Iig 1 club uit Rotterdam die daar kans op maaktquote:Op zondag 8 mei 2011 21:02 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Toch heeft MaLo gelijk, kampioen Jupiler league
Topic gaat te hardquote:Op zondag 8 mei 2011 21:03 schreef MaLo het volgende:
[..]
Als je nou ff leest waar ik op reageerde
Enfin, je hebt gelijk, ik ga er vantussen, nog ff buiten een wijntje drinken
Yep, ik zie Excelsior niet degraderen dit seizoenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iig 1 club uit Rotterdam die daar kans op maakt
Niet als ze tegen Zwolle moeten enzoquote:Op zondag 8 mei 2011 21:04 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Yep, ik zie Excelsior niet degraderen dit seizoen
Hoeven ze niet tegen. Zitten aan de andere kant van het schema en Zwolle haalt de finale niet.quote:
Eitje voor Excelsiorquote:Op zondag 8 mei 2011 21:05 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Hoeven ze niet tegen. Zitten aan de andere kant van het schema en Zwolle haalt de finale niet.
Edit: Veendam of Helmond Sport wordt de andere finalist
Heb je toch nog wat te vieren in R'dam dit jaarquote:Op zondag 8 mei 2011 21:10 schreef Lastpost het volgende:
Was wel een heerlijke wedstrijd om te bekijken zeg, de uiteindelijk winnaar kan me helemaal bekoren.
Zo is het maar net.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je toch nog wat te vieren in R'dam dit jaar
Zeker weten, alleen eerst voorbij de Eagles of Den Bosch..quote:
De blunder ligt toch meer bij het feit dat Janko ongelofelijk vrij mag inkoppen ?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:12 schreef JedimindhaX het volgende:
Leuke finale, tot de foute beslissing waar de 3-2 uit volgt. Een wedstrijd zal weer eens niet door een arbitrale blunder beslist worden.
Een blunder is een onterechte rode kaart of penalty geven, niet dit soort foutjesquote:Op zondag 8 mei 2011 21:12 schreef JedimindhaX het volgende:
Leuke finale, tot de foute beslissing waar de 3-2 uit volgt. Een wedstrijd zal weer eens niet door een arbitrale blunder beslist worden.
Makkelijk om iedere discutabele beslissing te noemen. Mogen we dan het doelpunt een verdedigende blunder noemen?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:12 schreef JedimindhaX het volgende:
Nee hoor, net als die 2-2 door een fout van Blom kwam. Niet dat Jantje stond te slapen en op 30 meter van Janssen stond te dekken.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
De blunder ligt toch meer bij het feit dat Janko ongelofelijk vrij mag inkoppen ?
Jank ook maar eens hier omquote:Op zondag 8 mei 2011 21:23 schreef JedimindhaX het volgende:
Jongens, eerlijk, als je niet kan zien dat het een foute beslissing is die hier de uitslag bepaalt kan je niet objectief naar een wedstrijd kijken cq. heb je geen verstand van voetbal.
Dat Janko vrij mag inkoppen is idd slecht, maar irrelevant.
Het was een blunder, een blunder hoeft niet altijd een onterechte rode kaart of penalty te zijn. "foutjes" mijn reet, dit was een doorslaggevende fout.
Het was daarbij makkelijk te zien dat het een vrije trap voor Ajax was. Die grensrechter staat op nog geen 5(?) meter. Je hele verhaal gaat hier dus niet op.
Ik ben nu klaar hier. Weer een wedstrijd beslist door een scheidsrechter. Leuk
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:23 schreef JedimindhaX het volgende:
Jongens, eerlijk, als je niet kan zien dat het een foute beslissing is die hier de uitslag bepaalt kan je niet objectief naar een wedstrijd kijken cq. heb je geen verstand van voetbal.
Dat Janko vrij mag inkoppen is idd slecht, maar irrelevant.
Het was een blunder, een blunder hoeft niet altijd een onterechte rode kaart of penalty te zijn. "foutjes" mijn reet, dit was een doorslaggevende fout.
Het was daarbij makkelijk te zien dat het een vrije trap voor Ajax was. Die grensrechter staat op nog geen 5(?) meter. Je hele verhaal gaat hier dus niet op.
Ik ben nu klaar hier. Weer een wedstrijd beslist door een scheidsrechter. Leuk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |