Ik verwacht dat nog een week duurt , kan het alleen maar meevallenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:02 schreef knikkebol het volgende:
Laat maar, ik dacht dat PSN om 8 uur online zou gaan... Niet dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snelle Egel
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:07 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ik verwacht dat nog een week duurt , kan het alleen maar meevallen
ik denk dat het binnen nu en een week wel weer online is hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom heet een verdieping een verdieping, terwijl het eigenlijk een verhoging is?
Dat riepen de meeste mensen 3 weken geleden ook toen het down gingquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:14 schreef kaching02 het volgende:
[..]
ik denk dat het binnen nu en een week wel weer online is hoor
maar nu echt denk ikquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:46 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Dat riepen de meeste mensen 3 weken geleden ook toen het down ging![]()
Inmiddels weten we wel beter helaas...
Ja, toen die net off ging had ik zo iets van lekker boeiend paar dagen zonder lukt wel. Maar nu begint het toch wel erg lang te worden. Ik wil fifa doen!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:51 schreef HerbertThePervert het volgende:
Dit begint echt vervelend te worden
dat zou wel geniaal zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:32 schreef laucas het volgende:
Ik verwacht een Southpark aflevering met als thema de downtime van PSN en alle gevolgen van dien in de rest wereld
Zeg, kijk uit met wat je zegt hequote:Op zondag 8 mei 2011 02:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net zoals met dat alle internet uitvalt..
Die aflevering van South Park..quote:
Zeg nooit nooit.quote:Op zondag 8 mei 2011 08:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die aflevering van South Park..
Internet zal nooit uitvallen geloof ik.
Ga je tot die tijd op vakantie?quote:
gewoon doenquote:Op zondag 8 mei 2011 10:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat zijn SP's op een gegeven moment toch saai
Ik zou toch bijna een Xbox gaan kopen
goedemorgen, gemaskerde.quote:
dus eigenlijk was het weer online, maar toen waren er weer aanvallen en heeft sony het weer platgelegd?quote:
alles goed?quote:
Nee, voordat het online zou gaan werden ze weer aangevallen waardoor ze de herstart van PSN moesten uitstellen.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:00 schreef kaching02 het volgende:
[..]
dus eigenlijk was het weer online, maar toen waren er weer aanvallen en heeft sony het weer platgelegd?
oohquote:Op zondag 8 mei 2011 11:07 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Nee, voordat het online zou gaan werden ze weer aangevallen waardoor ze de herstart van PSN moesten uitstellen.
wilden ze het vandaag weer online zetten dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:07 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Nee, voordat het online zou gaan werden ze weer aangevallen waardoor ze de herstart van PSN moesten uitstellen.
Geen ideequote:Op zondag 8 mei 2011 11:10 schreef kaching02 het volgende:
[..]
wilden ze het vandaag weer online zetten dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |