Heldinquote:Op maandag 9 mei 2011 19:53 schreef Ascendancy het volgende:
Wat een verhaal.
Weet niet wat ik er van moet denken.
Kan het mij wel indenken...quote:Op maandag 9 mei 2011 19:53 schreef Ascendancy het volgende:
Wat een verhaal.
Ja, maar eigen rechter spelen is niet de bedoeling, want dan krijg je geen grens meer.quote:
Dus jij hebt liever een situatie waarin de rechtspraak ondergeschikt is aan emoties?quote:
Zwaar verhaal idd...quote:Op maandag 9 mei 2011 19:53 schreef Ascendancy het volgende:
Wat een verhaal.
Dat misbruik was vast en zeker ook niet de bedoeling.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja, maar eigen rechter spelen is niet de bedoeling, want dan krijg je geen grens meer.
Ik heb een edit gedaan en er aan toegevoegd dat ze wel gezorgd heeft dat haar kinderen geen moeder meer hebben..quote:Op maandag 9 mei 2011 19:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dus jij hebt liever een situatie waarin de rechtspraak ondergeschikt is aan emoties?
Rechters hebben dit ook niet meegemaakt, toch MOETEN ze daar over oordelen...quote:Op maandag 9 mei 2011 19:56 schreef JimboSlice het volgende:
Ik denk niet dat je hier over kan oordelen (eigen rechter enzovoort) totdat je het zelf mee hebt gemaakt.
Dat zeg ik ook niet. Maar je moet het eerst onderzoeken en niet dit. In emoties is informatie moeilijk te ordenen, waardoor je niet de echte waarheid ziet. Daarom moet er objectief naar gekeken worden.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat misbruik was vast en zeker ook niet de bedoeling.
Je hebt wel gelijk, maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |