dan zeg jij ook is wat over PSNquote:Op zondag 8 mei 2011 13:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar inderdaad. Tijd voor een nieuwe schoonmaak, Sting.
haha, ik merkte ook wel verschil toen ik na een week niet COD had gedaan en toen combat training ging doen, ik kon het niet zo goed meerquote:Op zondag 8 mei 2011 14:54 schreef Gemaskerde het volgende:
Haha misschien is iedereen die eerst zo goed waren in COD etc. wel slecht geworden vanwege een tijd niet (multiplayer) gamen
Niet meer dan logisch hoewel de echte die-hards hun skills wel up to date zullen houdenquote:Op zondag 8 mei 2011 14:54 schreef Gemaskerde het volgende:
Haha misschien is iedereen die eerst zo goed waren in COD etc. wel slecht geworden vanwege een tijd niet (multiplayer) gamen
Dat kan geen CoD: BO geweest zijnquote:Op zondag 8 mei 2011 17:16 schreef Cheiron het volgende:
Beetje begonnen aan CoD Blackops singleplayer. Ik dacht eerst dat MoH een matige game was, maar dit is misschien nog wel een tikkie erger. Slechte voice-overs, matig geluid, eentonige gameplay, onsamenhangend verhaal, en dan ziet het er ook nog eens mega-gedateerd uit. Wat een tegenvaller (en mijn verwachtingen waren al niet zo hoog)
Ik had die SP al voordat het PSN offline ging uitgespeeldquote:Op zondag 8 mei 2011 20:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kanker op met die sp! Kutzooi hebben jullie geen leven of zo ga zuipen stelletje hoeren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen of dinsdag komen ze met meer informatie. Ik zeg voor vrijdagquote:Op zondag 8 mei 2011 17:24 schreef Pino0 het volgende:
Heb echt zin in een rondje Fifa 11! Kan nog wel even duren, zelf ga ik uit dat PSN weer up is rond woensdag volgende week.
Alleen de kerstman en de Inuits mogen onlinequote:Op zondag 8 mei 2011 21:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De Canadezen konden al spelen toch? Gewoon een N-A accountje maken dan.
Kijk jou eens stoer doen, maar ondertussen wel de heledag gestresst op de PSN 'aanmelden' knop drukken. Je houd niemand voor de gek hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 20:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kanker op met die sp! Kutzooi hebben jullie geen leven of zo ga zuipen stelletje hoeren!
Mmm, zit wat in.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:17 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Kijk jou eens stoer doen, maar ondertussen wel de heledag gestresst op de PSN 'aanmelden' knop drukken. Je houd niemand voor de gek hoorTevens 'ga zuipen stelletje hoeren'? Ben je net 14 geworden en denk je dat het stoer is om zulke uitspraken te gaan doen? Haha, met de tijd zal je leren dat jij nu als een clown hebt gedragen.
Menen jullie dat echt? In vergelijking met bijvoorbeeld MW1 vind ik het ontzettend matig.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:24 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ja ik wou net zeggen die SP was echt machtig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |