You'll, niet You.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:41 schreef Zorro het volgende:
Nederlanders kunnen geen YNWA zingen. Ipv You never walk alone (lang gerekt) zingen ze You never walk alone, alone.Verkrachting
Edit: Jinxed itNu doen ze het een keer wel goed
Voorspellingen: 5 euro.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Twente was vanaf even na de 1-0 veruit de betere ploeg. Positiespel, passing, beweging: alles klopte, alleen een beetje geluk ontbrak. En dat had Ajax nu net wel..
Ik zeg 2-2 en Twente wint in 117e minuut verlenging door een goal van Iniesta...
Als je daarvoor gaat fluiten krijg je een akelige wedstrijdquote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef vaagjunior het volgende:
3e fout van blom: elleboogje van ruiz in de nek van vertonghen mag ook.
quote:
Insinueren dat Groningen van PSV verliestquote:Op zondag 8 mei 2011 20:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hehehe... AJAX gaat 3e worden. Ik voel het!
O elleboog tegen vertonghen mag wel maar tegen die rode neuzen van twente nietquote:Op zondag 8 mei 2011 20:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Als je daarvoor gaat fluiten krijg je een akelige wedstrijd
Ja, inderdaad. Ook superslecht.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef vaagjunior het volgende:
Denk het niet. Zie Ajax niet winnen van Twente.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:44 schreef krokdown het volgende:
ik heb er behoorlijk veel vertrouwen in dat Ajax volgende week hun derde ster binnen halen!
zeg ik dat?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:45 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
O elleboog tegen vertonghen mag wel maar tegen die rode neuzen van twente niet
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Insinueren dat Groningen van PSV verliest
Zo fluit je de wedstrijd kapot. Maar de klap die Vertonghen gaf kan gewoon niet. Het is toch geen bokswedstrijd.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef vaagjunior het volgende:
Jonguh,, jij moet een account openen op Betfair..quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:45 schreef onlogisch het volgende:
KNMI geeft weeralarm af! Regio Amsterdam. Huilbuien!
sorry, kon het niet laten
Zeker, spannende finalequote:Op zondag 8 mei 2011 20:47 schreef BrandX het volgende:
Ach, de uitslag staat, valt niet meer te veranderen. Het was in ieder geval een mooie pot van beide kanten, mooie pot bekervoetbal, zoals bekervoetbal moet zijn
Hulde wat dat betreft voor beide ploegen
In de rust is het nog geknipt.quote:
10 Feyenoord 33 12 7 14 43 52 - 53quote:Op zondag 8 mei 2011 20:45 schreef onlogisch het volgende:
Potverdikkie!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jonguh,, jij moet een account openen op Betfair..
Met 5 euro en deze voorspelling had je dit jaar niet meer hoeven te werken.
Ik heb echt leuke bedragen gewonnen met zinloze voorspellingen
Een volgende keer alleen liever geen verlenging, dat maakt het té spannendquote:Op zondag 8 mei 2011 20:47 schreef BrandX het volgende:
Ach, de uitslag staat, valt niet meer te veranderen. Het was in ieder geval een mooie pot van beide kanten, mooie pot bekervoetbal, zoals bekervoetbal moet zijn
Ajax1.nl tweete dat vanmiddag over Enschedequote:Op zondag 8 mei 2011 20:45 schreef onlogisch het volgende:
Ah de eerste vrouw in het topic, en gelijk de genuanceerde mening. Daar ben ik wel allergisch voor als de wedstrijd net is gespeeldquote:Op zondag 8 mei 2011 20:47 schreef BrandX het volgende:
Dat kan nietquote:Op zondag 8 mei 2011 20:48 schreef MaLo het volgende:
[..]
Een volgende keer alleen liever geen verlenging, dat maakt het té spannend
Daar zijn de regendansen gedaan van vreugde. Geen nacompetitiequote:
ik post al de hele tijd mee, blindequote:Op zondag 8 mei 2011 20:48 schreef svefn het volgende:
[..]
Ah de eerste vrouw in het topic, en gelijk de genuanceerde mening. Daar ben ik wel allergisch voor als de wedstrijd net is gespeeld
quote:@VID - Verkeersinformatiedienst
Twente wint. Dat betekent ongetwijfeld verkeershinder op de A1 later vanavond of vannacht door supporters die Twente inhalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |