De tijd zal het leren, als we straks maar een waterdicht PSN hebben wat niet na een week weer down isquote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:45 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Zou kunnen, de waarheid komt vast een keer boven water.
Maar gewoon onderuit gaat wanneer iedereen weer online wil, de gratis content gaat downloaden en de firmware-udate gedownload moet worden....quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:48 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
De tijd zal het leren, als we straks maar een waterdicht PSN hebben wat niet na een week weer down is
Ga naar buiten nerd, de zon schijnt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:36 schreef Misan het volgende:
[..]
en als ik zo'n hacker te pakken krijg dan weet ik wel dat 'ie aan de gebitsprothese mag als ik klaar ben met 'm
waar denk je dat ik benquote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:53 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ga naar buiten nerd, de zon schijnt.
Er zal nooit een waterdicht systeem zijn , alles valt te hackenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:48 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
De tijd zal het leren, als we straks maar een waterdicht PSN hebben wat niet na een week weer down is
http://twitter.com/#!/DylanJobe/status/66742636790292480quote:The wait is over next Friday... #DylanLightsTheFuse
Zal me niets verbazen als het er dan nog niet is hoor...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:57 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Je liet me schrikken, dacht dat het over PSN ging
Had je zo'n special netwerkding voor nodigquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:29 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik heb ook nog een oude ps2 staan, kun je daar wel mee online?
Downloaden van game-updates gaan nier via PSN?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Verbinding met PSN is niet hetzelfde als verbinding met internet.
Nee. Dat gaat via update servers van de developers.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:40 schreef Misan het volgende:
[..]
Downloaden van game-updates gaan nier via PSN?
OMG!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:13 schreef -CRASH- het volgende:
PlayStation Network blijft nog langer offline
Nou ik heb een paar maanden geleden nog gewoon via de ethernetverbinding (nieuwe versie ps2) killzone 1 gespeeld. Best lachen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:23 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Had je zo'n special netwerkding voor nodig
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |