Hoe heet die winkel ? Had ook eens mijn ps3 phat laten reballen. Was niet meer te maken. Wel hadden ze het moederbord volledig dolgedraaid met de bouten.quote:Op maandag 9 mei 2011 07:50 schreef DustPuppy het volgende:
Als het gebeurt, dan gebeurt het 'snachts.
Ik heb trouwens zaterdag mijn PS3 naar een reparateur gebracht om 'm te reballen.
Iemand daar ervaring mee. Die winkel had goeie referenties en voor 80 euro een volledige reballing lijkt me een goeie deal
Multimediapoint in Cuijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 08:06 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Hoe heet die winkel ? Had ook eens mijn ps3 phat laten reballen. Was niet meer te maken. Wel hadden ze het moederbord volledig dolgedraaid met de bouten.
Uiteindelijk een ps3 slim gehaald.
quote:Op maandag 9 mei 2011 06:48 schreef kaching02 het volgende:
Athlon_2o0o: maandag 9 mei 13:37 -fout-
The_Big_Lebowski: ik zeg vannacht nog. -fout-
DutchSL : vannacht om 04:57 -fout-
misan : zaterdag 7 mei 12:00 -fout-
rickyszz : zaterdag 7 mei 13:37 -fout-
tostitomaatkaas : zondag 8 mei 13:37 -fout-
kaching02 : zondag 8 mei 17:00-fout-
auti : dinsdag 10 mei
Yuri_boyka : donderdag 12 mei 16:00
dagkaart : vrijdag 13 mei 23:00
quote:
quote:Een woordvoerder van Sony Japan heeft aangegeven dat hij verwacht eind mei het PSN weer online te kunnen brengen. Het plan is om op 31 mei alle onderdelen weer functioneel te hebben. Momenteel is het PSN offline sinds 20 april.
Het eerste plan was om de servers vorige week al online te hebben maar dat is tot op heden nog niet gelukt. Of de statement van Sony Japan alleen geldt voor de Japanse PSN of ook de rest van de wereld is nog niet bekend. Voorlopig zullen we moeten afwachten en blijven kijken naar de blogs van Sony.
Uit dit bericht wordt het ook niet duidelijk of het gaat om een gefaseerde opstart, of in 1x alles online en volledig operationeel per eind mei. Met deze info kan je dus niks.quote:
Nope, alleen LAN.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:30 schreef Sloggi het volgende:
Nu dat PSN down is kun je dus helemaal niet meer online gamen met je PS3?
Bron? Staat niks op de officiele site of blog hoor, en daar moet het toch echt vandaan komen... (vandaag of morgen) met een update.quote:
Fok games 1e nieuwsberichtquote:Op maandag 9 mei 2011 12:38 schreef laucas het volgende:
[..]
Bron? Staat niks op de officiele site of blog hoor, en daar moet het toch echt vandaan komen... (vandaag of morgen) met een update.
Precies er staat alleen:quote:Op maandag 9 mei 2011 12:37 schreef Fallen het volgende:
[..]
Uit dit bericht wordt het ook niet duidelijk of het gaat om een gefaseerde opstart, of in 1x alles online en volledig operationeel per eind mei. Met deze info kan je dus niks.
Het zal me niet verbazen als de originele uitspraak meer was "de verwachting dat alles weer volledig operationeel en online is, is eind mei..."
Dus het zegt 0,0quote:Het plan is om op 31 mei alle onderdelen weer functioneel te hebben.
Geloof er weinig van. Dat betekent dat ze nog eens 3 volle weken de tijd nodig hebben terwijl ze al in de afrondende fase zaten. Ik wacht de officiele berichten wel af op de PS-sitequote:
Indien waar:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |