Dit, verdediging was een gatenkaas bij die goal.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En als ie er niet in gaat is het geen doorslaggevende fout maar een gewoon foutje? Hou nou toch op man ...
De blunder ligt meer bij het feit dat ze een vrije trap krijgen omdat ze vertonghen een elleboog geven. Lijkt me duidelijk, anders had Janko uberhaupt niet kunnen koppen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
De blunder ligt toch meer bij het feit dat Janko ongelofelijk vrij mag inkoppen ?
Natuurlijk. Is toch logisch? Als er een arbitrale dwaling is waar een goal uit voor komt, is het een doorslaggevende fout. Lijkt me redelijk logisch ja...quote:Op zondag 8 mei 2011 21:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En als ie er niet in gaat is het geen doorslaggevende fout maar een gewoon foutje? Hou nou toch op man ...
We missen iemand die elke wedstrijd rood krijgt?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:29 schreef Zwansen het volgende:
In de lucht werd Ajax sowieso keihard geowned. Ze missen een Ooijer.
Bel Jaap Stam even, die heeft volgende week nog wel een paar uurtjes overquote:Op zondag 8 mei 2011 21:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
We missen iemand die elke wedstrijd rood krijgt?
Jullie verdediging was de doorslaggevende foutquote:Op zondag 8 mei 2011 21:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
De blunder ligt meer bij het feit dat ze een vrije trap krijgen omdat ze vertonghen een elleboog geven. Lijkt me duidelijk, anders had Janko uberhaupt niet kunnen koppen.
Maar dat was ook niet zo handig nee.
[..]
Natuurlijk. Is toch logisch? Als er een arbitrale dwaling is waar een goal uit voor komt, is het een doorslaggevende fout. Lijkt me redelijk logisch ja...
Dat dus. Beker kan me gestolen worden.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:28 schreef Pedroso het volgende:
Zeker was het een geen overtreding tegen Ajax maar zulke dingen gebeuren in de wedstrijd.
Is geen excuus voor de makkelijke goal die Janko scoort. Maar beter nu dan volgende week.
Beker mogen ze overdwars inbrengen. Volgende week is de wedstrijd waar het om draait, winnen ze die dan is alles vergeten en vergeven.
Dankzij zo'n foutje is Nederland geen kampioen geworden.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Een blunder is een onterechte rode kaart of penalty geven, niet dit soort foutjes
Vertonghen en Alderweireld zijn 1.90quote:Op zondag 8 mei 2011 21:32 schreef Saekerhett het volgende:
Ik ben die mannetjes van 1.60 bij Ajax ook meer dan zat. Leuk dat ze snel een balletje kunnen tikken maar verdedigend is het zo verschrikkelijk slecht.
Dan had die vrije trap niet eens plaatsgevonden.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:34 schreef MaLo het volgende:
Als Ajax het geen 2-2 had laten worden maar Twente op de 0 had gehouden, was de (onterechte?) vrije trap na dat akkefietje met Janko niet eens meer genoemd.
Als als als.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:34 schreef MaLo het volgende:
Als Ajax het geen 2-2 had laten worden maar Twente op de 0 had gehouden, was de (onterechte?) vrije trap na dat akkefietje met Janko niet eens meer genoemd.
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:34 schreef MaLo het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:31 schreef genakt het volgende:
[..]
Jullie verdediging was de doorslaggevende fout
gewoon verdiend verloren en volgende week is weer huilen dus bereid je maar alvast voor
Goede vergelijkingquote:Op zondag 8 mei 2011 21:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als als als.
Als Zwolle van Twente had gewonnen was Zwolle nu winnaar.
Als Twente een duitse ploeg was hadden ze niet tegen Ajax gespeeld!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:34 schreef MaLo het volgende:
Gelukkig zijn de Tukkers de Duitsers van Nederland, hell yeahquote:Op zondag 8 mei 2011 21:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als Twente een duitse ploeg was hadden ze niet tegen Ajax gespeeld!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |