terzijde; ik kan hier dus onbezorgd feesten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |