quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:56 schreef Techno het volgende:
Ik ben 12, wat is dit?SPOILER: Ouch ;(Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's wat pa zegtquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Iemand zin om naar een gala te gaan 19 mei?Jij betaalt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand zin om naar een gala te gaan 19 mei?Dat je als eerste aan Singles denkt is geen complimentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Drink dan gewoon niet.quote:
Sinds?quote:
Iemand zin om naar een gala te gaan 19 mei?Ik date niet met RotterdammersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
Iemand zin om naar een gala te gaan 19 mei?Geen foto's of leedtijd in je FoBo. Pass!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja weet ik veel, die Russische meuk zit geen smaak aan zegt ie.quote:
Staat toch duidelijk 1994quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen foto's of leedtijd in je FoBo. Pass!
Iemand zin om naar een gala te gaan 19 mei?Ik wil wel naar een galaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar niet met jou en ook niet op 19 mei
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Geboortedatum 02-01-1994quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:02 schreef stbabylon het volgende:
Geen foto's of leedtijd in je FoBo. Pass!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |