Jonguh,, jij moet een account openen op Betfair..quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:45 schreef onlogisch het volgende:
KNMI geeft weeralarm af! Regio Amsterdam. Huilbuien!
sorry, kon het niet laten
Zeker, spannende finalequote:Op zondag 8 mei 2011 20:47 schreef BrandX het volgende:
Ach, de uitslag staat, valt niet meer te veranderen. Het was in ieder geval een mooie pot van beide kanten, mooie pot bekervoetbal, zoals bekervoetbal moet zijn
Hulde wat dat betreft voor beide ploegen
In de rust is het nog geknipt.quote:
10 Feyenoord 33 12 7 14 43 52 - 53quote:Op zondag 8 mei 2011 20:45 schreef onlogisch het volgende:
Potverdikkie!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jonguh,, jij moet een account openen op Betfair..
Met 5 euro en deze voorspelling had je dit jaar niet meer hoeven te werken.
Ik heb echt leuke bedragen gewonnen met zinloze voorspellingen
Een volgende keer alleen liever geen verlenging, dat maakt het té spannendquote:Op zondag 8 mei 2011 20:47 schreef BrandX het volgende:
Ach, de uitslag staat, valt niet meer te veranderen. Het was in ieder geval een mooie pot van beide kanten, mooie pot bekervoetbal, zoals bekervoetbal moet zijn
Ajax1.nl tweete dat vanmiddag over Enschedequote:Op zondag 8 mei 2011 20:45 schreef onlogisch het volgende:
Ah de eerste vrouw in het topic, en gelijk de genuanceerde mening. Daar ben ik wel allergisch voor als de wedstrijd net is gespeeldquote:Op zondag 8 mei 2011 20:47 schreef BrandX het volgende:
Dat kan nietquote:Op zondag 8 mei 2011 20:48 schreef MaLo het volgende:
[..]
Een volgende keer alleen liever geen verlenging, dat maakt het té spannend
Daar zijn de regendansen gedaan van vreugde. Geen nacompetitiequote:
ik post al de hele tijd mee, blindequote:Op zondag 8 mei 2011 20:48 schreef svefn het volgende:
[..]
Ah de eerste vrouw in het topic, en gelijk de genuanceerde mening. Daar ben ik wel allergisch voor als de wedstrijd net is gespeeld
quote:@VID - Verkeersinformatiedienst
Twente wint. Dat betekent ongetwijfeld verkeershinder op de A1 later vanavond of vannacht door supporters die Twente inhalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |