Klopt, dat ik zelf een tijd niet online kan gamen vind ik niet eens zo'n groot probleem, tjah het is vervelend. Maar dat er miljoenen persoonlijke gegevens buitgemaakt zijn door een groepje nerds ( we are a legionquote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:15 schreef Mint_Clansell het volgende:
De meeste gebruikers hier zijn gewoon pissed dat ze even niet online kunnen gamen maar hebben geen weet van de achtergrond bij de acties van Anonymous, GeoHot en Sony en roepen maar wat uit frustratie.
Dit is juist een mooie kans om eens lekker naar buiten te gaan en te genieten van het zonnetje. Sommigen hier doen alsof dit het einde van de wereld is. Doe even normaal zeg. Die shit gaat vanzelf wel weer een keer online.
Krijg je dat weer; als je het niet eens bent met een stel eikels die het recht in eigen hand (wil) nemen ben je niet ingelezen. Hou daar eens mee op.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:13 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Sommige mensen hier moeten zich eens gaan inlezen over wat er werkelijk is gebeurd. Ga niet als een achterlijke maar wat in de rondte schreeuwen over Anonymous, Geohot en Sony
en als ik zo'n hacker te pakken krijg dan weet ik wel dat 'ie aan de gebitsprothese mag als ik klaar ben met 'mquote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Zolang het bij het platleggen van het Sony Netwerk blijft en ze daarmee de gaten in hun beveiliging blijven blootleggen wel. Zodra ze de info zoals die van de buitgemaakte credit cards en user accounts voor negatieve doeleinden gaan gebruiken mogen ze van mij hangen. Tot nu raken ze alleen Sony er mee. Vervelend dat de PS gebruiker er last van heeft, maar waar gehakt wordt vallen nu eenmaal spaanders.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:38 schreef ShevaJB het volgende:
[ afbeelding ]
Don't worry peoples, your sensitive personal data are in good hands now, we are a Legion
Zou kunnen, de waarheid komt vast een keer boven water.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:41 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
![]()
Nee maar even serieus, het past niet in het straatje van Anonymous om zo'n hack uit te voeren en daarbij miljoenen creditcardnummer buit te maken. Daarom wijzen ook steeds meer vingers naar een onbekende andere hacker die dit heeft gedaan om geld te verdienen door de verkoop van deze gegevens. Daarnaast is het makkelijk om een bestandje genaamd "Anonymous" achter te laten met een mooie slagzin van hun erin. Mooie afleidingsmanoeuvre als je het mij vraagt
De tijd zal het leren, als we straks maar een waterdicht PSN hebben wat niet na een week weer down isquote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:45 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Zou kunnen, de waarheid komt vast een keer boven water.
Maar gewoon onderuit gaat wanneer iedereen weer online wil, de gratis content gaat downloaden en de firmware-udate gedownload moet worden....quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:48 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
De tijd zal het leren, als we straks maar een waterdicht PSN hebben wat niet na een week weer down is
Ga naar buiten nerd, de zon schijnt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:36 schreef Misan het volgende:
[..]
en als ik zo'n hacker te pakken krijg dan weet ik wel dat 'ie aan de gebitsprothese mag als ik klaar ben met 'm
waar denk je dat ik benquote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:53 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ga naar buiten nerd, de zon schijnt.
Er zal nooit een waterdicht systeem zijn , alles valt te hackenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:48 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
De tijd zal het leren, als we straks maar een waterdicht PSN hebben wat niet na een week weer down is
http://twitter.com/#!/DylanJobe/status/66742636790292480quote:The wait is over next Friday... #DylanLightsTheFuse
Zal me niets verbazen als het er dan nog niet is hoor...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:57 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Je liet me schrikken, dacht dat het over PSN ging
Had je zo'n special netwerkding voor nodigquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:29 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik heb ook nog een oude ps2 staan, kun je daar wel mee online?
Downloaden van game-updates gaan nier via PSN?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Verbinding met PSN is niet hetzelfde als verbinding met internet.
Nee. Dat gaat via update servers van de developers.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:40 schreef Misan het volgende:
[..]
Downloaden van game-updates gaan nier via PSN?
OMG!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:13 schreef -CRASH- het volgende:
PlayStation Network blijft nog langer offline
Nou ik heb een paar maanden geleden nog gewoon via de ethernetverbinding (nieuwe versie ps2) killzone 1 gespeeld. Best lachen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:23 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Had je zo'n special netwerkding voor nodig
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |