hij doet het nog nietquote:
Alle oude en nieuwe trophies zijn goed gesynchroniseerdquote:
Sowieso niet voor zondag, en zodra ze online zijn krijgen ze vol op hun klote. Het zal wel vrij snel weer plat liggen.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alle oude en nieuwe trophies zijn goed gesynchroniseerdVriendenlijst nog steeds leeg...
Waarom doet ie het bij jou al wel en bij de rest niet?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alle oude en nieuwe trophies zijn goed gesynchroniseerdVriendenlijst nog steeds leeg...
kun je al online gamen dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik log trouwens in met een Amerikaans account, mijn UK, NL en JPN accounts doen nog niets.
jippiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:46 schreef Tyr80 het volgende:
In Japan tellen ze de zondag als eerste dag van de week, morgen zou dan de laatste dag zijn (als het allemaal vanuit Japan toegezegd / geregeld wordt).
quote:Posted on 6 May by Nick Caplin – Head of Communications, SCEE
Update On Identity Protection Scheme
Countries: AE, AU, GB, IE, NZ
As you will have read in the letter from Sir Howard Stringer, that we posted a few hours ago, in the US we are offering all PSN users one year’s free access to an identity protection scheme. I can assure you that here in the SCEE region, we are working incredibly hard to offer you something very similar. As is often the case here, with so many countries in our region, this is a very complicated thing to achieve, but we are close.
Please keep an eye on the blog as we hope to be able to announce something about this very soon.
Denk dat we de vorige toezegging hiermee maar beter kunnen vergeten...quote:Op vrijdag 6 mei schreef Howard Stringer (CEO Sony USA) het volgende:
In the coming days, we will restore service to the networks
ja, tuurlijk komt die op de ps3 uit.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:58 schreef Jowbas het volgende:
Hopelijk gaat hij vandaag weer online.. wie weet trouwens of die nieuwste black ops map pack, die op de xbox360 is verschenen, ook op de ps3 uitkomt?
Een week later als ik mij niet vergis.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:58 schreef Jowbas het volgende:
Hopelijk gaat hij vandaag weer online.. wie weet trouwens of die nieuwste black ops map pack, die op de xbox360 is verschenen, ook op de ps3 uitkomt?
een maand later toch?quote:
quote:FAQ: What about PSN 2x XP, will I miss out? A: Absolutely not. Details to come. A plan is being crafted with top men who own BIG watches.
www.playstation.com en dan inloggenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:07 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Weet iemand misschien een link waar je je trophies online kunt bekijken? Ergens op een ander forum kwam ik een weekje terug een link tegen van iemand maar ben em kwijt
Inloggen terwijl PSN down isquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:14 schreef Misan het volgende:
[..]
www.playstation.com en dan inloggen
of bedoel je zoiets als raptr.com ofzo?
misschien helpt dit iets??quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:07 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Weet iemand misschien een link waar je je trophies online kunt bekijken? Ergens op een ander forum kwam ik een weekje terug een link tegen van iemand maar ben em kwijt
Wat een faalhaasquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:51 schreef kaching02 het volgende:
iemand zegt op twitter dat psn morgen weer om 12:00 online is
De teller loopt al. Kan verdomme niet wachten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ok als het op twitter staat zal het wel kloppen
Rellen jonguh!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:52 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Wat een faalhaas![]()
Met een uitroepteken twitteren dat PSN om 22:00 uur weer online komt terwijl je net je PS3 hebt verkocht![]()
![]()
De teller loopt al?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De teller loopt al. Kan verdomme niet wachten.
Tot daar en niet verder.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:19 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Volgens Gamekings is het 2 minuten online geweest en daarna er weer uit gecrasht?
Als dat zo was hadden ze het wel even mogen zeggen op Playstation blog of hun twitter of iets.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:19 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Volgens Gamekings is het 2 minuten online geweest en daarna er weer uit gecrasht?
Gebrekkige communicatie ook altijd van Sony....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:24 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Als dat zo was hadden ze het wel even mogen zeggen op Playstation blog of hun twitter of iets.
Ze hebben toch gezegd dat ze aan het testen zijn?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:24 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Als dat zo was hadden ze het wel even mogen zeggen op Playstation blog of hun twitter of iets.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Laatste update:
http://blog.eu.playstatio(...)protection-offering/
Afhankelijk van het aanbod kan dat best nog wel leuk zijn.quote:Also, look out for more information on the rest of our Welcome Back programme, including which free content you will be eligible for. We will be offering PSN users the opportunity to select two PS3 games from a list of five, as well as offering PSP users the opportunity to choose two games from a list of four. We will let you know exactly what games are available very soon.
Ik ga er niet voor wakker blijvenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:21 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Als PSN nu niet snel online komt, zijn ik en DutchSL als eerste de lul.
weddenschap ofzo?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:21 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Als PSN nu niet snel online komt, zijn ik en DutchSL als eerste de lul.
quote:- Ancel notes that he's been working on BG&E2 for "a while". He said they've had a little break from that project that that's where RO started
- He noted that few people finished the original Rayman due to its difficulty. They hope to change that by making this one more accessible while still offering a challenge
- They're trying to design the game to fit various platforming styles. So people that enjoy collecting will have plenty to collect but it's also being designed for those that like to do speedruns
- The Lums you collect will act as currency for new power ups, health and 'I Dare You' challenges.
- 'I Dare You' challenges are where you wager on whether you can complete a complex, acrobatic chain.
- The game now supports 4 player local (they don't say anything about online) co-op.
- "The levels are designed with both single-playing and multiplayer in mind, so no one is at a loss if a player tackles the game alone or in a group.
- Rayman, Globox and two teensies were the 4 characters used in the mutliplayer demo
- In order to keep the game accessible all characters will have the same abilities
- While the game was a downloable title it has since become a full retail title. Ancel said that comes from people wanting to make a real sequel
- It's due this holiday for the PS3 and 360
http://twitter.com/#!/IOInteractive/status/66497570297491456quote:News Flash! Next week is going to be good. Very good. Get ready for incoming shrapnel. Keep your eyes open!
Hé waarom jatten jullie dat tijdstip van mijquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:20 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Athlon_2o0o: maandag 9 mei 13:37
The_Big_Lebowski: ik zeg vannacht nog.
DutchSL : vannacht om 04:57
misan : zaterdag 7 mei 12:00
rickyszz : zaterdag 7 mei 13:37
tostitomaatkaas : zondag 8 mei 13:37
kaching02 : zondag 8 mei 17:00
auti : dinsdag 10 mei
dagkaart : vrijdag 13 mei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk deze keer wel een goed spelquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Aankondiging van de nieuwe Hitman is aanstaande.
[..]
http://twitter.com/#!/IOInteractive/status/66497570297491456
Ja dat Sony keihard heeft weten we. Het is gewoon übertriest hoe slecht dit bedrijf met z'n klanten omgaat. Misschien is het wel goed dat Sony nu flink door het stof moet gaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:04 schreef Mint_Clansell het volgende:
http://consumerist.com/20(...)fore-psn-breach.html
FAIL
Ze kunnen alleen maar verliezen door zich daar te laten zien. Bovendien zullen ze de waarheid moeten spreken, terwijl ze natuurlijk liever zo weinig mogelijk zeggen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:12 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dat Sony het nalaat om niet te willen verschijnen bij die zitting om uitleg te geven over de network breach zegt me alweer genoeg over de mentaliteit van dit bedrijf.
Ze waren er dus?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:12 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dat Sony het nalaat om niet te willen verschijnen bij die zitting om uitleg te geven over de network breach zegt me alweer genoeg over de mentaliteit van dit bedrijf.
quote:We are currently in the process of identifying how we manage this situation and once the programme is ready to launch, we will provide details of exactly which services are available in each country and explain how to sign up. We hope to do this early next week.
Ze moesten ook geen datum of tijdsperiode opgeven, dat werkt alleen maar tegen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dus van 'this week' is het al veranderd in 'early next week'...
Zo ken ik er nog wel een paar.
Ik las toch ergens dat ze zelfs samenwerken met de FBI (Sony), hun kunnen toch alles traceren? Laat ze hun traceren en aub ieder persoon een nekshot geven.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:20 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Oh oh.
Possible third attack on Sony Platstation Network planned for this weekend:
http://www.redmondpie.com(...)this-weekend-report/
Klopt doen ze ook maar de FBI is alleen actief in de V.S. Als de hackers zich ergens anders bevinden houdt het al snel op.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik las toch ergens dat ze zelfs samenwerken met de FBI (Sony), hun kunnen toch alles traceren? Laat ze hun traceren en aub ieder persoon een nekshot geven.
Geohot is de enige reden die ik kan bedenken, maar ik weet er eerlijk gezegd vrij weinig van...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:28 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Klopt doen ze ook maar de FBI is alleen actief in de V.S. Als de hackers zich ergens anders vinden houdt het al snel op.
Ik vraag me af waarom de pijlen op Sony gericht zijn
Geohot verdient ook een nekshot, het is het niet waard om een spel te downloaden voor de PS3. Met PSP wel gehackt maar PS3 is het kopen van een spel meer dan waard weet niet waarom.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Geohot is de enige reden die ik kan bedenken, maar ik weet er eerlijk gezegd vrij weinig van...
Weet je dit zeker?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:40 schreef Zaibatsu01 het volgende:
^ Geohot is en was tegen het downloaden van illegale spellen en software. Hij heeft de jailbreak gedaan met een vergrendeling zodat er geen gedownloade spellen erop gespeeld konden worden (is ook gekraakt).
Het ging hem erom dat hij ten Linux terug wou hebben voor op de PS3 (zat er vroeger in) en dat er homebrew apps gemaakt konden worden.
Best begrijpelijk, aangezien het jailbreaken van een iPhone legaal is.
Yep, door een Amerikaanse rechter uitgesproken:quote:
Kijk, hier hou ik als academicus (quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:42 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Yep, door een Amerikaanse rechter uitgesproken:
http://www.redmondpie.com(...)ne-officially-legal/
http://www.wired.com/thre(...)iphone-jailbreaking/
Naar mijn verwachting zal Geohot vrijgesproken worden.
Omdat Sony haar eigen achterban belazert met bv het installeren van rootkits, debiele rechtzaken aanspant tegen studenten en daarbij miljoenen schadevergoeding eist, anderen (AnonOps) beschuldigen van hun eigen stomme fouten, slecht gefabriceerde producten leveren en daarbij weinig tot geen hulp/schadevergoeding bieden etc etc.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:28 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Klopt doen ze ook maar de FBI is alleen actief in de V.S. Als de hackers zich ergens anders vinden houdt het al snel op.
Jaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dus van 'this week' is het al veranderd in 'early next week'...
Zo ken ik er nog wel een paar.
Komen ze wel ff met een helicopter en een SEAL-teampje aanzettenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:28 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Klopt doen ze ook maar de FBI is alleen actief in de V.S. Als de hackers zich ergens anders bevinden houdt het al snel op.
Als we geluk hebben...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:00 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
JaIk ben nu nog conservatief met mijn maandag 13:37. Zal wel woensdag of donderdag worden.
Fuck hun, pure kanker dit soort mensen. Ze zullen waarschijnlijk geen leven hebben, studie of baan. Dan maar op deze manier hun frustratie uiten die ze in hun eigen leven zien.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:56 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Omdat Sony haar eigen achterban belazert met bv het installeren van rootkits, debiele rechtzaken aanspant tegen studenten en daarbij miljoenen schadevergoeding eist, anderen (AnonOps) beschuldigen van hun eigen stomme fouten, slecht gefabriceerde producten leveren en daarbij weinig tot geen hulp/schadevergoeding bieden etc etc.
Of zoals Anonymous het verwoordde tijdens hun aanval op Sony vanwege de rechtzaak tegen GeoHot:
[ afbeelding ]
quote:Anonymous heeft in een persbericht afstand gedaan van de hackaanval op het PlayStation Network en servers van Sony Online Entertainment, alsook van de diefstal van creditcardgegevens van gebruikers.
De hackersgroepering reageert hiermee op een opmerking van Sony dat er een bestand op de PSN-servers is gevonden met de titel Anonymous en de tekst "We are Legion", een deel van de slogan van de groepering. In het persbericht geeft Anonymous een aantal bewijzen waarom de groepering niet verantwoordelijk zou zijn.
Ten eerste heeft Anonymous naar eigen zeggen zich nog nooit schuldig gemaakt aan de diefstal van creditcardgegevens, mede omdat Anonymous publieke steun wil vergaren en dat kan niet door diefstal van creditcardgegevens. Ook zouden veel bedrijven die conflicten hebben gehad met Anonymous, hebben gelogen over de groepering. Impliciet lijkt Anonymous hier te worden gesteld dat Sony zich aan soortgelijke praktijken schuldigmaakt.
Anonymous beweert dat als er eerlijk onderzoek wordt gedaan naar de creditcarddiefstal, dat zij niet als schuldigen uit de bus komen. De groepering lijkt echter te betwijfelen dat het onderzoek, dat momenteel wordt uitgevoerd door de FBI en een tweetal externa partijen die Sony in de arm heeft genomen, ook daadwerkelijk eerlijk zal zijn.
Je snapt het niet heh, draai het eens om.. Sony is er toch voor ons? Blijkbaar niet..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hun waren er toch voor ons? Kijk wat ze ons aan doen dan..
Slechte beveiliging, dat ten eerste. En dan krijg je dus al die sneaky achtergrond dingetjes.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 06:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat heeft Sony ons aangedaan dan? Vind jij OtherOS zo essentieel?
Sony vindt dat privacyschending moet kunnen wanneer het op hun produkten aankomt. Zo wilden zij bijvoorbeeld alle IP-adressen confisceren van mensen die de Youtube pagina van hacker GeoHot hadden bezocht om ze daarna te weren van het PlayStation Netwerk. Sony denkt dat ze boven de wet staan omdat ze een grote corporatie zijn en alles op te lossen is met het dreigen met en aanspannen van (nutteloze) rechtzaken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 06:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat heeft Sony ons aangedaan dan? Vind jij OtherOS zo essentieel?
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:30 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Sony vindt dat privacyschending moet kunnen wanneer het op hun produkten aankomt. Zo wilden zij bijvoorbeeld alle IP-adressen confisceren van mensen die de Youtube pagina van hacker GeoHot hadden bezocht om ze daarna te weren van het PlayStation Netwerk. Sony denkt dat ze boven de wet staan omdat ze een grote corporatie zijn en alles op te lossen is met het dreigen met en aanspannen van (nutteloze) rechtzaken.
Dit soort tactieken:
http://www.guardian.co.uk(...)aring-music-industry
http://www.computerworld.(...)PS3_lawsuit_says_EFF
Dus mogen die nerds voor eigen rechter spelen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:30 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Sony vindt dat privacyschending moet kunnen wanneer het op hun produkten aankomt. Zo wilden zij bijvoorbeeld alle IP-adressen confisceren van mensen die de Youtube pagina van hacker GeoHot hadden bezocht om ze daarna te weren van het PlayStation Netwerk. Sony denkt dat ze boven de wet staan omdat ze een grote corporatie zijn en alles op te lossen is met het dreigen met en aanspannen van (nutteloze) rechtzaken.
Dit soort tactieken:
http://www.guardian.co.uk(...)aring-music-industry
http://www.computerworld.(...)PS3_lawsuit_says_EFF
Klopt, dat ik zelf een tijd niet online kan gamen vind ik niet eens zo'n groot probleem, tjah het is vervelend. Maar dat er miljoenen persoonlijke gegevens buitgemaakt zijn door een groepje nerds ( we are a legionquote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:15 schreef Mint_Clansell het volgende:
De meeste gebruikers hier zijn gewoon pissed dat ze even niet online kunnen gamen maar hebben geen weet van de achtergrond bij de acties van Anonymous, GeoHot en Sony en roepen maar wat uit frustratie.
Dit is juist een mooie kans om eens lekker naar buiten te gaan en te genieten van het zonnetje. Sommigen hier doen alsof dit het einde van de wereld is. Doe even normaal zeg. Die shit gaat vanzelf wel weer een keer online.
Krijg je dat weer; als je het niet eens bent met een stel eikels die het recht in eigen hand (wil) nemen ben je niet ingelezen. Hou daar eens mee op.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:13 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Sommige mensen hier moeten zich eens gaan inlezen over wat er werkelijk is gebeurd. Ga niet als een achterlijke maar wat in de rondte schreeuwen over Anonymous, Geohot en Sony
en als ik zo'n hacker te pakken krijg dan weet ik wel dat 'ie aan de gebitsprothese mag als ik klaar ben met 'mquote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Zolang het bij het platleggen van het Sony Netwerk blijft en ze daarmee de gaten in hun beveiliging blijven blootleggen wel. Zodra ze de info zoals die van de buitgemaakte credit cards en user accounts voor negatieve doeleinden gaan gebruiken mogen ze van mij hangen. Tot nu raken ze alleen Sony er mee. Vervelend dat de PS gebruiker er last van heeft, maar waar gehakt wordt vallen nu eenmaal spaanders.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:38 schreef ShevaJB het volgende:
[ afbeelding ]
Don't worry peoples, your sensitive personal data are in good hands now, we are a Legion
Zou kunnen, de waarheid komt vast een keer boven water.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:41 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
![]()
Nee maar even serieus, het past niet in het straatje van Anonymous om zo'n hack uit te voeren en daarbij miljoenen creditcardnummer buit te maken. Daarom wijzen ook steeds meer vingers naar een onbekende andere hacker die dit heeft gedaan om geld te verdienen door de verkoop van deze gegevens. Daarnaast is het makkelijk om een bestandje genaamd "Anonymous" achter te laten met een mooie slagzin van hun erin. Mooie afleidingsmanoeuvre als je het mij vraagt
De tijd zal het leren, als we straks maar een waterdicht PSN hebben wat niet na een week weer down isquote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:45 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Zou kunnen, de waarheid komt vast een keer boven water.
Maar gewoon onderuit gaat wanneer iedereen weer online wil, de gratis content gaat downloaden en de firmware-udate gedownload moet worden....quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:48 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
De tijd zal het leren, als we straks maar een waterdicht PSN hebben wat niet na een week weer down is
Ga naar buiten nerd, de zon schijnt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:36 schreef Misan het volgende:
[..]
en als ik zo'n hacker te pakken krijg dan weet ik wel dat 'ie aan de gebitsprothese mag als ik klaar ben met 'm
waar denk je dat ik benquote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:53 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ga naar buiten nerd, de zon schijnt.
Er zal nooit een waterdicht systeem zijn , alles valt te hackenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:48 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
De tijd zal het leren, als we straks maar een waterdicht PSN hebben wat niet na een week weer down is
http://twitter.com/#!/DylanJobe/status/66742636790292480quote:The wait is over next Friday... #DylanLightsTheFuse
Zal me niets verbazen als het er dan nog niet is hoor...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:57 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Je liet me schrikken, dacht dat het over PSN ging
Had je zo'n special netwerkding voor nodigquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:29 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik heb ook nog een oude ps2 staan, kun je daar wel mee online?
Downloaden van game-updates gaan nier via PSN?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Verbinding met PSN is niet hetzelfde als verbinding met internet.
Nee. Dat gaat via update servers van de developers.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:40 schreef Misan het volgende:
[..]
Downloaden van game-updates gaan nier via PSN?
OMG!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:13 schreef -CRASH- het volgende:
PlayStation Network blijft nog langer offline
Nou ik heb een paar maanden geleden nog gewoon via de ethernetverbinding (nieuwe versie ps2) killzone 1 gespeeld. Best lachen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:23 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Had je zo'n special netwerkding voor nodig
quote:
hij is terugquote:
Ik denken dat het over psn gaatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik denken dat het over psn gaatGaat het over een hond
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom heet een verdieping een verdieping, terwijl het eigenlijk een verhoging is?
Omdat Sony de beste advocaten kan betalen en ik geen zin heb om de proceskosten te betalenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:43 schreef rickyszz het volgende:
Waarom gaan we niet net zoals die amerikanen een rechtszaak aanspannen?
quote:
Als je wint hoef je niets te betalen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:14 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Omdat Sony de beste advocaten kan betalen en ik geen zin heb om de proceskosten te betalen
Inderdaad, alsquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
[..]
Als je wint hoef je niets te betalen.
Goed, Sony kan nu echt doodvallen wat mij betreft. Leugen na leugen, zoethouder na zoethouder......quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:13 schreef -CRASH- het volgende:
PlayStation Network blijft nog langer offline
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:31 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Goed, Sony kan nu echt doodvallen wat mij betreft. Leugen na leugen, zoethouder na zoethouder......
Up yours Sony! 3 maanden PSN+ gratis en voor niks en minimaal 4 downloads per user is nu wel de minimale compensatie die je mag bieden.
Schaam je!
Dude, take a chill pill.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:31 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Goed, Sony kan nu echt doodvallen wat mij betreft. Leugen na leugen, zoethouder na zoethouder......
Up yours Sony! 3 maanden PSN+ gratis en voor niks en minimaal 4 downloads per user is nu wel de minimale compensatie die je mag bieden.
Schaam je!
Ik kan me op zo'n dingen ook niet ergeren....quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:09 schreef Zaibatsu01 het volgende:
En gelijk online gamen zodra het weer kan he,
Ik heb deel 1 niet uitgespeeld, begon me te vervelen, maar ik kreeg deel 2 cadeau van iemand en die vind ik wel beter. Vlotter, je kunt ook echt merken dat DAO een duidelijke pc port was en met deel 2 voelt dat veel minder zo.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:24 schreef ShevaJB het volgende:
Wordt Dragen Age Origins nog wel eens gespeeld door jullie? Ik heb het nog lang niet uitgespeeld (denk ik) maar het begint wat te vervelen.
Zo hypocriet is meneer dan wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:09 schreef Zaibatsu01 het volgende:
En gelijk online gamen zodra het weer kan he,
waar?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb BC2 voor 16 euro maar even aangeschaft op PC..
Instant download.![]()
Ik verwacht dat nog een week duurt , kan het alleen maar meevallenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:02 schreef knikkebol het volgende:
Laat maar, ik dacht dat PSN om 8 uur online zou gaan... Niet dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snelle Egel
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:07 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ik verwacht dat nog een week duurt , kan het alleen maar meevallen
ik denk dat het binnen nu en een week wel weer online is hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom heet een verdieping een verdieping, terwijl het eigenlijk een verhoging is?
Dat riepen de meeste mensen 3 weken geleden ook toen het down gingquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:14 schreef kaching02 het volgende:
[..]
ik denk dat het binnen nu en een week wel weer online is hoor
maar nu echt denk ikquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:46 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Dat riepen de meeste mensen 3 weken geleden ook toen het down ging![]()
Inmiddels weten we wel beter helaas...
Ja, toen die net off ging had ik zo iets van lekker boeiend paar dagen zonder lukt wel. Maar nu begint het toch wel erg lang te worden. Ik wil fifa doen!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:51 schreef HerbertThePervert het volgende:
Dit begint echt vervelend te worden
dat zou wel geniaal zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:32 schreef laucas het volgende:
Ik verwacht een Southpark aflevering met als thema de downtime van PSN en alle gevolgen van dien in de rest wereld
Zeg, kijk uit met wat je zegt hequote:Op zondag 8 mei 2011 02:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net zoals met dat alle internet uitvalt..
Die aflevering van South Park..quote:
Zeg nooit nooit.quote:Op zondag 8 mei 2011 08:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die aflevering van South Park..
Internet zal nooit uitvallen geloof ik.
Ga je tot die tijd op vakantie?quote:
gewoon doenquote:Op zondag 8 mei 2011 10:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat zijn SP's op een gegeven moment toch saai
Ik zou toch bijna een Xbox gaan kopen
goedemorgen, gemaskerde.quote:
dus eigenlijk was het weer online, maar toen waren er weer aanvallen en heeft sony het weer platgelegd?quote:
alles goed?quote:
Nee, voordat het online zou gaan werden ze weer aangevallen waardoor ze de herstart van PSN moesten uitstellen.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:00 schreef kaching02 het volgende:
[..]
dus eigenlijk was het weer online, maar toen waren er weer aanvallen en heeft sony het weer platgelegd?
oohquote:Op zondag 8 mei 2011 11:07 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Nee, voordat het online zou gaan werden ze weer aangevallen waardoor ze de herstart van PSN moesten uitstellen.
wilden ze het vandaag weer online zetten dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:07 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Nee, voordat het online zou gaan werden ze weer aangevallen waardoor ze de herstart van PSN moesten uitstellen.
Geen ideequote:Op zondag 8 mei 2011 11:10 schreef kaching02 het volgende:
[..]
wilden ze het vandaag weer online zetten dan?
En waar baseer je dat op ?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Laat ik er maar iets positiefs in zien en opmerken dat ze blijkbaar op het punt stond PSN weer te lanceren.
Ja, maar het is dan triest dat de beveiliging blijkbaar nog steeds zo slecht wasquote:Op zondag 8 mei 2011 11:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Laat ik er maar iets positiefs in zien en opmerken dat ze blijkbaar op het punt stond PSN weer te lanceren.
dan zeg jij ook is wat over PSNquote:Op zondag 8 mei 2011 13:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar inderdaad. Tijd voor een nieuwe schoonmaak, Sting.
haha, ik merkte ook wel verschil toen ik na een week niet COD had gedaan en toen combat training ging doen, ik kon het niet zo goed meerquote:Op zondag 8 mei 2011 14:54 schreef Gemaskerde het volgende:
Haha misschien is iedereen die eerst zo goed waren in COD etc. wel slecht geworden vanwege een tijd niet (multiplayer) gamen
Niet meer dan logisch hoewel de echte die-hards hun skills wel up to date zullen houdenquote:Op zondag 8 mei 2011 14:54 schreef Gemaskerde het volgende:
Haha misschien is iedereen die eerst zo goed waren in COD etc. wel slecht geworden vanwege een tijd niet (multiplayer) gamen
Dat kan geen CoD: BO geweest zijnquote:Op zondag 8 mei 2011 17:16 schreef Cheiron het volgende:
Beetje begonnen aan CoD Blackops singleplayer. Ik dacht eerst dat MoH een matige game was, maar dit is misschien nog wel een tikkie erger. Slechte voice-overs, matig geluid, eentonige gameplay, onsamenhangend verhaal, en dan ziet het er ook nog eens mega-gedateerd uit. Wat een tegenvaller (en mijn verwachtingen waren al niet zo hoog)
Ik had die SP al voordat het PSN offline ging uitgespeeldquote:Op zondag 8 mei 2011 20:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kanker op met die sp! Kutzooi hebben jullie geen leven of zo ga zuipen stelletje hoeren!
Morgen of dinsdag komen ze met meer informatie. Ik zeg voor vrijdagquote:Op zondag 8 mei 2011 17:24 schreef Pino0 het volgende:
Heb echt zin in een rondje Fifa 11! Kan nog wel even duren, zelf ga ik uit dat PSN weer up is rond woensdag volgende week.
Alleen de kerstman en de Inuits mogen onlinequote:Op zondag 8 mei 2011 21:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De Canadezen konden al spelen toch? Gewoon een N-A accountje maken dan.
Kijk jou eens stoer doen, maar ondertussen wel de heledag gestresst op de PSN 'aanmelden' knop drukken. Je houd niemand voor de gek hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 20:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kanker op met die sp! Kutzooi hebben jullie geen leven of zo ga zuipen stelletje hoeren!
Mmm, zit wat in.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:17 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Kijk jou eens stoer doen, maar ondertussen wel de heledag gestresst op de PSN 'aanmelden' knop drukken. Je houd niemand voor de gek hoorTevens 'ga zuipen stelletje hoeren'? Ben je net 14 geworden en denk je dat het stoer is om zulke uitspraken te gaan doen? Haha, met de tijd zal je leren dat jij nu als een clown hebt gedragen.
Menen jullie dat echt? In vergelijking met bijvoorbeeld MW1 vind ik het ontzettend matig.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:24 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ja ik wou net zeggen die SP was echt machtig!
Hoe heet die winkel ? Had ook eens mijn ps3 phat laten reballen. Was niet meer te maken. Wel hadden ze het moederbord volledig dolgedraaid met de bouten.quote:Op maandag 9 mei 2011 07:50 schreef DustPuppy het volgende:
Als het gebeurt, dan gebeurt het 'snachts.
Ik heb trouwens zaterdag mijn PS3 naar een reparateur gebracht om 'm te reballen.
Iemand daar ervaring mee. Die winkel had goeie referenties en voor 80 euro een volledige reballing lijkt me een goeie deal
Multimediapoint in Cuijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 08:06 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Hoe heet die winkel ? Had ook eens mijn ps3 phat laten reballen. Was niet meer te maken. Wel hadden ze het moederbord volledig dolgedraaid met de bouten.
Uiteindelijk een ps3 slim gehaald.
quote:Op maandag 9 mei 2011 06:48 schreef kaching02 het volgende:
Athlon_2o0o: maandag 9 mei 13:37 -fout-
The_Big_Lebowski: ik zeg vannacht nog. -fout-
DutchSL : vannacht om 04:57 -fout-
misan : zaterdag 7 mei 12:00 -fout-
rickyszz : zaterdag 7 mei 13:37 -fout-
tostitomaatkaas : zondag 8 mei 13:37 -fout-
kaching02 : zondag 8 mei 17:00-fout-
auti : dinsdag 10 mei
Yuri_boyka : donderdag 12 mei 16:00
dagkaart : vrijdag 13 mei 23:00
quote:
quote:Een woordvoerder van Sony Japan heeft aangegeven dat hij verwacht eind mei het PSN weer online te kunnen brengen. Het plan is om op 31 mei alle onderdelen weer functioneel te hebben. Momenteel is het PSN offline sinds 20 april.
Het eerste plan was om de servers vorige week al online te hebben maar dat is tot op heden nog niet gelukt. Of de statement van Sony Japan alleen geldt voor de Japanse PSN of ook de rest van de wereld is nog niet bekend. Voorlopig zullen we moeten afwachten en blijven kijken naar de blogs van Sony.
Uit dit bericht wordt het ook niet duidelijk of het gaat om een gefaseerde opstart, of in 1x alles online en volledig operationeel per eind mei. Met deze info kan je dus niks.quote:
Nope, alleen LAN.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:30 schreef Sloggi het volgende:
Nu dat PSN down is kun je dus helemaal niet meer online gamen met je PS3?
Bron? Staat niks op de officiele site of blog hoor, en daar moet het toch echt vandaan komen... (vandaag of morgen) met een update.quote:
Fok games 1e nieuwsberichtquote:Op maandag 9 mei 2011 12:38 schreef laucas het volgende:
[..]
Bron? Staat niks op de officiele site of blog hoor, en daar moet het toch echt vandaan komen... (vandaag of morgen) met een update.
Precies er staat alleen:quote:Op maandag 9 mei 2011 12:37 schreef Fallen het volgende:
[..]
Uit dit bericht wordt het ook niet duidelijk of het gaat om een gefaseerde opstart, of in 1x alles online en volledig operationeel per eind mei. Met deze info kan je dus niks.
Het zal me niet verbazen als de originele uitspraak meer was "de verwachting dat alles weer volledig operationeel en online is, is eind mei..."
Dus het zegt 0,0quote:Het plan is om op 31 mei alle onderdelen weer functioneel te hebben.
Geloof er weinig van. Dat betekent dat ze nog eens 3 volle weken de tijd nodig hebben terwijl ze al in de afrondende fase zaten. Ik wacht de officiele berichten wel af op de PS-sitequote:
Indien waar:quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 12:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Originele bron:
http://www.bloomberg.com/(...)tain-on-restart.html
quote:The company is in the process of adopting an improved security system and its plan to restart the services fully by May 31 is unchanged, he said.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |