You'll, niet You.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:41 schreef Zorro het volgende:
Nederlanders kunnen geen YNWA zingen. Ipv You never walk alone (lang gerekt) zingen ze You never walk alone, alone.Verkrachting
Edit: Jinxed itNu doen ze het een keer wel goed
Voorspellingen: 5 euro.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Twente was vanaf even na de 1-0 veruit de betere ploeg. Positiespel, passing, beweging: alles klopte, alleen een beetje geluk ontbrak. En dat had Ajax nu net wel..
Ik zeg 2-2 en Twente wint in 117e minuut verlenging door een goal van Iniesta...
Als je daarvoor gaat fluiten krijg je een akelige wedstrijdquote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef vaagjunior het volgende:
3e fout van blom: elleboogje van ruiz in de nek van vertonghen mag ook.
quote:
Insinueren dat Groningen van PSV verliestquote:Op zondag 8 mei 2011 20:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hehehe... AJAX gaat 3e worden. Ik voel het!
O elleboog tegen vertonghen mag wel maar tegen die rode neuzen van twente nietquote:Op zondag 8 mei 2011 20:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Als je daarvoor gaat fluiten krijg je een akelige wedstrijd
Ja, inderdaad. Ook superslecht.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef vaagjunior het volgende:
Denk het niet. Zie Ajax niet winnen van Twente.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:44 schreef krokdown het volgende:
ik heb er behoorlijk veel vertrouwen in dat Ajax volgende week hun derde ster binnen halen!
zeg ik dat?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:45 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
O elleboog tegen vertonghen mag wel maar tegen die rode neuzen van twente niet
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Insinueren dat Groningen van PSV verliest
Zo fluit je de wedstrijd kapot. Maar de klap die Vertonghen gaf kan gewoon niet. Het is toch geen bokswedstrijd.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef vaagjunior het volgende:
Jonguh,, jij moet een account openen op Betfair..quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:45 schreef onlogisch het volgende:
KNMI geeft weeralarm af! Regio Amsterdam. Huilbuien!
sorry, kon het niet laten
Zeker, spannende finalequote:Op zondag 8 mei 2011 20:47 schreef BrandX het volgende:
Ach, de uitslag staat, valt niet meer te veranderen. Het was in ieder geval een mooie pot van beide kanten, mooie pot bekervoetbal, zoals bekervoetbal moet zijn
Hulde wat dat betreft voor beide ploegen
In de rust is het nog geknipt.quote:
10 Feyenoord 33 12 7 14 43 52 - 53quote:Op zondag 8 mei 2011 20:45 schreef onlogisch het volgende:
Potverdikkie!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jonguh,, jij moet een account openen op Betfair..
Met 5 euro en deze voorspelling had je dit jaar niet meer hoeven te werken.
Ik heb echt leuke bedragen gewonnen met zinloze voorspellingen
Een volgende keer alleen liever geen verlenging, dat maakt het té spannendquote:Op zondag 8 mei 2011 20:47 schreef BrandX het volgende:
Ach, de uitslag staat, valt niet meer te veranderen. Het was in ieder geval een mooie pot van beide kanten, mooie pot bekervoetbal, zoals bekervoetbal moet zijn
Ajax1.nl tweete dat vanmiddag over Enschedequote:Op zondag 8 mei 2011 20:45 schreef onlogisch het volgende:
Ah de eerste vrouw in het topic, en gelijk de genuanceerde mening. Daar ben ik wel allergisch voor als de wedstrijd net is gespeeldquote:Op zondag 8 mei 2011 20:47 schreef BrandX het volgende:
Dat kan nietquote:Op zondag 8 mei 2011 20:48 schreef MaLo het volgende:
[..]
Een volgende keer alleen liever geen verlenging, dat maakt het té spannend
Daar zijn de regendansen gedaan van vreugde. Geen nacompetitiequote:
ik post al de hele tijd mee, blindequote:Op zondag 8 mei 2011 20:48 schreef svefn het volgende:
[..]
Ah de eerste vrouw in het topic, en gelijk de genuanceerde mening. Daar ben ik wel allergisch voor als de wedstrijd net is gespeeld
quote:@VID - Verkeersinformatiedienst
Twente wint. Dat betekent ongetwijfeld verkeershinder op de A1 later vanavond of vannacht door supporters die Twente inhalen.
En ik ben ook een vrouwtjequote:
is er al gekookt? Is de afwas al gedaan?quote:
Tis een schande hequote:Op zondag 8 mei 2011 20:48 schreef iBenny het volgende:
@VID - Verkeersinformatiedienst
Twente wint. Dat betekent ongetwijfeld verkeershinder op de A1 later vanavond of vannacht door supporters die Twente inhalen.
Prima hoorquote:
Ja echt he zeggen dat ajax domineerdequote:Op zondag 8 mei 2011 20:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Welke wedstrijd heeft De Boer gekeken?
Tja, volgens mij was twente de hele verlenging nergens te zien op die onterechte overtreding naquote:Op zondag 8 mei 2011 20:51 schreef Geo3kant het volgende:
Gedomineerd.. zet je roze bril af![]()
.. twente was 100% de beste partij op de eerste verlenging na.. maar toen liet Twente het ook toe.
Jep, mijn man heeft zijn werk goed gedaan vandaagquote:Op zondag 8 mei 2011 20:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
is er al gekookt? Is de afwas al gedaan?
Wat een mietjequote:Op zondag 8 mei 2011 20:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jep, mijn man heeft zijn werk goed gedaan vandaag.
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:45 schreef onlogisch het volgende:
Dezelfde als Heitinga.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Welke wedstrijd heeft De Boer gekeken?
dominantie?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:51 schreef Friek_ het volgende:
Ah, daar is Frank de Boer om te zeggen dat ze het spel 'domineerden'. Van 2-0 naar 2-3 is inderdaad het toonbeeld van dominantie.
Ik ben voor ajax.. maar nu kreeg ik toch weer een glimlach op mijn gezicht..quote:Op zondag 8 mei 2011 20:45 schreef onlogisch het volgende:
Altijd smoesjes..quote:Op zondag 8 mei 2011 20:53 schreef MaLo het volgende:
Frank de Boer: volgende week de echte finale
Dat had hij écht niet gezegd als Ajax gewonnen had
Ze zijn afhankelijk van de scheidsrechter/knvbquote:Op zondag 8 mei 2011 20:51 schreef Geo3kant het volgende:
Kracht van twente.. ze zijn niet afhankelijk van 1 speler, Janssen speelde slecht vandaag.. en dan zo goed spelen
Onzin.. ja die vrije trap was onterecht, maar ik heb genoeg kaarten/overtredingen gezien in het voordeel van Ajax wat totaal niks was..quote:Op zondag 8 mei 2011 20:54 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Ze zijn afhankelijk van de scheidsrechter/knvb
Hij moet het haast wel zeggen met zijn verleden bij Ajax.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:57 schreef MaLo het volgende:
Johnny zet zijn geld op Ajax voor volgende week.
Ook totaal niet voorspelbaar die gast
Ik denk dat Sparta volgend jaar kampioen wordt, is ook al heel lang geledenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:58 schreef Robus het volgende:
Heitinga: Het is lang geleden dat Ajax kampioen is geworden dus ik denk dat ze kampioen worden...
En laten we niet vergeten dat de grootste scheidsrechter fout ooit debet is aan een beker voor Ajax, dus als één ploeg niet moet zeuren...quote:Op zondag 8 mei 2011 20:55 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Onzin.. ja die vrije trap was onterecht, maar ik heb genoeg kaarten/overtredingen gezien in het voordeel van Ajax wat totaal niks was..maargoed, ik snap je punt.
Bedankt voor je bijdrage, GTST begint straksquote:Op zondag 8 mei 2011 20:59 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik denk dat Sparta volgend jaar kampioen wordt, is ook al heel lang geleden
Jij moet helemaal je mondje dicht houden.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage, GTST begint straks
En wie mag jij dan wel wezen?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:02 schreef Temlin het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je mondje dicht houden.
Toch heeft MaLo gelijk, kampioen Jupiler leaguequote:Op zondag 8 mei 2011 21:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als je nou ff leest waar ik op reageerdequote:Op zondag 8 mei 2011 21:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hier delta4 voor Hoofdbureau, assistentie gevraagd het loopt uit de hand hierquote:Op zondag 8 mei 2011 21:02 schreef Temlin het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je mondje dicht houden.
Iig 1 club uit Rotterdam die daar kans op maaktquote:Op zondag 8 mei 2011 21:02 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Toch heeft MaLo gelijk, kampioen Jupiler league
Topic gaat te hardquote:Op zondag 8 mei 2011 21:03 schreef MaLo het volgende:
[..]
Als je nou ff leest waar ik op reageerde
Enfin, je hebt gelijk, ik ga er vantussen, nog ff buiten een wijntje drinken
Yep, ik zie Excelsior niet degraderen dit seizoenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iig 1 club uit Rotterdam die daar kans op maakt
Niet als ze tegen Zwolle moeten enzoquote:Op zondag 8 mei 2011 21:04 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Yep, ik zie Excelsior niet degraderen dit seizoen
Hoeven ze niet tegen. Zitten aan de andere kant van het schema en Zwolle haalt de finale niet.quote:
Eitje voor Excelsiorquote:Op zondag 8 mei 2011 21:05 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Hoeven ze niet tegen. Zitten aan de andere kant van het schema en Zwolle haalt de finale niet.
Edit: Veendam of Helmond Sport wordt de andere finalist
Heb je toch nog wat te vieren in R'dam dit jaarquote:Op zondag 8 mei 2011 21:10 schreef Lastpost het volgende:
Was wel een heerlijke wedstrijd om te bekijken zeg, de uiteindelijk winnaar kan me helemaal bekoren.
Zo is het maar net.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je toch nog wat te vieren in R'dam dit jaar
Zeker weten, alleen eerst voorbij de Eagles of Den Bosch..quote:
De blunder ligt toch meer bij het feit dat Janko ongelofelijk vrij mag inkoppen ?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:12 schreef JedimindhaX het volgende:
Leuke finale, tot de foute beslissing waar de 3-2 uit volgt. Een wedstrijd zal weer eens niet door een arbitrale blunder beslist worden.
Een blunder is een onterechte rode kaart of penalty geven, niet dit soort foutjesquote:Op zondag 8 mei 2011 21:12 schreef JedimindhaX het volgende:
Leuke finale, tot de foute beslissing waar de 3-2 uit volgt. Een wedstrijd zal weer eens niet door een arbitrale blunder beslist worden.
Makkelijk om iedere discutabele beslissing te noemen. Mogen we dan het doelpunt een verdedigende blunder noemen?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:12 schreef JedimindhaX het volgende:
Nee hoor, net als die 2-2 door een fout van Blom kwam. Niet dat Jantje stond te slapen en op 30 meter van Janssen stond te dekken.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
De blunder ligt toch meer bij het feit dat Janko ongelofelijk vrij mag inkoppen ?
Jank ook maar eens hier omquote:Op zondag 8 mei 2011 21:23 schreef JedimindhaX het volgende:
Jongens, eerlijk, als je niet kan zien dat het een foute beslissing is die hier de uitslag bepaalt kan je niet objectief naar een wedstrijd kijken cq. heb je geen verstand van voetbal.
Dat Janko vrij mag inkoppen is idd slecht, maar irrelevant.
Het was een blunder, een blunder hoeft niet altijd een onterechte rode kaart of penalty te zijn. "foutjes" mijn reet, dit was een doorslaggevende fout.
Het was daarbij makkelijk te zien dat het een vrije trap voor Ajax was. Die grensrechter staat op nog geen 5(?) meter. Je hele verhaal gaat hier dus niet op.
Ik ben nu klaar hier. Weer een wedstrijd beslist door een scheidsrechter. Leuk
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:23 schreef JedimindhaX het volgende:
Jongens, eerlijk, als je niet kan zien dat het een foute beslissing is die hier de uitslag bepaalt kan je niet objectief naar een wedstrijd kijken cq. heb je geen verstand van voetbal.
Dat Janko vrij mag inkoppen is idd slecht, maar irrelevant.
Het was een blunder, een blunder hoeft niet altijd een onterechte rode kaart of penalty te zijn. "foutjes" mijn reet, dit was een doorslaggevende fout.
Het was daarbij makkelijk te zien dat het een vrije trap voor Ajax was. Die grensrechter staat op nog geen 5(?) meter. Je hele verhaal gaat hier dus niet op.
Ik ben nu klaar hier. Weer een wedstrijd beslist door een scheidsrechter. Leuk
Dit, verdediging was een gatenkaas bij die goal.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En als ie er niet in gaat is het geen doorslaggevende fout maar een gewoon foutje? Hou nou toch op man ...
De blunder ligt meer bij het feit dat ze een vrije trap krijgen omdat ze vertonghen een elleboog geven. Lijkt me duidelijk, anders had Janko uberhaupt niet kunnen koppen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
De blunder ligt toch meer bij het feit dat Janko ongelofelijk vrij mag inkoppen ?
Natuurlijk. Is toch logisch? Als er een arbitrale dwaling is waar een goal uit voor komt, is het een doorslaggevende fout. Lijkt me redelijk logisch ja...quote:Op zondag 8 mei 2011 21:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En als ie er niet in gaat is het geen doorslaggevende fout maar een gewoon foutje? Hou nou toch op man ...
We missen iemand die elke wedstrijd rood krijgt?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:29 schreef Zwansen het volgende:
In de lucht werd Ajax sowieso keihard geowned. Ze missen een Ooijer.
Bel Jaap Stam even, die heeft volgende week nog wel een paar uurtjes overquote:Op zondag 8 mei 2011 21:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
We missen iemand die elke wedstrijd rood krijgt?
Jullie verdediging was de doorslaggevende foutquote:Op zondag 8 mei 2011 21:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
De blunder ligt meer bij het feit dat ze een vrije trap krijgen omdat ze vertonghen een elleboog geven. Lijkt me duidelijk, anders had Janko uberhaupt niet kunnen koppen.
Maar dat was ook niet zo handig nee.
[..]
Natuurlijk. Is toch logisch? Als er een arbitrale dwaling is waar een goal uit voor komt, is het een doorslaggevende fout. Lijkt me redelijk logisch ja...
Dat dus. Beker kan me gestolen worden.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:28 schreef Pedroso het volgende:
Zeker was het een geen overtreding tegen Ajax maar zulke dingen gebeuren in de wedstrijd.
Is geen excuus voor de makkelijke goal die Janko scoort. Maar beter nu dan volgende week.
Beker mogen ze overdwars inbrengen. Volgende week is de wedstrijd waar het om draait, winnen ze die dan is alles vergeten en vergeven.
Dankzij zo'n foutje is Nederland geen kampioen geworden.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Een blunder is een onterechte rode kaart of penalty geven, niet dit soort foutjes
Vertonghen en Alderweireld zijn 1.90quote:Op zondag 8 mei 2011 21:32 schreef Saekerhett het volgende:
Ik ben die mannetjes van 1.60 bij Ajax ook meer dan zat. Leuk dat ze snel een balletje kunnen tikken maar verdedigend is het zo verschrikkelijk slecht.
Dan had die vrije trap niet eens plaatsgevonden.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:34 schreef MaLo het volgende:
Als Ajax het geen 2-2 had laten worden maar Twente op de 0 had gehouden, was de (onterechte?) vrije trap na dat akkefietje met Janko niet eens meer genoemd.
Als als als.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:34 schreef MaLo het volgende:
Als Ajax het geen 2-2 had laten worden maar Twente op de 0 had gehouden, was de (onterechte?) vrije trap na dat akkefietje met Janko niet eens meer genoemd.
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:34 schreef MaLo het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:31 schreef genakt het volgende:
[..]
Jullie verdediging was de doorslaggevende fout
gewoon verdiend verloren en volgende week is weer huilen dus bereid je maar alvast voor
Goede vergelijkingquote:Op zondag 8 mei 2011 21:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als als als.
Als Zwolle van Twente had gewonnen was Zwolle nu winnaar.
Als Twente een duitse ploeg was hadden ze niet tegen Ajax gespeeld!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:34 schreef MaLo het volgende:
Gelukkig zijn de Tukkers de Duitsers van Nederland, hell yeahquote:Op zondag 8 mei 2011 21:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als Twente een duitse ploeg was hadden ze niet tegen Ajax gespeeld!
Als Luuk de Jong die kopbal in de 90ste minuut d'r in had geknikkerd, was Twente een half uur eerder de bekerwinnaar.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:39 schreef Waaghals het volgende:
huh als er meerdere beslissende momenten zijn, zijn ze toch niet meer beslissend
Heb ik naar een andere wedstrijd gekeken? Twente heeft een paar hele grote kopkansen verprutst en waren vaker gevaarlijk voor de goal.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:35 schreef peaceman het volgende:
Meest gelukkige heeft gewonnen naar mijn mening.
Het is wel jammer dat een twijfelachtige vrije trap de beslissing bracht. Dan had ik liever dat het door een goede actie van Ruiz ofzo 3-2 was geworden.
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als Twente een duitse ploeg was hadden ze niet tegen Ajax gespeeld!
Nee met 2-0 voorstaan en dan nog verliezen dan ben je ook slecht bezig...Het was een wedstrijd van 120 min. Beetje zwak excuus om op basis van 1 actie te zeggen dat jullie daarvoor hebben verloren.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
De scheids was de doorslaggevende fout. Maar de verdediging was ook niet best nee.
Maar vast moeilijk om te zien als arrogante successupporter
je vergeet de lat en de paal?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heb ik naar een andere wedstrijd gekeken? Twente heeft een paar hele grote kopkansen verprutst en waren vaker gevaarlijk voor de goal.
Die zaten er toch ook niet in?quote:
Klopt, maar tevens enorme kansen..quote:
Ruiz had ook een paar enorme kansen, net als die van Siem de Jong vlak voor tijd. Aan het begin van de wedstrijd was Ajax ook wat gelukkiger/efficienter met de afwerking.quote:
Wie bitte?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:44 schreef Geo3kant het volgende:
Jongens jongens.. we wisten toch allemaal dat dit ging gebeuren, we roepen het elke week.. het blijven gewoon Duitsers.
Daarom zei ik ook dat de meest gelukkige gewonnen heeft.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ruiz had ook een paar enorme kansen, net als die van Siem de Jong vlak voor tijd. Aan het begin van de wedstrijd was Ajax ook wat gelukkiger/efficienter met de afwerking.
2-0 achterstaan in de eerste helft, dan ben je lekker bezig!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:41 schreef genakt het volgende:
[..]
Nee met 2-0 voorstaan en dan nog verliezen dan ben je ook slecht bezig...Het was een wedstrijd van 120 min. Beetje zwak excuus om op basis van 1 actie te zeggen dat jullie daarvoor hebben verloren.
Jullie hebben het te wijten aan het zwakkere spel
Of de meest efficiënte dus.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat de meest gelukkige gewonnen heeft.
De blitzkrieg van Twente, en volgende week Ajax als geallieerden?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:44 schreef Geo3kant het volgende:
Jongens jongens.. we wisten toch allemaal dat dit ging gebeuren, we roepen het elke week.. het blijven gewoon Duitsers.
Ik wou als reactie hierop: "nee, volgende week Die Endlösung" gaan posten maar dat is toch te cruquote:Op zondag 8 mei 2011 21:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
De blitzkrieg van Twente, en volgende week Ajax als geallieerden?
Twente was in die fase veel beter. Eerste goal was een fout van Theo en de tweede goal was lucky.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
2-0 achterstaan in de eerste helft, dan ben je lekker bezig!
Tering hé, wat een argumenten
Tja ik denk dat dat niet waar is, want over de gehele wedstrijd heeft FC Twente meer kansen gehad dan Ajax. Procentueel zal Ajax dus efficienter geweest zijn. Nou ja, doet er ook niet toe. Het was een spannende finale waarbij de winnaar helaas niet mijn club is.quote:
Nein manquote:Op zondag 8 mei 2011 21:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
De blitzkrieg van Twente, en volgende week Ajax als geallieerden?
Elke keer als Heitinga naar de wc gaat wordt zijn haar geknipt door Doctor Fresh. Automatische service; die man is als een schoothondje..quote:
Ik bedoelde meer dat in tijden dan Twente meer kansen kreeg, Ajax op voorsprong kwam en toen uiteindelijk Ajax naar mijn mening beter was (in de verlenging), Twente toch aan het langste eind trok. Maar overall was Ajax wel efficiënter ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja ik denk dat dat niet waar is, want over de gehele wedstrijd heeft FC Twente meer kansen gehad dan Ajax. Procentueel zal Ajax dus efficienter geweest zijn. Nou ja, doet er ook niet toe. Het was een spannende finale waarbij de winnaar helaas niet mijn club is.
Raak.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:51 schreef Friek_ het volgende:
Ah, daar is Frank de Boer om te zeggen dat ze het spel 'domineerden'. Van 2-0 naar 2-3 is inderdaad het toonbeeld van dominantie.
Ook weer waar.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:53 schreef MaLo het volgende:
Frank de Boer: volgende week de echte finale
Dat had hij écht niet gezegd als Ajax gewonnen had
als Ebecilio hem er in de 75e minuut in schiet ipv net op de paal, wint Ajax.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Als Luuk de Jong die kopbal in de 90ste minuut d'r in had geknikkerd, was Twente een half uur eerder de bekerwinnaar.
En als Ajax wel gewonnen had is de beker natuurlijk een troostprijs en gaat het om volgende weekquote:
Als.. als jij een meisje was geweest had je moeder geen zoon gehad..quote:Op zondag 8 mei 2011 21:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
als Ebecilio hem er in de 75e minuut in schiet ipv net op de paal, wint Ajax.
Hoe weet jij dat nou? Misschien heeft ie wel een broer.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:57 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als.. als jij een meisje was geweest had je moeder geen zoon gehad..
Zo spelen, je bedoelt zomaar mensen in hun gezicht slaan en zonder kaart weg lopen, wat een debiel is die Janssenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:51 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nein man.. sorry dit wordt het jaar van Twente.. meest stabiele ploeg.
Ik dacht echt zonder Ruiz, en later zonder Douglas.. die zijn niks meer, maar niks aan de hand..
Vandaag Janssen was slecht.. en toch zo goed spelen .. petje af
Tuurlijk wel, heb toch een broer.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:57 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als.. als jij een meisje was geweest had je moeder geen zoon gehad..
Beetje dom, successupportertje.quote:
Jouw weekend is nu helemaal geweldig geworden hč? Kwam je ook nog klaar toen Janko scoorde?quote:
Ik ben wel benieuwd hoeveel zo'n busmaatschappij betaald krijgt, want je weet gewoon dat een deel van de bussen gesloopt terugkomtquote:Op zondag 8 mei 2011 22:01 schreef Temlin het volgende:
Bij het Rotterdamse voetbalstadion De Kuip zijn zondagavond vierhonderd Ajax-supporters gestrand wegens gebrek aan bussen naar Amsterdam. De busmaatschappij die verantwoordelijk is voor het vervoer van de supporters heeft twaalf bussen leeg teruggehaald omdat enkele supporters op de heenweg bussen hebben vernield. Dat heeft de politie gemeld.
Ajax fans
Ik weet niet of ik het goed begrijp, maar zijn er hier mensen die denken dat:quote:Op zondag 8 mei 2011 21:44 schreef Geo3kant het volgende:
Dat zal vooraf vast geregeld zijn, Ajax kan nu die kosten voor de bussen gaan lappen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoeveel zo'n busmaatschappij betaald krijgt, want je weet gewoon dat een deel van de bussen gesloopt terugkomt
Ajax fansquote:Op zondag 8 mei 2011 22:01 schreef Temlin het volgende:
Bij het Rotterdamse voetbalstadion De Kuip zijn zondagavond vierhonderd Ajax-supporters gestrand wegens gebrek aan bussen naar Amsterdam. De busmaatschappij die verantwoordelijk is voor het vervoer van de supporters heeft twaalf bussen leeg teruggehaald omdat enkele supporters op de heenweg bussen hebben vernield. Dat heeft de politie gemeld.
Ajax fans
Helaas zijn er ook van dit soort idioten...quote:Op zondag 8 mei 2011 22:01 schreef Temlin het volgende:
Ajax fans
Let jij een beetje op je taalgebruik.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Beetje dom, successupportertje.
Al die mensen die je nooit zien, en nu ineens in vbl gaan trollen omdat ze de uitslag op teletekst hebben gezien
Blijf dan weg. Je voegt niks toe, net als je club.
Andersom zou dat natuurlijk nooit gebeuren.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:01 schreef S0nic het volgende:
[..]
Jouw weekend is nu helemaal geweldig geworden hč? Kwam je ook nog klaar toen Janko scoorde?
Vind je het gek dat Ajacieden zo op zielige mensen als jij reageren
Jammer, maar dit soort idioten lopen niet alleen bij Ajax rond.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:01 schreef Temlin het volgende:
Ajax fans
Het is ook een geuzenaam, het is wat leuker dan ze lucky twente te noemenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:04 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het goed begrijp, maar zijn er hier mensen die denken dat:
Als je FCT-fans "uitscheldt" voor Duitsers...
Ze dat erg vinden?
Want als dat het doel is dan werkt het niet. Iedere FCT-fan die ik tegen ben gekomen vat het op als een geuzennaam. Onverslaanbaarheid, winnen in de laaste seconde, wie wil dat nu niet?
Ik geloof dat dat spandoek van Enschede in Duitsland toen is weggehaald, maar ik vond het juist wel mooi. Een klasse apart...
Theo is inderdaad een beetje een aparte jongen, maar hij heeft ook zo zijn charmes, kan ik je vertellen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zo spelen, je bedoelt zomaar mensen in hun gezicht slaan en zonder kaart weg lopen, wat een debiel is die Janssen
[..]
Tuurlijk wel, heb toch een broer.
Niemand wil dat, omdat dat betekend dat je nooit een goeie wedstrijd speelt.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:04 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het goed begrijp, maar zijn er hier mensen die denken dat:
Als je FCT-fans "uitscheldt" voor Duitsers...
Ze dat erg vinden?
Want als dat het doel is dan werkt het niet. Iedere FCT-fan die ik tegen ben gekomen vat het op als een geuzennaam. Onverslaanbaarheid, winnen in de laaste seconde, wie wil dat nu niet?
Ik geloof dat dat spandoek van Enschede in Duitsland toen is weggehaald, maar ik vond het juist wel mooi. Een klasse apart...
Scoren in de laatste seconde = nooit een goede wedstrijd spelen?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Niemand wil dat, omdat dat betekend dat je nooit een goeie wedstrijd speelt.
En duitsers klinkt gewoon beter als tukkers.
FC Twente speelt dit seizoen over het algemeen genomen het beste voetbal van de competitie.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Niemand wil dat, omdat dat betekend dat je nooit een goeie wedstrijd speelt.
Dat sowieso niet, maar ik had het ook niet over FC Twente. Ik had het alleen over dat stukje wat ik vetgedrukt had. Niemand wil graag elke wedstrijd pas in de laatste minuut winnen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:11 schreef Temlin het volgende:
[..]
FC Twente speelt dit seizoen over het algemeen genomen het beste voetbal van de competitie.
Als je altijd pas in de laatste minuut de winnende scoort, betekend het inderdaad dat je nooit veel beter bent dan de tegenstander, dus je nooit heel goed speelt.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:10 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Scoren in de laatste seconde = nooit een goede wedstrijd spelen?
Moet ik daar nog tegenaan gaan redeneren?
Nee.
Nee, maar liever dat nog, dan elke wedstrijd pas in de laatste minuut verliezen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, maar ik had het ook niet over FC Twente. Ik had het alleen over dat stukje wat ik vetgedrukt had. Niemand wil graag elke wedstrijd pas in de laatste minuut winnen.
Mensen kunnen helaas niet tegen hun verlies en lopen excuses te zoekenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:07 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat dit soort topics altijd hier op uitlopen.
Het lag gewoon aan dat derde doelpunt van FC Twente, die hadden ze nooit mogen maken.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:16 schreef genakt het volgende:
[..]
Mensen kunnen helaas niet tegen hun verlies en lopen excuses te zoeken
Hij wist nog niet of hij ging stoppen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Het lag gewoon aan dat derde doelpunt van FC Twente, die hadden ze nooit mogen maken.Ik ging van penalty's uit, maar dat FC Twente het op deze manier beslist is alleen maar beter!
Edit:
Is Boschker nu gestopt?
Dan keept hij niet.quote:
Onzin.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:16 schreef genakt het volgende:
[..]
Mensen kunnen helaas niet tegen hun verlies en lopen excuses te zoeken
Hij heeft dit seizoen alleen in de beker gekeept. Michajlov is de eerste keeper bij Twente.quote:
Wat ik bedoelt is dit:quote:Op zondag 8 mei 2011 22:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als je altijd pas in de laatste minuut de winnende scoort, betekend het inderdaad dat je nooit veel beter bent dan de tegenstander, dus je nooit heel goed speelt.
Mijn idee:quote:Op zondag 8 mei 2011 22:24 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Onzin.Als Twente na penalties had gewonnen had ik ze van harte gefeliciteerd. Heeft echt zo niks met niet tegen mijn (ons) verlies kunnen te maken. En ik zoek ook geen excuses. Het is gewoon een feit dat die vrije trap onterecht was, en dat daaruit de 3-2 valt. Wat snap je hier niet aan???
You mad bro?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Beetje dom, successupportertje.
Al die mensen die je nooit zien, en nu ineens in vbl gaan trollen omdat ze de uitslag op teletekst hebben gezien
Blijf dan weg. Je voegt niks toe, net als je club.
Datquote:Op zondag 8 mei 2011 22:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mijn idee:
Blom floot tot aan de gele kaart van Enoh lichtjes in het voordeel van Ajax. Daarna is hij wat gaan compenseren, uiteindelijk overcompenseren et voila: daar was de vrije trap.
Maar...
Als iemand zich enkel achter die vrije trap wil verschuilen, dan zou ik zeggen tegen die persoon:
"Slap!"
Overall had Twente 55/45 "recht" op de overwinning. Geweldige comeback.
Waarom dacht ik meteen aanquote:Op zondag 8 mei 2011 22:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mijn idee:
Blom floot tot aan de gele kaart van Enoh lichtjes in het voordeel van Ajax. Daarna is hij wat gaan compenseren, uiteindelijk overcompenseren et voila: daar was de vrije trap.
Maar...
Als iemand zich enkel achter die vrije trap wil verschuilen, dan zou ik zeggen tegen die persoon:
"Slap!"
Overall had Twente 55/45 "recht" op de overwinning. Geweldige comeback.
quote:
Je club wint de beker en nog geen 30 seconden na het eindsignaal begint men dat lied al te zingenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:54 schreef RubenSosa het volgende:
Heerlijk dit. Vooral het "helemaal niets in amsterdam" klonk geweldig![]()
Ik vind de verdediging aan beide kanten bij vlagen echt schrijnend. Terwijl er toch aardige spelers staan. Maar twente zag er ook slecht uit in de tweede helft toen ajax op de paal schoot.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:40 schreef Shreyas het volgende:
In dit duel waren ze allebei even sterk. Op sommige momenten was Ajax sterker, op andere momenten Twente. Punt is dat Ajax slap verdedigt en zijn kansen niet kan benutten. Ebicilio, Siem de Jong en Cvitanich schieten dan toch tekort. Zo zie je maar weer dat Ajax een echte spits mist.
Daar komt bij dat Ajax enorm veel pech heeft dat Stekelenburg nogsteeds geblesseerd is, bij 2 van de 3 goals van Twente zag Vermeer er niet goed uit.
De overwinning van Twente is niet onterecht, immers als je je eigen kansen niet benut weet je dat de tegenstander wel de goal kan maken, jammer alleen dat hij komt uit een onterechte vrije trap.
Natuurlijk is de wedstrijd volgende week in de Arena veel belangrijker, maar ik had ook graag gezien dat Ajax de beker had gewonnen. Nu maar hopen dat ze volgende week iets scherper zijn met verdedigen en iets effectiever voor de goal.
Dat zijn echt nep supportersquote:Op zondag 8 mei 2011 23:34 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Je club wint de beker en nog geen 30 seconden na het eindsignaal begint men dat lied al te zingen
Echt triest
...een grasveld ergens buitenaf?quote:Op maandag 9 mei 2011 09:21 schreef Happel het volgende:
Krea en Scorpie, zoek even een gezellig hoekje op met zijn tweeën. Niemand interesseert zich in jullie gehassebas.
Ik feliciteerde hem met de overwinning van zijn clubje, daar is toch niks mis mee?quote:Op maandag 9 mei 2011 09:21 schreef Happel het volgende:
Krea en Scorpie, zoek even een gezellig hoekje op met zijn tweeën. Niemand interesseert zich in jullie gehassebas.
Maar waarom kreeg Vertonghen een vrije trap tegen? Dat kwam waarschijnlijk omdat hij zelf 100 keer op de rug van de tegenstander klom. Dus bij Janko dacht Blom: He, Vertonghen ligt weer op de rug van de tegenstander. Dus eigen schuld van Vertonghenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:51 schreef RubenSosa het volgende:
Die reactie van Vertonghen net bij studio voetbal![]()
Die elleboog is hard aangekomen. Lult maar wat uit zijn kop met zijn " was geen enkel moment onder de indruk van twente "
Aldus het vwo studentje.
Door afstand te nemen en veelvuldig gevaarlijk te zijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:27 schreef starla het volgende:
Vertonghen met zijn nu al memorabele uitspraak in de spits vanmorgen: 'we hebben laten zien dat we van twente kunnen winnen'
Euh...nee?
Het werkt altijd om de godenzonen weer op de kast te krijgen. Dus ik snap het ergens wel.quote:Op maandag 9 mei 2011 08:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zijn echt nep supportersHeb je een prijs gewonnen ga je anti- liederen zingen
kneuzen
Mooie verkapte spam vriend, Topicreport aangemaaktquote:
Waarvoor dankquote:Op maandag 9 mei 2011 11:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mooie verkapte spam vriend, Topicreport aangemaakt
Wachtwoord vergeten?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:36 schreef PSVBOKKIE het volgende:
FC Twente heeft verdiend gewonnen van Ajax,en als ze zo zondag weer spelen winnen ze weer.
Gefelicteerd alle FC Twente supporters namens PSVBOKKIE![]()
[ afbeelding ]
Ik denk meer dat hij een vorm van schizofrenie heeft. Volgens mij 5 accounts in 1 week tijdsbestek.quote:
Gehaktbal. Hij moet eerst een leren 90 minuten te voetballen i.p.v. zijn verdiensten halen uit onsportief gedrag.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:27 schreef starla het volgende:
Vertonghen met zijn nu al memorabele uitspraak in de spits vanmorgen: 'we hebben laten zien dat we van twente kunnen winnen'
Euh...nee?
Moesten de Ajax supporters trouwens van de KNVB zo snel het stadion na de wedstrijd? Of konden ze het gewoon niet opbrengen om de tegenstander te feliciteren?quote:Op maandag 9 mei 2011 08:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zijn echt nep supportersHeb je een prijs gewonnen ga je anti- liederen zingen
kneuzen
Volgens mij hoeft dat helemaal niet, huldiging hoort erbij dus voor die tijd hoeft niemand het stadion te verlaten.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:13 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Moesten de Ajax supporters trouwens van de KNVB zo snel het stadion na de wedstrijd? Of konden ze het gewoon niet opbrengen om de tegenstander te feliciteren?
Wat is dit voor onzin.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:13 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Moesten de Ajax supporters trouwens van de KNVB zo snel het stadion na de wedstrijd? Of konden ze het gewoon niet opbrengen om de tegenstander te feliciteren?
Vorig jaar bleven ze zelfs niet in de Kuip om hun eigen team gehuldigd te zien worden!quote:Op maandag 9 mei 2011 15:08 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin.
Alsof je verplicht bent als supporter om te kijken hoe de tegenstander een prijs ontvangst neemt
Hou toch op man
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vorig jaar bleven ze zelfs niet in de Kuip om hun eigen team gehuldigd te zien worden!
Vooral Alderweireld.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:45 schreef inZanity het volgende:
Een heerlijke finale om naar te kijken! Zeker ook door de uitslag. Maar buiten dat was het sowieso gewoon een leuke wedstrijd om te kijken er gebeurde genoeg, veel spanning, goed voetbal (van Twente). Zelfs de sfeer vond ik nog best aardig, zal wel komen omdat het in de Kuip werd gespeeld. :p
Mooiste was misschien nog wel de reactie van de Boer na afloop. Ik dacht dat we na ten Cate en Jol de grootste dorpsidioten wel gezien hadden maar Frankie beweert doodleuk dat Ajax het grootste gedeelte van de wedstrijd gedomineert heeft en dat zij meer verdient hadden -O_ Ach, als ik dan zo'n Vertongen hoort en de meeste reactie's hier leest dan is men misschien toch een beetje gefrustreerd dat ze deze 'onbelangrijke' prijs niet hebben gewonnen .
quote:'In de verlenging waren we superieur.
quote:"De beker is leuk, maar die heb ik vorig seizoen al gewonnen. Hij kon me nu gestolen worden, het gaat om de titel",
quote:Cruijff: bekerfinale niet belangrijk
Het maakt Johan Cruijff weinig uit dat 'zijn' Ajax de bekerfinale tegen FC Twente gisteravond heeft verloren. De Enschedeërs versloegen Ajax met 3-2, maar Cruijff meent dat het er "zondag pas echt op aan komt".
"FC Twente mag nu tot zondag roepen dat ze een beker hebben gewonnen, maar daar houdt het verder mee op", voorspelt Cruijff in zijn column in De Telegraaf.
"Ik wil er vooral mee zeggen, dat hoe leuk en spannend de bekerfinale ook was, die ene wedstrijd er toch achter zit. Het laatste competitieduel waarin niet alleen over de landstitel wordt beslist, maar waarschijnlijk ook wie er wel en niet in de Champions League mag uitkomen. Dáár komt het zondag op aan. Daarom heb ik vooral genoten van een leuke en spannende wedstrijd, maar verder valt er weinig over te zeggen."
Hij heeft toch gewoon gelijk.quote:
Ik zeg ook niet dat het een superprijs is maar het komt zo verzuurd over bij hem.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon gelijk.
Al die mensen die hier gaan zeggen dat de beker een superprijs is, terwijl ze vorig jaar toen Ajax hem won nog zaten te zeuren dat het toch maar zo'n troostprijs was.
Vorig jaar was de Beker DE PRIJS en nu stelt het opeens niets meer voor, je moet de zaken niet omdraaien.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Al die mensen die hier gaan zeggen dat de beker een superprijs is, terwijl ze vorig jaar toen Ajax hem won nog zaten te zeuren dat het toch maar zo'n troostprijs was.
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Welnee. Vorig jaar was het een kutprijs, en dit jaar is het niet anders. Kom op hey, beetje relativeren, het is de fuckin` beker maarquote:Op maandag 9 mei 2011 16:17 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Vorig jaar was de Beker DE PRIJS en nu stelt het opeens niets meer voor, je moet de zaken niet omdraaien.
Dat waren trouwens vooral de kakkerlakken die zich van te voren al indekten tegen de beschamende dubbele nederlaag tegen Ajax.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Waarom dan hele huldiging toen jullie hem vorige jaar wonnen? De beker is een prijs. En die prijs wil iedere club gewoon winnen, zeker als je in de finale staat. Punt.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welnee. Vorig jaar was het een kutprijs, en dit jaar is het niet anders. Kom op hey, beetje relativeren, het is de fuckin` beker maar
Ajax doet nu hetzelfde toch, maar dan achteraf?quote:Op maandag 9 mei 2011 16:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat waren trouwens vooral de kakkerlakken die zich van te voren al indekten tegen de beschamende dubbele nederlaag tegen Ajax.
Vandaar dat het Ajax gedeelte in het stadion stond te bibberen en nagelbijten.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welnee. Vorig jaar was het een kutprijs, en dit jaar is het niet anders. Kom op hey, beetje relativeren, het is de fuckin` beker maar
Ja man.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat waren trouwens vooral de kakkerlakken die zich van te voren al indekten tegen de beschamende dubbele nederlaag tegen Ajax.
Ho ho ho wacht eens even, welke supportersschare zeurt er over de KNVB beker? Als Ajax niet meer meedoet om de titel staan 10 kranten dagenlang vol met dat Ajax de beker een belangrijke prijs vind, nu doet Ajax nog mee om de titel, en ze verliezen de KNVB beker en opeens is de prijst niet belangrijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat doen meestal de supporters van de tegenstander. Dat is niet alleen zo bij Ajaxquote:Op maandag 9 mei 2011 14:13 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |